Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

#196

Viesti MariaL »

Huomenta!

Näin äsken päikkäreillä unta että olin jonkun sortin pitkänmatkan juoksija jossain muslimimaassa. Jouksin veroutuneena naamankin peittävään huntuun ja esiliina seuras perässä :)

Miten tää pitää tulkita. Pitäiskö vetää lakana päälle ja lähtee lenkille? Taitaa kyl olla mielisairaalan miehet perässä siinä tapauksessa :lol:
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#197

Viesti DaNjA »

On se jännä, kun tuota autoa ajelee, niin unissa näkee kokoajan painajaisia autosta. Esim. valot katoaa, vaihdekeppi menee poikki (itse asiassa se meni viime yönä poikki unessa), vaihteet ei toimi, jarrua ei ole.. yritä sit siin nukkua jotenkin, kun heräilet kokoajan sängys päädystä istumasta ja yrität "etsiä" valoja tai jotain :cry:
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#198

Viesti Kalle Koskinen »

Näinpä hauskan unen, jossa ihmisiltä oltiin viemässä maailman herruus.

Uni alkoi sillä tavalla, että ajelin polkupyörällä täällä Iisalmessa ja kuljin nimenomaan tuttuja ja oikeita maisemia pitkin. Näin muutaman otuksen, jotka olivat kuin rotan ja hyppyoravan sekoitus, jokin kumma karvainen olio. Hetken matkan jälkeen näin niitä lisää ja kohta taas kolmannen kerran, mutta vielä suurempana joukkona. Tässä vaiheessa ajattelin, että jotain voi olla nyt hieman pielessä.

Kurvasin kohti lapsuuteni kotia ja pihaan kääntyessäni näin yhden tällaisen epäsikiön. Hyppäsin pois pyörän selästä ja talutin sen nopeasti sisäpihan puolelle toivoen samalla, että kyseinen rottaorava ei huomaisi minua. Mutta tottahan se pahat aikeet mielessään oli valppaana ja huomasi minut. Se ryntäsi kovalla vauhdilla minua kohti aikeenaan kai raadella minut palasiksi. Onnistuin kumminkin ajamaan maastopyöräni eturenkaalla tämän otuksen kaulan päälle. Tässä vaiheessa otus oli jo aika lailla sopulin näköinen, mutta omituinen piirre oli se, että tuo kammottava sopuli pystyi venyttämään pientä kaulaansa noin 40 senttimetrin pituuteen yrittäessään purra käsiäni. Painoin kaikin voimin pyörän eturengasta sen sopulin hentoa kaulaa vasten ja sain sen lopulta kuolemaan.

Menin sitten ovesta sisälle ja alaston vaimoni onnitteli minua ja lupasi, että illalla odottaa palkinto. Minä aloin läpsimään vaimoani pakaroille ja sanoin tarvitsevani hänen apuaan, sopulien invaasio täytyisi vielä estää. Tässä vaiheessa koko maapallo oli vallattuna, lukuunottamatta lapsuudenkotini pihaa ja näin ollen olin maan viimeinen toivo. Sopulit peittivät joka ikisen neliömetrin ja niitä tuli liukuhihnoilta koko ajan lisää kahdeksan pillerin riveissä (pillereistä kasvoi sitten vedellä kastelemalla uusi taistelukykyinen sopuli). Näin nämä sen takia, että nämä liukuhihnasopulitehtaat olivat juurikin pihamme aidan takana.

Ulos mentyäni kuvakulma muuttui sillä tavalla, että katselin tilannetta suoraan ylhäältä päin. Samalla näkymä muuttui samanlaiseksi kuin VIC-20:n grafiikka ja taisin laskea jopa neljää erilaista vaisua väriä. Tuossa vaiheessa homma oli kuin kännykän matopeli ja minä ja vaimoni olimme omat hahmot, joilla kummallakin roikkui kummallinen merkkijono perässä, hieman kuin venäläisiä kirjaimia. Tarkoitus oli vangita kaikki pihalle tunkeutuvat sopulit tuohon merkkijonon sisälle ja sopulit kuolisivat siihen.

Tässä vaiheessa minut herätettiin ja en kai koskaan saa tietää, että onnistuinko pelastamaan maapallon miljardeilta venyväkaulaisilta sopuleilta.

