Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Pukeutumisen viestimä

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Pukeutumisen viestimä

#46

Viesti Ile »

Mika kirjoitti:Hiusmalli oli tietenkin umpitylsästi poliitikkomaisen mitäänsanomaton.
Meillä päin se taisi olla pystytukka geelillä.

Itselläkin kyllä Levikset oli kova sana jossain vaiheessa mutta tukka oli silloin vähän pitempää sorttia
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Pukeutumisen viestimä

#47

Viesti Mika »

Kuva kertoisi paljon. :D Minulla oli tuohon aikaan myös pitkä hius, mutta farkut olivat mallia pilli - nyt muuten sekin on tullut takaisin - ja kengät olivat Ruotsista ostetut spittarit eli rotantappokengät. Myös Metallican mallin mukaiset tennarit olivat kova sana. Ostin sellaiset yhdeltä luokkakaveriltani, joka oli tätä Lacoste-osastoa ja kuunteli Dire Straitsia. Nahka- tai farkkutakki oli ihan ehdoton. Mulla oli itse asiassa farkkutakki, jonka päällä oli nahkaliivi. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Pukeutumisen viestimä

#48

Viesti Ile »

:D mullakin oli kyllä tennariosastoa, musiikin osalta pitää olla vähän varovaisempi, mitä sanoo... :D

Nimim. "Muutoksen tuuli"
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Pukeutumisen viestimä

#49

Viesti katar »

Mä en muuten tajua tätä nykynuorison pukeutumista, kun kauppaan/kouluun/joka paikkaan, baariinkin varmaan, mennään verkkareissa. Vaikka ne kuinka ois ties minkä merkin ökyhintaiset verkkarit, niin ne kuuluu mun mielestä muualle kuin ulos. No ehkä lenkille, mut ennemmin menisin lenkille juoksutrikoissa, tms. Verkkarit on mun mielestä kotihousut, jotka vaihdetaan päälle, kun niin muodikkaasti nyt "hyggeillään" eli ollaan vaan ihan kotosalla. Ulos grillaamaan voin mennä verkkareissa, mutta kauppaan ei tulis mieleen lähteä ne jalassa. Ehkä mä vaan oon vanhanaikainen... :P
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Pukeutumisen viestimä

#50

Viesti Mika »

Muotipoliisi on tarkkana. :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kilvenkantaja
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 46
Lauteille: Elokuu 2017
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: Defendo
Takalajit: Karate, potkunyrkkeily

Pukeutumisen viestimä

#51

Viesti Kilvenkantaja »

Minä pukeudun 95% ajasta mustaan,ja se kuvastaa hyvin minua ihmisenä. Töissä mustat reisitaskuhousut,mustat varsikengät,ja collegepusero. Jos joutuu jäkittää ovella,niin siihen vielä päälle musta fleecetakki. Ainoa "valopilkku" on se kirkuvankeltainen kyltti rinnassa. Neutraali väritys muutenkin tuo musta väri. Kukaan ei kiinnitä huomiota,ja kilkkeet (raudat yms.) sulautuvat vaatteiden väriin. Vapaalla mustat reisitaskuhousut,musta huppari,ja musta takki. Kukaan ei kiinnitä huomiota,ja saa olla rauhassa niin halutessaan.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Pukeutumisen viestimä

#52

Viesti DeusVult »

katar kirjoitti:Mä en muuten tajua tätä nykynuorison pukeutumista, kun kauppaan/kouluun/joka paikkaan, baariinkin varmaan, mennään verkkareissa. Vaikka ne kuinka ois ties minkä merkin ökyhintaiset verkkarit, niin ne kuuluu mun mielestä muualle kuin ulos. No ehkä lenkille, mut ennemmin menisin lenkille juoksutrikoissa, tms. Verkkarit on mun mielestä kotihousut, jotka vaihdetaan päälle, kun niin muodikkaasti nyt "hyggeillään" eli ollaan vaan ihan kotosalla. Ulos grillaamaan voin mennä verkkareissa, mutta kauppaan ei tulis mieleen lähteä ne jalassa. Ehkä mä vaan oon vanhanaikainen... :P

Pirkko Arstilahan meni jossain ET-lehden kolumnissa kertomaan miten näki kaupan kassajonossa (vapaasti tulkittuna) jonkun isopyllyisen pissiksen niin tiukoissa verkkareissa/trikoissa/legginseissä, ettei sukupuolielinten anatomiakaan jäänyt pelkän mielikuvituksen varaan. Tästä sitten taas somessa tietenkin loukkaannuttiin, ja joku random feministi (kuva) triggeröityi kirjoittamaan twitteriin jonkun vihaisen, miehiä syyllistävän monologin (https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005439724.html), ja kaiken seurauksena ET-lehti poisti kolumnin anteeksipyyntöjen kera.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Pukeutumisen viestimä

#53

Viesti katar »

