Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#376

Viesti porky »

Elina kirjoitti: Seuraavassa kohtauksessa ( :D ) olinkin sitten muutaman kaverin seurassa ja kaikki totesivat olevansa paksuna. Minä sitten siinä mietin, että olenkohan minäkin, kun noi muutkin ovat :? Kaikkien lapsivedet tulivat äkkiä yhtäaikaa ja joku (taisi olla muuten SammyB!) huusi ja heilutteli ihmisille, että "Tulkaa katsomaan! Nyt se alkaa!" :lol: Mahaan sattui ja mietin siinä, että mitähän nyt tapahtuu.

Siihen sitten heräsin. Mahaan sattui, kun oli kauhea nälkä ja hirvee vessahätä :lol: :lol: :lol:
Minä näin myös kerran unta, että olin raskaana ja minua työnneltiin paareilla pitkin käytäviä. Seuraavana yönä minua työnneltiinkin paareilla pitkin käytäviä. Kirurgi kertoi ystävällisesti että "Otetaan pois kaikki mikä on märäänny", umpilisäkkeestäkin puhuttiin. Sen verran minulla riitti vielä huumorintajua, että vastasin kirurgille "jättäkää nyt jotakin, mä olen turkulainen".
Saija Tarvainen
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#377

Viesti Elina »

:lol: :lol: :lol:
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#378

Viesti Kalle Koskinen »

Toissayönä näin taas unta tornadosta/pyörremyrskystä ja tällä kertaa se oli kaikista lähimpänä ja uhkaavimpana. Se meinasi jo imaista minut mukaansa, mutta onnistuin roikkumaan jossain putkessa kiinni. Aika hienoa, vahvistuu vain se mielikuva, että olen vielä joskus katsomassa oikeaa tornadoa silmästä silmään. Pakkohan sellainen luonnonilmiö olisi päästävä näkemään (tulivuorenpurkauskin olisi aika kiva).

Viime yönä oli aika sekalaisia unia, mutta paras yksityiskohta oli se, että eräs jannu yritti itsemurhaa. Hän oli rakenteilla olevan kolmikerroksisen kerrostalon katolla ja hän hyppäsi turva-aidan yli suoraan mahalleen. Tömähdettyään hän kumminkin kiroili, nousi ylös ja alkoi kipuamaan uudestaan talon katolle. Tässä vaiheessa ajattelin, että perhana kun oli hienoa ja täytyypä kaivaa kamera esille. Tyyppi hyppäsi toisen kerran ja koska hän hyppäsi maha edellä, niin leukahan siinä kopsahti aika ikävän kuuloisesti asfaltille. Siinä vaiheessa ajattelin Kummelista tutun lauseen: "Nyt sattui Juhaa leukaan". Tämän hypyn sain nauhalle.

Tyyppi ei vieläkään kuollut, vaan hän kiipesi uudestaan katolle ja kiroili edelleen kovasti. Kolmannella hypyllä hänellä taittui käsi pahasti. Neljännellä hypyllä jalka taittui todella ikävän näköisesti ja hän alkoi itkemään kovasti. Tässä vaiheessa päätin, että lähden pois, koska minulla oli viisivuotias poikani mukana ja hän näki koko tapahtuman. Siinä pois kävelessämme kuulin kuinka tyyppi itki, kiroili, kiipesi ja hyppäsi uudestaan. Sitä en sitten tiedä, että onnistuiko hän lopulta itsensä murhaamisessa.
Fragile
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 23
Lauteille: Heinäkuu 2007

#379

Viesti Fragile »

Lähes jokainen uneni menee toiseen näistä kahdesta kategoriasta:
1. Olen muiden pahoinpideltävänä tai pahoinpitelen itse muita.
2. Kotona tapahtuu jotain absurdia ja siivoaminen kestää ikuisuuden, esim. autotalli täynnä sinistä kermavaahtoa.
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#380

Viesti Anni M. »

Viime yönä näin sellaista unta, että makasin jonkun tårta på tårta autiotalon lautalattialla selälläni ja joku painoi mua jalallaan, isolla maiharilla, rintakehästä maahan. Aseen piippu osoitti suoraan ohimoon (?) ja ajattelin,että nyt mä kuolen jos kukaan ei tule auttamaan. Ja sitten mä heräsin. Ihmettelin kun olin niin rauhallinen siinä unessa.

