Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta musiikista, elokuvista, kokkaamisesta, autoista ja kaikesta muusta.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
OINAS Oinas on hyvin omatoiminen potilas, hän tahtoo ehdottomasti ottaa itse omat verinäytteensä, tutkia oman virtsanäytteensä ja määrätä omat lääkkeensä. Kipua tämä potilas ei tunne, vaan verinäytekin otetaan syvältä ja ronskisti, laastareista hän kieltäytyy, ne ovat nynnyille.
Tulipa muuten horoskoopeista mieleen yksi ei-niin-mukava muisto.
Tästä on jo vuosia.
Istuin erään teatteriohjaajan kanssa kahvilla ja keskustelimme roolituksesta.
Blaa blaa blaa..."mikä sun horoskooppimerkki muuten on?" kyseli herra. Vastasin että oinas.
Hiljainen hetki.
Sitten herra siihen että: "Joo...Nyt mä sanon sulle kuule ihan suoraan. Mä en valitse sua tähän juttuun. Mun vaimoni on oinas, me ollaan eroamassa. Teidän kanssa sitä joutuu vain vaikeuksiin."
Anni M. kirjoitti:
Tulipa muuten horoskoopeista mieleen yksi ei-niin-mukava muisto.
Tästä on jo vuosia.
Istuin erään teatteriohjaajan kanssa kahvilla ja keskustelimme roolituksesta.
Blaa blaa blaa..."mikä sun horoskooppimerkki muuten on?" kyseli herra. Vastasin että oinas.
Hiljainen hetki.
Sitten herra siihen että: "Joo...Nyt mä sanon sulle kuule ihan suoraan. Mä en valitse sua tähän juttuun. Mun vaimoni on oinas, me ollaan eroamassa. Teidän kanssa sitä joutuu vain vaikeuksiin."
Jep jep.
Ei saisi nauraa, mutta kun tämä nyt tosiaan on Ilokaasuteltta ja kaikkea....
Jos kaveri oli tosissaan eikä tuo ollut edes tekosyy, niin täytyy sanoa, että hippien mielikuvituksella ei ole mitään määrää.
Anni M. kirjoitti:
--Sitten herra siihen että: "Joo...Nyt mä sanon sulle kuule ihan suoraan. Mä en valitse sua tähän juttuun. Mun vaimoni on oinas, me ollaan eroamassa. Teidän kanssa sitä joutuu vain vaikeuksiin."--
Joopati joo. Sanoisin että kaverin horoskooppimerkki on vihannes.