Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Ottaa pattiin!

#2206

Viesti Vanhakankea »

Pikkasen vaan sieppaa, poika valitteli vatsaansa ja näytti pesukarhulta, karate jäi siis väliin. Korvaan sen parin tunnin lumitöillä.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 261
Viestit: 93839
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#2207

Viesti Mika »

Daddy ja Teo, sympatiani. Ihan noin pitkälle päässeitä tilanteita en ole itse kokenut, mutta samoja polkuja on tallusteltu (kuten Teo tietäneekin). Oli miten oli, oppirahojahan nuo ovat. Itse olen noiden kokemusten jälkeen vakaasti päättänyt kaksi asiaa: en IKINÄ kyynisty (kuten Totte hyvin mainitsikin) ja luotan intuitiooni (joka ei ole kertaakaan ollut väärässä) uteliaisuuteni kustannuksella (tai ainakin jarruttelen jos uteliaisuus käy liian vahvaksi vastustaa).

Tosin nyt olen tilanteessa, jossa katson kaiken todellakin palkituksi :)
Elina kirjoitti: No, kai naiset ajattelee jotenkin, että kun ne puhuvat asioistaan muutenkin, niin sitä jotenkin kuormittaa ystäviään liikaa varsinkin, jos kertoo niistä vaikeista asioistaan. Enminätiedä.
Väärin ajateltu. Todelliset ystävät nimenomaan haluavat auttaa :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2208

Viesti bodyguard »

Sape kirjoitti: Tärkeintähän se on tietysti olla tukemassa ja kuuntelemassa. Itsestäni ainakin välillä tuntyy hölmöltä kun ei osaa mitään viisasta (eli tilanteeseen sopivaa, neuvovaa tai muutoin vain tukevaa asiaa) sanoa.
Toisaalta kokemuksesta tiedän myös, että jo pelkästään jollekkin avautuminen helpottaa omaa oloa.
Joo, toi on tietysti totta mutta kun haluais jonku taikasauvan millä tilanne korjaantuisi yhdellä heilautuksella :smt003

Sape kirjoitti: Mikä siinä muuten on, että usein naiset pyytelevät anteeksi, kun on "joutunut" kuuntelemaan heidän avautumisiaan? Aivan kuin tilittäjä olisi tuhlannut minun aikaani puhumalla vaikeuksistaan, vaikka tuskin olisin kuunnellut jos en oikeasti haluaisi yrittää auttaa..
Munmielestä tota harrastaa miehet jopa enemmän. Ihan pöljäähän se sinällään on, munmielestä ystäviltä ei todellakaan tarvii pyydellä anteeksi mitään tollasta.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Ottaa pattiin!

#2209

Viesti McKe »

Pää ei käänny ja niskaa särkee. Eilen oli leiri joka meni ihan vituiksi niskojen takia. Aluksi kuvittelin että päästä on katkennut verisuoni tms, kun tuntui koko kupoli repeävän kahtia lämmittellyjen jälkeen. Helpotti kun Esa hieroi niskan ja hartiat auki. Alkupuolen nujut jäi kuitenkin suurimmaksi osaksi väliin ja loppupuolen setistä mattohommat. Sivustakin toki näki hyvin ja juttuja jäi mieleen, ois vaan ollu kiva päästä vääntämään.
Illalla sain vielä saunanlauteilla kuulla että olisin saanut kävellä vyökujan läpi 2 kertaa putkeen jos olisin pystynyt toimimaan täysillä leirillä (edellisen vyökokeen jälkeen ei ruoskittu, säästettiin se leirille). Ei se vyöarvo tärkein juttu ole, eniten lämmitti kun opettaja sanoi että olisin jo seuraavan arvoinen. Mutta ottaahan se ny päähän kun sitä ei sitten leirillä saanutkaan. :seina:
Kaurapussi mikron kautta niskoille ja lisää buranaa naamaan.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#2210

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Ei kannata leikkiä niskakipujen kanssa. Yks tuttu onnistui painimaan itselleen välilevy ongelman niskan seudulle ja vaikka onnistui välttämään leikkauksen, niin sen spasmin avaamiseen tarvittiin useamman kk fysioterapiaa ja sähköä. Paranemisia...
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 101
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2211

Viesti Dojon Jäykin »

Mistä muuten noita kaurapusseja oikeasti löytyy?
Mä olen yrittänyt etsiä, mutta missään ei oikein ole.
Mä kaipaan siis oikeita näköhavaintoja enkä arvailuja tyyliin ¨isoissa marketeissa...¨
Yksi löytyy taloudesta mutta käyttöä olisi ajoittain useammallekkin.
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Ottaa pattiin!

#2212

Viesti McKe »

En kyllä todella tiedä, itsekin joskus koitin etsiä mutta en vaan löytänyt. Ei ihan älyttömän haastava askarreltava kuitenkaan.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 101
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2213

Viesti Dojon Jäykin »

McKe kirjoitti: En kyllä todella tiedä, itsekin joskus koitin etsiä mutta en vaan löytänyt. Ei ihan älyttömän haastava askarreltava kuitenkaan.
Puhu ittestäs vaan... ;)
Kyllä sen arvaa miten siinä käy jos noinkin näennäisesti helppoon hommaan ryhtyy.
Siinä menee muijan ompelukone, mikroaaltouuni ja ties mitä vielä tårta på tårta.
Jyvätkin todennäköisesti homehtuisivat pussiinsa ja kauhea sairaus tulisi taloon...

Mielellään nyt tukisin jonkun käsityöläisen taitoja.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Ottaa pattiin!

