Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#76

Viesti TimoS »

Keiju kirjoitti: Astrologiakin on täyttä hölynpölyä
Tuohon asti puhuit asiaa :badgrin:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#77

Viesti Keiju »

Mä tiedän jo tulevan pressankin, mutta arvatkaa kerronko teille? :badgrin:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#78

Viesti TimoS »

Keiju kirjoitti: Mä tiedän jo tulevan pressankin, mutta arvatkaa kerronko teille? :badgrin:
Tuo on vähän kuin nämä katolisen kirkon Fatiman (voin muistaa nimen väärin) kolme ennustusta. Niitäkään ei kukaan ole muistaakseni kertonut etukäteen, mutta sitten jälkikäteen selitetään ja tulkitaan niitä :badgrin:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#79

Viesti Mika »

TimoS kirjoitti:
Keiju kirjoitti:Mä tiedän jo tulevan pressankin, mutta arvatkaa kerronko teille? :badgrin:
Tuo on vähän kuin nämä katolisen kirkon Fatiman (voin muistaa nimen väärin) kolme ennustusta. Niitäkään ei kukaan ole muistaakseni kertonut etukäteen, mutta sitten jälkikäteen selitetään ja tulkitaan niitä :badgrin:
Tuo kuulostaa aivan liian tutulta. Ettei vain olisi jonkin savolaisen jätkänkämpän Hilmastiinan juttuja, joista ei kukaan tiedä etukäteen mitään, mutta jälkikäteen ne ovat aina osuneet oikeaan... :badgrin:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Jokke
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 63
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Muurame

#80

Viesti Jokke »

Mulla puolestaan on aina unia joissa pakenen jotain ihme tyyppiä :thinking: Esim tässä vähän aikaa sitten katoin terminaattori kolmosen, niin eiköhän heti samana yönä hirvee pako taas, onneksi sitten heräsin.. Ärsyttäviä tommoset. :roll:
When I die, bury me face down, so the whole world can kiss my ass.
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#81

Viesti Alioppilas »

Näen unia erittäin harvoin. Tai sitten näen niitä, mutten muista enää herättyäni. Yleisesti ottaen ne eivät kuitenkaan ole kovin hauskoja, ainakaan tuntemattomille.

Nyt pari yötä sitten tuli kuitenkin nähtyä kohtuullisen hämärä pätkä, jonka ajattelin jakaa muutaman hymiön toivossa.

Toimistotyöläinen JanneM tuli vastaan käytävällä kauluspaidassa, jonka pari ylintä nappia olivat auki, ja kravatissa, joka oli höllätty melkein auki. Sanoi, että pukeutumissäännöt ovat hanurista. Toimistossa Jussi Häkkinen ja monet tuntemattomat kasvot olivat aivan samaa mieltä ja pitivät kauluspaitaansa ja kravattiaan em. tavalla.

Toimiston ilmoitustaululle ilmestyi liikennemerkin tapainen kyltti, jossa oli piirretty mies housut kintuissa polvillaan, ja toinen piirretty mies hänen takanaan. Molemmat miehet olivat noudattaneet äsken kuvailtua vapaata pukeutumista (lukuunottamatta housuja, jotka siis puuttuivat). Tämä kyltti oli johdon kanta vaatetukseen.

Työntekijät laativat sitten vastavetona samanlaisen kyltin, jossa paidat oli tiukasti napitettu ja kravatti kunnolla kaulaan solmittu.

Onneksi heräsin.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#82

Viesti TimoS »

Alioppilas kirjoitti: Toimistotyöläinen JanneM tuli vastaan käytävällä kauluspaidassa
Hitto tuohan käy jo painajaisesta!
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#83

Viesti Tohtori Krabola »

Mä oon nähhy lähiaikoina unia siitä että joku nyysii mun kengät, viime yönä tapahtumapaikkana oli suomalainen kylpylä Shanghaissa ja hyvin homonoloinen mieshenkilö ryösti toisen kenkäni ja pisti tilalle sellasen pellen kengän näköisen töppsen. Jahtasin sitä homoa sitten ympäri kylpylää ja näytti siltä että kylpylä oli täynnä ihmisiä jotka yrittivät kaikki piilottaa sitä mun kenkää. Vähänkö rupes ärsyttämään kun koskaan ei tiennyt kellä se kenkä oli ja mihin se seuraavaksi ehtii. Aamulla kun heräsin niin piti mennä tarkastamaan että oliko eteiseen ilmestynyt pellen kenkää. Eipä ollut. Helpotus. 8)
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Napoleon
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 33
Lauteille: Tammikuu 2006

