Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

kuvia foorumilaisista

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 20208
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#211

Viesti JanneM »

Tohtori Krabola kirjoitti: http://www.wushu.com.ru/Events/2005/Chi ... nt.htm#296" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuva otettu Shanghaissa, mä juoksen tossa keskimmäisenä. Tosi fiksunnäköistä touhua, juostaan jonossa :D
Hetkonen... Juokseekos tossa sun edessä Janne A.K.A Pijall eräästä hyvin tunnetusta suomalaisesta rap orkesterista???

Jos juoksee, niin kerro Jyväskylän kaimalta terkkuja (siis se joka järkkäs niitä bileitä kakarana)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#212

Viesti Jarppa »

Ehkä mäkin näytän pari parasta otosta vuosien varrelta, oon molemmissa vasemmalla.

http://koti.welho.com/jantti11/images/B" onclick="window.open(this.href);return false; ... 202003.jpg

ja

http://koti.welho.com/jantti11/images/j" onclick="window.open(this.href);return false; ... mira_p.jpg

Ensimmäinen on hyvä koska mun naama ei näy ja toinen koska siinä on söpöin mun kohtaama ihminen. :)
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#213

Viesti Keiju »

Jarppa kirjoitti: koska siinä on söpöin mun kohtaama ihminen.
Tuollaisten kuvien levittely ikäiseni naisen silmille on lain nojalla kielletty. Se saattaa johtaa siihen, että tulen teille (vai oliko edes omasi?)varkaisiin.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#214

Viesti Jarppa »

Keiju kirjoitti:
Jarppa kirjoitti: koska siinä on söpöin mun kohtaama ihminen.
Tuollaisten kuvien levittely ikäiseni naisen silmille on lain nojalla kielletty. Se saattaa johtaa siihen, että tulen teille (vai oliko edes omasi?)varkaisiin.
Vauvakuumetta potkunettiin! Kaikista lähteistä saamieni tietojen mukaan omaa tekoa kuvan tyttö on. :)
Kuvake
Masasan
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 201
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki - Rock city

wushukoita

#215

Viesti Masasan »

JanneM kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti: http://www.wushu.com.ru/Events/2005/Chi" onclick="window.open(this.href);return false; ... nt.htm#296
Kuva otettu Shanghaissa, mä juoksen tossa keskimmäisenä. Tosi fiksunnäköistä touhua, juostaan jonossa :D
Hetkonen... Juokseekos tossa sun edessä Janne A.K.A Pijall eräästä hyvin tunnetusta suomalaisesta rap orkesterista???
Mun mielestä edessä juokseva on tämä heppu. Voin toki olla pahastikin väärässä.
Kuvake
vviljanen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 107
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Yhteystiedot:

Re: wushukoita

#216

Viesti vviljanen »

Masasan kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti: http://www.wushu.com.ru/Events/2005/Chi" onclick="window.open(this.href);return false; ... nt.htm#296
Kuva otettu Shanghaissa, mä juoksen tossa keskimmäisenä. Tosi fiksunnäköistä touhua, juostaan jonossa :D
Hetkonen... Juokseekos tossa sun edessä Janne A.K.A Pijall eräästä hyvin tunnetusta suomalaisesta rap orkesterista???
Mun mielestä edessä juokseva on tämä heppu. Voin toki olla pahastikin väärässä.
kovasti näytti minustakin Niilolta, mutta ei voi tietää tosiaan...
Mika kirjoitti:
flammee kirjoitti: Et Vaan Osaa. ;) Klikkaa niitä linkkejä _Mawashin_ viestistä, ei alkuperäisestä viestistä samasta kohdasta. Tai sitten sulla on vaan erilainen selain, ainakin tulee erilainen "forbidden" ilmoitus.. Mutta jos katot osoiteriviltä niin siellä pitäisi tämän virheen tullessa olla jossain kohdassa kaksi / -merkkiä peräkkäin, toinen pois niin toimii.
Ehkä en vain osaa, se voi olla totta. ;)

