Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Telepath Carbon
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 742
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Uniketju

#1

Viesti Telepath Carbon »

Tähän saapi kirjoitella kummalisimpia näkemiänsä unia muiten töllisteltäväksi.

1. Nuorempana näin unta joka oli enemmänkin kuin TV-ohjelma. En esiintynyt siinä itse vaan kuvat seurasivat toisiaan minusta riippumatta. Se kertoi puhuvista dinosauruksista, jotka keinuivat keinussa ja juttelivat. Se vain hieman häiritsi että lähetys oli mustavalkoinen ja siinä oli kiinalainen tekstitys. Ihme vinkuroita vaan juoksi "ruudun" alalaidassa.

2. Tuoreemmassa tapauksessa oltiin kaverin kanssa pieniä puhuvia hiiriä, à la Fievel ja ystävät. Juostiin jossain ihme tehtaassa kissaa karkuun ja väisteltiin kummallisia Tom&Jerry tyyppisiä ansoja joka puolelta. Yhdessä käänteessä päätettiin oikaista jättimäisen pepperonipizzan ylitse, mutta juusto olikin tosi kuumaa ja poltti tassuja ja tahmeata johon jäi kiinni.

Tästä pähkäilemään jotta onko tullut katsottua pienenä liikaa piirrettyjä? Eikä mitä, omatkin tulevat lapset (joskus) lootan eteen vaan ja Acme-alasin kouraan. :smt048

T
"Oh no, beacuse you do not truly know someone until you fight them." -Serafi
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#2

Viesti Paappa »

Pahimman koulukiusauskauden aikana näin unen, jossa tappelin koulun WC:ssä veitsillä tuntemattoman, kasvottoman ihmisen kanssa. Heräsin siinä vaiheessa kun kumpikin nirhasimme toisiltamme kaulaa auki. Jäi aika hyvin mieleen :shock:
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12707
Lauteille: Tammikuu 2005

#3

Viesti AriJ »

Pienenä muistan nähneeni useamminkin unen isosta tehdashallista jossa rakennettiin tyrannosaurusta. Ei mitän robottia, vaan lihaa ja luuta... Tuota "uusintaa" ihmettelin jo silloin :D

Ja tietty silloin tällöin aina ne turpaanmättöunet joissa omilla iskuillasi ei ole mitään vaikutusta siihen kohteeseen, ja koko ajan vaan odottaa että milloin se lyö......
______________________
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#4

Viesti Feenix »

Ou jea, minä näen joka yö niin häröjä unia, että ei ole rajaa. Kaikkia en edes muista ja nitä joita muistan on niin paljon, että menisi ikuisuus niiden kertomiseen.

Mutta jos nyt kertoisin ainakin tuon uusimman unen, joka oli toissa yön satoa.

Eli minä ja kaksi ystävääni olimme menossa Ozzy Osbournen konserttiin. Olimme menneet jo paikoillemme, kun meille tultiin sanomaan että Ozzy oli murhattu kanan luulla ja syy miksi meidän kutsuttiin konserttiin oli se, että meidän pitäisi selvittää murha.

Menimme sinne huoneeseen ja siellähän pimeyden ruhtinas makasi ketarat levällään ja sen vieressä oli ninja, joka pelasti pokemoneja jostain luolasta. Se ninja sanoi että meidän pitää mennä maalle selvittämään murhaa. Niin me lähdimme sinne.

"Maalla" oli ihan kunnon maalaistalo, jota ympäröi viljaisat kaurapellot jolla hyppi eloveenatytön kummitus. Menimme nukkumaan sen talon yläkertaan ja yöllä se eloveenatyttö muuttui ihmissudeksi ja yritti syödä meidät. Lähdimme pakoon menneisyyden englantiin ja siellä pääsimme pyöreän pöydän ritareiden jäljille. Joku heistä oli murhannut Ozzyn, tosin ei selvinnyt kuka, koska heräsin ennen lopullista ratkaisua.

Uneen kuului myös pitkä pätkä jotain kirjaa, jota kaverini luki meille. Siinä kirjassa oli todella kauniita, vesiväreillä maalattuja kuvia. Sen lisäksi yhdellä sivulla luki: Ruotsalaiset aina sukeltavat.

