Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#286

Viesti Tohtori Krabola »

TimoS kirjoitti:
Mänzy kirjoitti:Tämä taisi olla jo toinen kerta, kun joku potkulainen näkee minusta unia. :shock:
Jätkä on tosi ninja, kun pystyy hiippailemaan toisten uniinkin 8)
Pistät pilsua iltateehen ja sen jälkeen toimitat juttusi :D
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#287

Viesti bodyguard »

Tohtori Krabola kirjoitti: Pistät pilsua iltateehen ja sen jälkeen toimitat juttusi :D
Minusta tuo kuullosti kovin härskiltä :oops:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#288

Viesti Kalle Koskinen »

Näin unta, että olin irstas kääpiö puettuna pelkkään nahkaremmiin ja jahtasin asunnossa ryntäilevää punapäistä amatsoonia. Nainen oli suoraan kuin Robert Crumbin piirroksista eli isot ja kiinteät reidet, pakarat ja pohkeet. Nainen oli ainoastaan pukeutunut pitkävartisiin saappaisiin. Kertoisin unesta tarkemmin, mutta potku.net sensuroi kaikki kivat sanat. Antakaa mielikuvituksenne tehdä töitä, niin ehkä teilläkin on niin hauskaa kuin minulla oli unessani.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#289

Viesti Paappa »

Minä taas näin unta, että heitukka eli prostituoitu virtsasi päälleni. EN PITÄNYT SIITÄ! Karmea fiilis herätessä :?
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#290

Viesti bodyguard »

Paappa kirjoitti: Minä taas näin unta, että heitukka eli prostituoitu virtsasi päälleni. EN PITÄNYT SIITÄ! Karmea fiilis herätessä :?
Ihme tyyppi :shock:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#291

Viesti Paappa »

bodyguard kirjoitti:
Paappa kirjoitti:Minä taas näin unta, että heitukka eli prostituoitu virtsasi päälleni. EN PITÄNYT SIITÄ! Karmea fiilis herätessä :?
Ihme tyyppi :shock:
Minä olen niin tavanomainen... :oops:
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#292

Viesti Elina »

Toissa yona nain unta, etta Jegguh ja EskoR joutuivat armeijaan, laivastoon. Muut seisottiin sitten rannalla ja katseltiin, kun Jegguh istui pitkan soutuveneen paassa ja huusi soutajille tahtia, ja EskoR luuttusi jattikokoiset Aku Ankka -vaatteet paalla ison purjelaivan kantta.
Kuvake
remo
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 647
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#293

Viesti remo »

Elina kirjoitti: Toissa yona nain unta, etta Jegguh ja EskoR joutuivat armeijaan, laivastoon. Muut seisottiin sitten rannalla ja katseltiin, kun Jegguh istui pitkan soutuveneen paassa ja huusi soutajille tahtia, ja EskoR luuttusi jattikokoiset Aku Ankka -vaatteet paalla ison purjelaivan kantta.

tekis kyllä hyvää molemmille...KURIA...mä sanon...KURIA... :D
Kuvake
Layne
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 305
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Nummela

#294

Viesti Layne »

remo kirjoitti:
Elina kirjoitti:Toissa yona nain unta, etta Jegguh ja EskoR joutuivat armeijaan, laivastoon. Muut seisottiin sitten rannalla ja katseltiin, kun Jegguh istui pitkan soutuveneen paassa ja huusi soutajille tahtia, ja EskoR luuttusi jattikokoiset Aku Ankka -vaatteet paalla ison purjelaivan kantta.

tekis kyllä hyvää molemmille...KURIA...mä sanon...KURIA... :D
Kurilla ja laivastolla ei ole mitään tekemistä keskenään ;)
Splice the Main Brace!

"Jos tämä olisi selvä kaikille, olisi helpompi jatkaa keskustelua." - Jyrki Katainen
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#295

Viesti MtJ »

Viime yön uneni.

Tulen suureen kellariin, jossa makaa tasoilla ruumiita, suu auki. Salin perällä on oikeassa kulmassa ovi. Oven takaa pitäisi hakea ruumispöytä ja lähteä viemään yhtä raatoa pois ruumishuoneelta. Avaamme oven ja tulemme täysin mustavalkoiseen huoneeseen. Huoneessa on heti edessämme yksi taso, jossa on pyörät alla. Huone on neliönmallinen. Se on ikäänkuin pimennetty osaksi. Ihan kuin mustavalkofilmeissä. Aurinko ei paista huoneeseen, se on ikäänkuin itsestään vähäsen valaistu.

Vasemmalle huoneessa katsoessani kymmenen metrin päässä näkyy näyttämö, jonka verhojen takaa alkaa kuulua "uuuUUUUuuuuUUUUUuuuu" ja yhtäkkiä käy sarja nopeita tapahtumia kuin filmiä kelattaisiin. Huomaan makaavani tasolla kyljelläni ja suustani kuuluu sama ääni. Tiedän, että tarkoitus oli nostaa minut sen mustavalkoisen huoneen ruumispöydälle. Kun pyörät alkavat liikkua ja minua viedään johonkin, herään.

Oli pikkuisen ahdistunut olo.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#296

Viesti MtJ »

Nyt on alkanut tulla ahdistuneita unia paljon. Tässä viime yön tuotos taas.