#84

Viesti Napoleon »

Muutama viikko sitten eräs kaverini kertoi saaneensa lahjaksi kananmunankeittimen, josta näin seuraavana yönä unta. Että silleen...
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#85

Viesti bodyguard »

Näin viime yönä sellaista unta että eräs tuttu muija soitti mulle että se on raskaana mulle :?
Kaikkein oudointa tuossa unessa oli kuitenkin se että olin siinä unessa ihan hyvillä mielin asiasta... olenkohan kasvamassa aikuiseksi? Pelottavaa

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#86

Viesti JanneM »

ALioppilas: Kun rupeaa näkemään meikäläisestä unia, niin siina väiheessa kannattaa ottaa yhteyttä ammattiauttajaan.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#87

Viesti Tohtori Krabola »

Kaveri kerto tässä viime viikolla lukeneensa jostain afrikkalaisesta heimosta (ei muistanut nimeä) joka elää unista. Niinhän me kaikki, mutta pikkasen eri tavalla. Heimon ihmiset vaikuttivat aktiivisesti uniensa tapahtumiin, esim. jos näet takaa-ajounen, sinun pitää kohdata takaa-ajajasi ja kuvitella itsesi johonkin mieluisaan paikkaan. Tuonne paikkaan piti sitten miettiä jonkinlainen palkinto pelkojensa kohtaamisesta. Yleensä se oli seksiä :p
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Telepath Carbon
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 742
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#88

Viesti Telepath Carbon »

Yksi viime aikojen hauskimmista oli outo juoppouni. Olin siis itse sellanen perus spuge joka oli palauttamassa pulloja kauppaan (tai oikeastaan se oli sellainen R-Kioskin ja huoltsikan yhdistelmä) että saa vähän rahaa. No, joku 4-5 euroa niistä sitten irtosi ja minä siitä tiskille. Ostin purkkaa (ettei henki haise :lol: ) ja sitten piti ostaa kaljaa mutta tiskin yllä oli mainos että cokis ja pulla niin pitikin ostaa sitten se. Samaan aikaan myyjä sanoikin että "sori kun piti soittaa noi poliisit, mut meillä on täällä käytäntö että jos spuget palauttaa pulloja niin ei voi muuta kun soittaa ne". no sitten kun kytät tuli niin ei ne minusta välittänyt vaan meni pöytään kahville. niillä oli hienot pilottitakitkin vielä. :?: :)

Sitten huomasin että ulkona on joku sakinhivutus menossa, mutta nää poliisit ei noteeraa sitä olleenkaan. minä sitten pihalle huutamaan että "jättäkää se tyyppi rauhaan tuolla on poliisit tulossa!" (joo tosi urheata ja kaikkea) tässä vaiheessa olin kyllä normaali ei-juoppo itseni. no ne siitä sitten rauhottu mutta hetken päästä uudelleen uhoa kerättyään alkoikin tulla mun päälle. kwa chuin ja takakäden suoran siitä kerkesi heittämään ekaan päälletulijaan ennekuin heräsin. :badgrin: höh, antikliimaksi.

T
"Oh no, beacuse you do not truly know someone until you fight them." -Serafi
Kuvake
Daun
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 234
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Kankaanpää

#89

Viesti Daun »

Tulipa viime yönä nähtyä astetta oudompi uni.

Tabitha ja Mika olivat meillä kylässä. Tarjosin heille oluet, mutten löytänyt jääkaapista itselleni ollenkaan, niin rupesin etsimään missä kaikissa elintarvikkeissa on kaljaa. Vastaan tuli oluesta tehtyä jäätelöä ja kahvipaahtoleipää. Lopulta löysin itsellenikin oluen pakastimesta. :D :D :D
Hate is a place where a man who can't stand sadness goes.
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#90

Viesti kaik »

Daun kirjoitti: Tulipa viime yönä nähtyä astetta oudompi uni.

Tabitha ja Mika olivat meillä kylässä. Tarjosin heille oluet, mutten löytänyt jääkaapista itselleni ollenkaan, niin rupesin etsimään missä kaikissa elintarvikkeissa on kaljaa. Vastaan tuli oluesta tehtyä jäätelöä ja kahvipaahtoleipää. Lopulta löysin itsellenikin oluen pakastimesta. :D :D :D
Ei ollut uni, mutta kaupassa huomasin olut shamppoota. Siis mitäh? Mitähän moisella tekee, en minä ainakaan haluaisi että hiukset tuoksuisivat oluelle..

Olut jäätelö sen sijaan kuulostaisi hyvälle. :p
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 114 kurkkijaa