Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#1

Viesti tohtorismies »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
harja kirjoitti: Taidekoulusnobismi - jota UltraBra/SMG -scene jäännöksettömästi edustaa - ei tee hyvää kenellekkään.
No voi rähmä. Kyl sää ny mut täl ansaa vaa sait.

Tai sitten et. Kyse ei ole snobismista. Kyseinen elokuva vain sortuu loppuunsa. Sitä ennen hieno pätkä.

Musiikkipuolella ensimmäinen mainitsemistasi on todennäköisesti laadukkain populaarimusiikkiyhtye, jonka tämä maa on koskaan saanut aikaan.
No onhan se kova mutta i beg to differ sir.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

Siinä on laatua.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Malefactor
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 40
Lauteille: Helmikuu 2010
Paikkakunta: Oulu

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#2

Viesti Malefactor »

Kingston Wall on kyllä yksi kovimmista suomalaisista yhtyeistä mielestäni, mutta en ehkä itse sitä ihan pop-musiikiksi laskisi. Enemmänkin ehkä rockpuolen juttuja? Mana mana toimii myös! Pop-musiikkia noin muuten ei tule kuunneltua niin mitään muuta annettavaa mulla ei tälle ketjulle varmaan olekaan.
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#3

Viesti terssi »

Populaarimusiikilla tarkoitetaan yleensä eri asiaa kuin popmusiikilla. Ensin mainittu on laajempi kokonaisuus ja siihen kuuluu mm. poppi, rokki, hoppi ja moni muu, yleensäkin ns. suosittu/listamusiikki.

Mutta aiheeseen sen verran, että Ultra Bra se ei nyt ainakaan ole. Enkä ole kyseisen orkesterin suosiota ikinä ymmärtänyt, vaikka toki muutama ihan kuunneltava kappale siltäkin löytyy, tarpeeksi harvoin kun kuuntelee. Kingston Wall onkin jo huomattavasti lähempänä oikeaa vastausta.
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
Lasileuka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 864
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#4

Viesti Lasileuka »

Jooeitodellakaan Ultra Bra. Yhh.. jokainen joka on kokenut 80-luvun rauhanmarssit ja ydinaseilla/Brezhnevin hautajaisilla pelottelun ei kyl hyppää tuollaisen vasemmistolaishenkisen hippifanituksen kelkkaan.

Tähän mennessä ehdotetuista antaisin vahvasti ääneni Mana Manalle.
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu.
Olen ollut uskossa 20 vuotta eikä minulla ole kuoleman pelkoa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#5

Viesti bodyguard »

Saa aika hapoissa olla jos saa Ultra Bran Suomen kaikkien aikojen laadukkaimmaksi populaarimusiikkibändiksi. Kysymykseen että mikä sitten on, no, se onkin jo vaikeampi ja jään pohtimaan vastausta.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#6

Viesti Mika »

Ruvetaanko kaikki pilkkaamaan toistemme musiikkimakua? Ei edes itse ehdoteta mitään, kunhan haukutaan muita. Ja vedetään politiikka mukaan, vaikka jotkut tietysti kuuntelevat musiikkia siitä huolimatta eivätkä sen takia (niin, montako Rage Against The Machine -fania täällä on? Witun kommarit!!). Joo, kuulostaa tosi kivalta!!

Kemopetrol on omalla sarallaan onnistunut ihan mukavasti. Varsinkin biisi Overweight & Underage on aika tiukka.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#7

Viesti Kari Aittomäki »

Laadusta jos puhutaan niin Pepe Willberg Paradise-yhtyeinen oli aikanaan sellasta taitoa ja soittamisen riemua jotta alta pois. Pepe itte on varmaankin yksi parhaita solisteja ikinä, eikä bassoa tuolloin pumputellut Paavo Maijanen (laiha pitkätukkainen nuorukainen) jää juurikaan jälkeen.
Saksofonia ja muita pöheltimiä tuuttaili Kalle Fält, varsin hiton tiatava solisiti hänkin.
Muukin bändi olis taitavaa sakkia ja niillä oli varsin hyviä biisejä sekä hyvä meininki.

Mulle nuo Kingston brat ei juuri juttele.
Kuulen kyllä että taitoa on mutta sanottavaa ei juurikaan.
harja
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 153
Lauteille: Elokuu 2008

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#8

Viesti harja »

Terveet kädet.

[youtube][/youtube]
Kuvake
NCP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4229
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Turku

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#9

Viesti NCP »

Mana Mana on paras.
Suurinta vapautta on vapaus tyhmyyteen.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11130
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#10

Viesti flammee »

Pyh, Ismo on paras.

