Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 262
Viestit: 93923
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#1546

Viesti Mika »

Paappa, voimia koko perheelle.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ottaa pattiin!

#1547

Viesti Elina »

Haleja, Paappa!!!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1548

Viesti Kari Aittomäki »

Paappa, häntä pystyyn.
Suomi onparas maa sairastua syöpään, paranijoita on paljon.
Leikaus on muuten aika raju veto, jos elämäntahtoa piisaa niin pommittaminen tai solumyrkyt on jopa parempia.

Mun mutsi oli sydäntalvella tosi syvällä, mä pesin sitä tonne sängynpohjaan ja mietin että taitaa olla kalkkiviivat käsillä.
Sieltä se apassi vaan pöngersi takas mua komenteleen ja papereita sotkeen, on nyt poiminu kaikki karviaiset ja punaherukat talteen.
Tukkaki kasvanu takas päähän.

Kristian H, sun päälle siis räkästiin!
Mitä sä teit?
Mä oisin.. no, suutahtanut.
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1619
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Ottaa pattiin!

#1549

Viesti injunjack »

Lasse Candé kirjoitti: Kyrsii maksaa parhaan mallin kalsareista 13,95 sen takia ettei supermarketit myy tangoja, sen takia ettei kukaan kehtaa käyttää niitä.
Sloggi tanga for men? sama hatutus...
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1619
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Ottaa pattiin!

#1550

Viesti injunjack »

niin ja sitten ihan superkyrsä, ei oo treenipaikkaa. ainakaan puoleen vuoteen. Uuden löytäminen pienellä porukalla on sättäns hankalaa. Saa tarjota treenipaikka mukavilla ajoilla pääkaupunkiseudulta. Voi PRKL
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#1551

Viesti MtJ »

:smt021 Äh, miksi pitää pistää shareen oikeuksia ja minkä ihmeen takia ei käytetä NTFS oikeuksia. Mitä ihmiset oikein ajattelee tuikatessaan oikkareita poikkareita sinne ja tänne file serverillä
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#1552

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

MtJ kirjoitti: :smt021 Äh, miksi pitää pistää shareen oikeuksia ja minkä ihmeen takia ei käytetä NTFS oikeuksia. Mitä ihmiset oikein ajattelee tuikatessaan oikkareita poikkareita sinne ja tänne file serverillä
Tämä. On saanut ragettaa ja ilmeisesti joutuu tulla ragettamaan iäti.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1553

Viesti Kari Aittomäki »

injunjack kirjoitti: niin ja sitten ihan superkyrsä, ei oo treenipaikkaa. ainakaan puoleen vuoteen. Uuden löytäminen pienellä porukalla on sättäns hankalaa. Saa tarjota treenipaikka mukavilla ajoilla pääkaupunkiseudulta. Voi PRKL
Kysäskääpä Keppanalta eli Mikkosen Keijolta.
http://www.lauttasaarenliikuntakeskus.f ... ulajitmenu" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanha Budocenter on edelleen toiminnassa ja aika ihanteellinen paikka veivata.
Huom:
"Kysy myös tatami- ja salivuoroja seuroille tai harrastajaporukoille."
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1554

Viesti Paappa »

Huomaan sen että tunnereaktiot tulevat viiveellä. Ensitieto vanhemman (äidin) syövästä tuli käsiteltyä asiallisesti. Viime yönä ei meinannut tulla uni silmään. Emo on emo. Jos kehtaisin, laittaisin hänestä nuoruuskuvan esille. Tummatukkainen, omalla tavallaan hätkähdyttävän kaunis nappisilmä. Jos jokin kuva hänestä kysyttäisiin, niin tämä on se mikä tulisi mieleen ja minkä laitan muistopöydälle, kunhan siihen päästään.

Nyt, kahdeksaakymmentä mentäessä, on elämä hänellä eletty. Skarppi hän on vieläkin, vaikka joskus pätkii ja jutut toistavat itseään.

Ensi viikolla tiedetään enemmän. Toivotaan parasta.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#1555

Viesti Kristian Hyvärinen »

:? Voimia Paappa kaikille omaisille ja läheisille siellä. Ja sulle.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Urkki
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 368
Lauteille: Maaliskuu 2006

Ottaa pattiin!

