Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Skills from the North - YouTube - taitokanava

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#31

Viesti Mjölnir »

MikaM kirjoitti: syys 24, 2020, 07.57 OT, mutta laitan.
Tokihan veneessä on joku kelluntaväline puettuna?
Luonnollisesti
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 8

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#32

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Noita ns. äijäkanavia löytyy nykyään joka lähtöön. IMO se mikä teidän konseptissa erottuu edukseen on laaja osaamispohja ja kyky yhdistää eri genrejä. Esim. toi lentokoneella laskeutuminen on ihan helvetin hauska idea. Lisätkää vielä arkielämässä tuiki tarpeellinen taito oikaista syöksykierre. Ei tule vastaan ihan joka kokkiohjelmassa. Toivottavasti saatte mahdollisimman paljon tilaajia ja sponsoreita.

Tuomittavan sairaan huumorin ystävänä luupää tahtoisi uskoa, että sellainen sopiva kuiva ja pimeähkö huumori voisi myös olla hyvä tapa erottua. Siihen liittyy tietty riski siitä, kuinka pitkälle sitä team hollolla meininkiä kannattaa viedä. Pekka Siitoin alttari deaktivoidun suomikonepistolin ja kynttilöiden kanssa lahtivajalla voisi olla hieman liikaa taviksille, mutta ehkä joku teistä voisi ohimennen joskus lukea lehteä aamukahvin kanssa avannossa kuten suomessa on ykeisesti tapana tehdä. Tai kuvaisitte griegin peer gyntin* soidessa miten luonto herää aurinkoisena kesäaamuna, söpöjä pörröisiä otuksia söpöilemässä, nuori uroskauris askeltaa luottavaisena kohti tulevaisuutta ja saa sydän-keuhko osumasta tms.

Se varoitus emme tiedä mitä olemme tekemässä teksti oli hauska!

Niin ja se iloisesti häntää heiluttava mäyris vähintään alkuteksteihin ja vakiovieraaksi. Team Hollolasta puheenollen ja mäyriksiin olennaisesti liittyen: Erich von Mansteinin mäyris vastasi HH tervehdykseen nostamalla oikean etutassunsa ilmaan.



Nauttinut vissin liikaa kahvia aaamupäivän aikana.


:)
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#33

Viesti Ile »

Laadukasta settiä!

Tämä puoli on jo varmaan mietittykin, mutta kommentoinpahan kuitenkin:

Mulle tuli mieleen, että kannattaisi ehkä lähteä heti rakentamaan myös henkilöbrändejä. Keski-ikäiset äijät toimii geneerisenä lähtökohtana hyvin, mutta sanoisin että menestyskonsepteissa tyyppien pitää tulla yksilöinä ja persoonina sopivan tutuksi katsojille. Vähintäänkin fanien pitää tuntea etunimeltä tyypit.

Tässä tapauksessa kaikilla on oikeasti kovat osaamistaustat ja ehkä kannattaa käyttää harkintaa niiden esiintuomisessa ja sen ajoittamisessa. Voihan jopa olla, että sitä pajatsoa ei kannata tyhjentää kerralla vaan lähteä vaatimattomalla perusäijä-imagolla liikkeelle? Jengi voi sitten ihmetellä, että osaapa äijät myllyttää hyvin ja lentää ja kaikkea.
luupää kirjoitti: syys 22, 2020, 11.51 Niin ja jossain vaiheessa lakkaatte täysin välittämästä omasta-, läheisten-, yhteistyökumppaneiden ja sidosryhmien maineesta ja hyvinvoinnista, niin taivas on rajana….
Joo, "yksi kerta ei tee h...a ja kymmenestä kerrasta nollaantuu" (Lauri "Too Late" Johansson, kokemusasiantuntija ja potentiaalinen haastateltava kanavalle, asuukin kai Valkeakoskella nykyään).
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#34

Viesti Mjölnir »



Jo vain tänään kiivettiin ja kaadettiin! 25m koivu joka nojasi vahvasti kohti saunaa käytiin pätkäisemässä puoliksi ettei 16 m päässä oleva sauna ota osumaa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#35

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#36

Viesti Mjölnir »

Kiitos kaikille jo tähän asti palautteesta, kehitetään jaksoja mm siihen suuntaan mitä olette vinkannut.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Njor
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 153
Lauteille: Lokakuu 2012
Etulaji: karate
Sivulajit: nintendo

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#37

Viesti Njor »

Mahtavaa! :D

Tuli mieleen muutama jakso:

- Voimaharjoittelun aloitus sohvaperunalle esim levytangolla/kahvakuulalla, perusliikkeet ja treeniohjelman laadinta sekä treenin jaksotus
- Viinikoulu! Erilaisia rypäleitä ja viinialueita on monia, millä pääperiaatteilla viiniä voi yhdistää toimivasti eri ruokiin (tai jotain vastaavaa viskien/oluiden kanssa)
- Triathlonille valmistautuminen, järkevän treeniohjelman rakentaminen ja vinkkejä kohti ensimmäistä perusmatkaa (3 eri jaksoa joista jokaisessa oma asiantuntija)
- Vaellusreissun valmistelut ja pahimmat mokat
Fight well - and if you´ll fall - surely Odin will take you to Valhalla.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#38

Viesti Mjölnir »

Njor kirjoitti: syys 25, 2020, 12.15 Mahtavaa! :D

Tuli mieleen muutama jakso:

