Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hitti vai huti?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#5866

Viesti tohtorismies »

Jorge kirjoitti:
- Bluesiin ja souliin palatakseni, tyylien nimetkin jo kertovat tunteesta ja mielentilasta, jota mielestäni niistä sitten pitäisi välittyä
luupää kirjoitti:Mitä tulee tuohon elämänkokemukseen tms. niin myönnettäköön että vanhoilla blues ukoilla on kokemusta ja karismaa mistä ammentaa. Valtaosalla muilla se ns. rankan elämän näkeminen on ollut suurimmalta osin normi kiertämistä ja/tai päihteiden vetämistä. Sitä on sitten mukava muistella keep it real meininkinä gulfstreamin kyydissä.
tuohon liittyen: toki on liikaa vaadittu, että blues-artistin olisi itse pitänyt työskennellä puuvillapellolla, mutta kyllä haluan, että ko. tyylin musasta välittyisi muutakin tunnelmaa, kuin "katsokaas mitä meikäpoika osaa". Tokihan tämä on vastaanottajastakin kiinni
Tämä on se kaikista oleellisin juttu kaikessa musikiissa se on pääjuttu että se koskettaa kuuntelijaansa jotenkin. Allekirjoittaneelle ei monesti vain uppoa oman osaamisen alleviivaaminen.
Mutta kuten todettu toiset kokevat manerismina ja oman osaamisen alleviivauksena sen mikä on toiselle "puhdasta tunnetta".
Subjektiivista kun tämä kaikki tahtoo olla.

Ja Moore oli hitti.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#5867

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Ei oikein mun kuppi teetä? Kaipasiko joku JBn ylipitkää tavisjammailua!

brushteeth





Ps: farkkuvolvo on hetero (lue vaginan hyvä) auto
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#5868

Viesti tohtorismies »

Jalaka vipatti, eli on siis hitti. Jalan ja pään vipatus on hyvä hittimittari.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2012
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#5869

Viesti Jorge »

Ihan hyvinhän tuo punkkasi, joten hititetään. Tosin, kundien kannattaisi kerrata -80- luvun hoosee kiekkoja, ja hakea inspiraatiota niistä, miten vihaisen energiset vedot tiivistetään max. 2 minuuttiin.
luupää kirjoitti:Ps: farkkuvolvo on hetero (lue vaginan hyvä) auto
Jep. Volvo, villa och vovve elämän maalina suorastaan tihkuu machismoa. :peukku:

Kai tääkin on täällä jo ollut, mutta:

Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#5870

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Onhan tää homolla tavalla epäilyttävää...mutta ei tuo ihan hitiksi nouse vaikka en välttämättä vaihtaisi kanavaa jos tulisi radiosta...


tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#5871

Viesti tohtorismies »

Hitti.

Tämä päivä tarvitsee Slayeria.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 771
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#5872

Viesti Kari Aittomäki »

Olipas kauhiaa meteliä. Apua. Eli hitti, vaikka vähä naurattikin.
Vastapainoksi ja koska sommartid (som är kort) alkoi niin kurotetaan kostoksi Ruotsiin.
Pompin tossa jokuaika sitte kanavilla ja kekkasin niitten Euroviisukarsinnat.

Tämä on aivan valtavan häpeämättömän hienon viihteellisesti sommiteltu ja esitetty. Kertakaikkiaan, tuo Avatar-estetiikka ja joikaaminen ja ton tytön Agnethailu on siihenmittaan tarttuvaa että härregod.
Tulee aivan aitoja assosiaatioita luonnonuskontoihin Isä Taivas, Äiti Maa -tematiikalla, hyvin yin/yang.
Sitäpaitti lappalaiset on kiinnostavia, lopultakin.

Huhhuh. Ruotsalaiset on kaikessa parempia. Ei ihme että niillä on Hollywoodissa niinmonta edustajaa enemmän.
Sitäpaitti, tuo kieli on nyt sitä kaunista ruotsia.
I en värld full av strider
av strider
Finns en ekande kör
och hjärtan som brinner för livet
ja för livet
Vi går samman igen
för tiden är nu

Ei tuo ois muillakielillä ulvottuna yhtä komiaa.
Mitähä tuo janeerikki ähkii?
Heja Sverige.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 1102

Hitti vai huti?

#5873

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Jos pitäisi järkyttyä tämän enempää niin Karin pitäisi kävellä vastaan keltaisessa kaapussa ja hare krishna kulkueessa. Biisi oli aivan liian saabia mun makuuni.

Ah kevätaurinko. Foorumin kulmalla oleva useamman kerroksen korkuinen bikinimainos herätti pakonomaisen tarpeen nuuhkia ilmaa paritteluhaluisten naaraiden varalta...vaikka elänkin yksiavioisessa rakkaussuhteessa.

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 771
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hitti vai huti?

#5874

Viesti Kari Aittomäki »

No voi kettu, mäkävelisin mielelläni vaikka harikrihshna-lakanassa jos vaan pystyis vaivatta kävelemään. :evil:
Ei ole funk edelleenkään mun kakkuseni. Hitti varmaankin silti, taitavia kolisutteljioita.

Mä en ole koskaan ollu hädissäni sopiiko mun tykkäykset heimovaatteisiin, mutta hyvä on, palataan äijäilyyn.


NMA oli mukavan määrittelemätönta metelinpitoa ja tuo aika mulle kovin määrittävää.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2012
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#5875

Viesti Jorge »

Kyllä tuo hitiksi menee

Tuon bändin äijäily-opettajalinjasta/-sukupuusta sen verran, että NMA:n rumpali Robert Heaton oli ennen Hawkindin roudarina ja Hawkindin laulajana aikoinaan vaikutti muuan Ian Fraser Kilmister...

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#5876

Viesti tohtorismies »

Infernaalisen kova hitti.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1434
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hitti vai huti?

#5877

Viesti Mika »

Lemmy oli kurko, mutta tuollaiset venytykset olivat hänellekin jo vähän liikaa.

Jatketaan sillä seisomisella.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#5878

Viesti tohtorismies »

Ei ole. Sinä olet kerettiläinen ja pitäisi polttaa kuten noidat. Nyt meni ihan yli hilseen :D :D

Jokatapauksessa Dio on hitti.

45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2012
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hitti vai huti?

#5879

Viesti Jorge »

No nyt oli mieleiseni tapa esitellä kitarismitaitoja; ehdottomasti hitti!

Eikös se Feeniks noussut tuhkasta, joten teemalla jatketaan:

Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 323
Viestit: 1516
Lauteille: Helmikuu 2014
Paikkakunta: Tupos
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
Yhteystiedot:

Hitti vai huti?

#5880

Viesti JariMarjamaa »

Räminä rokkenrolia, ei mun juttu.

Uusien vanhojen poppivehkeiden myyjä, tutustutti taas uusiin vanhoihin bändeihin.
Tässä yksi, lienee germaanista alkuperää

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 71 kurkkijaa