Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nuuska

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Käytätkö tai oletko käyttänyt nuuskaa?

Päivittäin
7
14%
Viikottain
0
Ei ääniä
Silloin tällöin
6
12%
Olen joskus käyttänyt
8
16%
Olen kokeillut
17
33%
En ole edes kokeillut
13
25%
 
Ääniä yhteensä: 51

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Nuuska

#16

Viesti Mika »

Tarjoan vähän luettavaa niille, jotka eivät ymmärrä nikotiinin vaikutuksia:

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3354
Lauteille: Elokuu 2011
Paikkakunta: Mansesta päin

Nuuska

#17

Viesti Daddy »

Onhan tuosta nikotiinista tehty ihan mukavan tiivis suomenkielinen Wikipedia-artikkeli: http://fi.wikipedia.org/wiki/Nikotiini" onclick="window.open(this.href);return false;

Tupakassa tietty se savun veteleminen aiheuttaa omat riskinsä, nuuskassa taas ikenet on vaarassa.
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
J-A
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 159
Lauteille: Joulukuu 2010

Nuuska

#18

Viesti J-A »

Lasse Candé kirjoitti: Mä en oikeesti ymmärrä teitä jotka pystyy vetämään purkin edes kahdessa päivässä..
Tungettekste sitä samaan aikaan molemmille puolille ylähuuleen ja alahuuleen sekä yksi vielä varmuuden vuoksi peräruiskeena? Vai opettiko joku syömään sitä?
Mulla meni pahimpana aikana se purkki löysää päivässä. 2 ja 3mm ruiskulla mä niitä huuleen survoin.
Silloin ei edes nukkuminen haitannut nuuskankäyttöä ja välillä aamukoomaisena tapauksena nykäsin pari mukia kahvia naamaan ja latasin huulen ja sit puoleks tunniks vielä nukkumaan, niin oli vireessä aamutoimia varten! :D

Mulla oli sillon nuuska koko ajan huulessa.
"Normi" käytössä meni 1/2-2/3 askia päivässä.
Nykyisin saatan käyttää, jos otan kuppia, eli pari kertaa vuodessa... :)
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20851
Lauteille: Joulukuu 2007

Nuuska

#19

Viesti Lasse Candé »

Sulla varmaan J-A siinä tapauksessa nousi nikotiinin määrät kyllä tuolla nuuskalla suuremmiksi kuin tupakalla. Itse olen taipuvainen erinäisiin psyykkisiin riippuvaisuuksiin ja mulla nikotiinin määrät mitä luultavammin nousee röökillä aika paljonkin suuremmiksi. Poltellessa menee melkein aski päivässä. Polttaminen jotenkin on touhuna enemmän sellaista mikä osuu yksiin psyykkisen rippuvuuden (tekeminen) kanssa. Toisaalta voi olla niinkin että joillain psyykkinen riippuvuus ilmenee siten että nuuskaa vedetään niinkuin se olisi röökiä. Näille suosittelen nikotiinilaastareita ja pen spinningiä. Joka on muuten aika witun jees harrastus.

Viime vuosina toki knölliäkin mennyt tuplasti enemmän kuin joskus ennen. Joskus ennen purkki löysää kesti vajaan viikon ja fiilis oli kuitenkin se että sitä vetää melkein koko ajan. Kai se on siinä että kun väsään tykin aina tarkasti, niin samaa tykkiä voi käyttää pitkään. Siitä seuraa että täyttäminen hidastuu ja siitä seurannee että annokset jäävät vähän pienemmiksi. Muutenkin näillä kumihuulilla voi ehkä pitää hieman pidempään. Tosin wituttaa kun olen iloinen veijari niin jatkuva hymyily aiheuttaa ajoittaista nöllivuotoa.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 11127
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Nuuska

#20

Viesti flammee »

Ja taas siirryin nuuskan käyttäjäksi, heti aamulla kun herää niin pussi huuleen. :p Toisaalta haen kyllä siitä vähän toisenlaista vaikutusta kuin yleensä. Juoksen sitä työmatkaa ja pyrin lähtemään liikkeelle mahdollisimman nopeasti herättyäni, nuuska nopeuttaa aamutoimia paljon tehokkaammin ja vähemmillä sivuvaikutuksilla kuin kahvi. Eli siis saa suoliston tyhjennettyä, ettei matkalla tarvi kärvistellä tai kökkiä pusikossa. :) Käyttöaikakin rajoittuu reilusti alle varttiin ja koska aamulla on suu kuivana niin käyttö on varsin siistiä, ei jää makua suuhun tms.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Nuuska

#21

Viesti bodyguard »

Tää aihe tuli mieleen kun tuolla jenkkireissulla tuli käytettyä kuukauden verran aika ahkeraan. Suomessa sitten citymarketissa huomasin kassan vieressä nikotiinitonta nuuskaa myynnissä. Siis mitä vittua ja miksi sellaista on edes olemassa? :D

Tuollainen nuuskan täyskielto on kyllä ihan idioottimaista (ja ei, en elättele mitään harhakuvitelmia että se olisi jotenkin terveellistä tai hyvästä käyttää nuuskaa) jos vertaa vaikka tupakkaan. Varsinkin kun tiedän monia nuuskankäyttäjiä jotka polttavat sitten tupakkaa kun ei ole nuuskaa saatavilla. Mitä vähemmän tarpeettomia kieltoja ja rajoituksia yhteiskunnassa on niin sitä parempi se on. Imho.