Kävelen rappukäytävään sisälle. Siihen paistaa valo vain päätyikkunasta vinosti käytävän päähän. Tiedän olevani pahassa paikassa, ilma on paksua ja en näe kunnolla ympärilleni. Pölyä ja jotain sakeampaa leijuu ympärilläni. Hengitys ei kulje. Käännyn ympäri, takaisin ulospäin ja tajuan, että ovi aukeaa takanani. Vilkaisen olkani ylitse, en näe ketään. Vain yksi ovi on auki käytävällä ja valo on melkein kokonaan poissa.

Ennenkuin tajuankaan, vatsani kimpussa on joku, joka repii irti paloja. Se olio kaataa minut nurin. Näen jonkin karvaisen pitävän veistä kädessään ja lyövän sitä yhä uudelleen vatsaani. Sitten tuo olio työntää jonkinlaisen kidan tai kärsän vatsaani sisälle ja alkaa kuulumaan maiskuttavaa ääntä. Olio raapii vatsani sisustaa ja repii sieltä irti jotain, kuulen selvästi kun jotakin raskasta läiskähtää kovalle lattialle. Pyörryn, mustenee, tajuan sieltä mustankin läpi, että olio syö minua elävältä. Tunnen unessa kovaa kipua kädessäni, kun koetan estää oliota syömästä.

Herään. Oikea käteni on halvaantunut, se ei tottele lainkaan. Se on täysin veltto olkapäästä alaspäin noin puolen tunnin ajan. Ahdistava uni ja vielä ahdistavampi herätä siihen kun käsi on täysin toimintakyvytön. Unet ovat hyvin todellisia ja tuntuu unesta herätessäni, että pahuus ikäänkuin kurkistaa vielä unen ja todellisuuden rajapinnan lävitse. Viikon aikana näitä unia on tullut useita. Tätä ennen en ole nähnyt painajaisia kahteen kymmeneen vuoteen.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#297

Viesti Mika »

MtJ, tuollaisista unista suuret taiteilijat ovat tehneet elämäntyönsä. 8)

Vaikka ymmärrän kyllä, ei välttämättä ole mukava mennä nukkumaan, jos olettaa näkevänsä tuollaisia.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#298

Viesti TimoS »

Poikkeuksellisesti muistan lyhyen pätkän viime yön unestani. Olin jostain syystä kävelemässä jossain kun huomaan että kadun varressa olevassa rakennuksessa treenataan kung-fua. Jäin seuraamaan sitä ja ainut mitä muistan oli että ohjaajilla oli jotkut TODELLA omalaatuiset asut ja toinen oli vielä laittanut itselleen kunnon "sotamaalit", jotain sirkuksen pellen ja kiinalaisen oopperan hahmon sekasikiö B) (noista asuista muuten tajusin että kyseessä täytyy olla kung-fu). Toisella opettajista oli sitten kuulokkeet päässä, enkä tarkoita mitään pieniä korvalappusteroitten kuulokkeita, vaan sellaiset oikein massiiviset! Muuta en oikeastaan muistakkaan
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#299

Viesti Kalle Koskinen »

MtJ,

Hienoa, että muistat unesi noinkin yksityiskohtaisesti. Olen unien ystävä ja varsinkin kierot ja hämärät unet viehättävät minua. Saan niistä ideoita piirroksiin, joita en tule koskaan piirtämään.

Minulla hämärissä unissa on eräs toistuvista teemoista sellainen, että lähden aina konttailemaan autioissa taloissa/kerrostaloissa oleviin pieniin ja tunkkaisiin käytäviin. Haluan aina nähdä, että mitä sieltä löytyy vaikka tiedän etukäteen, että siellä ei mitään hyvää ole. Koskaan en ole päässyt perille asti.
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#300

Viesti Jarppa »

Mäkin näin toissa yönä outoa unta, olin isossa rakennuksessa, ja näin kun joku puukkomies lähti kävelemään mua kohti uhkaavan näköisenä. Peräännyin ja soitin poliisille, kerroin tilanteen ja paikan, mutta puukkomies hävisi näkyvistä. Hermot ei kestä odottaa, joten lähden etsimään, ja löydänkin miehen heti kulman takaa, puukko kädessä vaan huomio ei ole minussa, joten päätän hyökätä ensin. Kaksin käsin puukkokädestä ote, yritän survaista polvea munille, ei vaikutusta, ja teen kouchi garin jolla mennään maahan ja mulla on otteet siinä kädessä. Siirryn painollani miehen päälle ja saan riisuttua puukon, mutta en keksi mitä voisin sillä tehdä joten heitän sen sivuun. Yht'äkkiä mies ei olekaan enää alla hallinnassa, vaan juoksee karkuun, ja herään.

Sinänsä hassua, että en usko että toimisin noin oikeassa tilanteessa, vaan odottaisin vaan poliisin tuloa, tai välittömän puukkouhan kanssa en ainakaan haluaisi painia, vaan pikemminkin lyödä ja liikkua. Vois kuvitella että kouchi garia ois tullut treenattua paljonkin vaan en ole. Pitää ehkä kokeilla ens treeneissä. :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 117 kurkkijaa