Joo, mä kans luin sitä, kyllähän sitä näkee aina itsekin välillä, miten persvako vilkkuu ympäriinsä, ei vain naisilla/tytöillä vaan myös miehillä/pojilla ja eihän se nyt kivannököistä ole, se on pakko sanoa. En nyt ehkä blogiin siitä avautuisi noinkin tarkasti, se on voinut kohde tunnistaa itsensä ja ottaa vähän nokkiinsa.
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Pukeutumisen viestimä

#54

Viesti MikaM »

Kilvenkantaja kirjoitti:Minä pukeudun 95% ajasta mustaan,ja se kuvastaa hyvin minua ihmisenä. Töissä mustat reisitaskuhousut,mustat varsikengät,ja collegepusero. Jos joutuu jäkittää ovella,niin siihen vielä päälle musta fleecetakki. Ainoa "valopilkku" on se kirkuvankeltainen kyltti rinnassa. Neutraali väritys muutenkin tuo musta väri. Kukaan ei kiinnitä huomiota,ja kilkkeet (raudat yms.) sulautuvat vaatteiden väriin. Vapaalla mustat reisitaskuhousut,musta huppari,ja musta takki. Kukaan ei kiinnitä huomiota,ja saa olla rauhassa niin halutessaan.
Ei aina ihan näinkään. Mua kommentoitiin kommandoksi, merijalkaväeksi ja agentiksi, kun illalla olin pukeutunut syömään lähtiessä tummiin reisitaskuhousuihin, mustaan polopaitaan (siis lyhythihainen kauluksellinen paita, sport shirt) ja mustiin varsikenkiin. En ollut asiaa sen kummemmin ajatellut, mutta ei ollut se imago, jonka halusin Teheranissa viestittää.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Pukeutumisen viestimä

#55

Viesti DeusVult »

Sanoisin että jo pelkästään reisitaskuhousut ja maiharit on sellainen kombo, joka viestii aika paljon militantimpaa sanomaa, kuin vaikka jotkut pillifarkut ja converset. Jos siihen vielä lisää mustan t-paidan tai poolon (ja ehkä vielä siilitukka/kalju+goatee), niin se on valmis "olen portsari/vartija, tykkään Tuska-festarista ja Krav Magasta" -starterpaketti suoraan siinä. Ja aivan turha kuvitella ettei se herätä mitään huomiota :D
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Pukeutumisen viestimä

#56

Viesti MikaM »

No en ole portsari enkä tiedä tuska festivaalista mitään, mutta muuten kyllä aika lähellä. Merijalkaväki menetti minussa yhden. Mutta en siis ole, toisin kuin Kilvenkantaja, yrittänyt tai väittänyt piiloutuvani.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kilvenkantaja
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 46
Lauteille: Elokuu 2017
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: Defendo
Takalajit: Karate, potkunyrkkeily

Pukeutumisen viestimä

#57

Viesti Kilvenkantaja »

Onneksi lonnin yleensä omalla kylällä :) siellä olen onnistunut piiloutumaan. Yleisesti ymmärrän sen pointin,että jossain tilanteissa voi herättää huomiota kuvailemani pukeutuminen. Sekä positiivista/uteliasta ja vihamielistä huomiota.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Pukeutumisen viestimä

#58

Viesti Point »

Valkoisiin kauluspaitoihin ilmestyy kainaloihin keltaiset läikät, jotka Google jujutsun mukaan johtuvat pääosin dödöstä ja hiestä. Hien poistamiseen suositellaan etikkaa/soodaa ja dödötahroihin oksaalihappoa. Onkos muita vinkkejä ja toimivatko nämä puuvillapaitoihin? Ja kannattaako kokeilla niitä näihin ”ripusta ja kuivata” sekoitepaitoihin?

Mietin, että kannattaako kokeilla paitojen tekohengitystä ennen kuin ostaa taas uuden satsin paitoja?

Ja mitä vinkkejä on, että tämän saisi estettyä? Tykkään käyttää aluspaitoina mieluummin wife beatereitä kuin teepaitoja? (Silloin on jotenkin heterompi olo kun joutuu omat paidat pesemään, naisen ollessa töissä)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Pukeutumisen viestimä

#59

Viesti AlexMachine »

Dödö tosiaan, ja ottaa kyllä kiinni muihinkin väreihin. Itse olen käyttänyt joka pesussa tahranpoistoainetta tai tahrasaippuaa kainaloihin toviksi ennen kuin pesukoneesen. Jos ei kaikkea poista niin hidastaa kyllä niiden syntymistä.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Pukeutumisen viestimä

#60

Viesti Point »

AlexMachine kirjoitti:Dödö tosiaan, ja ottaa kyllä kiinni muihinkin väreihin. Itse olen käyttänyt joka pesussa tahranpoistoainetta tai tahrasaippuaa kainaloihin toviksi ennen kuin pesukoneesen. Jos ei kaikkea poista niin hidastaa kyllä niiden syntymistä.
Juu. Pitäisi ottaa rutiiniksi sutaista ainetta kainoihin ja kauluksiin kun laittaa pyykkikoppaan. Onkohan tuolloin vaarana vaan, että pesuainekin jämähtää kankaaseen kiinni?
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa