Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#421

Viesti Kari Aittomäki »

MikaM kirjoitti: Aiton näin ekassa WasaFightissa, ihmettelin, että mitä ne tuolle rammalle tuomarille huutelee. Taisi kehua henk. koht. käsittelevänsä ne, jotka tahallaan yrittää vahingoittaa vastustajaa...
Mäkysen olen nähnyt useastikin, niinku kuka tahansa Vaasan katuja tallannut.
Nikkien takaa ei tunne, Pohojanmaalla olis varmaan naama-tuttuja.
Miksi nuo tapaamiset on jossain nääsvillessä, tökkii niin pahasti.... :)
Nyt... en saa muistettua olinko WF1:n aikaan jo rampautunu..
FF2:n tuomitsin jalanhaava yhä visvaa valuen.
Mutta olin tuolloin Vaasassa yhä kyllä ikäänkuin kondiksessa.
Kuva
Ja ikänkuin sitämieltä että kuhan teettä justihin niinkuma sanon ettekä typerehi niin ei tartte pyörtyä. Ympäristössä missä hyvänsä.
Mähän tuolloin treenailin osallistuakseni FF2:n.
Ois ollu nasta koeponnistuttaa catch/voimmailu Bohleniuksella.
Kyllä kai mä muistaakseni jotain tonsuuntasta briefingissä taritsin.
Vaasanpojat ku oli kovin tärinöissään ja aika arvaamattomia.

Olitkohna se sinä joka tuli huikkaa pyytään, kaskun matsien jälkeen jano pääsi yllättämään ja kaivoin kassista litrasen Karhulekan, joka pullote on surukseni historiaa.
Se oli hyvin sympaattinen omistus, litran pullo vahvaa olutta.
Joku mukava tuli heittään läppää lievästi arvioiden, linjas ku bokraaja ja oli muutenki silmälläpidettevän tuntunen tapaus. Pyysi huikkaa, käskin hankkiin oman tuttipullon, tää on mu! My Precious.
Sinäkö?
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#422

Viesti MikaM »

En ollu, ei mua tartte pitää silmällä. Ei sillä, kalja olis kyllä maistunut, sillonki.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#423

Viesti AriJ »

JanneM tuli pitkästä aikaa treffattua Lahdessa, oltiin viereisillä matoilla. It's a small kamppailumaailma :)
______________________
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#424

Viesti L.K. »

Aa, te olitte siis ne ninjat kenen kuulin siellä treenanneen;)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#425

Viesti AriJ »

L.K. kirjoitti: Aa, te olitte siis ne ninjat kenen kuulin siellä treenanneen;)
Jep, joistain meistä kuului ääniä, ketään ninjoista ei kuitenkaan nähty :ninja:
______________________
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#426

Viesti L.K. »

Aivan, sitähän mie sanoin kaverillekin että ei ne varmaan aitoja ninjoja olleet jos te ne näitte:=D
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#427

Viesti Mjölnir »

Onko tähän ketjuun päivitettävää? Itsellä on aika monta, mutta lista olisi ihan liian pitkä muisteltavaksi.

Oletko tavannut jonkun kirjoittajan, jonka olet halunnut nähdä livenä?

Itselleni on potkun kautta muodostunut ihan ystävyyssuhteita, ja esimerkiksi viime vuonna nelikymppisilläni suuri osa kymmenistä vieraista oli potku.netissä alunperin tavattuja ihmisiä.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3862
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#428

Viesti Puni »

Pakkohan se on posetiivarin apinasta sanoa, että kaikki sen tuntevat, apina ei vain ketään.

