Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 19103
Lauteille: Helmikuu 2005

#166

Viesti Jussi Häkkinen »

Tohtori Krabola kirjoitti: Akryylithan ovat siitä mukavat, että niiden kanssa ei tarvitse läträtä tärpätillä ja on muutenkin myrkyttömiä.
Jokaisessa välineessä on hyvät ja huonot puolensa. Akryylit ovat toki sangen miellyttävät monessakin suhteessa.

Tosin, minulla on varaukseni ei-kaupallisen taiteen suhteen - myös tekemänäni.

Viime yön unet jäivät lyhyiksi, mutta oli sentään lucid. :)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#167

Viesti Kalle Koskinen »

En muistanutkaan mainita tuosta edellisestä unestani yhtä pientä asiaa. Vaikka minusta, Mänzystä ja M. Vileniuksesta tuli kaverit, niin minulla oli silti hieman kiusaantunut olo siitä, että he yrittivät juuri murhata minut. Samalla tavalla kiusaantunut olo kuin jutellessa jonkin tuntemattoman ihmisen kanssa, eikä oikein tiedä että mistä sitä voisi puhua.

Jänniä nämä levottomat unet. Olin nähnyt tätä episodia ennen jo vaikka kuinka monta unta, mutta ne olivat jo liian sekavia. Tässä vain se loppupätkä jossa oli sentään jokin juoni. Olin jonkin kaverini kanssa kävelemässä jyrkkää mäkeä alaspäin ja huomasin vasemmalla puolellani erittäin mutaisen ja aidatun työmaan. Menin entisenä rakennustyöläisenä sitä katsomaan ja siellä oli juuri valmistunut kerrostalo jonka oli rakentanut kolme kiinalaista, joista yksi oli Jackie Chan. He päästivät minut ja kaverini erikoisluvalla katsomaan kerrostaloa tarkemmin.

Kerrostalo oli mutaisen kentän perällä ja se oli vain yhden kerroksen korkuinen. Menin sisälle ja siitä hissiin ja lähdin siitä 50 kerrosta alaspäin. Eli talo oli rakennettu 50 kerrosta alaspäin, maan tason ollessa huippuna. Pohjimmassa kerroksessa oli julmetun iso tila, joka oli kuin ison ostoskeskuksen keskiaukio. Siellä eräässä kahvilan pöydässä istui Iso-Britannian kuningatar, jolle sitten kerroin erään ihmisen sairastavan mahasyöpää ja että tämä sairas henkilö ei nyt pääse paikalle. Ja se unen kohokohta oli tuossa. Minulla ei ollut muuta tehtävää kuin välittää kuningattarelle tuo viesti. Sitten lähdin pois koko rakennuksesta.
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#168

Viesti Polvi »

KukiHilli kirjoitti: Nainen herättää mut keskellä yötä ja sanoo että alakerrassa on joku.
Mä sitten aivan unessa, uskon tarinan ja nousen sängystä.
Otan kirveen seinältä ja menen alas katsomaan että kukas siellä on.

Ketään ei näy ja kun tulen ylös niin emäntä vetää hirsiä, oli ilmeisesti unta nähnyt ja herättänyt mut.
Itse ei muista tapauksesta mitään.

Ei järki leikkaa ihan täysillä kun juuri herännyt :D
Tästä tulee mieleen eräs inttikaveri, jolla oli tapana kyykyttää yhtä jannua (olivat jonkinlaisia kavereita) leireillä. Herätti keskellä yötä ja sanoi, että "Herätys! Sulla on seuraava kiertovartio. Sun pitää olla ulkona minuutin päästä taisteluvarustuksessa. Odotat tota alik Virtasta, se opastaa sulle reitin."

Pari kertaa meni läpi.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#169

Viesti JanneM »

Mä näin unta, että Mjölnir nukku Jyväskeskuksen takana kukkalaatikon vieressä makuupussissa P99 kädessään. :lol:
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#170

Viesti johannes »

Heräsin juuri päiväuniltani. Näin karmeaa unta,että kaljuunnun :shock:
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#171

Viesti bodyguard »

johannes kirjoitti: Heräsin juuri päiväuniltani. Näin karmeaa unta,että kaljuunnun :shock:
Muah, kasvata vaan niitä kutrejasi, kohta sulla on sellanen juicekalju :badgrin:

Kuva

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#172

Viesti Ronin »

Wohou, taisin nähdä viimeyönä elämäni ensimmäisen Potku-aiheisen unen!