Vähän aikaa sitten näin sellaisen unen, että suutelin Vanhasen Masaa. Sillä oli vaaleanpunainen pikeepaita ja ruskeat sortsit ja se odotteli mua kauniin, idyllisen lammen rannalla.
Sotasiiseli
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 43
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Lappeenranta

#381

Viesti Sotasiiseli »

tuossa toissayönä näinpäs hassua unta

Olin kävelemässä jonkun tien reunassa kaupungin laitamilla, menossa haastamaan riitaa kaupungin kovimman tappelijan kanssa. Kun löysin henkilön, hän potkiskeli ilmaan tien reunassa, ja Aloin oitis haastamaan riitaa mutta! Tämä tapahtui englanniksi riimitelleen ja oli enemmänkin ehdotus aloittaa pientä matsia, kun oikeaa riidan haastamista. Aikamme keskustelimme asioista, ja kohta ajattelinkin: ei perkele mitään tapella nyt lähetään kahville, ja sitten lähdettiinkin kävelemään kohti R-kioskia.

ja jatkoa

Kohta olin jonkun oudon taloröykkiön pihalla, ja jostain ilmestyi Henry Saari ja joukko sateenkaaren värisissä asuissa olevia ninjoja, joiden kanssa ilmeisesti halusin leikkiä kuurupiiloa. Menin piiloon erään taloröykkiön katolle, kunnes eräs ninja minut bongasi ja lähti ylös minua hakemaan. Kun ninja oli päässyt ylös sanoin:"Jos kokeiltas uudestaan" ja potkasin sen alas, sitten alhaalle mentyäni Henry antoi minulle ison lahjapaketin ?urheudestani?.

Sitten heräsin ja mietin, että pitää jättää sienien syöminen vähemmälle
"there are three kinds of Budoka:
ones that try to look strong,
ones that try to perfect their technique
and ones that try to gain a good heart"
Kuvake
Bananas
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 488
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wild Wild Ouest
Etulaji: Kulttuurinen omiminen

#382

Viesti Bananas »

Laitanpa tähän viimeöisen unen, kun siinä esiintyy potkulaisia:

Uni alkaa siten, että pyöräilen Keskupuiston polkuja ns. first person näkökulmasta. Aurinko paistaa ja linnut laulavat.

Yht´äkkiä saavun Eläintarhan kentälle, jossa corlione vetää kungfu-treenejä. Tyypit vetelevät alakoukkuja sohvatyynyn näköisiin pädeihin. Paikallaolijoista tunnistan ainakin Jobon ja Alioppilaan, joille corlione huutaa koko ajan: "kovempaa, kovempaa...!!!".

Kentän laidalle on jostain ilmestynyt japanilaista temppeliä muistuttava karate-dojo. Kohta istumme sen portailla jauhamassa pa$kaa. Sisällä harjoittelee ryhmä, joka tekee erilaisia, sinänsä järkeviä harjoituksia, mutta aina niin, että joku omituinen yksityiskohta pilaa koko tekniikan. (esim. katsovat vastakkaiseen suuntaan kuin lyövät) Seinällä lukee hohtavilla kultaisilla kirjaimilla ´karate´.

Juuri, kun huomaan, että meilläkin on päälllämme valkoiset karatepuvut, tulee salin mestari, siloposkisen mormoonin näköinen teinipoika kysymään: "ette kai te myy mitään, kun täällä ei saa myydä mitään?"
:shock:
Vakuutamme, että emme myy mitään, jolloin hän hymyilee ja kysyy kiinostaako osallistua harjoituksiin.

Sanon, että eipä juuri, mutta corlione on innolla mukana. Seuraavana onkin sopivasti vuorossa sparria, ja hän haastaa heti mustavöisen vetäjän. Gongin kumahtaa, ja corlione paiskaa mustavyön käsivarresta seinään, ja lopettaa vielä kiertopotkulla päähän. Vetäjä jää tatamille makaamaan, verta valuu nenästä. Uni loppuu sopivasti tähän.

En tietysti kysynyt asianosaisten lupaa tämän julkaisemiseen, mutta itsepähän tulitte mun uneen. :D

Sisällön saa tulkita miten haluaa.
Eläintyyli: hainyrkkeily ja kukkopaini

"Bananas on ananas Beellä"
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#383

Viesti Kalle Koskinen »

Unessani olin palaamassa edelliseen kotiini, kun kaksi laitapuolen kulkijaa alkoivat ahdistella minua kapeassa tilassa. Otin julmetun isot puutarhasakset käteeni, mutta pian tajusin, etten voi niitä käyttää saamatta itse mitään rangaistuksia. Siispä heitin ne pois ja kun toinen mies syöksyi niitä poimimaan, niin runttasin hänet jollain tavalla maahan aika kovasti.

