Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Mikä naurattaa 2

#391

Viesti Sole »

Toi manilalainen poliisi olisi paljon hauskempi jos tota ei olisi ollut jo Rush Hour 3 elokuvan alussa... Ilmeisesti poliisi saanut aikahyvän inspiraation... :D Pokkaa on.
[youtube][/youtube]
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Mikä naurattaa 2

#392

Viesti kivi »

http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 439#amedia" onclick="window.open(this.href);return false;

Mokke ei edes yritä mitään vaan seisoo tumput suorina ja miettii että mitä toi oikeen tekee :D
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa 2

#393

Viesti TimoS »

[youtube][/youtube]
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Mikä naurattaa 2

#394

Viesti Jussi Häkkinen »

Hän on tottunut käsittelemään levyjä. Ei koske ura-alueisiin. Kunnes pudottaa. :)

I.e. ihan nätti feikki, mutta kuvaa toki sukupolvieroja hyvin.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Mikä naurattaa 2

#395

Viesti kivi »

^ Toisaalta ihan totta, mutta tuo varovaisuus tuossa käsittelyssä voi ihan yhtä hyvin tulla cd-levyjen käsittelystä. Itse ainakin varon koskemasta muualle kuin reunoille. En sitten tiedä että kunika herkkiä oikeasti ovat. Toki muuten vaikutti hieman siltä että on feikki. En silti epäile hetkekään että on todella paljon niitä keill ei ole pienintäkään tietoa että mikä tuo on.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 6415
Lauteille: Lokakuu 2009

Mikä naurattaa 2

#396

Viesti Ile »

Tuli mieleen, että pitää tsekata jos varastosta lötyisi vielä c-kasetteja ja jotku kasariwalkmanit ja mankka. Vois joskus antaa jälkikasvulle joululahjaksi ja opettaa, että kopiosuojaukset voi kiertää näppärästi äänittämällä musiikkia ilman kautta. "Sähän pystyt sitte ihan näppärästi etsimään kappaleita kelaamalla näistä nappuloista eteen- tai taaksepäin."
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 158
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa 2

#397

Viesti Mika »

luupää kirjoitti: Piilotin naisolion kaappiin pari päivää aikaisemmin kumikäärmeen. Se on nyt ilmeisesti löytynyt kun mua heitettiin tiskirätillä jo heti eteisessä. Pitää vissin jatkossa alkaa varomaan kumihämiksiä…
:badgrin: :smt003 :smt003
luupää kirjoitti: Naisolion, tuon katalan pohjalaisen käärmeen, kostoa ei tarvinnut odottaa pitkään. Hammasharjani oli aamulla kääritty pekonin sisälle…

:smt003 :smt003
:smt040


:thumbsup:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Mikä naurattaa 2

#398

Viesti Vanhakankea »

luupää kirjoitti: Naisolion, tuon katalan pohjalaisen käärmeen, kostoa ei tarvinnut odottaa pitkään. Hammasharjani oli aamulla kääritty pekonin sisälle…

:smt003 :smt003
Tiäkkö mikä on käärmenaisen paras puoli? Se on suun jälkeen pelkkää nielua.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 59
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Mikä naurattaa 2

#399

Viesti McKe »

" onclick="window.open(this.href);return false;

Hetkeen ei ole saanut niin paljon nauraa kuin lueskellessa eri keskusteluketjuja, missä juntit huutavat suu vaahdossa syitä miksi Haavistoa ei saa valita maan johtajaksi. Toki vastapuoleltakin tulee väliin aika legendaarisia.. Mahtavuutta! :D
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 158
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa 2

#400

Viesti Mika »

McKe kirjoitti: " onclick="window.open(this.href);return false;

Hetkeen ei ole saanut niin paljon nauraa kuin lueskellessa eri keskusteluketjuja, missä juntit huutavat suu vaahdossa syitä miksi Haavistoa ei saa valita maan johtajaksi. Toki vastapuoleltakin tulee väliin aika legendaarisia.. Mahtavuutta! :D
Selasin nopeasti. En tiedä mikä siinä on, mutta minua ei tuollainen vähämielisyys jaksa naurattaa. Joko se ei aiheuta mitään reaktiota tai sitten se tuottaa säälintunteen. Onhan se harmillista, että tuollaisia ihmisiä on olemassa ja mitä luultavimmin aika sankoin joukoin. Kaikki nuokaan eivät kuitenkaan trollaa.

Tällainen musta tai sisäpiirin huumori (en osaa sanoa kummasta on kyse) sitten taas naurattaa:

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa 2

#401

Viesti TimoS »

Kuva
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 119

Mikä naurattaa 2

#402

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Itse asiassa minä olen se tämän parisuhteen uhri! Tuo minua seuraileva naisolio paini jokunen vuosi takaperin vanhempiensa rottweilerin kanssa (järkevää harrastus 60kg naikkoselle) ja sai tassun silmäänsä.

No kunnon mustelma ja hematoomahan siitä tuli. Pari päivää myöhemmin mentiin prismaan ja naisolio sai siihen hormonien hallitsemaan pikku aivoonsa hauskan ajatuksen: minäpä leikin kaupassa latistettua, pelokasta ja säikkyä.

Yritä nyt olla siinä 120kg kaljupäänä ilman että vaikutat naistenhakkaajalta…

Voi minua... :smt087
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Mikä naurattaa 2

#403

Viesti Kalle Koskinen »

:D
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 38
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Mikä naurattaa 2

#404

Viesti Kyynikko »

:D :D :D :D
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Mikä naurattaa 2

#405

Viesti kivi »

Kieroja ovat :D
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 137 kurkkijaa