Unessa mulla oli menny bänks tyttöystävän kanssa ja siinä angstatessani kiersin baarista baariin. Sit eksyin vihdoin lafkaan, jossa oli pelkästään kauniita neitosia ryypiskelemässä, mutta sit pihalta mun perään tuli sellanen hemoläski jannu, joka oli homppeli ja totaalisen rakastunu muhun. Siinä sit ensin kiltisti koitin selittää, että en ole hanuristi, mutta tyyppi ei ottanu uskoakseen vaan kokoajan yritti saada lähempää kontaktia. Sit päätin, että helvetti, mä meen sanoon portsareille, että kohta menee hermo tohon persreiskaan.
Anyway, olen just tullu narikalle ku huomaan, että Kari Aittomäki nojailee seinään (saman näkösenä ku Gun-ketjun kuvassa) syventyneenä Vene-lehteen. Toisena portsarina on poikkeuksellisen skrodessa kunnossa oleva Yamazu, joka sanoo, ettei Kari ehdi nyt jeesata kun sen pitää valita minkä veneen se ostaa huomenna. Eli Yamazu ottaa tehtäväkseen poistaa läskihomppelin baarista. Siinä sit tulee käsikähmää ja Yamazu pöllyttää punkeroa oikeen huolella ja mä katselen vieressä suu auki ihmetellen, että miten helvetissä sen toiminta näyttää niin hirveän paljo samalta mättämiseltä mitä itse olen treenaillu. Sit lopuksi kun kaveri on jo puolitajuttomana turpasaunasta niin Yamazu riisuu tyypiltä kengät, housut ja paidan ja heittää sit vasta ulos lumihankeen. Kysyn jälkeenpäin, että tuoltako se Bujinkan-touhu näyttää ja Yamazu toteaa olan kohautuksella "shu-ha-ri".
Ei siinä mitään, tilaan toisen tuopin ja menen juttelemaan yhdelle poikkeuksellisen nätille tytölle, jota oon katsellu siitä lähtien ku saavuin paikalle. Pienen inttämisen jälkeen ja melkeen punkeron kohtalon jakamaisillani vihdoin tajuan, että olen lesbo-baarissa.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 19103
Lauteille: Helmikuu 2005

#173

Viesti Jussi Häkkinen »

Ronin: :smt044
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
waltu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 150
Lauteille: Tammikuu 2006

#174

Viesti waltu »

Kävin Mannerheimin ja erään ystäväni kanssa metsästämässä. C.G.E oli pitkä ja ryhdikäs herrasmies, kova oli ampumaan.

Itse häröilin jotain haulikon kanssa kun Marski viileän eleettömästi ampui jollakin pulttilukkoisella kiväärillä oravan. Samassa oravan vierellä pyöri mäyrä jota Marski alkoi tulittaa huomattavan nopeasti.
Muistan ihmettelyni sarjatulenkaltaiseen laukausnopeuteen. Mäyrän kyljessä pelmahteli vinkeästi.

Ei se ees sikaria tarjonnu. höh.
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#175

Viesti Mänzy »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Ronin: :smt044
Second that! :smt043



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#176

Viesti Mika »

Ronin kirjoitti: Kysyn jälkeenpäin, että tuoltako se Bujinkan-touhu näyttää ja Yamazu toteaa olan kohautuksella "shu-ha-ri".
Ja muutenkin koko uni :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 24814
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#177

Viesti Mjölnir »

JanneM kirjoitti: Mä näin unta, että Mjölnir nukku Jyväskeskuksen takana kukkalaatikon vieressä makuupussissa P99 kädessään. :lol:
Vaikka olinkin vähän pätkässä, niin kyllä mä ihan Scandiciin asti selvisin nukkumaan :lol:
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#178

Viesti TimoS »

Mjölnir kirjoitti: Vaikka olinkin vähän pätkässä, niin kyllä mä ihan Scandiciin asti selvisin nukkumaan :lol:
Mutta kuitenkin makuupussissa P99 kädessä? 8)
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#179

Viesti heian »

Minäkin näin unta Mjölniristä viime yönä. :oops:
En muista unta tarkalleen, mutta siinä oltiin jonkin vuoren juurella jossa sattui kaikkea kummaa. Paikalta löytyi kaikkea kuolleista kaloista lähtien ja Mjölnir miehineen oli selvittelemässä tapahtumia.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#180

Viesti bodyguard »

heian kirjoitti: Minäkin näin unta Mjölniristä viime yönä. :oops:
En muista unta tarkalleen, mutta siinä oltiin jonkin vuoren juurella jossa sattui kaikkea kummaa. Paikalta löytyi kaikkea kuolleista kaloista lähtien ja Mjölnir miehineen oli selvittelemässä tapahtumia.
Mjölniristä on tullut kaikkien potkun neitokaisten päiväuni? :lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 40 kurkkijaa