Sitten muistin unessa lukeneeni Aittomäen viestin siitä, että hän käsillään puristi miehen ohimoista tajuttomaksi. Päätin siis itsekin kokeilla jäljelle olevaan mieheen sitä samaa ja laitoin kädet sillä tavalla, että ne olivat muuten nyrkissä, mutta peukalot törröttivät etusormia vasten tuettuna. Eli unessa ajateltuna sellainen juttu, että voisi peukaloilla painaa mahdollisimman kovaa. Siinä jokin heijarin torjuttuani asetin peukaloni miehen ohimoille ja aloin painamaan lujasti. Peukaloni upposivat mahdottoman kovan painamisen jälkeen noin sentin ohimoiden sisään ja tunsin peukaloiden kärjilläni, kuinka jotkin verisuonet painuivat kasaan niiltä kohdin.

Miehen silmät pyörähtivät voimakkaasti ylös ja hellitin otettani ja päästin miehen istumaan vähätajuisena seinää vasten. Läpsin sitä poskille ja lupasin ostaa liput Linnanmäelle. Oli hauskaa.

Jos Kari satut lukemaan tämän viestin, niin muistatko kirjoittaneesi täällä tuollaista ohimostapuristamis-tarinaa? Olisi kiva tietää, että oliko unessani jotain todellisuuspohjaa vai keksinkö kaiken päästäni.

EDIT: Tämän unen jälkeen heräsin samantien vajaaälyisten autoiluun ja ensimmäinen mielikuva/halu oli se, että olisin nykäissyt shortsit jalkaan ja kävellyt tuonne ammattikoulun parkkipaikalle satuttamaan.
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#384

Viesti Anni M. »

Kalle Koskinen kirjoitti: EDIT: Tämän unen jälkeen heräsin samantien vajaaälyisten autoiluun ja ensimmäinen mielikuva/halu oli se, että olisin nykäissyt shortsit jalkaan ja kävellyt tuonne ammattikoulun parkkipaikalle satuttamaan.
Ei helkkari! Mua nauratti toi sun juttu jo ärsyttää -ketjussa :lol:

Kalle: GET OVER IT! :D
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#385

Viesti Kalle Koskinen »

Nukuin yöllä tunnin ajan ennen kuin heräsin ukkosen jyrähdykseen. Hauskinta oli se, että tässä tunnin aikana näin aika paljon unia ja melkein jokaiseen liittyi joku potkulainen. Kirjoitin nämä välittömästi paperille ylös. Te tuutte mun uniin...

Ensimmäisenä olin Thaimaassa ja uistelin jossain isolla järvellä. Hauskinta oli se, että uistimena olin minä itse. Menin siis helvetin kovaa vettä pitkin vapa kädessä ja isot barracudat yrittivät näykkiä minusta palasia. Jännitti hieman mutta hauskaa oli siitä huolimatta. Minun perässä tuli Häkkisen Jussi, joka ui vesisukset jalassa. Hänen meno oli hieman kankeaa ja kun hän ehdotti vaihtoa, niin vastasin: "Ei käy, kun minulla ei ole suksia. Meikällä on vain nämä rauskun siivet."

Siitä uni pomppasi thailaiseen majataloon, josta vaimoni neuvotteli vuokra-asunnosta ja oli jo melkein lyönyt suullisesti kaupat lukkoon. Vuokraisäntänä oli Ahmed Ahne (sarjakuvahahmo) ja kun tiesin hänen olevan kiero ja ahne, niin vaadin saada tarkastaa asunnon. Ulko-oven avattua paljastui, että pölyiset ja erittäin likaiset kylpyammeet, jotka kiersivät seinää pitkin, olivat myrkyllisten hämähäkkien valtaama. Siellä oli siis pari ykköstä, yksi nelonen ja paljon vitosia. Nämä olivat jonkin sortin numerokoodit hämyreille.

Tästä päädyin syystä tai toisesta Tabithan lääkärivastaanotolle ja kyselin häneltä, että mikä on Amoebic Dysentry. Vastausta en muista, mutta pahinta tautia kysyttäessä tuli tietopaketti jonkin sortin anaalisyövästä, joka siirtää peräaukon sijainnin alemmaksi. Katselin huolestuneena peiliä. Harmi, etten muista tarkemmin tätä keskustelun pätkää.