Ja mikähän siinä on, että kun näen unia jossa on jotain eläimiä tai otuksia, niin joka ikinen kerta ne yrittävät purra tai raadella minua ja onnistun välttämään ne vain täpärästi. Tässä toissayön unessa julmetun iso saksapaimenkoira normaalikoirasta poiketen ei minuun tutustuessaan haistellut esim. käsiäni, vaan otti kassini hampaisiinsa ja ärisi. Ei lopulta puraissut, mutta se oli todella pelottava hetki unessa.
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#199

Viesti nyyski »

Ei varsinaisesti liity uniin vaan enemmänkin nukkumiseen. Mulla on kova ongelma että mun pitää valehdella jos joku herättää mut puhelimella. Pari kertaa on tyttöni soittanut iltamyöhään ja kerran kuulemma harjottelin puhelimen käyttöä enkä ollut vielä nukahtanut ja toisen kerran en kuullut että puhelin soi, vaan muuten vaan katoin sitä ja siellä olikin joku toisessa päässä. :roll:
Matti Lintula
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#200

Viesti DaNjA »

nyyski kirjoitti: Ei varsinaisesti liity uniin vaan enemmänkin nukkumiseen. Mulla on kova ongelma että mun pitää valehdella jos joku herättää mut puhelimella. Pari kertaa on tyttöni soittanut iltamyöhään ja kerran kuulemma harjottelin puhelimen käyttöä enkä ollut vielä nukahtanut ja toisen kerran en kuullut että puhelin soi, vaan muuten vaan katoin sitä ja siellä olikin joku toisessa päässä. :roll:
Yksinkertainen teko: laita puhelin äänettömäksi ;)
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#201

Viesti heian »

Näin viime yönä unta Vlad tepesistä.

Oltiin Vladin kanssa samassa koulussa okl:ssä ja me kinasteltiin koko ajan kaikesta. Sitten opettaja ilmeisesti hermostui siihen kinasteluun ja laittoi meidät parityönä tekemään erästä tehtävää. Tehtävänä oli kuvitteellisen, yksityisen koulun (vastaperustetun) ensimmäisen johtokunnan kokouksen pöytäkirjan tekeminen. Hollanniksi. Siinä sit kateltiin toisiamme ja mietittiin, että mitä tehdään, kun kumpikaan ei osaa hollantia...
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#202

Viesti Vlad Tepes »

heian kirjoitti: Näin viime yönä unta Vlad tepesistä.

Oltiin Vladin kanssa samassa koulussa okl:ssä ja me kinasteltiin koko ajan kaikesta. Sitten opettaja ilmeisesti hermostui siihen kinasteluun ja laittoi meidät parityönä tekemään erästä tehtävää. Tehtävänä oli kuvitteellisen, yksityisen koulun (vastaperustetun) ensimmäisen johtokunnan kokouksen pöytäkirjan tekeminen. Hollanniksi. Siinä sit kateltiin toisiamme ja mietittiin, että mitä tehdään, kun kumpikaan ei osaa hollantia...
Ihan tiedoksi. Tuo avatar en ole minä. Se on Tom Selleck. Sitä edellinen oli myös vain kuva... SpongeBob Squarepants.

Että silleen tiedoksi, jos unessasi olin tuollainen komea viiksivallu. Oikeasti minulla on hyvin lyhyet hiukset eikä viiksiä. Äskettäin minulla kyllä oli pitemmät hiukset ja parta, mutta ajoin ne pois tällä viikolla.

Minäkin näin vähän aikaa sitten potkulaisesta unta. Painin Lötkön kanssa, mutta Lötköllä oli jokin ubersalainen tekniikka, joka tuli kuin puun takaa enkä voinut mitään.

Hollantia en osaa...
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#203

Viesti porky »

Vlad Tepes kirjoitti:
heian kirjoitti:Näin viime yönä unta Vlad tepesistä.

Oltiin Vladin kanssa samassa koulussa okl:ssä ja me kinasteltiin koko ajan kaikesta. Sitten opettaja ilmeisesti hermostui siihen kinasteluun ja laittoi meidät parityönä tekemään erästä tehtävää. Tehtävänä oli kuvitteellisen, yksityisen koulun (vastaperustetun) ensimmäisen johtokunnan kokouksen pöytäkirjan tekeminen. Hollanniksi. Siinä sit kateltiin toisiamme ja mietittiin, että mitä tehdään, kun kumpikaan ei osaa hollantia...
Ihan tiedoksi. Tuo avatar en ole minä. Se on Tom Selleck. Sitä edellinen oli myös vain kuva... SpongeBob Squarepants.

Että silleen tiedoksi, jos unessasi olin tuollainen komea viiksivallu. Oikeasti minulla on hyvin lyhyet hiukset eikä viiksiä. Äskettäin minulla kyllä oli pitemmät hiukset ja parta, mutta ajoin ne pois tällä viikolla.

Minäkin näin vähän aikaa sitten potkulaisesta unta. Painin Lötkön kanssa, mutta Lötköllä oli jokin ubersalainen tekniikka, joka tuli kuin puun takaa enkä voinut mitään.