Mutta ruottalaiset taitavat olla löytäneen markkinarakoa sitten uusilta markkinoilta, General on tehnyt tuloaan USA:han ja kuulemma (juttelin yhen tupakkakaupan pitäjän kanssa) menee todella vauhdikkaasti kaupaksi.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20851
Lauteille: Joulukuu 2007

Nuuska

#22

Viesti Lasse Candé »

Vetelitkö Frizzlya?
(En varma kirjoitusasusta..)

Ohimennen voin sanoa että tällä hetkellä Ettan huulessa. Ruottista joutui ostamaan 6 purkkia messiin.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Nuuska

#23

Viesti bodyguard »

Se oli Grizzly :D Joo, tuli sitäkin testattua, täytyy sanoa että suuri osa noista jenkkinuuskista ei ollut mitään kovin häävejä, eivät pärjää ruotsinuuskalle kyllä. Tosin kyllä niitä käyttää ennenku selkäänsä ottaa :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20851
Lauteille: Joulukuu 2007

Nuuska

#24

Viesti Lasse Candé »

Joo, tossa just näin että tähän ketjuun on kirjoiteltu ja ajattelin että "olihan se grizzly?", vilkaisu hyllyä koristavaan purkkiin ja "jess", sitten ketjua lukemaan ja kämmen naamalle. :D

Ruotsin nuuskat on kyllä joo paljon parempia ainakin kuin tuo minttupussinuuska oli. Meni lähinnä röökiä sitten matkalla kun amerikassa kuuluu vetää roadtripillä röökiä.

Sellainen kuin Kronan on suositeltava kokeiltava. Ehkä jotain ettanin ja generalin väliltä.
Ettan on pitkään ollut mun suosikki (muista huomannut että niihin kyllästyy) mutta tää lupailis ihan hyvää. Ehkä ensi kerralla ostan hitusen enemmän sitä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Nuuska

#25

Viesti bodyguard »

Kohtalo on selkeästi sitä mieltä että mun kuuluu käyttää nuuskaa. Kun oli ameriikan tuliaisista abt. purkillinen jäljellä niin samana päivänä ruotsalainen työkaveri pisti FB:iin että tänään on loma loppu ja pitää palata takaisin. No tietysti piti tuliaisia pyytää. Nyt kun on päässyt vertailua tekemään niin nuo muutamat jäljelläolevat pussit jenkkinuuskaa on saanut kuivua tuossa pöydällä. Ei ne kyllä siellä ameriikassa osaa nuuskaa tehdä vaikka ajatus hyvä onkin.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 11127
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Nuuska

#26

Viesti flammee »

En sitten minäkään lopettanut... Mutta ei sitä ny niin kauheasti kulu. Offroad original ja frosted on parhaita mitä oon kokeillu, niitä vaan ei valitettavasti saanut ruotsin laivalta.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Nuuska

#27

Viesti Polvi »

On tää kyllä surkeeta, kun on varastot tyhjät. Nyt huulessa kuivunutta "hiekkaa", jota löysin jonkun vanhan kiekon pohjalta. Saiskohan jostain päin Espoota kioskilta tms?
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Nuuska

#28

Viesti Jorge »

Tuli mieleen, että Hervannassa, poliisikoulun nurkilla oli kioski, josta sai ostaa "kukkamultaa".

Juuri tuolla kioskilla oli jostain syystä valtava myynti ko. artikkelille, kunnes - huhujen mukaan - poliisikoulun johtoportaasta käytiin henk. koht. ilmoittamassa, että nyt loppuu leikki tai tulee ratsia :smt003
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Nuuska

#29

Viesti bodyguard »

No, miksiköhän Helsingissäkin on tiettyjä paikkoja joista on voinut vuosikaudet ostaa ja joitten asiakaskuntaan kuuluu aika paljon poliiseja, tullimiehiä jne.? Hinnat tosin on melkoisen suolaisia, en tiedä onko joku virkamiesalennus :D Se tästä nuuskaleikistä tekeekin niin hölmöä että sitä ei oikein valvota kovin tehokkaasti kun niitten valvovienkin tahojen pitää saada nuuskansa jostain.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Nuuska

#30

Viesti keskilinja »

Kaapit täynnä tääs. Jeiiiiiii...
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 154 kurkkijaa