Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Unelmaduuni?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kikudo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 291
Lauteille: Joulukuu 2004

Unelmaduuni?

#1

Viesti Kikudo »

oon viime aikoina täytellyt työhakemuksia. insinöörejä ja myyjiä tarvitaan muita ei. :?

jos saisin ite valita ehkä joku matkaopas olis aika siisti duuni.

missä duunissa te haluisitte olla? ja joojoo kaikki haluis olla "tietyissä" elokuvissa. :D
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#2

Viesti JanneM »

Mä en suurin surminkaan haluais olla "tietyissä" elokuvissa.

Eiks kaikkien kamppailusta (ja varsinkin sen opettamisesta) kiinnotuneiden unelma duuni olis juuri se oman lajin opettaja?
Itse olisin ainakin erittäin tyytyväinen, jos jossain vaiheessa elämääni saisin ainakin osittain tuloni kamppailusta. Oli se sitten vaikkapa varuste myyntiä tai jotain vastaavaa.
Lajien opettamisella on erittäin vaikeaa elää, mutta toivon, että jollain tavalla saan tulevaisuudessa liitettyä harrastukseni yhdeksi tulon lähteekseni.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#3

Viesti Elina »

Rahan puolesta semmoinen pomo, jonka ei oikeasti tarvitsisi tehdä mitään (niinko näissä tuolla toisaalla arvostelemissani In Death -sarjan kirjoissa oleva Roarke näyttää olevan), niin tota, semmoinen voisin mielelläni olla. Jos sitten ajatellaan oman henkisen viihtyvyyden kannalta, niin tutkija tai sitten professionaalinen ristikoitten ratkoja tai dekkareiden lukija. Tosin jäljimmiksi mainituilla tuskin on tilausta. Tai jos on, niin laitatteko sanan minusta kiertämään. 8)
Kuvake
Cuculcan
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1100
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#4

Viesti Cuculcan »

vapaaherra
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Re: Unelmaduuni?

#5

Viesti mronkain »

Kikudo kirjoitti: missä duunissa te haluisitte olla? ja joojoo kaikki haluis olla "tietyissä" elokuvissa. :D
Haluaisin olla vapaa kirjailija/freelance-toimittaja.

Lisäkaneettina vielä että sen verran nimeä saanut, että eläisin hyvin pelkästään sillä.

- Marko
Kuvake
Magician
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 734
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vorssa
Yhteystiedot:

#6

Viesti Magician »

pysäköintivalvoja tai tv-lupa tarkasta, voi sitä kiitosten määrää asiakkailta :badgrin:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#7

Viesti Mika »

Magician kirjoitti: pysäköintivalvoja tai tv-lupa tarkasta, voi sitä kiitosten määrää asiakkailta :badgrin:
Nämä ovat juuri ne kaksi ammattia, joita en ole koskaan pystynyt aivan täysin kunnioittamaan.. :badgrin:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#8

Viesti DaNjA »

JanneM kirjoitti: Mä en suurin surminkaan haluais olla "tietyissä" elokuvissa.

Eiks kaikkien kamppailusta (ja varsinkin sen opettamisesta) kiinnotuneiden unelma duuni olis juuri se oman lajin opettaja?
Itse olisin ainakin erittäin tyytyväinen, jos jossain vaiheessa elämääni saisin ainakin osittain tuloni kamppailusta. Oli se sitten vaikkapa varuste myyntiä tai jotain vastaavaa.
Lajien opettamisella on erittäin vaikeaa elää, mutta toivon, että jollain tavalla saan tulevaisuudessa liitettyä harrastukseni yhdeksi tulon lähteekseni.
Mie en kyllä haluais opettaa...hih...olen kait liian ujo tai jotain, että alkaisin itse vetämääm jotain treenei..kauhistelen jo tulevaa tilannetta, kun ivalosta häippäsee opiskelemaan vahnemmat oppilaat, että joskus ehkä vastuu alkeiskurssilaisista siirtyy minulle :shock:

Mutta se unelma ammatti...en tiedä, niitä on monia...voisin kyllä mennä elokuvateatteriin ;) mutta toisaalta...öö....lentoemäntä saattais olla mukavaa tai lentokentällä töissä...sais ilmaisia lentoja :D
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#9

Viesti Ronin »

Magician kirjoitti: pysäköintivalvoja tai tv-lupa tarkasta, voi sitä kiitosten määrää asiakkailta :badgrin:
Kas kun ei ulosottomies! :lol:


Anyhoo, omat 2 unelma-ammattia on rockstara ja kirjailija. Ajatella jos olis molemmat; bändi olis yhtä kuuluisa ku joku Pink Floyd tai Metallica ja kirjailijana olis yhtä suosittu ja tunnettu ku J.K.Rowling. Sais rahaa siitä hyvästä, että tekee just sitä mistä vapaa-ajalla nauttii. Vielä jos olis noin iso nimi ni sitä vois tehdä vaan silloin ku oikeasti huvittaa. That would be cool. 8)
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
jkk
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1067
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#10

Viesti jkk »

Eiks kaikkien kamppailusta (ja varsinkin sen opettamisesta) kiinnotuneiden unelma duuni olis juuri se oman lajin opettaja?
Itse olisin ainakin erittäin tyytyväinen, jos jossain vaiheessa elämääni saisin ainakin osittain tuloni kamppailusta. Oli se sitten vaikkapa varuste myyntiä tai jotain vastaavaa.
Lajien opettamisella on erittäin vaikeaa elää, mutta toivon, että jollain tavalla saan tulevaisuudessa liitettyä harrastukseni yhdeksi tulon lähteekseni.
Oiotaanpas vähän väärää mielipidettä, koska omani ovat ainoita oikeita :) .

Todemman näköisesti kaikki haluaisivat tehdä harrastustaan elääkseen. Itse tosin harjoittelisin mieluummin osaavan opettajan johdolla kokopäiväisesti, kuin jakaisin omat väärinkäsitykseni viattomille :lol: .

Tietysti joskus jos jotain jaettavaa joskus tulee olemaan, niin mielelläänhän sitäkin rahasta tekisi. Mut se osaaminen saisi silloin olla sitä luokkaa että voi ihan huoleta kaikille näyttää mistä on kyse. Eli tervetuloa mun pitämälle alkeiskurssille.. ..100 vuoden päästä.
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#11

Viesti kenttiensankari »

Poliisi. En oiekastaan osaa edes perustella kunnolla, tiedostan että palkat on huonot, samoin työajat ja asiakaskuntakin on pääasiassa sitä vähemmän kivaa. Silti haluan poliisiksi.
jkk
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1067
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#12

Viesti jkk »

Aika moni nainen tuntee vetoa uniformuun.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#13

Viesti JanneM »

jkk: En mäkään nyt ensimmäisenä ole ajattelemassa kaupallisen taekwondosalin perustamista. :)
Se tapa ansaita harrastuksen kautta on hemmetin vaikea. Helpoin tapa on luultavasti kuitenkin varustemyynti. Jos hyvin käy, niin saatan tuon varustemyynnin ottaakkin ristikseni jossain vaiheessa.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#14

Viesti DaNjA »

jkk kirjoitti: Aika moni nainen tuntee vetoa uniformuun.
No jos nainen tuntee vetoa uniformuun, niin tuntevatko miehet vetoa naisiin, joilla on uniformu? ;)
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#15

Viesti JanneM »

Riippuu uniformusta... ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa