Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#151

Viesti bodyguard »

Eikä ne pörröiset vaaleanpunaiset ole muutenkaan kauhean katu-uskottavat :!:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#152

Viesti Mänzy »

Paappa kirjoitti: Käsirautoja saa myös pehmustettuina, esim. tiikerikuvio-tekoturkiksella päällystettyinä
:smt019 Miksi sitten käyttää rautoja, jos ne pitää pehmustaa? Ehkäpä nahkaiset kahleet olisivat parempi vaihtoehto?
Jussi Häkkinen kirjoitti: Yleensä ne pehmustetut lelut eivät kestä mitään rajumpaa meininkiä.


Umm...


*köh..* :D
Toden totta 8) :D .



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
inka1985
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1048
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#153

Viesti inka1985 »

Huomaa kyllä, että olen lukenut Questãon treenipäivistä...

Viikon sisään olen nähnyt unta, että minut heitettiin äkkiäarvaamatta rodaan ja viime yönä näin unta, että olin Riossa eksyilemässä... :lol:

(Vakavasti puhuen, haluaisin hirveästi aloittaa portugalin opiskelun, mutta a) ei ole aikaa ja b) se on kauhean suosittua tätä nykyä, en haluaisi vain kulkea massan mukana...no joo, huonoja syitä. :oops: )
Little Miss can't be wrong
Kuvake
Älämölö
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 325
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tornio

#154

Viesti Älämölö »

Näin jokin aika sitten unta, että painin Gary Goodridgen kanssa entisessä yläaste-aikojen kemian luokassani. Vein äijää positiopainissa kuin litran mittaa, mutta RNC:n saatuani en jostain syystä jaksanut muka kuristaa häntä tajuttomaksi. :x

Mitäs se nyt sitten muka oli? Oikeasti olisin varmasti pistänyt ison pojan unten maille. Haiskahti sen verran kusetus, että käänsin kanavaa...
Irc-galleria: Chill-leader
---------------------------
Disclaimer:
---------------------------
En katso olevani vastuussa mistään sanomisistani tai tekemisistäni, vaan syytän kaikesta geenejä ja ympäristötekijöitä!
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#155

Viesti kenttiensankari »

Näin unta että omistin kissan. Se piti minusta ja kiehnäsi jaloissa ja tykkäsi kiipeillä minussa. Joten heitin sen pihalle ja lukitsin oven perässä :badgrin:
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#156

Viesti Mika »

Viime yönä ropisi, tai oikeastaan aamulla, kun vieläkin muistan tämän näin selvästi.

Näin unta jostakin pelistä, jossa pelialue oli n. 5 x 3 metriä. Maali on sellaiset 1,2 metriä leveä ja ehkä 30 cm korkea, maali on leveällä laidalla. Kahden miehen joukkueet. Peli meni niin, että toisen joukkueen toinen pelaaja meni makaamaan maalin eteen ja toisen joukkueen toinen pelaaja potkaisi pallolla suoraan kohti maalia. Eihän siitä tietenkään maalia tullut, koska toinen makasi tiellä, mutta tarkoitus olikin potkaista palloa niin lujaa, että maalivahti olisi kiemurrellut tuskissaan, joten jatkopallosta olisi saanut ehkä potkaistua sisään. Potkaisevan joukkueen toinenkin pelaaja sai osallistua. Ilmeisesti puolustavan joukkueen toinen pelaaja ei saanut osallistua eikä maalivahti tehdä muuta kuin maata.

Minä en pelannut tätä peliä, katselin vain.

Jostakin syystä yhden pelivuoron alettua kentälle oli tuotu (ei siis itse tullut!) sellainen Karvisen oloinen kissa, hoikempi tosin. No, kissa makasi paikoillaan suoraan pallon edessä, koska hänet oli kait siihen asetettu. Ajattelin heti, että jos tuo potkaisija potkaisee kissaa, hakkaan hänet. Kaveri potkaisi suoraan ja lujaa sitä kissaa. Kissa ei oikeastaan parkaissut, mutta miukaisi ja katsoi potkaisijaa pahasti, mutta jatkoi makaamistaan. Nytkin muuten pulssi nousee, kun kirjoitan tätä, eläinten ystävä kun olen. Nimittäin välittömästi tempaisin potkaisijaa leukaan ja potkaisin munille. Jätkä jäätyi muttei pudonnut. Potkaisin toisen kerran munille. Nyt alkoi mennä kerälle. Sitten vedin kyynärpäällä poskeen. Nyt alkoi tulla verta suusta ja nenästä. Heti perään toinen kyynärpää. Nyt murtui leukaluu ja poskiluu, jätkä putosi maihin. Tässä vaiheessa järki sanoi, että se oli siinä, mutta ajattelin sitä kissaa ja vedin vielä kaksi kyynärpäätä jätkää samaan kohtaan* (en oikein tiedä, miten löin maassa makaavaa, mutta kait sitten jotenkin). Nyt jätkä korisi ja silmät seisoivat päässä, verta oli suu, nenä ja rintapielet täynnä.

