Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hitti vai huti?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#6466

Viesti Jorge »

Menköön nyt hitiksi, vaikka lähes kaikki muut versiot biisistä ovat kuitenkin parempia. Kuten se Sliipparien raa-raa-rapsutin, persettäni rapsutin.
Josta moninaisia aasinsiltoja pitkin:

Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 165
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Hitti vai huti?

#6467

Viesti Paanari »

No joo joka piisi on hitti.
Varsinkin jos esittäjänä on Seepy Seepers tai Leevi And Leawings.


Käikki titää että Pursiseuan päälikkö on pösilö joka rämpyttä epävireistä kitaraa ja ei ymmärrä tuon taivaallista rytmitajusta ja sävelkorvasta puhumattakaan… hähähähähä

Jörke, sivistän sua ja ammun kovilla,on vain yx kova piis ja sen nimi on musiikki.
Täs sulle ja muille ennen tanhulle lähtööö evripati vas kaspin vaittigiki



Jaska
Ps. Joulu peruttu Joosef tunnusti…. :eviL
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 2463
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Hitti vai huti?

#6468

Viesti tapsaattori »

Leevi on hitti ja Frederik vois pysyä komerossaan haistelemassa pikkuhousuja

tulee muistoja nummi rokista jotai 15v takaa. ne oli kivat pileet - kauheesti pitkätukkaveljiä, ja siskoja
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#6469

Viesti Kari Aittomäki »

Nojoo.. hevillä et häviä. Tosta ois kiva tykätä. Hitti varmaankin.

Jatketaan hevimetallilla sanan varsinaisessa merkityksessä.
Täsä on niin kaunis vireokin.



Jos joku ei tiedä niin alkuperäinen laulelma oli jenkkisotilaan väsäys, Larry Thornen kaveri ja myöhemmin kiintoisa kirjoittelija.
Kersantti oli ja nimeltään Barry Sadler. Vihreä baretti ja Vietnam-operaattori.
Kiintoisa jätkä joka siviilissä ampu kilpakosijaansa päähän (game over) ja lusi peräti kuukauden. Kuoli rumasti, vain 49-vuotiaana.

Mä jouduin tota laulaan kaikenlaisille sukulaisille ja muille oksennuksille, kaskun olin kirkasääninen laulupoika.
En aivan noin kirkasääninen kuin tuo sakemanni, tosin.
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 165
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Hitti vai huti?

#6470

Viesti Paanari »

juu juu hitti tahi ei
tei jjus to tell mii ai vas piltinkn riin vit piis and kolory aheet.. so vai ai piin stantingin in to lain just vaitin to preed hähähähä
tässä oikee lääke...
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#6471

Viesti Jorge »

Valtava hitti!

Sen kummemmitta aasinsilloitta siirrytään psykedeliaan ja aikaan, jolloin Kenny Rogers ei ollut vielä keksinyt tehdä fyrkkaa imelillä balladeilla ja kana-aterioilla.

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#6472

Viesti tohtorismies »

Huti. Tässä biisisä on minun korviini vain ollut aina jotain häiritsevää. En tiedä mitä mutta jotain.

Lisää spyskedeliaa.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#6473

Viesti Kari Aittomäki »

En ole ikinä tykännyt sienistä. No go.

Kyynikolta hyvä huomio tuolla männäsivulla venäläisten mentaliteetista, kuinka se resonoi kovasti oman rintaklangin kanssa..
Onhan se melankolia ja uhmakkuus ja kaukokaipuu paljon tutumpi soundi ku joku svedujen yliyliyli-hilpeä kuorolaulu jotain seivästä kierrettäessä.
Olen aina ajatellut että Suomi on fantastinen siinäkin suhteessa että ollaan kahden vahvan kulttuurin kohtauspisteessä, lännessä rikas pohjoismainen lähde josta särpiä ja idässä käsittämättömän rikas ja monimuotoinen suurvalta.
Sääli että finnit suojautuu jurottamalla, tosin nykypolvi taitaa olla ilmaveivaavampaa osastoa. Iloista ja uskaltavaa.

Poppiin.
Leningr.. eiku pietarilainen Otava Yo tekee sellasta tarttuvaa kansallisromanttista tanssipoppia ja koska ilm Pogues niin viinahurmiota on havaittavissa.
Teksti on venäläisittäin pitkä tarina pikemminkin kuin pari hokemaa ja aihiona on tappelus ja miehen elämä:



Tulee niin kovin mieleen ranskalainen Luis hyökkäys, jotka laulelee perinteisemmin rakastumisesta.
Ja hyvin vaivatta ja kepeästi, ikäänkuin oikeasti nauttien Elämästä ja Tytöistä ja kaikesta muusta mahtavasta.