- Voimaharjoittelun aloitus sohvaperunalle esim levytangolla/kahvakuulalla, perusliikkeet ja treeniohjelman laadinta sekä treenin jaksotus
- Viinikoulu! Erilaisia rypäleitä ja viinialueita on monia, millä pääperiaatteilla viiniä voi yhdistää toimivasti eri ruokiin (tai jotain vastaavaa viskien/oluiden kanssa)
- Triathlonille valmistautuminen, järkevän treeniohjelman rakentaminen ja vinkkejä kohti ensimmäistä perusmatkaa (3 eri jaksoa joista jokaisessa oma asiantuntija)
- Vaellusreissun valmistelut ja pahimmat mokat
Kaikki muu paitsi triathlon löytyy heti omalta kovalevyltä 👍🏻
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#39

Viesti Jorge »

Kun tuossa alussa mainittiin "survival"- kanavat yms., niin Suomessahan on Survival Kilta ry., joka kuitenkin muutti jo varhaisessa vaiheessa kurssiensa nimiksi Ulkoilun Turvallisuuskurssi ja Talviturvallisuuskurssi. Muistaakseni taustalla oli se, että Jenkkilässä survivalina markkinoitiin jo kaikenlaista bunkkeriverkoston rakentamista ydintalven ja Harmageddonin varalta.

Olin joskus -80- luvulla katsomassa kun Turkka Aaltonen esitteli muurahaisenmunien keräämistä ruuaksi, vitsaksien tekemistä yms.. Tässä artikkelissa hieman enemmän hänen touhustaan "muinaistaitojen parissa"

https://www.aarrelehti.fi/jutut/artikkeli-1.213864

Kuitenkaan en sanoisi, että tuollaisen Skills from the North- kanavan anti tulisi olla noin hifiä - nykyään tarvittaneen opetusta jo siihen, miten liikutaan ilman kännykän GPS- ja karttasovelluksia ja ollaan metsässä eksymättä, vaikka ei tiedettäisi tarkkaa sijaintia (ts. esim. hahmotetaan ilmansuunnat ja tiedetään mistä päin löytyvät tiet, vesistöt ym maamerkin jne.).

Tuohon "pohjoiseen ulottuvuuteen" voisi liittää sellaisia asioita, kuten vesillä liikkuminen kylmään aikaan, jäillä liikkuminen, talvisessa metsässä / erämaassa liikkuminen eli perusjutut, turvasuunnitelmat, pelastautuminen onnettomuuden sattuessa jne.. Miksipä ei erilaisilla kulkuvälineillä liikkuminen talvella ts. lumella ja jäällä.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#40

Viesti Mjölnir »





Puunkaato / polttopuujakso on tekeillä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 8

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#41

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Jorge kirjoitti: syys 26, 2020, 12.06 Miksipä ei erilaisilla kulkuvälineillä liikkuminen talvella ts. lumella ja jäällä.
...sähköpyörillä saa vissin yhä ajaa ase selässä metsässä. Siinäpä olisikin näky, kun tuo kolmikko ajaisi jouset selällä sähköpyörillä kaurispassille (tai tullessa sieltä saaliin kanssa) motörheadin killed by deathin soidessa taustalla. Mutta joo, suurin osa ei osaa ajaa maastossa millään ajoneuvolla. Oli se vuodenaika sitten mikä hyvänsä.

Haha, yrittäkää Mjölnir solmia yhteistyökuvioita ja saada maahantuojilta ja jälleenmyyjiltä mahdollisimman paljon miehisiä gismoja ja palveluita esiteltäväksi&testatavaksi. Niitähän voi yrittää hankkia asiallisella business planillä jo ennen kuin katsoja- ja tilausluvut ovat tähtitieteellisiä.

Joku mönkijä- tai kelkkamarssi ja majoitus olisi aika cool alusta esitellä talvisia taitoja...


:)

Edit:mikä teillä on BTW tavoitteena tuon projektin kanssa?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#42

Viesti Mjölnir »

luupää kirjoitti: syys 28, 2020, 12.24 Edit:mikä teillä on BTW tavoitteena tuon projektin kanssa?
Mitkä meidän motiivit ovat?
1. Education - halu jakaa pullamössösukupolville tietoa siitä, miten hommat tehtiin kun miehet oli rautaa ja laivat puuta
2. Oma promo - jotain keikkaa joistain jutuista, esim Skills From The North skill camp
3. YouTube tuloja - jossain vaiheessa on niin paljon seuraajia, että putki tarjoaa mainoksia ja tuloja videoiden katselusta

Sponsorilla Varustelekalla tavoite on Total World Domination
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 8

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#43

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

:D

Lähinnä sitä että, yritättekö rakentaa alusta alkaen selkeästi kaupallista kanavaa, vai onko tarkoitus katsella mihin mielekäs puuhasteleminen hyvässä seurassa johtaa?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#44

Viesti Mjölnir »

luupää kirjoitti: syys 28, 2020, 15.07 :D

Lähinnä sitä että, yritättekö rakentaa alusta alkaen selkeästi kaupallista kanavaa, vai onko tarkoitus katsella mihin mielekäs puuhasteleminen hyvässä seurassa johtaa?
Jälkimmäinen
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Skills from the North - YouTube - taitokanava

#45

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 80 kurkkijaa