Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#451

Viesti porky »

Mika kirjoitti: Sitä ennen kokeile irkkaamista, on melkoista rehabbia. :badgrin: :p
Travian on myös aika hyvä.
Saija Tarvainen
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 24789
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#452

Viesti Mjölnir »

porky kirjoitti:
Mika kirjoitti: Sitä ennen kokeile irkkaamista, on melkoista rehabbia. :badgrin: :p
Travian on myös aika hyvä.
Huh, kunhan ykkösservu päättyy, niin juon pään täyteen silkasta riemusta...
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#453

Viesti mikjum »

Välittömästi kun alkoi ensikeväisen Puolan reissun suunnittelu, näin unen siitä, että olin lähdössä matkaan, mutta passia ei löytynyt mistään. Saattaa olla perua viimekeväisestä kömmähdyksestä, kun matkalla lentokentälle piti kääntyä takaisin hakemaan mun passiani :oops:
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#454

Viesti Paappa »

Pääasia ettei ala nähdä intiimiunia Potkulaisista. Siinä vaheessa on syytä pitää taukoa.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23332
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#455

Viesti TimoS »

Paappa kirjoitti: Pääasia ettei ala nähdä intiimiunia Potkulaisista. Siinä vaheessa on syytä pitää taukoa.
Eikös Keiju jossain vaiheessa valittanut, että ainakin Ronkainen oli hänen uniinsa tunkeutunut ja nythän Keiju on ollut jo pidemmän aikaa tauolla. :teacher: :badgrin:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mosa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1264
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

#456

Viesti Mosa »

Mjölnir kirjoitti:
porky kirjoitti:
Mika kirjoitti: Sitä ennen kokeile irkkaamista, on melkoista rehabbia. :badgrin: :p
Travian on myös aika hyvä.
Huh, kunhan ykkösservu päättyy, niin juon pään täyteen silkasta riemusta...
Saunailta?
Olli Leimu
Kepistä päähän vuodesta 1998
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#457

Viesti porky »

Mosa kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
porky kirjoitti:
Mika kirjoitti: Sitä ennen kokeile irkkaamista, on melkoista rehabbia. :badgrin: :p
Travian on myös aika hyvä.
Huh, kunhan ykkösservu päättyy, niin juon pään täyteen silkasta riemusta...
Saunailta?
Kannatetaan 8) .
Saija Tarvainen
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#458

Viesti kenttiensankari »

Mjölnir kirjoitti:
porky kirjoitti:
Mika kirjoitti: Sitä ennen kokeile irkkaamista, on melkoista rehabbia. :badgrin: :p
Travian on myös aika hyvä.
Huh, kunhan ykkösservu päättyy, niin juon pään täyteen silkasta riemusta...
Itsellä käytännössä loppui jo. Ei tarttee huolehtia enää mistään :)
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Oskari
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 702
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: ...

#459

Viesti Oskari »

Huhhuh! minkä unen näin viimeyönä, tullut vissiin luettua potkua liian tiiviisti:

Unessa olin baarissa, samassa paikassa oli Aittomäki ovella, kävelin sisään ja istuuduin juomaan olutta, jossain vaiheessa iski pakottava tarve päästä vessaan, samaan aikaan Andy saapui ravintolaan ja vinkkasi Karin vessaan "juttelemaan." Molemmat astui ovesta sisälle, ja välittömästi Andy myrkytti Aittomäen jollain tökötillä. Ambulanssin saapuessa paikalle heräsin :shock:
------------
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#460

Viesti Kalle Koskinen »

Näköjään eilen viimeksi lukemani Mjölnir-kortti-ketju jäi jollakin tavalla mieleeni. Aamulla kännykkäni herätyskello oli herättämässä minua, jotta veisin pojan ajallaan esikouluun. Kello soi ja tottahan minua ärsytti se piipitys. Ajattelin yllämainitun ketjun tapaan että: "Mjölnir ei vastaa herätykseen, Mjölnir nukkuu!". Ja ajattelin tämän lauseen vielä Hulkin äänellä ja puhetavalla. Ja tämä toistui perkele viisi kertaa torkkuherätyksen takia.
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

#461

Viesti Kyynikko »

oskari kirjoitti: samaan aikaan Andy saapui ravintolaan ja vinkkasi Karin vessaan "juttelemaan." Molemmat astui ovesta sisälle, ja välittömästi Andy myrkytti Aittomäen jollain tökötillä.
Katkeruuden Kyynelillä? taso 10+?
Kuvake
Oskari
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 702
Lauteille: Joulukuu 2006
Paikkakunta: ...

#462

Viesti Oskari »

Kyynikko kirjoitti:
oskari kirjoitti:samaan aikaan Andy saapui ravintolaan ja vinkkasi Karin vessaan "juttelemaan." Molemmat astui ovesta sisälle, ja välittömästi Andy myrkytti Aittomäen jollain tökötillä.
Katkeruuden Kyynelillä? taso 10+?
Hä? Mikä taso 10+? En tajunnut :oops:
------------
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#463

Viesti Elina »

Luin eilen ennen nukkumaanmenoa Iltasanomia netistä. Ilmeisesti ne aiheuttivat seuraavan alitajunnantuotoksen yön iloksi:

Olin vanhempieni luona ja jostain syystä käyskentelin ulkona. Huomasin, että hälytyslaitteet (?) oli kasattu kukkapenkkiin ja niiden johdot oli katkaistu. Samalla huomasin, että koira ei haukkunut (??). Mieleeni tuli heti, että tämähän oli se päivä, kun poliisit siirsivät Karalahtea jonnekin ja reitti kulki tätä kautta (ei mitenkään loogisesti mahdollista, mutta unessa tämä oli päivänselvää). Olin heti hälytysvalmiudessa - johtojen katkominenhan tarkoitti sitä, että moottoripyöräjengiläiset yrittivät varastaa Karalahden poliisin suojista (???). Eipä aikaakaan, kun poliisiauto karautti pihaan. Päättivät pysähtyä ilmeisesti jonkinlaiselle tauolle (????). Jännityksen tiivistyessä potkaisin jalkani ilmeisesti suoriksi ja heräsin, kun jalka osui kissan oksennukseen :D

Päättyi tämäkin laatu-uni siis turhan äkillisesti. Nyt pitää vain toivoa, että tänä yönä nukahtaessa pääsisi näkemään tämän huikean jännittävän ja loogisen tarinan lopun...
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#464

Viesti porky »

:oops: No niin, oli taas jännittävä viimeyö...

Olin vankilassa jossain Keski-Euroopassa syystä jota juoni ei paljastanut. Onneksi kanssani lusi myös Kenttiensankari ja päätimme karata yhdessä. Karkumatka toteutui pitkin pitkää hyytelöseinäistä käytävää ( :roll: ), josta tupsahdimme vapauteen Tampereelle, jonnekin pyynikinharjun lenkkipolulle. Tässä vaiheessa heräsin, harmi :? .
Saija Tarvainen
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#465

Viesti heian »

Näin unta Häkkisen Jussista. Hän antoi minulle sukanpesuvinkkejä. :? Sitten Jarppa laittoi minulle tekstiviestin ja käski kertoa Jussille, että sää on muuttumassa. Jotenkin outoja nämä minun unet. :oops:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 8 kurkkijaa