Ilmeisesti poistuin paikalta. Kai jotenkin odotin jonkinlaista tunnustusta hyvästä teosta, mutta sen sijaan kaikki tuntuivat olevan kovin hiljaisia ja vakavia*. Sitten kävikin ilmi, että tämä kaveri oli yläkerran naapurimme, jota oikeassa elämässä pidän mukavana kaverina. Tässä vaiheessa uni alkoi käydä niin raskaaksi, että heräsin.


*Kaikki harjoitusten ulkopuolella painineet tietävät molemmat tunteet, sen kun menee voimankäytössä järkevän pisteen yli ja tietää sen, ja sen kuinka tavallaan häpeällinen olo tuosta kaikesta voi jälkikäteen tulla.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
inka1985
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1048
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#157

Viesti inka1985 »

Pakko kyllä kirjoittaa tämä tänne kun koko päivän on niin naurattanut... :lol:

Olin unessa jossain kirjastossa, ja muistelin, että Mika olisi potkussa höpissyt jotain opinnäytetyöstään, ja että sitä voi lukea ihan melkein missä vaan kirjastossa. No eikös heti silmät paikantaneet ensin hyllyn jossa luki isolla yläpuolella ELINA ja tietenkin päättelin, että no siellä on kaikkien Elinoiden kirjoittamia teoksia. Heti perään huomasin tutunnäköisen nimen erään toisessa hyllyssä olevan ohuehkon kansion päällä. Mutta aijai, kuten tavallista oli Perkiömäki taas kirjoitettu väärin, ja siinä luki joku "Mika Perkiöräjä" tai "Perkiömaja" tai jotain muuta yhtä älytöntä. :lol: Heti nappasin mukaan jotta saatoin selailla.

Loppujen lopuksi taisin kuitenkin lueskella jotain muuta ja lisäksi vahingossa erehdytin erään nuoren miehen luulemaan, että yritin iskeä häntä. :oops:
Little Miss can't be wrong
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#158

Viesti Kalle Koskinen »

Minulla ei ole mitään käsitystä Mänzystä eikä M.Vileniuksesta, mutta he tunkeutuivat uniini pahoin aikein. Siinä olin menossa kotiini kun näin kolme nahkapäätä, joista kaksi oli edellä mainitsemani henkilöt (en tiedä, että miltä he oikeasti näyttävät). Yksi heistä kantoi bokkenia ja heillä oli vakaa aikomus murhata minut sillä. He kävelivät hieman samaan tyyliin kuin "tyylikkäissä" elokuvissa pahat pojat tekevät, eli hidastettuna ja virne naamalla. Juoksin sisälle nopeasti ja aurinkoisena päivänä en pystynyt piiloitumaan edes varjoihin. Lopulta sain tämän uhkaavan kolmikon luopumaan murha-aikeistaan esittelemälle heille hienoja leffa-aiheisia figuurejani ja uutta Nintendo Wii:tä ja meistä kaikista tuli kavereita.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23332
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#159

Viesti TimoS »

Kalle Koskinen kirjoitti: Siinä olin menossa kotiini kun näin kolme nahkapäätä, joista kaksi oli edellä mainitsemani henkilöt (en tiedä, että miltä he oikeasti näyttävät). Yksi heistä kantoi bokkenia ja heillä oli vakaa aikomus murhata minut sillä
Se on varmaan ollut Mänzy valepuvussa :badgrin: :ninja:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93761
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#160

Viesti Mika »

Inka ja Kalle, sairasta, sairasta....:smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
KukiHilli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 463
Lauteille: Elokuu 2005

#161

Viesti KukiHilli »

Nainen herättää mut keskellä yötä ja sanoo että alakerrassa on joku.
Mä sitten aivan unessa, uskon tarinan ja nousen sängystä.
Otan kirveen seinältä ja menen alas katsomaan että kukas siellä on.