Mutta tästä viestistä minä olen koko ajan noille sivuille yrittänyt mennäkin, kahdesta eri koneesta kahdessa eri kaupungissa. ;)
noh, teeppäs niin, että painat niitten linkkien kohdalla hiiren oikealla napilla ja valitset kopioi pikakuvake. sitten vain tuonne osoite riville, ja muokkaa ja liitä... täts it. tuo oletettavasti johtuu siis siitä, että kyseisen palvelimen asetuksiin on määritelty, ettei linkittäminen toisilta sivuilta ole sallittua. mutta kun osoitteen kirjoittaa suoraan osoiteriville, niin toimii.
Wushu (Chang Quan) - Urpuviidan Wushu Ry
Taijiquan (Zheng Manqing)- Shaolin (Turku)
Taijijian (Yang 32)- Turun Työväenopisto
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 93958
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Re: wushukoita

#217

Viesti Mika »

vviljanen kirjoitti: noh, teeppäs niin, että painat niitten linkkien kohdalla hiiren oikealla napilla ja valitset kopioi pikakuvake. sitten vain tuonne osoite riville, ja muokkaa ja liitä... täts it. tuo oletettavasti johtuu siis siitä, että kyseisen palvelimen asetuksiin on määritelty, ettei linkittäminen toisilta sivuilta ole sallittua. mutta kun osoitteen kirjoittaa suoraan osoiteriville, niin toimii.
Joo, kyllähän mä ne näin jo "pari sivua sitten". :D
Kiitos poijjaat, kyllähän ne ylimääräisellä hiirityöskentelyllä näkyivät. Hyviä kuvia! :)

Saisko tuon linkin toimimaan suoraan?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
vviljanen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 107
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Yhteystiedot:

Re: wushukoita

#218

Viesti vviljanen »

Mika kirjoitti:
vviljanen kirjoitti: noh, teeppäs niin, että painat niitten linkkien kohdalla hiiren oikealla napilla ja valitset kopioi pikakuvake. sitten vain tuonne osoite riville, ja muokkaa ja liitä... täts it. tuo oletettavasti johtuu siis siitä, että kyseisen palvelimen asetuksiin on määritelty, ettei linkittäminen toisilta sivuilta ole sallittua. mutta kun osoitteen kirjoittaa suoraan osoiteriville, niin toimii.
Joo, kyllähän mä ne näin jo "pari sivua sitten". :D
Kiitos poijjaat, kyllähän ne ylimääräisellä hiirityöskentelyllä näkyivät. Hyviä kuvia! :)

Saisko tuon linkin toimimaan suoraan?
no perkale. kovasti koitin tutkia, josko olisi jo joku vastannut, mut ei sitten vaan osunut silmään. :/
Wushu (Chang Quan) - Urpuviidan Wushu Ry
Taijiquan (Zheng Manqing)- Shaolin (Turku)
Taijijian (Yang 32)- Turun Työväenopisto
Kuvake
myfnis
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 153
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#219

Viesti myfnis »

JanneM kirjoitti: Hetkonen... Juokseekos tossa sun edessä Janne A.K.A Pijall eräästä hyvin tunnetusta suomalaisesta rap orkesterista???

Jos juoksee, niin kerro Jyväskylän kaimalta terkkuja (siis se joka järkkäs niitä bileitä kakarana)
MIITÄÄHH???

Oot päässyt järkkään pojille bileitä. Oon kerran vaan nähny pojat livenä pipeilla. Silloin oli aika laimea lavameininki varsinkin muistaakseni Mörön kohdalta. Kaveri oli erittäin jumissa ja hyvä että muisti heittää versensä.

Kavereiden musa on vaan saundillisesti muiden yläpuolella. Vastaava tyyliä ei löydy keneltäkään. Siksi murmu-, serkkupojat ja ceebrolisticks platat ovat loppuun kuunneltuja.
"Rystyset on aika p*ska ase kun sydän vastarintaan ryhtyy."
-Chyde
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Re: wushukoita

#220

Viesti Tohtori Krabola »

Masasan kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti: http://www.wushu.com.ru/Events/2005/Chi" onclick="window.open(this.href);return false; ... nt.htm#296
Kuva otettu Shanghaissa, mä juoksen tossa keskimmäisenä. Tosi fiksunnäköistä touhua, juostaan jonossa :D
Hetkonen... Juokseekos tossa sun edessä Janne A.K.A Pijall eräästä hyvin tunnetusta suomalaisesta rap orkesterista???
Mun mielestä edessä juokseva on tämä heppu. Voin toki olla pahastikin väärässä.
'

