Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Pettäminen

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
inka1985
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1048
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Pettäminen

#1

Viesti inka1985 »

Tästä mielenkiintoisesta aiheesta joskus puheltiin baarissa, mutta se nousi taas pintaan hiljattain. Kysynkin nyt potkulaisten kantaa seuraavaan:

Pariskunnan toinen osapuoli pettää. Onko väliä tapahtuuko se miehen vai naisen kanssa?

Itse en näkisi mitään eroa, mutta valtaosa miehistä tuntuu ajattelevan, että jos tyttöystävä menee sänkyyn naisen kanssa, se ei ole ollenkaan sama asia kuin jos tämä tapahtuu vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Onko näin?

Tietenkin seksuaalinen suuntautuneisuus (esim. jos kyseessä bi) vaikuttaa asiaan, mutta jos ajatellaan että kyse on ainakin näennäisesti heteroparista?
Little Miss can't be wrong
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#2

Viesti keskilinja »

Itse en näkisi mitään eroa, mutta valtaosa miehistä tuntuu ajattelevan, että jos tyttöystävä menee sänkyyn naisen kanssa, se ei ole ollenkaan sama asia kuin jos tämä tapahtuu vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Onko näin?
ON 8)
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#3

Viesti kenttiensankari »

Voihan se olla niin että jos nainen pettää miestään naisen kanssa, niin mies ajattelee että "se pitikin enemmän naisista, ei ihmekkään jos en kelvannut". Kun taas sitten jos nainen pettää miehen kanssa, niin ajatukset ovat aivan toisenlaiset. Näin ihan mutuna. Olen onnellisesti sinkkuna pysynyt.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#4

Viesti sivarinlötkö »

Sanoin tuossa hetki sitten tyttöystävälleni, että senkus vehtaat naisen kanssa, kunhan se ei ole multa pois.

En osaa suuttua siitä että tyttöystävä leikillään vehtaisi jonkun naisen kanssa. En tiedä miksi, ehkä en vain koe että nainen tulee reviirilleni.

Käytännössä en kuitenkaan mitään parisuhteen ulkopuolista seksisuhdetta naisen kanssa tyttöystävälleni sallisi, koska se vaikuttaisi pakostikin myös minuun.
A.A.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1166
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

#5

Viesti A.A. »

Jos sellaista ajattelutapaa miehillä esiintyy, niin eiköhän se enemmän viittilöi sitä, että mies toivoisi naisen tuovan sen toisen naiskaverinsa myös kotisänkyyn joskus vierailemaan. ;) Jos tälle ajatuslinjalle lähdetään.

Jos parisuhteen rajat ovat pettämisen osin määritelty "tiukasti", pettäminen on pettämistä kenen tahansa muun kanssa, mies tai nainen. Näin ainakin itselläni.
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#6

Viesti Ronin »

Jos kyseessä on tyttöystävä, jota oikeasti rakastan niin silloin asenteeni on, että jos hän saa olla toisten naisten kanssa niin saan minäkin ja jos suhde menee tuohon pisteeseen sen voi saman tien lopettaa. Eli en salli pettämistä miehen, naisen, koiran tms. kanssa.

Jos kyseessä taas on vaan joku vakihoito niin sitten on aika yks hailee vehtaako se jonku toisen tytön kanssa. Jos seurustellaan kuitenkin niin sääntöni on, että jos hän haluaa mennä sänkyyn toisen tytön kanssa niin mennään sitten yhdessä. ;)

Edit: pettämisen määritelmä on mielestäni seuraava:
Kaikki mitä et tekisi kumppanisi silmien edessä on pettämistä.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#7

Viesti sivarinlötkö »

Onhan meilläkin ihan selvät säännöt sovittu.

Asia nyt vain on niin, että en siitä koe mustasukkaisuuden tunteita jos tyttöystävä sattuisi vaikkapa pussailemaan jonkun toisen tytön kanssa. Miehen kanssa asia ei olisi näin.
Kuvake
Saturnus
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 137
Lauteille: Syyskuu 2005

#8

Viesti Saturnus »

Ei väliä onko mies vai nainen, jonka kanssa pettää. Pettämistä en hyväksy.
Rumaa, lujaa ja nopeasti!
Kuvake
renne
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 406
Lauteille: Tammikuu 2005

#9

Viesti renne »

Mielestäni pettämistä on se jos sinun tyttöystävä harrastaa seksiä toisen henkilön kanssa.