Eeettä näin. Olen vieläkin hieman epäselvillä vesillä uneni takana olevasta filosofiasta, mutta uskon sen kiteytyvän tuohon ruotsalaisten sukeltamiseen.
.go ahead, make my day.
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5371
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#5

Viesti KungFuMiäs »

Ja tietty silloin tällöin aina ne turpaanmättöunet joissa omilla iskuillasi ei ole mitään vaikutusta siihen kohteeseen, ja koko ajan vaan odottaa että milloin se lyö......
Näitä minä näen aika usein jos tulee sellainen uni että sen muistaa. Minun versiossa kehoni tuntuu niin raskaalta että juuri ja juuri pystyn nostamaan käden ylös, sitten sieltä tulee 1-5 äijää normaali vauhdilla ja mättöö turpaan. Viimesin mitä muistan oli että joku teki täysin holtittoman ja surkean shootin jalkoihini, en pystynyt estämään sitä millään kun keho oli niin raskas että en saanut itseäni liikkumaan.
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#6

Viesti Feenix »

KungFuMiäs kirjoitti:
Ja tietty silloin tällöin aina ne turpaanmättöunet joissa omilla iskuillasi ei ole mitään vaikutusta siihen kohteeseen, ja koko ajan vaan odottaa että milloin se lyö......
Näitä minä näen aika usein jos tulee sellainen uni että sen muistaa. Minun versiossa kehoni tuntuu niin raskaalta että juuri ja juuri pystyn nostamaan käden ylös, sitten sieltä tulee 1-5 äijää normaali vauhdilla ja mättöö turpaan. Viimesin mitä muistan oli että joku teki täysin holtittoman ja surkean shootin jalkoihini, en pystynyt estämään sitä millään kun keho oli niin raskas että en saanut itseäni liikkumaan.
Minulla taas on aina niin, että voitan ne turpiin mättäjät vaikka millä. Kerran taistelin mummolan metässä 5 triadin jäsentä vastaan rautaputkella, kun heillä oli katanat. Voitin satanolla ne kaikki, mutta sitten paikalle tuli pääbossi joka oli hyvin vaikuttunut kyvyistäni pähittää sen parhaimmat miehet huonosti tasapainotellua rautaputkella (älkää kysykö), ja sitten se vannoi että häntä minä en voita. Otimme oikein kunnon mahtijeefiilistely asennon ja sitten heräsin. DÄMN.
.go ahead, make my day.
Kuvake
Naked
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2185
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Yhteystiedot:

#7

Viesti Naked »

Turpaanmättöunet ovatkin hauska keskustelunaihe. Itselläni ne ovat todella harvinaisia - mutta näin vuosien varrella on huomannut kuinka paljon ne ovat vaihtuneet lajin myötä. Jos muilla on vastaavia kokemuksia, niin saa pistää tänne - itse kirjoittelen ehkä lisää kunhan jaksan taas :)
Nuutti Kotivuori

"Karvainen ja helppo"
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#8

Viesti JanneM »

Okei...

Mähän näen ihan älyttömän paljon ja todella väkivaltaisia unia.
Mua ihmetyttää mistä se johtuu kun pohjimmiltani olen kuitenkin todella lepposa ja rauhaa rakastava pojan kloppi.

Yksikin yö näin unta, että eräs ravintolasta poistamani huumehippi oli samoissa kotibileissä kanssani. Olin sitten lähdössä sieltä bileistä menemään, ettei tilanne eskaloidu (oliko oikea termi?), mutta matkalla tämä huumehippi tai hänen kaverinsa tönäisi minua. vAstasin tietenkin luonnollisesti, että "mikä sua vaivaa?"
Seuraava mitä tajuan on, että vaihtelen voimattomia ja tehottomia NHB koukkuja sekä maailman huonoimpia alapotkuja tämän huumehipin bling blao räp henkisen kaverin kanssa. Totean, että Vlttu tästä ei tule yhtään mitään joten shoottasin molempiin jalkoihin kiinni ja päädyin sidemounttiin edelleen pitäen molemmista jaloista kiinni. Tarkoituksenani oli kiivetä mounttiin ja aloittaa valtava rummutus, mutta heräsin ennen aikojani puristaen tyynyäni hullun raivolla...
Onneksi heräsin. Olis varmaan tyttökaveri ollut innossaan, kun se ois heränny siihen, että hakkaan tyynyä unissani.

Ja näitä vastaavan laisia unia tulee aina aika ajoin. :->

:hippy2:
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#9

Viesti Polvi »

Mulla on aina ollut loistavat unenlahjat; pää johonkin alustalle ja tuhina alkaa. Autot ovat varsinkin loistavia päikkäri-paikkoja, hyvö että auto on lähtenyt liikkelle, niin alkaa jo luomet painamaan.

