Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kuntavaalit 2012

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Minkä puolueen ehdokasta aiot äänestää?

Äänestys päättyi loka 28, 2012, 19.48

SDP
1
1%
Keskusta
2
3%
Kokoomus
17
25%
RKP
0
Ei ääniä
KD
0
Ei ääniä
Vihreät
10
15%
Vasemmistoliitto
3
4%
Perussuomalaiset
19
28%
STP
0
Ei ääniä
Itsenäisyyspuolue
0
Ei ääniä
Köyhien asialla
0
Ei ääniä
Piraattipuolue
1
1%
Muutos 2011
0
Ei ääniä
Vapauspuolue
0
Ei ääniä
Suomen Kommunistinen Puolue
1
1%
Kommunistinen Työväenpuolue
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
2
3%
En osaa sanoa
6
9%
En aio äänestää
5
7%
 
Ääniä yhteensä: 67

Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kuntavaalit 2012

#391

Viesti Lasse Candé »

NCP kirjoitti: Olen rankasti eri mieltä. Minua ainakin kiinnostaa huomattavasti enemmän miehen oikea motiivi kuin hänen ilmoittamansa. Minua myös kiinnostaa pohdinta siitä kuinka kansalaiset suhtautuvat siihen kuinka vaikea on puhua äänestyspäätöksistään ja miten se muovaa lausuntoja. Pitäisin myös todennäköisempänä että kyseisellä äänestäjällä on ollut muitakin motiiveja kuin ettei niitä ole ollut.
Eli asia ei voi olla, kuten sanotaan?[/quote]

Voi.


Liittyy siinä mielessä, että ainakaan tuo ilmoitettu luku ei itsessään anna aihettaa olettaa sen olevan väärä.
Liittyisi tosin huomattavasti vahvemmin jos alunperinkin olisi kyse siitä, onko äänestysprosenttilukuihin luottamista, sen sijaan että pohdinta koskee kansan tosiasiallista äänestysaktiivisuutta.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 74 kurkkijaa