Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tosifaitterin keskusteluosio

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Tosifaitterin keskusteluosio

#1

Viesti Kalle Koskinen »

Vähän niin kuin minä! Tai siis... olisinpa yhtä uskottava.
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4956
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#2

Viesti Mänzy »

:lol: Odotan malttamattomana seuraavaa osaa!



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Peki-
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 226
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Shito-ryu Kempo Karate-Jutsu
Yhteystiedot:

#3

Viesti Peki- »

Rupesin jo miettimään, että eikai tämä perustu tositapahtumiin? Mutta ei ilmeisesti. Alkoi tuntumaan jotenkin tutulta, nimittäin muistan vieläkin sen yhden heebon, joka tuli karaten alkeiskurssille. Hän ei tullut ihan ensimmäisissä harkoissa, oliskohan ollut jotkut kolmannet harkat, kun ilmestyi sinne. Itselläni oli silloin sininen vyö, niin myös kaverillani, jonka kanssa pidettiin ko. treenit. Treenit kylläkin kesti 2h ja meidän jälkeen tuli cheerleadereita eikä bujinkan-hemmoja :D Mutta muuten aika hyvin osu kohdalleen, ties vaikka olisi nähnyt ilmoituksen Hyllykallion minimanissa

Tosiaankin, tällä heebolla oli joku puku päällä. En nyt muista minkä merkkinen, oli oikeasti tällainen tosifaitteri. Kertoili, kuinka on tehnyt mitäkin missäkin. Hänellä ei ollut siellä kilpailijaa (alkeiskurssilla ei pidetä pukuja), joten hän näytti hieman typerältä pukunsa kanssa. Itse sanoin hänelle siitä vyön solmusta. Muutenkin siitä tyypistä näki, että luuli osaavansa kaiken. Mutta oli jotenkin hauska nyt lukea tätä tarinaa, kun osu niin hyvin kohdalleen. Tämä henkilö kävin vain yksissä treeneissä, tiedä kuinka tarinan henkilölle käy.

Olen joskus miettinyt, että minkä ihmeen takia suurin osa henkilöistä, joilla on jotain lajitaustaa (lukenut netistä tai jotain muuta) ja jotka tulevat alkeiskurssille luulevat olevansa koviakin jätkiä, eikä heidän tarvisi käydä alkeiskurssia, koska heillä on jo joku vyö jossain muussa lajissa.

Itselleni ei tule nyt parin vuoden aikana mieleen kuin yksi jotain lajitaustaa omaava alkeiskurssilainen, joka oli "kunnollinen" eli kyseli asioita, että miksi mitäkin tehdään, eikä ollut sillä asenteella, että turha teidän on opettaa, mä oon jo täydellinen. Harmi vain, että tämä henkilö lopetti seurassamme alkeiskurssin jälkeen.

EDIT: pari pientä kirjoitusvirhettä korjattu
Kuvake
Kulma
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 177
Lauteille: Maaliskuu 2005

#4

Viesti Kulma »

Upeeta!
Mahtavaa.. ;)
Kuvake
kumikameli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 299
Lauteille: Lokakuu 2006

#5

Viesti kumikameli »

mitäs käy ku testo, raudo ja megis törmää tosifaitteriin ?
"Kokemukseni mukaan myös alemman aseman ihmiset ovat keskimäärin kovaäänisempiä suuttuessaan ja taipuvaisempia väkivaltaiseen käyttäytymiseen."
Sotasiiseli
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 43
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Lappeenranta

#6

Viesti Sotasiiseli »

Onko seuraavan osan ilmestymis ajankohtaa jo suunniteltu? :D
"there are three kinds of Budoka:
ones that try to look strong,
ones that try to perfect their technique
and ones that try to gain a good heart"
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

Re: Tosifaitteri

#7

Viesti johannes »