Ketään ei näy ja kun tulen ylös niin emäntä vetää hirsiä, oli ilmeisesti unta nähnyt ja herättänyt mut.
Itse ei muista tapauksesta mitään.

Ei järki leikkaa ihan täysillä kun juuri herännyt :D
Kaikki kirjoittamani on jokaisen seuran virallinen kanta asiaan.
Kimmo Skogberg
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#162

Viesti Mänzy »

Kalle Koskinen kirjoitti: Minulla ei ole mitään käsitystä Mänzystä eikä M.Vileniuksesta, mutta he tunkeutuivat uniini pahoin aikein. Siinä olin menossa kotiini kun näin kolme nahkapäätä, joista kaksi oli edellä mainitsemani henkilöt (en tiedä, että miltä he oikeasti näyttävät). Yksi heistä kantoi bokkenia ja heillä oli vakaa aikomus murhata minut sillä. He kävelivät hieman samaan tyyliin kuin "tyylikkäissä" elokuvissa pahat pojat tekevät, eli hidastettuna ja virne naamalla. Juoksin sisälle nopeasti ja aurinkoisena päivänä en pystynyt piiloitumaan edes varjoihin. Lopulta sain tämän uhkaavan kolmikon luopumaan murha-aikeistaan esittelemälle heille hienoja leffa-aiheisia figuurejani ja uutta Nintendo Wii:tä ja meistä kaikista tuli kavereita.
:lol: 8) Tuo lihavoimani on huippu! Pahoittelen murha-aikeista :D .



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#163

Viesti Jussi Häkkinen »

Viime aikojen unipuoli on ollut aika villiä ja monipersoonaista. Mukana valveunia ja perinteisiä.

Positiivinen puoli: Alan ymmärtää Dalia. Olen piirtänyt mielikuvani välittömästi paperille kun esim. herään yöllä johonkin poikkeuksellisen vahvaan ajatukseen. Samoin myös aamulla herätessäni. Todella erikoisia visioita ja mielikuvamontaaseja.

(Dalihan piti lusikkaa kädessään nukkumaan mennessään, heräten nukahtamisen jälkeen lusikan kolahtaessa lattiaan. Tästä siis vinkeitä unikuvia).

Olen alkanut miettiä, että pitäisi taas alkaa maalata öljyllä tai akryyleillä. Luonnospinossa on useita huomattavankin toteutuskelpoisia juttuja. Saattaisi tosin mennä liikaa ns. "high art" -puolelle ollakseen ihan taidevakaumukseni mukaista. :)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#164

Viesti Tohtori Krabola »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Olen alkanut miettiä, että pitäisi taas alkaa maalata öljyllä tai akryyleillä. Luonnospinossa on useita huomattavankin toteutuskelpoisia juttuja. Saattaisi tosin mennä liikaa ns. "high art" -puolelle ollakseen ihan taidevakaumukseni mukaista. :)
Akryylithan ovat siitä mukavat, että niiden kanssa ei tarvitse läträtä tärpätillä ja on muutenkin myrkyttömiä.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
M. Vilenius
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2443
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tokio

#165

Viesti M. Vilenius »

Kalle Koskinen kirjoitti: Minulla ei ole mitään käsitystä Mänzystä eikä M.Vileniuksesta, mutta he tunkeutuivat uniini pahoin aikein. Siinä olin menossa kotiini kun näin kolme nahkapäätä, joista kaksi oli edellä mainitsemani henkilöt (en tiedä, että miltä he oikeasti näyttävät). Yksi heistä kantoi bokkenia ja heillä oli vakaa aikomus murhata minut sillä. He kävelivät hieman samaan tyyliin kuin "tyylikkäissä" elokuvissa pahat pojat tekevät, eli hidastettuna ja virne naamalla. Juoksin sisälle nopeasti ja aurinkoisena päivänä en pystynyt piiloitumaan edes varjoihin. Lopulta sain tämän uhkaavan kolmikon luopumaan murha-aikeistaan esittelemälle heille hienoja leffa-aiheisia figuurejani ja uutta Nintendo Wii:tä ja meistä kaikista tuli kavereita.
:lol:

Pelkka ajatus Manzysta nahkapaana on hulvaton.. Sitapaitsi, luuletko etta olisit ninjalta onnistunut varjoihin piiloutumaan ;)
In 1194 Minamoto Yoritomo set out for a hunt with his vassals. On the 8th day the hunt was suspended for a Buddhist belief to abstain from killing on that day. Instead the party enjoyed the company of prostitutes from nearby post stations on the Tokaido road.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 5 kurkkijaa