Mikäli sinä teet sitä, on se parisuhteen kehittämistä.
We're all given some sort of skill in life. Mine just happens to be beating up on people.
Sugar Ray Leonard
Kickboxing Team
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pettäminen

#10

Viesti Ari »

inka1985 kirjoitti: Itse en näkisi mitään eroa, mutta valtaosa miehistä tuntuu ajattelevan, että jos tyttöystävä menee sänkyyn naisen kanssa, se ei ole ollenkaan sama asia kuin jos tämä tapahtuu vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.
Jos ajattelee noiden asioiden olevan ihan eri mittaluokan juttuja, niin ainakin itse arvelisin sellaisen ajattelutavan tulevan ehkä osittain fantasioista (esim. halutaan kuvitella kimppakivaa olevan tiedossa) ja kenties stereotyyppisestä näkemyksestä biseksuaalisuudesta, jossa esim. saatetaan kuvitella tunnepuolen olevan olematon. Se saattaisi olla monelle pojalle kova paikka, jos oma tyttöystävä tulisi ilmoittamaan, että hän ja lesbo-Tiina ovat rakastuneet toisiinsa.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#11

Viesti tabitha »

Jos mulla olis poikaystävä (ei mulla kyllä ole) niin minulle olisi ihan sama harrastaako se seksiä muiden tyttöjen kanssa, kunhan se ei esim. vertailisi minua niihin muihin partnereihin. Ei kai seksin harrastus ole niin erikoista, vähän niin kuin nälkä, jano tai kusihätä (tarve joka pitää tyydyttää) ainakin monilla miehillä.

Jos se poikaystävä haluais jostain syystä vielä miestenkin kanssa muhinoida, niin ihan rauhassa...
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
renne
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 406
Lauteille: Tammikuu 2005

#12

Viesti renne »

tabitha kirjoitti: Jos mulla olis poikaystävä (ei mulla kyllä ole) niin minulle olisi ihan sama harrastaako se seksiä muiden tyttöjen kanssa, kunhan se ei esim. vertailisi minua niihin muihin partnereihin. Ei kai seksin harrastus ole niin erikoista, vähän niin kuin nälkä, jano tai kusihätä (tarve joka pitää tyydyttää) ainakin monilla miehillä.
vuhuu, muuta Ghanaan ni mä ostan sulle sen kaivon.
We're all given some sort of skill in life. Mine just happens to be beating up on people.
Sugar Ray Leonard
Kickboxing Team
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#13

Viesti sivarinlötkö »

tabitha kirjoitti: Jos mulla olis poikaystävä (ei mulla kyllä ole) niin minulle olisi ihan sama harrastaako se seksiä muiden tyttöjen kanssa, kunhan se ei esim. vertailisi minua niihin muihin partnereihin. Ei kai seksin harrastus ole niin erikoista, vähän niin kuin nälkä, jano tai kusihätä (tarve joka pitää tyydyttää) ainakin monilla miehillä.

Jos se poikaystävä haluais jostain syystä vielä miestenkin kanssa muhinoida, niin ihan rauhassa...
Ongelma lienee vähintäänkin siinä, että seksi kehittää rakkauden tunteita, etenkin jos partneri pysyy samana.

Uskotko polygamiaan? :p
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#14

Viesti Paappa »

Pettäminen on pettämistä, oli kyseessä nainen-mies-nainen yhdistelmistä miten päin vain, MUTTA, meidän pitää hyväksyä se että ihmissuhteissa on erilaisia variaatioita. Se mikä sopii yhdelle pariskunnalle ei välttämättä sovi toiselle. Itse en voisi olla ns. avoimessa suhteessa, joku muu voi olla. Mutta sittenhän se ei olekaan pettämistä.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#15

Viesti AriJ »

tabitha kirjoitti: Jos mulla olis poikaystävä (ei mulla kyllä ole) niin minulle olisi ihan sama harrastaako se seksiä muiden tyttöjen kanssa, kunhan se ei esim. vertailisi minua niihin muihin partnereihin. Ei kai seksin harrastus ole niin erikoista, vähän niin kuin nälkä, jano tai kusihätä (tarve joka pitää tyydyttää) ainakin monilla miehillä.
Hmmh, onko tämä nyt nykynuorten asenne, kun tuntuu olevan laajemmaltikin näin. Ei meidän nuoruudessa......
______________________
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 122 kurkkijaa