#1556

Viesti Urkki »

Paappa kirjoitti: Huomaan sen että tunnereaktiot tulevat viiveellä. Ensitieto vanhemman (äidin) syövästä tuli käsiteltyä asiallisesti. Viime yönä ei meinannut tulla uni silmään. Emo on emo. Jos kehtaisin, laittaisin hänestä nuoruuskuvan esille. Tummatukkainen, omalla tavallaan hätkähdyttävän kaunis nappisilmä. Jos jokin kuva hänestä kysyttäisiin, niin tämä on se mikä tulisi mieleen ja minkä laitan muistopöydälle, kunhan siihen päästään.

Nyt, kahdeksaakymmentä mentäessä, on elämä hänellä eletty. Skarppi hän on vieläkin, vaikka joskus pätkii ja jutut toistavat itseään.

Ensi viikolla tiedetään enemmän. Toivotaan parasta.
Reilun vuoden oman läheisen samaa tilannetta seuranneena tiedän miltä tuntuu.
Vaikka hoitoon pääsee ja tepsiikin niin kovaa tule olemaan, ei auta.
On kirpaissut katsoa kun vanha harmaapäinen tukkijätkä, silkkaa terästä vielä puolivälissä kasikymppiä(yli kahden tunnin juoksu ja kävelylenkkejä veti vielä siinä vaiheessa kun luuytimessä jyllää 60% syöpäsoluja. Ei itse tiennyt mitään vaivastaan ennen kuin jossain kontrollissa rupesivat veriarvoja ihmettelemään) kuihtuu ja kutistuu varjoksi itsetään, vaikka hoitoa saa ja pureekin hyvin.
Siinä oppii itse nuorukaisena hieman arvoja kun katsoo miten ukko jolla kaksi selkänikamaa murtuneena, paha ja vuosikymmeniä ollut diabetes, ärhäkkä vatsakalvon tulehdus, toinen jalka osittain liikuntakyvytön ja iskias kivut päälle ei sanallakaan valita eikä kipuaan näytä... Päivittäinen lääkeannos tällä hetkellä on 32 pilleriä...
Toisaalle katsoessa voi sivusilmällä huomata kun kroppa hetkeksi jäykistyy, kädet puristuvat kiikkustuolin nojiin tiukemmin ja suupielet kiristyy tiukoiksi.
Tuntuu se pahalta mutta ei auta.
Elämä tuntuu niinä hetkinä surulliselta ja vaikealta mutta kuitenkin se voi toisaalta antaa meille kallisarvoisen opetuksen kaiken rajallisuudesta.
Hyvä on muistaa että ihminen ELÄÄ niin kauan kunnes on kuollut ja käyttää jäljellä oleva aika hyvin.
Voimia koko perheelle.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1557

Viesti Kari Aittomäki »

Tulee mieleen oma Pappani, isoisäni siis.
Olen kuulemma kovasti näkösensä.
Hänelläki jalat meni jo nuorena mutta mua pahemmin..

Muistan kun hän pieni halkoja Aittoharjun liiterinedessä, istualtaan.
Olin ehkes seittemän.
Vaikkei kädetkään oikeen enään pelittäny mutta ku tekniikka oli hallussa ja kirves terässä niin klapia halkes.
Me serkukset siinä sitte kerättiin niitä puita seinänvierelle kuivuun, oli mukava jeesailla koska Pappa oli sävyisä mies.
Ei valituksen sanaa vaikka varmasti sattu, pelkkä hetken hiljaisuus ja hengenpidättäminen, sitte taas puuta halki.

Piti silti kysästä jotta Pappa sattuuko kovin pahoin?
- Kipu on tunne. Vain elävä tuntee.

Tätä mä olen ohjeenani pitäny.
Kuvake
Dexter
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 282
Lauteille: Tammikuu 2006

Ottaa pattiin!

#1558

Viesti Dexter »

Noi on oikeesti niitä elämän isoimpia asioita. Aivan täysin turhaa peitellä noita tunteita. Mua kiukuttaa ylikaiken tää suomalainen kulttuuri. Kyllä läheisen sairastumisesta, saati kuolemisesta, pitää voida murehtia aivan perkeleens paljon.

