Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parisuhdestatuksesi?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Parisuhdestatuksesi?

Naimisissa
78
28%
Kihloissa
17
6%
Avoliitossa
35
13%
Seurustelusuhteessa
31
11%
Monisuhteessa
2
1%
Avoimessa suhteessa
5
2%
Kaukosuhteessa
2
1%
Hoitosuhteessa
3
1%
Sinkku (vapaaehtoisesti)
41
15%
Sinkku (olosuhteiden pakosta)
48
17%
En oikein itsekään tiedä enää...
15
5%
 
Ääniä yhteensä: 277

Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#601

Viesti MarkkuT »

DeusVult kirjoitti: vaikka kuinka yritän olla tyrkyllä ja lähestyttävän näköisenä niin kaikki naiset kiertää kaukaa.
Minusta tuossa on ongelman ydin. Paremmin toimii, kun ottaa sopivat, unohtaa akat, suuntaa tanssilattialle ja pistää kehiin villeimmät muuvinsa. Esim. tähän tapaan:

https://www.youtube.com/watch?v=Wb0Jmy- ... age#t=240s

En ole seduloissa kokeillut. Olettaisin, että toimii parhaiten rokkibaareissa.
Ain't no one.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Parisuhdestatuksesi?

#602

Viesti Point »

DeusVult kirjoitti: Sitten pari kertaa multa on tultu kysymään että "miks sä oot noin vihasen näköinen?" Jaa-a, sori. Mun naama nyt on tällanen kun se on, enkä voi yksinäni sen kummemmin alkaa virnuilemaankaan jos en halua näyttää vihaisen lisäksi myös vajaaälyiseltä.

Itsellänikin perusilme on sellainen vihainen ja kuulen siitä edelleenkin, kun tyttöystävä kyselee, olenko vihainen jne..

Ja jos sitä hymyilee, niin lopputulos ei ainakan omaa silmää miellytä..


Kuva
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Parisuhdestatuksesi?

#603

Viesti katar »

MarkkuT kirjoitti:
DeusVult kirjoitti: vaikka kuinka yritän olla tyrkyllä ja lähestyttävän näköisenä niin kaikki naiset kiertää kaukaa.
Minusta tuossa on ongelman ydin. Paremmin toimii, kun ottaa sopivat, unohtaa akat, suuntaa tanssilattialle ja pistää kehiin villeimmät muuvinsa. Esim. tähän tapaan:

https://www.youtube.com/watch?v=Wb0Jmy- ... age#t=240s

En ole seduloissa kokeillut. Olettaisin, että toimii parhaiten rokkibaareissa.
:smt003 kihhih, mä ainakin tulisin hihittelemään ja pällistelemään, jos joku noilla muuveilla naisia yrittäis kaataa... ja mä oon sentään naimisissa! mies on vaan sen verran parkettien partaveitsi, tai lähinnä ruosteinen linkkuveitsi, et jos joku osaa tanssia ni sitä on aina kiva katella. brushteeth
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Parisuhdestatuksesi?

#604

Viesti DeusVult »

Oomma totakin kokeillu, lopputulos on se että nää mua kaks päätä lyhyemmät ja 60kg kevyemmät pimut katsoo paheksuen että "mitä toikin elefantti tulee tänne heilumaan, eihän tonne uskalla mennä lähellekkään!" :smt003
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#605

Viesti MarkkuT »

DeusVult kirjoitti: Oomma totakin kokeillu, lopputulos on se että nää mua kaks päätä lyhyemmät ja 60kg kevyemmät pimut katsoo paheksuen että "mitä toikin elefantti tulee tänne heilumaan, eihän tonne uskalla mennä lähellekkään!" :smt003
Mikään konsti ei taida tavan tallaajilla toimia 100-prosenttisesti. Mutta tuleepahan ainakin hauskempi ja liikunnallisempi ilta verrattuna baaritiskillä vaivautuneesti "lähestyttävän näköisenä" postailuun.
:D
Ain't no one.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Parisuhdestatuksesi?

#606

Viesti Point »

MarkkuT kirjoitti:
DeusVult kirjoitti: Oomma totakin kokeillu, lopputulos on se että nää mua kaks päätä lyhyemmät ja 60kg kevyemmät pimut katsoo paheksuen että "mitä toikin elefantti tulee tänne heilumaan, eihän tonne uskalla mennä lähellekkään!" :smt003
Mikään konsti ei taida tavan tallaajilla toimia 100-prosenttisesti. Mutta tuleepahan ainakin hauskempi ja liikunnallisempi ilta verrattuna baaritiskillä vaivautuneesti "lähestyttävän näköisenä" postailuun.
:D

Eikä se baareissa tanssahtelu näytä välttämättä aina loppujen lopuksi niin viehättävältä


" onclick="window.open(this.href);return false;

[youtube][/youtube]
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 93925
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#607

Viesti Mika »

DV, lakkaa se seduloissa ravaaminen :D
Sellaisessa ympäristössä vaikuttavat lähinnä pissikset ja aikuispissikset. Eivät sellaiset ihmiset mistään mitään ymmärrä. Joku itsevarmempi ja rokimpi mimmi olisi enemmän tyylisesi. Ne mimmit eivät katso seduloihin päinkään.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Parisuhdestatuksesi?

