Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#406

Viesti MarkkuT »

Näinköhän mä muutama viikko sitten Lasse Canden kannelmäen ostarilla?
Ain't no one.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#407

Viesti L.K. »

Riku Ähvä kirjoitti:
L.K. kirjoitti: Nyt tuli ihan sama fiilis kun Mjölliksellä näistä kahdesta vikasta: (eli siis kaikki tuntee apinan jne) Missä Riku Ähvän kanssa ollaan nähty?Entä SirSamuel?Vai olitko Samuel Potku-miitissä?
Paikallisen juottolan ovella olit, jos nyt en ihan henkilöstä ole erehtynyt. :) Itse olin vaan asiakkaana.
Haminassa?Sitten voinee täsmätä, Kotkassa en ole ovihommia tehnyt kun satunnaisia keikkoja ja niistäkin on jo vuosia.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Riku Ähvä
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 505
Lauteille: Elokuu 2009
Paikkakunta: Porvoo
Etulaji: BJJ/SW
Takalajit: Shukokai Karate

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#408

Viesti Riku Ähvä »

L.K. kirjoitti:
Riku Ähvä kirjoitti:
L.K. kirjoitti: Nyt tuli ihan sama fiilis kun Mjölliksellä näistä kahdesta vikasta: (eli siis kaikki tuntee apinan jne) Missä Riku Ähvän kanssa ollaan nähty?Entä SirSamuel?Vai olitko Samuel Potku-miitissä?
Paikallisen juottolan ovella olit, jos nyt en ihan henkilöstä ole erehtynyt. :) Itse olin vaan asiakkaana.
Haminassa?Sitten voinee täsmätä, Kotkassa en ole ovihommia tehnyt kun satunnaisia keikkoja ja niistäkin on jo vuosia.
Haminassapa hyvinkin.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#409

Viesti bodyguard »

Onko Haminassa portsareitakin? Mä kun luulin että siellä ei työskentele kuin hautausurakoitsijoita ;)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#410

Viesti L.K. »

Melkein sama asia BG?:) Pokethan siellä toimii ehkä sellasina saattohoitajina, valtaosa niiden asiakkaista päätyy ennemmin tai myöhemmin sitten sinne hautausurakoitsijalle:)

Joo,sitten varmaan olet Riku havainnoinut ihan oikein.Kyllä siinä oven kahvassa on tullut jokunen ilta roikuttua vaikkakin nyt ollut jo jonkun aikaa taukoa kun ollut niin paljon muuta (järkevämpää?) tekemistä.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#411

Viesti JanneM »

Mäkin oon varmaan tietämättäni nähnyt montakin potkulaista.
Uskon että ainakin moni on nähnyt (tai kuullut) minut jos on käynyt jossain BJJ tai lukkopainitapahtumassa missä oon ollut....
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#412

Viesti Lasse Candé »

MarkkuT kirjoitti: Näinköhän mä muutama viikko sitten Lasse Canden kannelmäen ostarilla?
:D
Mitä todennäköisimmin. Mistä tunnistit ja olinko yksin? Muutama viikko sitten olen esim saattanut käydä ostamassa sieltä pesujauhetta tai sitten hemmetisti niitä joitain kinder-patukoita. Luultavimmin tuntomerkkeihin kuuluu musta huppari, shortsit, converset ja palava rööki.

Jos vielä nähdään niin tule moikkaamaan!
Sama koskee nomadia!
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#413

Viesti nomad »

Ainii olenhan mä täsiaan nähnyt lassen ja kfm:n, ne ei vaan nähneet mua :badgrin:
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#414

Viesti Lasse Candé »

Se toinen oli Congi. :)
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#415

Viesti nomad »

Samanlaisella kirjaimella alkaa.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#416

Viesti MarkkuT »

Lasse Candé kirjoitti: Mistä tunnistit ja olinko yksin?
Jostain kuvista kai ja converset oli jääneet jostain ketjusta mieleen = 1 + 1. Itsehän en koskaan liiku ulkosalla omana itsenäni. Tuollakin kertaa olin naamioitunut lastenvaunuja työntäväksi tohvelisankariksi. Eiku.
:oops:
Ain't no one.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5306
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#417

Viesti MikaM »

Aiton näin ekassa WasaFightissa, ihmettelin, että mitä ne tuolle rammalle tuomarille huutelee. Taisi kehua henk. koht. käsittelevänsä ne, jotka tahallaan yrittää vahingoittaa vastustajaa...
Mäkysen olen nähnyt useastikin, niinku kuka tahansa Vaasan katuja tallannut.
Nikkien takaa ei tunne, Pohojanmaalla olis varmaan naama-tuttuja.
Miksi nuo tapaamiset on jossain nääsvillessä, tökkii niin pahasti.... :)
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5306
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#418

Viesti MikaM »

Ei näköjään saa editoida, joten WT Oksasen kanssa olen kerran jutustellut.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#419

Viesti Jorge »

Vaikea näitä kaikkia nimimerkkejä on tunnistaa...

Paljonhan Potkussa on portsareita, joten useampi on varmasti tullut nähtyä matkana varrella ja muitakin potkijoita muissa yhteyksissä.

maminglein tunnistan nähneeni 100%:n varmasti useammankin kerran aivan muissa yhteyksissä, kuin mitenkään potkimiseen liittyvissä.
Kuvake
MarkoS
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 307
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Turku

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#420

Viesti MarkoS »

Pirunnyrkki kirjoitti: Tänään viimeksi (jo useamman kertaa nähdyt) Mosa ja Suomisen Jukka Hämeenlinnassa. Yksi Warusseppien tyyppi oli myös tutunnäköinen, en vain tiedä sekoitanko johonkuhun toiseen.
No minä siellä olin ainakin, sekoituksesta tiedä sitten.
Mutta listaan:
Mosa, Mjölnir, Joksanen, I. Hartikainen, Diesel64, Mika. Sitten tiedän että olen nähnyt joitakin, mutta nimen ja naaman yhdistäminen onkin sitten asia erikseen, näitä on mm Paappa... Elinasta olen kuullut äänen :D
Vor Nach Schwech Stärke Indeβ|Fühlen
+C:A:F:A+
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 104 kurkkijaa