Opiskelen tosiaan itse lääkäriksi, ja tässä hommassa jos jossain oppii arvostamaan elämän rajallisuutta. Pitää nauttia joka hetkestä. Nykykäsitys länsimaissahan on se, että sairaalaan mennää melkein kuolleena ja tullaan täysin elävänä takaisin. Karu fakta vaan on, että se ei mene todellakaan aina niin. Jos itseni kärrättäisiin puolikuolleena sairaalaan, ja palaisin sieltä elävien kirjoissan, niin kyllä kustantaisin mahtavat konjakkipullot päivystäneelle lääkärille. On todella rasittavaa nähdä sitä ihmisten epäkiitollisuutta. Media ruokkii aivan väärää käsitystä terveydenhuollosta. Jokaisen ihmisen on pakko kuolla joskus, niin harmillinen kuin se onkin. Sanomana tässä ehkä onkin, että pitää nauttia joka hetkestä ja unohtaa ne pienet murheet.

Itselläni kuoli viimeisin isovanhemmista noin puoli vuotta sitten. En ole eläissäni kokenut mitään yhtä rajua. Mummu oli mulle yksi isoimpia asioita elämässäni. En voi koskaan tarpeeksi paljon kiittää häntä kaikesta mitä olen hänen kauttaan kokenut. Ylipäätään isovanhemmat ovat vaikuttaneet mun elämään todella paljon. Arvostan tällähetkellä heitä yli kaiken, ja toivon, että olisin saanut tuntea heidät kauemmin. Eikä tää teksti tullut ilman kyyneleitä.

Aivan täysin turhaa esittää näissä asioissa kovaanaamaa. Väitän, että puhutaan kuitenkin täysin ehdottomasti elämän tärkeimmistä asioista.

Elämä on siitä tårta på tårta asetelma, että jokaisen kohdalla homma päättyy loppupeleissä tårta på tårta.

Muistutan itse isoisääni kuulemma todella paljon, niin ulkoisesti kuin henkisestikin. Antaisin mitä tahansa, kunhan vain saisin tälläkin hetkellä viettää aikaa hänen kanssaan. Karuinta on oikeastaan se, että kukaan ei kuollessaan ollut nykymittapuulla mitenkään vanha.

Pitää vaan muistaa se, että elämä menee kuitenkin eteenpäin. On mahtavaa nähdä miten uutta sukupolvea syntyy. Mikään ei ole parempaa kuin sellaisen nuoren jampan hymy ja nauru. Siinä on sitä elämän iloa.
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Ottaa pattiin!

#1559

Viesti Kuhmu »

Kari Aittomäki kirjoitti: Tulee mieleen oma Pappani, isoisäni siis.
Olen kuulemma kovasti näkösensä.
Hänelläki jalat meni jo nuorena mutta mua pahemmin..

Muistan kun hän pieni halkoja Aittoharjun liiterinedessä, istualtaan.
Olin ehkes seittemän.
Vaikkei kädetkään oikeen enään pelittäny mutta ku tekniikka oli hallussa ja kirves terässä niin klapia halkes.
Me serkukset siinä sitte kerättiin niitä puita seinänvierelle kuivuun, oli mukava jeesailla koska Pappa oli sävyisä mies.
Ei valituksen sanaa vaikka varmasti sattu, pelkkä hetken hiljaisuus ja hengenpidättäminen, sitte taas puuta halki.

Piti silti kysästä jotta Pappa sattuuko kovin pahoin?
- Kipu on tunne. Vain elävä tuntee.

Vahvasti sanottu papalta.

Tätä mä olen ohjeenani pitäny.
”You must enjoy this”.
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#1560

Viesti Kristian Hyvärinen »

Pahaa-aavistamattomana klikkasin linkkiä sivustolle, missä oli ah-niin hauskoja gif-animaatioita eläinrääkkäyksestä. Ihanata. :x

Sellainen persnaamoihin kohdennettu holokausti voisi olla ihan jepa. Ihan inhottaa.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 146 kurkkijaa