[youtube][/youtube]
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Lasileuka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 864
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#11

Viesti Lasileuka »

NCP kirjoitti: Mana Mana on paras.
Komppaan edelleen tätä kun muistan miten väkivaltaisesti PMMP:n femakot raiskasivat Maria Magdalenan :evil:
..ja jatkan estotonta ilkeämielistä haukkumista kun se on minusta niiin mukavaa ja olen siitä tunnettu, etten tuota PMMP:n girl power vinkumistakaan oikein ymmärrä. Varmaan se sukupolvien ja -puolien välinen ero :smt003

Peer Günt taasen on erinomainen populaarimusiikkiyhtye, duunissa tuli puolivahingossa uudelleenlöydettyä PG vuosien jälkeen Spotifysta ja tuntui se yksinkertainen rytistys ja pamputus toimivan edelleen, kun en näköjään kaipaa monimutkaisempia kompinvaihteluita.
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu.
Olen ollut uskossa 20 vuotta eikä minulla ole kuoleman pelkoa.
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#12

Viesti Nauses »

Jos Mana Mana on populaarimusiikkia niin ei kai tässä sit mitään oo enää tehtävissä. Ismolta on kyl kans tullut hyvää settiä ja punkin puoleltakin kovia löytyy.
Erillisyyden harhan pauloissa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#13

Viesti tohtorismies »

Kingston wallilla on sanottavaa, paljon. Petri Walli löysi syyn kaikkeen, vastauksen miksi tämä on näin.

Niin teki Mömmökin, kolmesti on ollut onni nähdä mana mana livenä kylläkin sillä viimeisellä kiertueella, aikana mömmön jälkeen.

Nauses, populaarikultturia ne kaikki on.

Peer Gunt on kyllä ganesin kanssa paraasta päästä myös.

Niinkuin Asa " onclick="window.open(this.href);return false; ja Royals [youtube][/youtube]

Tietysti [youtube][/youtube]

Tuon ja royals muistan niin elävästi kun lähdin pläräämään isän vanhoja älppäreitä läpi.. Silloin tajusin että on olemassa muutakin musiikkia kuin norjasta tulevan raskaamman puoleinen metalli.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#14

Viesti Kristian Hyvärinen »

Kingston Wall saa minulta ääneni, tajuttoman kaunista, mutkikasta, vaikeaa, helppoa, ymmärrettävää ja hienoa settiä. Jotain kertoo mielestäni se, että Hendrix-fanina pidän Kingston Wallin coveria Fire:sta parempana. ;)

Emmä musiikkimaun pilkkaamisesta nyt tiedä. Onhan se ajatteleville olennoille aika itsestäänselvää, että mikäli ihmisellä on jatkuva tarve kompensoida aivotoimintansa vähäisyyttä tai ajatuskulkujensa muuten vain pohjattoman alhaista tasoa alentamalla muita kovaan ääneen kuin räksyttävä piski tai yläasteen tarkkiksen enkeli, terapiaahan se kaipaisi jos jotain. Muiden nimittely on todella helppo tapa saada itselleen tunne jonkinlaisesta älykkyydestä, vaikka ulkopuolisen silmiinhän tämä tosiasiassa paljastaa henkilön vihamielisen yksinkertaisuuden. Eli toisaalta haukkukoot pois, itsensähän siinä nolaavat. :D Musiikkimaku kun kuitenkin on niitä asioita, joissa on kyse käytännössä pelkästään mielipiteestä. Toisin sanoen perustelemattomat, wittuilumielessä heitetyt negatiiviset kommentit ovat aivan yksiselitteisen turhia, sillä ne eivät saavuta mitään muuta kuin potentiaalista ärtymystä niissä, jotka kyseisestä musiikista tykkäävät. Pellejähän sellaisten viljelijät ovat.

Mut niin. Kingston Wall.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Suomen laadukkain populaarimusiikkiyhtye

#15

Viesti Sole »

Tosiaan, en ymmärrä ihmisten ajattelumailmaa, jossa haukutaan muut bändit kuin ne joista itse tykätään. Itsekki olen siihen joskus syyllistynyt, mutta nykyään olen avoin kaikelle...
Mutta niistä parhaista:
[youtube][/youtube] Suomen Genesis siinä missä Kingston Wall on suomen Pink Floyd...

[youtube][/youtube]
Tolosta ei saa unohtaa, siinä on kaveri joka vetää vertoja maailmallakin taitaville kitaristeille. Tässä on sitä aitoa hippimeininkiä.

Ja sitten uudemmista suomalaisista:
[youtube][/youtube]
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 121 kurkkijaa