Seuraavaksi uni vaihtui jotenkin kummallisesti salille ja otinkin siellä paljasnyrkkimatsia Maunosen Jannen kanssa. Olimme kumpikin ristitaljan toisessa päässä (liekö jotenkin kiinni?) ja mätkimme toisiamme naamaan paljain nyrkein. Sain itsekin muutamia napakoita iskuja lyötyä perille, mutta pääsääntoisesti Jannelta sateli jatkuvasti todella painavia yliolankoukkuja. Ihmettelin siinä, että kylläpä nyt jouduin tiukkaan paikkaan. Joku tuli katsomaan touhujamme ja selitin homman luonteen. Demonstroin muutamaa lyöntiä ja kuten demotessa kuuluu, niin löin muutaman iskun täysillä Jannen vastaanottavaiseen naamaan.

Sitten uni sai täysin Twin Peaks -mallisen tunnelman ja Sin Citymäisen värityksen, jossa vain punainen väri ja blondit hiukset erottuivat, kaikki muu oli mustavalkoista. Jonkin heitukka kuoleman uudelleen lavastamiseksi heitukka olivat siis pukeutuneet seuraavat: hemaiseva blondi, irstas kääpiö, Bruce Campbell ja helvetin ISO ja lihava goottityttö. Jokaisen näistä olisi pitänyt olla täsmälleen sen kuolleen heitukka näköinen, mutta voitte arvata, että miten he onnistuivat tehtävässään...

Siinäpä ne mitä muistin.

EDIT: Minkä takia tuo heitukka-sana on tuolla tavalla typerästi sensuroitu? Nyt käytin sitä sanaa ihan oikealla tavalla ja ei ole kiva lukea mukamas kirjoittaneensa jostain heitukasta. Miettikääs nyt moderaattorit vähän tuota touhua. Miksi asioista ei saisi puhua niiden oikeilla nimillä? Vaiko pitäisikö alkaa kirjoittamaan jotenkin korrektisti?
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#386

Viesti MtJ »

Viime yön uni.

Tulin töistä kotiin ja jostakin syystä kotona odottikin ex-avopuoliso. Perskutti, epäreilua! Tämä alkoi sitten selittää, että me vaihdettiin nyt vuoroa, kun toi sun nykyinen sai tarpeeksensa ja otti vähän lomaa. Että mites nämä nuoremman pojat syömiset nyt menee, viitsitkö vähän jeesiä kun ei mulla ole näitä lapsia ollut.. :kiire:

Tätä unta jatkui eri variaatioin jotain iäisyydeltä tuntuneen ajan. Luoja sentään mitä sekopäisiä unia.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

#387

Viesti MariaL »

Näin viimeyönä unta että Jussi Häkkinen yritti opettaa mulle karatea :lol: En sitten paljon muuta muistakaan koko unesta.
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#388

Viesti kenttiensankari »

masha kirjoitti: Näin viimeyönä unta että Jussi Häkkinen yritti opettaa mulle karatea :lol: En sitten paljon muuta muistakaan koko unesta.
Hentai no Kataa :?: :lol:
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Cho
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 26
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#389

Viesti Cho »

Pari yötä sitten näin ihan mahtavaa unta: Olin jonkinlainen naispuolinen Robin Hood ja ratsastin metsässä uljaalla hepalla karkuun pahiksia...Tultiin yhtäkkiä keskelle jotain kylää ja sen asukkaat yrittivät tarttua hepan ohjista kiinni, mutta pääsinpä kuitenkin sillä kertaa vielä karkuun...Takaa-ajajat kuitenkin lähestyivät uhkaavasti ja luulin jo että peli olisi menetetty kunnes hähää, heppani nousikin ilmaan ja lensin sen selässä karkuun korkealle puiden ylle...En tiedä tuuletinko ääneen unissani, mutta fiilis oli ainakin ihan loistava! :D
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

#390

Viesti Poika »

masha kirjoitti: Näin viimeyönä unta että Jussi Häkkinen yritti opettaa mulle karatea :lol: En sitten paljon muuta muistakaan koko unesta.
Siis, yritti opettaa...? :badgrin:
Nice asses - make the world a better place.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 22 kurkkijaa