Elämä on helppoa, kun voi ottaa pienet zetat paikassa kuin paikassa :D .
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#10

Viesti kenttiensankari »

Näin pari yötä sitten unta potku.netistä. Laitoin kuvani tänne, ja sitten Andy kommentoi sitä näin " :shock: Kamala ripuliranne"

Kamppailuaiheisia unia näen aika harvoin, joskus olen ollut voittamaton ja pistänyt läjään kaikenlaisia ihmisiä. Suurimmaksi osaksi uneni ovat kuitenkin sellaista sekamelskaa että niistä ei ota kukaan selvää.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#11

Viesti Elina »

Kamala ripuliranne
Putosin! :smt082 Mikä loukkaus!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93764
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#12

Viesti Mika »

Mulla yksi uni on jatkunut niin kauan kuin muistan, varmaan ainakin 20 vuotta. Jatko-osia tulee tätä nykyä enää ehkä kerran pari vuodessa.

Olen tappanut jonkun, syytä en tiedä, uhrista en oikein tiedä mitään tai en ainakaan muista. Mitään tunnontuskia ei ole, kovasti vain pakoilen virkavaltaa. Kyse on ihan puhtaasti selviytymisestä. Se pakoilu on joskus aika vauhdikastakin, ja ironista kyllä, siitä tulee mieleen monet Hollywood-toimintaleffat, joita en katso edes kirveellä. Ehkä olenkin sitten piilofani. :D

Uni ei ole ahdistava, oikeastaan melkein päinvastoin. Kun en ole jäänyt kiinni... :badgrin:

Ja toi välinpitämättömyys on kanssa ironista, koska oikeasti potisin taatusti syyllisyyttä asiasta. Luulisin...?...:thinking:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#13

Viesti tabitha »

kenttiensankari kirjoitti: Näin pari yötä sitten unta potku.netistä. Laitoin kuvani tänne, ja sitten Andy kommentoi sitä näin ":shock: Kamala ripuliranne"
Ai helvetti nauroin tuolle ääneen...

Itse näen tappeluaiheisia unia harvoin. Yleensä ne ovat sellaisia että kroppa tuntuu lyijynraskaalta ja yritän lyödä, potkia ja painia henkeni edestä, mutta jotenkin se ei vain vaikuta millään tavalla vastustajaan. Sama juttu kuin unissa, joissa juoksee, mutta ei pääse eteenpäin. :shock:
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Telepath Carbon
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 742
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#14

Viesti Telepath Carbon »

tabitha kirjoitti: Ai helvetti nauroin tuolle ääneen...
+1!

Viime yönä näin jotain hämärää unta ikään kuin intin kertausharjoituksista. Hiihdettiin jossain metsässä eikä hirveämmin napannut koko touhu, mutta myöhemmin juttu kävi totisemmaksi. Etsittiin muka jotain kadonnutta kung-fu:n salaisuuden sisältävää kirjaa, ja joku konkari kertoili sen kirjan historiasta, että kuinka vuonna 200 (tai jotain) kaikki edelliset kirjat olivat olleet vain täynnä turhanpäiväisiä korkeita potkuja ja näyttäviä liikkeitä, ja kuinka tämä uusi kirja kokosi yhteen vain kaikki oleellisimmat tekniikat yms.

Harmi ettei löydetty sitä kirjaa. :( No, ehkä siinä olis vaan lukenut että "Lyö sitä nenään." tai jotain muuta pelkistettyä.

Varmaan juontaa juurensa siihen että pukinkontissa pitäis olla eräskin aihetta käsittelevä kirja. Ja luettavana on kesken vielä se Bruce Leen opus.

T

ps. ja ennekö kukaan luulee että oikesti etsin 'kung-fu:n salaisuutta' kirjoista, niin joo ei. Eiköhän se ole kuitenkin aika pitkälti yksinkertaisesti vaan hitonmoisessa määrässä treeniä. 8)
"Oh no, beacuse you do not truly know someone until you fight them." -Serafi
ka1
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2188
Lauteille: Maaliskuu 2005

#15

Viesti ka1 »

tabitha kirjoitti: [ Sama juttu kuin unissa, joissa juoksee, mutta ei pääse eteenpäin. :shock:
Ne on äärimmäisen v*tuttavia unia :x
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 9 kurkkijaa