#608

Viesti taikuri »

DeusVult kirjoitti: Oomma totakin kokeillu, lopputulos on se että nää mua kaks päätä lyhyemmät ja 60kg kevyemmät pimut katsoo paheksuen että "mitä toikin elefantti tulee tänne heilumaan, eihän tonne uskalla mennä lähellekkään!" :smt003
Taikurin ratkaisu. Älä ota 60 kg kevyempää pimua. Puolet ongelmasta ratkaistu brushteeth

eli...



Kuva
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Parisuhdestatuksesi?

#609

Viesti mimmi »

T-T kirjoitti: Ei ole nyt menekkiä T-T:llä.
Älä edes alota!

Kirjotit toiseen ketjuun mulle ja Bodyguardille, että sinkkuudesta pitää nauttia, joten
T-T kirjoitti: Vapaa tuleen ja meneen vaikka ympäri maailmaa. Kulahtanut kassi selässä.


Se on mukavata elämää.
Ja mitä tulee noihin seduloihin, niin :ainiin: Käytiin viikonloppuna kyseisen herran ravintolassa, koska herra ylioppilas halusi. Juu, kateltiin vanhemman veljen kans menoa sellaset 10minuuttia ja painettiin kaupungin rokkibaariin, oli paljo mukavempaa.
Wow, this insanity eradicates my soul
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Parisuhdestatuksesi?

#610

Viesti Elina »

Äläs nyt! 18-kesäiset pojat hipsteriasuissaan ja samaa ikäkaartia olevat neitoset vesirajamekoissa ja pirtsakanvärisissä muovikorkkareissa! :smt003
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Parisuhdestatuksesi?

#611

Viesti T-T »

mimmi kirjoitti:
T-T kirjoitti: Ei ole nyt menekkiä T-T:llä.
Älä edes alota!
Alotanpas!

Mihinkä himsvattiin on hävinnyt normaalit tytöt, vai johtuuko se oikeasti niin paljon siitä, että ollaan Helsingissä?

Ja toi menekki on vähentynyt kyllä vuosien saatossa. Kai sitä on tullut kyynisemmäksi, vanhemmaksi ja läskimmäksi.

(minkähän hemmetin takia mulla oli vaatekasan päällä joku lasten prinssi ja prinsessa kirja, ja mistähän se on tullut...) Hämärä muistikuva, että mä olen lukenut sitä jollekin.


Tosin ei sitä kyllä jaksa itsekään panostaa sellaisiin tyttöihin, joista näkee läpi, että "mä olen nätti, ja nokkela viihdytä minua palvomalla ja jos et sitä tee, niin tuossa on jonossa noita jotka tekee"
mimmi kirjoitti: Kirjotit toiseen ketjuun mulle ja Bodyguardille, että sinkkuudesta pitää nauttia, joten
T-T kirjoitti: Vapaa tuleen ja meneen vaikka ympäri maailmaa. Kulahtanut kassi selässä.


Se on mukavata elämää.
Ja mitä tulee noihin seduloihin, niin :ainiin: Käytiin viikonloppuna kyseisen herran ravintolassa, koska herra ylioppilas halusi. Juu, kateltiin vanhemman veljen kans menoa sellaset 10minuuttia ja painettiin kaupungin rokkibaariin, oli paljo mukavempaa.
Kirjoitin sen silloin kun en ollut jumiutuneena tällai ainakin hetkeksi satunnaistöihin.

Se ei ole enään pätevä kommentti millään tavoin. :D
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Parisuhdestatuksesi?

#612

Viesti mimmi »

T-T kirjoitti: Kirjoitin sen silloin kun en ollut jumiutuneena tällai ainakin hetkeksi satunnaistöihin.

Se ei ole enään pätevä kommentti millään tavoin. :D
On pätevä, nyt vaan reppu selkään ja seikkailemaan!
Wow, this insanity eradicates my soul
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Parisuhdestatuksesi?

#613

Viesti T-T »

mimmi kirjoitti:
T-T kirjoitti: Kirjoitin sen silloin kun en ollut jumiutuneena tällai ainakin hetkeksi satunnaistöihin.

Se ei ole enään pätevä kommentti millään tavoin. :D
On pätevä, nyt vaan reppu selkään ja seikkailemaan!
Jos mä nyt vähän nukun eka...ja sitten käyn taistelun grillimatka ja maailma vastaan minä.

Ei ole mikään pieni taistelu se.
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Parisuhdestatuksesi?

#614

Viesti Vanhakankea »

Ööö... mikä on grillimatka?
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Re: Parisuhdestatuksesi?

#615

Viesti T-T »

Vanhakankea kirjoitti: Ööö... mikä on grillimatka?
laiskasti kirjoitettu versio siitä, kun laahustat pieruverkkareissa, kulahtaneessa paidassa ja släpäreissä lähimpään paikkaan, josta saat tilattua ison satsin rasvaa suolalla, ja on siinä kai jotain muutakin.

Samalla kun vähän hävettää oma oleminen, ja päässä jyskyttää ajatus, että kannattiko taas.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 142 kurkkijaa