Hollantia en osaa...
Jos sattuisin näkemään unta Vlad Tepesistä, olisi hän todennäköisesti vielä tuo pesusieni :lol: . En ole tottunut uuteen kuvaan vielä :? .

Minä osaan muutaman sanan hollantia.
Saija Tarvainen
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#204

Viesti Vlad Tepes »

porky kirjoitti: Jos sattuisin näkemään unta Vlad Tepesistä, olisi hän todennäköisesti vielä tuo pesusieni :lol: . En ole tottunut uuteen kuvaan vielä :? .
Olisinko siis sellainen hauska lastenohjelman hahmo, vai pesusieni jolla pesisit itsesi? :bath:
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#205

Viesti porky »

Vlad Tepes kirjoitti:
porky kirjoitti:
Jos sattuisin näkemään unta Vlad Tepesistä, olisi hän todennäköisesti vielä tuo pesusieni :lol: . En ole tottunut uuteen kuvaan vielä :? .
Olisinko siis sellainen hauska lastenohjelman hahmo, vai pesusieni jolla pesisit itsesi? :bath:
Kun mun unista on kysymys, niin varmaankin molempia :roll:
Saija Tarvainen
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#206

Viesti heian »

Vlad Tepes kirjoitti:
heian kirjoitti:Näin viime yönä unta Vlad tepesistä.

Oltiin Vladin kanssa samassa koulussa okl:ssä ja me kinasteltiin koko ajan kaikesta. Sitten opettaja ilmeisesti hermostui siihen kinasteluun ja laittoi meidät parityönä tekemään erästä tehtävää. Tehtävänä oli kuvitteellisen, yksityisen koulun (vastaperustetun) ensimmäisen johtokunnan kokouksen pöytäkirjan tekeminen. Hollanniksi. Siinä sit kateltiin toisiamme ja mietittiin, että mitä tehdään, kun kumpikaan ei osaa hollantia...
Ihan tiedoksi. Tuo avatar en ole minä. Se on Tom Selleck. Sitä edellinen oli myös vain kuva... SpongeBob Squarepants.

Että silleen tiedoksi, jos unessasi olin tuollainen komea viiksivallu. Oikeasti minulla on hyvin lyhyet hiukset eikä viiksiä. Äskettäin minulla kyllä oli pitemmät hiukset ja parta, mutta ajoin ne pois tällä viikolla.

Minäkin näin vähän aikaa sitten potkulaisesta unta. Painin Lötkön kanssa, mutta Lötköllä oli jokin ubersalainen tekniikka, joka tuli kuin puun takaa enkä voinut mitään.

Hollantia en osaa...
Siinä mun unessa sulla oli sellanen ihana pörrötukka ja parransänki. Tiesin, että se olit sä, kun opettajakin unessa kutsui sua Vladiksi.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#207

Viesti Vlad Tepes »

heian kirjoitti: Siinä mun unessa sulla oli sellanen ihana pörrötukka ja parransänki. Tiesin, että se olit sä, kun opettajakin unessa kutsui sua Vladiksi.
Valitettavasti minun on tunnustettava, että minun hiukset eivät ole pörröiset, minkä lisäksi kummatkin etunimeni ovat perisuomalaiset vailla slaavilaisia tai juutalaisia vaikutteita. Ensimmäinen etunimeni on ilmeisesti tosin suomalainen variantti viikinkinimestä.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#208

Viesti Tohtori Krabola »

Vlad Tepes kirjoitti: Ensimmäinen etunimeni on ilmeisesti tosin suomalainen variantti viikinkinimestä.
Sama täällä :thumbsup:
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#209

Viesti Paappa »

Vlad Tepes kirjoitti:
heian kirjoitti: Siinä mun unessa sulla oli sellanen ihana pörrötukka ja parransänki. Tiesin, että se olit sä, kun opettajakin unessa kutsui sua Vladiksi.
Valitettavasti minun on tunnustettava, että minun hiukset eivät ole pörröiset, minkä lisäksi kummatkin etunimeni ovat perisuomalaiset vailla slaavilaisia tai juutalaisia vaikutteita. Ensimmäinen etunimeni on ilmeisesti tosin suomalainen variantti viikinkinimestä.
Vladista on näköjään tulossa Potkun naisten keskuudessa seksisymboli :D
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#210

Viesti Kalle Koskinen »

Paappa kirjoitti: Vladista on näköjään tulossa Potkun naisten keskuudessa seksisymboli :D
Kyllä kunnon seivästäjät saavat aina huomiota osakseen.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Fubarbarian ja 116 kurkkijaa