Gyokuro kirjoitti: Hän suorittaa samalla konemaisesti perässä, kun sinivyö näyttää vyön sitomisessa mallia. Aivot toistavat koko operaation ajan samaa ajatelmaa ” Voi v1tun v1ttu !”
Tulee mieleen omat jalkapalloharjoitukset :lol:
"There's no business like ho business" :pimp:
Laredo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 315
Lauteille: Heinäkuu 2006

#8

Viesti Laredo »

kumikameli kirjoitti: mitäs käy ku testo, raudo ja megis törmää tosifaitteriin ?
testo, raudo ja megis nostaa sen suorille käsille ja heittää kynäniskaa toisilleen.
Jukka Koskinen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 631
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Urjala

#9

Viesti Jukka Koskinen »

Aivan uskomattoman hyvä tarina. Tässähän tulee oikein tippa silmäkulmaan, koska tarinasta muistuu mieleen ne aikidon peruskurssit mitä olen ollut vetämässä. Yllättävän moni luuli, että vielä 90-luvun alussa tuntemattomampi (pienessä kaupungissa), aikidossa kouluttaudutaan ninjaksi parissa viikossa.

EDIT: Innolla odottelen lisää luettavaa.
--Jukka Koskinen--

"Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines."
-- Enzo Ferrari
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

#10

Viesti Poika »

Hyvä. =D> Hyvin on sana hallussa kirjoittajalla :smt024 ja muutenkin hauska faktan/fiktion? yhdistelmä.
Tuosta tarinasta tuli mieleeni :idea: kun aikanaana aloittelin krav maga treenaamista, niin peruskurssilla (yllätys, yllätys) oli myös tarinaan sopiva kaveri mukana. :smt032 Joka kerta kun opeteltiin uusia tekniikoita, "mestarin" piti kyseenalaistaa nämä tekniikat ja kertoa kuinka hän :nunchaku
nämä asiat tekisi. Peruskurssin loppupuolella sitten kysyin, että minkä takia hän näin toimii ja mitä hän on aikaisemmin treenannut (nuori kolli). Ninjutsua
kertoi harrastaneensa ja kun kysyin miksi oli lopettanut, niin vastaus oli; kun oli oppinut jo kaiken!!! (muutaman vuoden treeni) Että tälleen. :D
No siihen peruskurssiin se sit jäi...
llok
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 66
Lauteille: Lokakuu 2006

#11

Viesti llok »

Veljeni kertoi että junnukaraten peruskurssilla oli kaveri joka oli harrastanut kolmea eri karaten tyylisuuntaa ja judoa ja kertoi kuinka "mun toisessa karatessa" se ja se tekniikka tehtiin tällälailla ja tuo asento on oikeasti tällainen. Kuulemma oli siellä saanut kovastikkin rispektiä koska lapsoset olivat uskoneet kaverin juttuja. Mutta ei tietenkään minun veljeni, ehei! :)

Lisäys: Mukaansatempaava tarina! Tuli heti HD-mies mieleen.
Lasse
Arco-Iris
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 75
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Genève

#12

Viesti Arco-Iris »

:lol:
riku
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2347
Lauteille: Joulukuu 2005

#13

Viesti riku »

Gyokuro: kun minä nyt kerran allekirjoitan viestini, niin olisit sinäkin saanut laittaa nimeni näkösälle eikä vaan puhua jostain faitterista :tu: ;)


Odotan muuten innolla Faitterin päätymistä jonnekin maga/defendo -treeniin...

Riku Ylönen
llok
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 66
Lauteille: Lokakuu 2006

#14

Viesti llok »

riku kirjoitti: Odotan muuten innolla Faitterin päätymistä jonnekin maga/defendo -treeniin...
Ei mitään vinkkiä?
Lasse
J. Suojanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1454
Lauteille: Kesäkuu 2006

#15

Viesti J. Suojanen »

Aivan mahtavaa tarinaa! :lol:
Tulee tosissaan liian monet muistot mieleen kun tuollaista tekstiä pääsee lukemaan. :roll: Minäkin luulen tunnistavani Faitterin... :shock:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 130 kurkkijaa