#2214

Viesti Kalle Koskinen »

Minulla on niskat käynyt ääriasennoissa ja rusahtanut ikävästi viisi kertaa. Nyt sitten aika lailla koko ajan saa kärsiä niskakivuista, vaikka mitään pullistumia tai vastaavia ei onneksi olekaan. Nyt vain tuo vasemman puolen niskalihas vetää jumiin aika saatanan helposti esim. yön jälkeen ja sitten se kipu hiipiikiin takaraivon kautta ohimoon. Niskat heikentyneet aika lailla kun on ollut liian kipeä treenattavaksi eikä sparreja uskalla ottaa niin kuin ennen. Ainoastaan hyvien kavereiden kanssa, keillä tietää kontrollin pysyvän (ja jotain sparriakin tulee otettua aivan liian harvoin :( ). On muuten painiessa ikävä kun niska rusahtaa niin että kaverikin hätkähtää.

Otahan iisisti.
Ale
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1210
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Lahti
Etulaji: Shorin-ryu Seibukan karate-do
Sivulajit: Okinawalainen kobudo
Takalajit: JKA-Shotokan
Sin moo hapkido
Shorin-ryu (Okuhara-ha)

Ottaa pattiin!

#2215

Viesti Ale »

Ale kirjoitti: Alatukivarren pusla murtunut, jousen yläpään laakeri hajalla ja takaa jarrusylinteri sanoi työehtosopimuksensa irti. Kaikki eripuolilta autoa...
Ja kun sain nuo kuntoon, niin eilen aloin ihmettelemään, että kylläpä takajousitus tuntuu kovalta...
Oikealta puolen oli hävinnyt koko takajousi. Ei kun oottelemaan, että varaosaliikkeet aukeavat.
Huomenna pitäisi vielä viedä auto jakopään remottiin.

Alkaa käydä lompakon päälle tämä töissäkäyminen. Julkisilla kun ei töihin ehdi (jollei käytä taksia osaan matkasta jolloin hintaa työpäivälle tulisi noin 60€)
Aleksi Isotalo
http://www.seibukanlahti.fi

"People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf."
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. "
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Ottaa pattiin!

#2216

Viesti Sole »

Kävin eilen poliisin virka-apu esitutkinnassa... Näillänäkymin mut tuomitaan jonkin asteisesta palvelusrikoksesta/sotilasrikoksesta, on se kiva ku intti ei pipari lopu koskaan. Vielä olis siviili oikeus joskus vuoden sisällä. No kai siitä sakoilla selvitään.
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
saarikko
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 1567
Lauteille: Maaliskuu 2005

Ottaa pattiin!

#2217

Viesti saarikko »

Dojon Jäykin kirjoitti: Mistä muuten noita kaurapusseja oikeasti löytyy?
Mä olen yrittänyt etsiä, mutta missään ei oikein ole.
Mä kaipaan siis oikeita näköhavaintoja enkä arvailuja tyyliin ¨isoissa marketeissa...¨
Yksi löytyy taloudesta mutta käyttöä olisi ajoittain useammallekkin.
Prisman saunaroina osastolla oli ennen joulua.
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Ottaa pattiin!

#2218

Viesti McKe »

Sole kirjoitti: Kävin eilen poliisin virka-apu esitutkinnassa... Näillänäkymin mut tuomitaan jonkin asteisesta palvelusrikoksesta/sotilasrikoksesta, on se kiva ku intti ei pipari lopu koskaan. Vielä olis siviili oikeus joskus vuoden sisällä. No kai siitä sakoilla selvitään.
Uteliaisuus heräsi. Siis ohi on ja palvelusaika lusittu ennen tapahtumaa mistä syytetään?
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Ottaa pattiin!

#2219

Viesti Sole »

McKe kirjoitti:
Sole kirjoitti: Kävin eilen poliisin virka-apu esitutkinnassa... Näillänäkymin mut tuomitaan jonkin asteisesta palvelusrikoksesta/sotilasrikoksesta, on se kiva ku intti ei pipari lopu koskaan. Vielä olis siviili oikeus joskus vuoden sisällä. No kai siitä sakoilla selvitään.
Uteliaisuus heräsi. Siis ohi on ja palvelusaika lusittu ennen tapahtumaa mistä syytetään?
Itse rikos tapahtui palvelusaikana, mutta vielä reserviin päästyä halutaan rankaista. Kyse on aika monimutkaisesta jutusta, käskin puolustusvoimien B-ajoluvatonta kuskia ajamaan pv:n autoa. Se oli rikos, lieventävinä asianhaaroina, kukaan muu ei ollu nukkunut 3-2 tuntia enempää moneen yöhön ja kyseinen henkilö oli ainut 6 tuntia yhtäjaksoisesti nukkunut. Tiesin että saan tuomion, mutta harmittaa hoitaa inttiasioita intin jälkeen. Hommahan meni aika vituiksi myöhemmin, kys. päätöksestä riippumatta parin tunnin päästä tukkirekka ajoi meidän autoja päin ja siin'ä men peltiä ruttuun aika paljon. Onneksi kellekkään ei käynyt mitään...
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 101
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#2220

Viesti Dojon Jäykin »

saarikko kirjoitti:
Dojon Jäykin kirjoitti: Mistä muuten noita kaurapusseja oikeasti löytyy?
Mä olen yrittänyt etsiä, mutta missään ei oikein ole.
Mä kaipaan siis oikeita näköhavaintoja enkä arvailuja tyyliin ¨isoissa marketeissa...¨
Yksi löytyy taloudesta mutta käyttöä olisi ajoittain useammallekkin.
Prisman saunaroina osastolla oli ennen joulua.
Jumbossa etsin jouluviikolla. En ollut löytävinäni.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 73 kurkkijaa