Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Asiakkaalta vaaditut toimenpiteet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1347
Lauteille: Maaliskuu 2012

Asiakkaalta vaaditut toimenpiteet

#1

Viesti Timpa »

laitoinpa kiinni erään kotimaisen valmistajan postilaatikon sen viralliseen jalkaan.
Kun piti alkaa ruuvaamaan, äkkäsin että asiakkaan pitääkin porata kiinnitysreijät itse. No sitten porasin, mutta en ole aiemmin törmännyt tuotteeseen, jossa asiakkaalta vaaditaan metalliporaamista. Tunnen pariskuntia, joille tämä olisi mahdottomuus, koska he eivät omista porakonetta saati poranteräsarjaa.

Valmistajan eduksi on kuitenkin luettava se, että laatikossa oli pienen pienet kolot vaadittujen reikien (4kpl) kohdalla. Ensin kolmimillisellä terällä niihin alkureijät, sitten kasimillisellä varsinaiset.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Asiakkaalta vaaditut toimenpiteet

#2

Viesti Lasse Candé »

Mikä se valmistaja oli?

Tästä tiedosta voisi joku hyötyä. Jos esim itse tarvitsisin postilaatikkoa, jäisi tuo hankkimatta.

Voisikohan tuossa olla että on jäänyt kyseisen yksilön kohdalla reiät poraamatta vahingossa ja että yleensä niissä on?

Oletko laittanut palautetta?
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1347
Lauteille: Maaliskuu 2012

Asiakkaalta vaaditut toimenpiteet

#3

Viesti Timpa »

Loota oli Bobi+ sen kaarellinen jalka. laatikossa oli takareijät, muttei kaarelliseen jalkaan tarvittavia 8mm sivureikiä.
Palautetta en jaksanut alkaa väkertää, koska itselleni oli nopsa toimi porata ne reijät. Työläämpää olisi ollut se palautteen teko.

On mahdollista että reijät on vain jääneet. Tai sitten lootaa hankkiessa pitää tietää kumpia reikiä aikoo käyttää, ja sitten tilattava loota sen mukaan. Itse loota on minulla ollut kauemmin kuin jalka.

Jos minä saisin päättää, lootissa olisi kaikki reijät, ja niissä pienet muovitulpat. Poistaa sitten vain ne tulpat, joiden reikiä tarvitsee. Tuskin kokonaishinnassa näyttelisivät merkittävää kustannuserää.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Asiakkaalta vaaditut toimenpiteet

#4

Viesti MikaM »

Ostit "väärän" mallin. Joissain on reiät valmiina, toisissa taas ei.
https://www.bobi.com/fi/bobi-ohjeet/ase ... alustalle/
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1347
Lauteille: Maaliskuu 2012

Asiakkaalta vaaditut toimenpiteet

#5

Viesti Timpa »

Kuten mainitsinkin, laatikko on minulla ollut jo jonkin aikaa. Se lienee ostettaessa ajateltu takakiinnitykselle. Ilmeisesti silloinkin olen ollut porahommissa, koska sivulla lukee:
"kaikissa pyöreäpäisissä BOBI postilaatikoissa pitää lisäksi postilaatikon takaseinän kiinnitysreiät porata auki 6-7 mm metalliporanterällä."
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Kari Mäki-Kuutti ja 76 kurkkijaa