Kyllä se on Niilo, jos se on joskus nuoruudessaan järkännyt megabileitä aliaksella niin siitä en tiedä mitään. :lol:
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Nabil Mokhtari
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 498
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#221

Viesti Nabil Mokhtari »

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Boman" onclick="window.open(this.href);return false;

Galleria on kyllä messevä mesta, viiteen prosenttiin suomalaisista mahtuu kaikennäköstä porukkaa (katso esim. kuvateksti :smt082 )
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 20208
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: wushukoita

#222

Viesti JanneM »

Tohtori Krabola kirjoitti:
Masasan kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti: http://www.wushu.com.ru/Events/2005/Chi" onclick="window.open(this.href);return false; ... nt.htm#296
Kuva otettu Shanghaissa, mä juoksen tossa keskimmäisenä. Tosi fiksunnäköistä touhua, juostaan jonossa :D
Hetkonen... Juokseekos tossa sun edessä Janne A.K.A Pijall eräästä hyvin tunnetusta suomalaisesta rap orkesterista???
Mun mielestä edessä juokseva on tämä heppu. Voin toki olla pahastikin väärässä.
'

Kyllä se on Niilo, jos se on joskus nuoruudessaan järkännyt megabileitä aliaksella niin siitä en tiedä mitään. :lol:
Joo kato näytti vaan Jannelta tuossa kuvassa hieman.
Olen vissiin Niilonkin nähnyt muutama vuosi sitten Tampereella Sohrabin wushu kisoissa.

Myfnis.
Ceebrot on ollu mun järkkäämissä bileissä muistaakseni kolme kertaa esisintymässä ja kerran Siniset Punaset Miehet orkesterin mukana myös sama murmur poppoo.
Hyviä tyyppejä kaikki. Varsinkin MattiP:n kanssa ollaan törmäilty myöhemminkin useamminkin. Varsinkin sillon kun asuin Tampereella. Matti käy (tai ainakin kävi) siellä aika usein.
Mun salaiset juuren hiphop promoottorina alkaa paljastumaan... ;->
(Meillä on ollu bilettämässä kaikki. Davo "Ukki" Isotaaki, Nuera, I-were, illogic (osittain vapaapudotus nykyään), Tulenkantajat ennen kun ne oli tulenkantajat, Giant robot, jne jne... Oih niitä aikoja :) )
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Nabil Mokhtari
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 498
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: wushukoita

#223

Viesti Nabil Mokhtari »

JanneM kirjoitti: Myfnis.
Ceebrot on ollu mun järkkäämissä bileissä muistaakseni kolme kertaa esisintymässä ja kerran Siniset Punaset Miehet orkesterin mukana myös sama murmur poppoo.
Hyviä tyyppejä kaikki. Varsinkin MattiP:n kanssa ollaan törmäilty myöhemminkin useamminkin. Varsinkin sillon kun asuin Tampereella. Matti käy (tai ainakin kävi) siellä aika usein.
Mun salaiset juuren hiphop promoottorina alkaa paljastumaan... ;->
(Meillä on ollu bilettämässä kaikki. Davo "Ukki" Isotaaki, Nuera, I-were, illogic (osittain vapaapudotus nykyään), Tulenkantajat ennen kun ne oli tulenkantajat, Giant robot, jne jne... Oih niitä aikoja :) )
Hawd-ass namedroppin' fo' shiznit :D :D :D :D
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#224

Viesti mronkain »

Nabil Mokhtari kirjoitti: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Boman" onclick="window.open(this.href);return false;

Galleria on kyllä messevä mesta, viiteen prosenttiin suomalaisista mahtuu kaikennäköstä porukkaa (katso esim. kuvateksti :smt082 )
Tämä oli yliveto! :rr:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=B" onclick="window.open(this.href);return false; ... id=4000429

- Marko
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 20208
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: wushukoita

#225

Viesti JanneM »

Nabil Mokhtari kirjoitti: Hawd-ass namedroppin' fo' shiznit :D :D :D :D
Name droppaus ja muistojen suloisten kuvien tutkailu on aivan eri juttu...

Jos oisin väittänyt joka jannua mun parhaimmaks kaveriks, niin eikös se sillon ois ollu name droppausta? Nythän ain kerroin ketä meidän bileissä on ollut soittamassa. Osa jäi puuttumaankin, mutta tossa ne mitä tuli ekana mieleen.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 120 kurkkijaa