Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#121

Viesti heian »

Minä näin viime syksynä enne peruskurssin alkua (vedin siis kyseisen peruskurssin) monta kertaa unta peruskurssitreeneistä. Unessa yritin aina vetää treenejä, mutta aina joku keskeytti tai tuli joku muu häiriö jonka takia sitten lopulta kaikki lähti pois koska luulivat etten osaa mitään vaikka tosiasiassa en ollut edes päässyt kunnolla aloittamaan jatkuvien keskeytyksin vuoksi. Se tuntui unessa kamalalle.
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#122

Viesti Anni M. »

Viime yönä unessani ryöstin pankin.
Meitä oli 4 henkilön porukka. Saalis oli jotain 15 miljoonaa euroa.

Kaikki vain alkoi mennä sitten loppujen lopuksi aivan per5iilleen, sillä yksi ryöstökumppaneistani yritti kavaltaa yksin koko potin. Onneksi satuin samaan aikaan rahojen kätköpaikalle... Päätettiin, että jaetaan rahat kahdestaan ja poistutaan maasta vähin äänin. Näin teimme.

Sain ostettua lentolipun Pariisiin. Tarkoitukseni oli jatkaa sieltä Etelä-Amerikkaan ja kadota maan alle sissiarmeijaan kuuluvan ystäväni avustuksella.

Jäin kuitenkin kiinni tullissa.
Kaverini pääsi pälkähästä ja pääsi jatkamaan matkaa kenenkään epäilemättä. Otti hieman päähän.

- Vapaus näköjään kutsuu mua. :idea:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#123

Viesti Mika »

Anni M. kirjoitti: Tarkoitukseni oli jatkaa sieltä Etelä-Amerikkaan ja kadota maan alle sissiarmeijaan kuuluvan ystäväni avustuksella.
Lihavointi minun.

Tämä jotenkin sopii kuvaan.... :badgrin:


Vitsi-vitsi.... :oops:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#124

Viesti heian »

Näin unta, että koira teki 7 pentua ja kaikki oli sellaisia hiiren poikasen kokoisia. Niistä oli 2 mustaa ja loput sellaisia vaaleita ja laikukkaita (oikeesti siis pitäis olla mustia). Sit ne vipelti joka paikkaan ja lopulta ne joutui myyntiin marenkien viereen karkkihyllylle, jossa kävin aina katsomassa niitä. :?
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 11130
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#125

Viesti flammee »

Näin unta Tabithasta, asui asuntovaunussa jossain määrin vihamielisten kissojen ja koirien kanssa.. Sitten se löi mua kaksin käsin molemmille korville avokämmenillä, kuulo lähti.. :? :lol:
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Mosa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1264
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

#126

Viesti Mosa »

Alkaa menemään potku-holismi jo yli rajojen, näin unta Andysta. :shock:

Kyselin ohjeita ja vinkkejä siitä, kuinka varttuneeseen ikään ehtinyt mies voisi treenata itsensä potkunyrkkeilyn kisakehiin. Siihen pisteeseen asti, että kyllästynyt Andy polkupyöräilee postinjakajien käyttämällä fillarilla lumihangessa karkuun, kun juoksen perässä jatkaen kyselyitä.

Lisäksi samaisessa unessa Aamulehdessä oli pilapiirros, jossa esiintyi Andy.

Aika hämmentävää, sanoisin. Varsinkaan, kun en ole koskaan miestä itseään edes nähnyt...
Olli Leimu
Kepistä päähän vuodesta 1998
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#127

Viesti JanneM »

Mä näin unta jossa istuin jossain pukuhuoneessa ja sain puhelun (mun puhelimessa näkyi fudispeli samalla). Puhelu tuli joltain koululta TAmpereen lähikunnastaja minua pyydettiin opettamaan yläasteikäisiä tyttöjä. Eikäynyt ihan selväksi, että oliko kyseessä pidempiaikainen liikunnanopettajan virka vai yhdet (luultavasti) taekwondotreenit. No jokatapauksessa lupauduin pestiin ja siinä samassa olinkin jonkun koulun käytävällä juttelemassa itselleni melko tutulle Helsingin seudulla asuvalle taekwondoharrastajalle. Tää kuukkeli päätyi haukkumaan mun taekwondo mestaria huonoksi ja muutenkin vähän idiootiksi, kun asuu koreasa... Hänen mestarinsa sentäs kuulemma asu Belgiassa (hänellä ei taida itse asiassa edes olla korealaista opettajaa). Kysyinkin sitten, että mitä tämä opettaja on tehnyt hänen hyväksi ja milloin hän on nähnyt opettajansa. Vastauksena sain epämääräistä mölinää ja lisä haukkumista omaa opettajaani kohtaan. Päätin mukkasta jeppeä kuonoon ja lähteä tälä kyseiseltä taekwondoleiriltä (niin tämähän paljastui sitten taekwondoleiriksi tämä tilaisuus) Kytkemään. Kun piti huomenaamulla mennä sinne kouluun opettamaan ja kaikkea. Kävin sanomassa treenien vetäjälle joka oli eräs seurakaverini, että lähden. Eero siinä sitten kertoi viime torstaina tapahtuneen jotain erityistä, mutta se jäi kuulematta, että mitä sillä kello soi herätyksen merkiksi...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3351
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hattula
Etulaji: Holismi
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW

#128

Viesti Eppu »