Noita elementtejä sais löytyä suomalaisiltakin, ei yksi Elastinen oikeen riitä.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#6474

Viesti tohtorismies »

Venaan poikien tuotos oli hitti. Ranskalaisia ei kuuntele perkelekkään. Ikinä, missään muodossa. Ruma kieli. Hyi.

Siinä on fuusiojazzmetallikitarasankari tuotosta. Synkistyttää tämä pimeä aika.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#6475

Viesti Jorge »

Onhan tuo äijä virtuosi ja ilman muuta pitää hitittää - huolimatta siitä, että on tuhlaillut lahjojaan mm. sellaisessa skeidassa kuten Marilyn Manson.

Josta sitten jotenkin ajankohtaisellakin aasinsillalla Charles Mansonin kautta:

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#6476

Viesti tohtorismies »

Jorge kirjoitti:Onhan tuo äijä virtuosi ja ilman muuta pitää hitittää - huolimatta siitä, että on tuhlaillut lahjojaan mm. sellaisessa skeidassa kuten Marilyn Manson.
Manson on muuten niin silmitöntä tårta på tårta ettei mitään järkeä.

Hitti.
Mary J Blige vetää melko tunteella..
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 765
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#6477

Viesti Kari Aittomäki »

Hitti. Olin ensin että hohhoijaa mutta sitte se latinki alko vaikuttaa.
Se, ja mimmin silkka valtava lahjakkuus. Sääli etten Maryn edustamasta musiikkityylistä oikeen saa tärinöitä..

U2 taas on.. varma. Ja heillä oli lentonsa ja hieno lento olikin.
Mutta kuten tuo Helterskelter osoittaa.. tai oikeastaan se osoittaa miten valtavan kova ryhmä Beatles oli. Eikös Lemmykin kertonut että piitlekset oli oikeesti kovia sällejä, duunaripohjilta Liverpoolista, rokkityöläisiä joka myös kuuluu.
Ja Rollarit oli "jotain Lontoon taidekoululaisia".. niinku että Beatlesit näytteli kiltimpää ja söpösempää ja Rollarit häjympää ku oikeesti olivat.

Liittyykö tuo Helterskelter jotenkin Mansoniin? Siis Charlesiin?

Tuo akvaariokitaristi oli taitava. Meni mun hilseen yli mutta varmaankin asiaatunteville antoisaa.

Tohtorismiehen iloksi lisää ranskanpullaa:



Pankaa merkille tuo melko yleinen monikielisyys, pääselittely on ranskaa mutta englantia ja espanjaa vilahtelee.
Kaskun ne sieläpäin on oikeesti monikielisiä.
Pikku anekdootti, tuo Bertrand Cantat on se vanhempi karju ja Noir Desirin perustaja (jota olen postannut) ja on tossa tullut lusimasta, sai taposta kahdeksan vuotta joista istui neljä.
Reipasta luukutusta ja monikulttuurisuuteen kuuluu että esikuvia ei peitellä (kampaus ja hattu ja..)
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2005
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#6478

Viesti Jorge »

Kari Aittomäki kirjoitti: Liittyykö tuo Helterskelter jotenkin Mansoniin? Siis Charlesiin?)
Sillä nimellä Manson kutsui suurta visiotaan eli rotusotaa mustien ja valkoisten välillä, jonka jälkeen Manson Family olisi noussut valtaan... :niinpa:
Sekoboltsi oli "kuullut piiloviestejä" Beatlesiltä, ja siitä nimi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Helter_Sk ... _scenario)

Ranskanpulla maistui kovastikin eli hitti. Ranskaksi lauloi myös tämä Bertrand Belgiasta. Tai no, ainakin liikutteli huuliaan taustanauhan tahdissa.

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#6479

Viesti tohtorismies »

Ei ja ei kumpaankin :niinpa: .

Tässä on ainoa hyvä asia musiikkiin mitä on tullut ranskasta. Ja äärimmäisen hyvä onkin.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 165
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Hitti vai huti?

#6480

Viesti Paanari »

Olipa pitkä ja raskas joiku...hehe omalla tavallaan ihan hitti...
Revi Lieksan lahja tästä..

Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 74 kurkkijaa