Oon mie silti tainnunna nähdä joitakin, listan tekoon ei pysty kyllä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#429

Viesti bodyguard »

Mjölnir kirjoitti: Itselleni on potkun kautta muodostunut ihan ystävyyssuhteita, ja esimerkiksi viime vuonna nelikymppisilläni suuri osa kymmenistä vieraista oli potku.netissä alunperin tavattuja ihmisiä.
Itellä on kyllä kanssa aika sama. Läheisestä kaveripiiristä on aika iso osa tavalla tai toisella potkuun liittyviä henkilöitä. Kaikkia en ole kyllä suoraan potkutapahtumissa tavannut tai muutenkaan tapaaminen sinällään ei liity potkuun mutta kuitenkin. Jostainsyystä tuosta joukosta ei kyllä kovin moni myöskään enää potkuun kirjoittele pahemmin.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#430

Viesti Mika »

Itselleni on myös Potkun kautta muodostunut useita hyviä ystävyyssuhteita. Muutamat lähimmistä ystävistä ovat tulleet tutuksi lajin kautta joko suoraan (joskaan kukaan heistä ei laillani enää harjoittele ko. lajia :D) tai sitten mutkan kautta (jonkun harrastajan kaveri), ja kaikki lukevat Potkua. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20846
Lauteille: Joulukuu 2007

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#431

Viesti Lasse Candé »

Itsekin olen saanut kavereita potkusta tai potku yhtenä taustavaikuttajana. Aloin kirjoittamaan potkuun sen verran tässä edellä kommentoineita myöhemmin että tulin jo ikäänkuin valmiiseen yhteisöön, joten minulla efekti ei ole ollut niin raju. Toisaalta myös karavaanarielämäntyyli pitää pari vastaavaa kuviota elämässä mukana että rajoittaa hieman. Olisi luultavasti nimittäin enemmänkin potkukavereita ellei omat leirit veisi niin paljon aikaa ettei pääse tai halua mennä ilmoitustaulun leireille.
Uskon myös että silloin kun yhteisö muodostui on ollut otollisempi maaperä vahvoille kaveruuksille. Ainakin siltä wanhojen hywien aikojen muistelut kuulostawat, eikä ihmekään.

Olisi kyllä kiva tavata lisää potkulaisia. Näissä jutuissa huomaa että on fiksua väkeä. Kynän ja miekan tie yhdessä takaa että molemmat ymmärretään oikein.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#432

Viesti MtJ »

Jos tänne meillepäin potkulainen eksyy, niin lupaan opastaa ilmaiseksi tai kyyditä lähimpään sivistyksen reunaan, kun vaan mainitsette, että olette potkussa kirjoittaneet tai sitä lukeneet ;) Potkun mainitseminen eksyessä on siis mahdollinen henkiinjäämistaito suomalaisessa metsässä.

Muuten täällä autiokylällä ei kohta tapaa tuota naapurin miestäkään, taisivat eilen kyyditä sitä hoitokodin iloihin...
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#433

Viesti Elina »

Mun äitikin on Potkussa. :oops: Ja jos alan kertomaan jotain päivittäistä sattumusta, niin lähipiirissä on aika yleistä tokaista, että "Joo, tiiän, luin Potkusta."

Voisihan sitä tietysti jotenkin rajoittaa tätä virtuaalielämäänsä, mutta ei tässä elossa nyt mitään niin julmetun salaista tunnu olevan. Ja pahimmilta haukkumaviesteiltäkin on säästynyt :smt003
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20846
Lauteille: Joulukuu 2007

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#434

Viesti Lasse Candé »

Joo, kannattaa yllättää itsensä siinä miten alhaiselle tasolle salausasteen voi ruuvata eikä ketään kiinnosta koska 1. Kukaan ei näe 2. Ne ketkä näkee eivät juurikaan piittaa siitä mikä voi itselle olla suurikin juttu. Ja siis pelkojen puolesta suuri juttu esim häpeässä tms. Suurin osa pelkää enemmän kuin tarvitsee näitä. Tämä ei poista sitä että kannattaa miettiä ja joidenkin kannattaa jopa varoa. Me muut voidaan vedellä täysin rinnoin vaikka omalla nimellä. Jos näyttää tulevan kolari, maailma väistää.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Ketkä potkulaiset olet nähnyt livenä?

#435

Viesti Mjölnir »

Aika monta aktiivipotkulaisista olen jo tavannut. Tänään tuli ainakin yksi lisää : Puni.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 25 kurkkijaa