Voisi kai sitä omastakin kestounesta kirjoittaa...
Eli on tässä viimeisen vuoden aikana tullut nähtyä ainakin toistasataa kertaa unta, joka koskee samaa asiaa: maailman ihaninta tyttöä, jonka kanssa siinä unessa sitten olen yhdessä ja kaikki menee todella hyvin ja sitä rataa. Unissa kaikki on niin loistavasti, mutta herätessä koittaa aina se tumma arki ja sitä muistaa miten asia oikeasti tämän ihmisen suhteen on :cry:
Kuvake
Teo Parjanen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 840
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Nummela City
Takalajit: Taekwondo, paini

#129

Viesti Teo Parjanen »

Eppu kirjoitti: Voisi kai sitä omastakin kestounesta kirjoittaa...
Eli on tässä viimeisen vuoden aikana tullut nähtyä ainakin toistasataa kertaa unta, joka koskee samaa asiaa: maailman ihaninta tyttöä, jonka kanssa siinä unessa sitten olen yhdessä ja kaikki menee todella hyvin ja sitä rataa. Unissa kaikki on niin loistavasti, mutta herätessä koittaa aina se tumma arki ja sitä muistaa miten asia oikeasti tämän ihmisen suhteen on :cry:
Voi parkaa...
Keep your head up, I'm back!
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#130

Viesti heian »

Mietin, että uskaltaako tämän unen kertoa, mutta jos kerta muutkin on nähneet unia potkulaisista niin... :?

Näin siis unta Elinasta ja Mikasta.

Unessa olin päättänyt serkkutyttöni kanssa lähteä tapaamaan Elinaa ja Mikaa, vaikka en heitä ole koskaan nähnyt. Oli kesä ja kävelimme kapeahkoa hiekkatieta pitkin Elinan ja Mikan tilalle. Matkan varrella ihastelimme hevosaitauksia ja aidan varrella kasvavia metsämansikoita. Heillä oli suuri, vihreä espanjalaistyylinen talo. Koputimme oveen, kuka ei tullut avaamaan. Kokeilimme ovea joka oli auki ja varovasti menimme sisään huhuillen Elinaa samalla. Pian Elina löytyikin. Hän esitteli meille taloa ja tarjosi mehua ja mansikoita. Mika ei ollut kotona. Elina kertoi, että hevosista kaksi on heidän ja muut vain asustaa vuokralla heidän tallissaan.
Unessa seuraavana päivänä jossain tilaisuudessa tapasin sitten myös Mikan joka kyseli, että mitäs tykkäsin talosta ja Elinasta.
Giga
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 457
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Kempele/Oulu

#131

Viesti Giga »

Mun unet jotka muistan on yleensä melko outoja...
Useasti on sattunut että lohikäärmeet jahtaa mua. Mä en pelkää niitä, mut mä silti piiloudun/pakenen niitä. ja yleensä mä oon vielä joku Xenan tyyppinen seikkailija vielä :D
Sitten oon nähny unia joissa mä metsästän niitä lohikäärmeitä.
Mä en unissani pelkää mitään vampyyreita, zombeja, lohikäärmeitä sun muita yliluonnollisia asioita, mä saatan alkaa vaikka valittaa jollekkin vampyyrille joka yrittää purra. 8)
Jahtaa mua karhutkin, ja niitä mä sitten pelkään, johtuu varmaan siitä että ne voi tosielämässäkin ajaa takaa...

Yks uni jäi erityisesti mieleen viime keväältä

Mä olin taikonu jonku kaupan jollekki pimeälle nummelle, ja sitte siellä pyöri lapsia ja jotain vampyyreita, jotka halus shamppanjaa, mutta se oli niin kallista (mun kaupassa karkkipussikin makso 20€) niin sitä ei ollu siellä. Pari niistä sitte pääti lähtä lentsikalla kattoon Champagnen alueelle että mikä mättää, ja ne otti kokista mukaan. Ne oli menossa lentsikalle ku alko kuuluun semmosta "HOI HOI" ja vampyyrilauman läpi survoutu semmonen kaupan kärry jota työnsi juosten semmoinen pulska vanhahko nainen. Siellä kärryssä oli semmonen lautanen jolla oli semmone kuolleen pikkupojan pää joka puhu ja se huuteli se pää, että " HEI TÄÄLLÄ OIS TEILLE RUOKAA" ja se kärry oli täynnä salaattikeriä ja kaalikeriä.
Ne otti ne vampyyrit mielissään nämä eväkset, ja mä otin sen lautasen jolla se pää oli ja kanniskelin sitä niinku hienot tarjoilijat lautasta. Ja se pää kiroili ku joku itikka yritti imeä verta siitä mutta koska se pää oli veretön ja itikka ei saanu ku pahan mielen se pää oli silleen "ÄHÄKUTTI!"
:roll:

Ois kiva saada joku selitys että mitä helkuttia nuo tarkottaa :D
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#132

Viesti Alioppilas »

Giga kirjoitti: Ois kiva saada joku selitys että mitä helkuttia nuo tarkottaa
Liikaa Xenaa, Herculesta ja Buffya.
Kuvake
inka1985
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1048
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#133

Viesti inka1985 »

Näin viime yönä unta, että kosin Alioppilasta ja sain myöntävän vastauksen.

:smt117
Little Miss can't be wrong
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 19114
Lauteille: Helmikuu 2005

#134

Viesti Jussi Häkkinen »

Alioppilas: Vanhemman neuvona todettakoon, että juuri NYT on hyvä aika vaihtaa maata.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
inka1985
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1048
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#135

Viesti inka1985 »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Alioppilas: Vanhemman neuvona todettakoon, että juuri NYT on hyvä aika vaihtaa maata.
:smt075
Little Miss can't be wrong
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 124 kurkkijaa