Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Erilaiset baarit

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
jukka mäkynen
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 17
Lauteille: Elokuu 2008

Erilaiset baarit

#61

Viesti jukka mäkynen »

Mika kysyi minulta henkilökohtaisesti sähköpostissani,että "haluaisinko kommentoida itse asiaa? :)"
Täällä potku.netissä on henkilöitä,jotka eivät ole vielä syntyneetkään.kun aloitin yksityisyrittämisen
suomi nimisessä valtiossa.Yrittäminen suomessa tarkoittaa helvetin kovaa työtä,joka EI todellakaan
lopu,kun kello tulee 16.00...vaan jatkuu ihan oikeesti vielä yölläkin.. se vaan on perskarvoissa kiinni.
Te,joiden maailmankuva keskittyy nettikirjoitteluun ja sellaisten ihmisten arvosteluun,joista Teillä on tieto ainoastaan kuulopuheista ja sen perusteella asiatiedon ymmärtäminen,ehkä jopa väärinkäyttö...
voitte puolestani haistaa...
Tässä kun jatketaan,niin jokainen Teistä saa ja on oikeutettu saamaan rikosrekisterini ja myös oikeudenkäyntiasiakirjat "jostakin "instanssista,joista jokainen,jolla on v.ä.h.ä.n.k.i.n järkeä päässään...voi tehdä omat johtopäätöksensä.
Tämä vain tiedoksi,koska Potku.netissä on keskusteltu asioistani hyvinkin voimakkaastin eräiden Potku.net-jäsenten toimesta.
Joten vastaukseni Mikan kysymykseen on: EN
Ps. aloitin muuten juuri rakentamaan kolmatta omakotitaloani...
siitähän saadaan uusi foorumi...
terveisin jukka mäkynen
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Erilaiset baarit

#62

Viesti Mika »

Duoda-duoda, minusta Jukka kaikki tässä ketjussa sinun tapahtumiasi puineet ovat kylläkin keskustelleet asiasta joko neutraalisti tai sitten vaikeuksiasi pahoitellen. Katson että tuo haistattelusi on täysin turhaa ylireagointia. Olisin itse odottanut sinulta hieman asiallisempaa viestiä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Erilaiset baarit

#63

Viesti Kari Aittomäki »

Mika, kyse ei ole pelkästään tästä ketjusta vaan koko nettimaailmasta noin ylöjään.
Muistanet varmaan Rantalaisen olemisensävyn siinä Maria-jutussa.. "te voitte työntää sen nettinne..".

Monet mun ikäluokkani sällit (ja vanhemmat) on monasti vettuunnuksissaan tästä että netissä miekkonen voi heittää scheissea ämpärillä..
Eikä siihen jätkään pääse kiinni!

Voin tässä yhteydessä kertoa että olen sekä Andyn että Häkkisenjussin kohdalta joutunu tosiaan painokkaasti käskeen jotta jäitä hattuun nyt. Näitä sivuja kun tosiaan lueksii aikamonet kuumapäätkin. Olen selitelly jotta netti on netti ja se on nykypäivää.

Jukka nyt vaan on yksinkertaisesti kyllästynyt "argumentointiin" ja "kritiikkiin". Eli pashkanjauhamiseen.
Maailmankuvaan jossa ei ole kunnioitusta.
Samasta syystä minä en edes seuraa muita laatikkoja kuin Potkun.
Potku on.

Ja Jukka on...
Äijä.
Ainoa laatuaan.
Antaas nyt kattoo mitä' huominen tuo tullessaan.

Ja Salakapakka oli melko viihtyisä paikka, juttua väritti monikin asia.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Erilaiset baarit

#64

Viesti Jorge »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mika, kyse ei ole pelkästään tästä ketjusta vaan koko nettimaailmasta noin ylöjään.
Muistanet varmaan Rantalaisen olemisensävyn siinä Maria-jutussa.. "te voitte työntää sen nettinne..".

Monet mun ikäluokkani sällit (ja vanhemmat) on monasti vettuunnuksissaan tästä että netissä miekkonen voi heittää scheissea ämpärillä..
Eikä siihen jätkään pääse kiinni!

.
Onhan se harmi, että ongelmaa ei voi ratkaista kunnon myllyllä. :isoavari: :heratys:

Noin vakavammin puhuen: jokainen näille laudoille lähtevä tietää, mitkä lainalaisuudet täällä toimivat. Mutta siinä astutaan kyllä rajan yli, jos netissä ruoditaan sellaisen henkilön asioita, joka ei edes osallistu koko keskusteluun.

Mutta sitten asiaan -Mika ja Jussi H. ehtivätkin mainita Tampereelta Dorkabaarin, joka on omalla tavallaan instituutio - itse en juurikaan viimeiseen n.9 vuoteen ole ko. kaupungin yöelämässä ollut, mutta ennen vanhaan Laternan myöhäisyössä oli ihan mielenkiintoinen tunnelma. Paikalla oli outo sekoitus pukujengiä, taviksia, hippejä, punkkareita, hevareita, skinejä ja ties mitä ja tässä suhteessa se kepitti Dorkankin. Saman omistajan paikkoja toki molemmat.

Yleensä melko sulassa sovussa oli tuokin ihmissekoitus Laternassa, vaikka olen toki nähnyt siellä kissatappelun, jossa iskettiin lasi hajalle toisen naamaan, ja siis naamakin aika hajallisen näköiseksi :x
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Erilaiset baarit

#65

Viesti Mika »

:ot:

Kari, juu, ja tuo mulla olikin mielessä viestiäni kirjoittaessani, ja olen samasta aiheesta aiemminkin kirjoittanut (Niksinurkkauksessa). Ymmärrän yskän. Se vaan että tässä ketjussa Jukkaa kylläkin on kehuttu ja hänen vaikeuksiaan sympatiseerattu, niin olisin odottanut hieman maltillisempaa vastaanottoa häneltä itseltään. Siksi häneen yhteyttä otinkin, ajattelin että hänestä olisi siinä mielessä ihan mukava lukea tämän ketjun viestejä häntä koskien, vaikka kyseiset tapahtumat eivät niin hauskoja olleetkaan.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
navajas
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1173
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vihti

Erilaiset baarit

#66

Viesti navajas »

Itse viihdyn parhaiten kodikkaissa pubeissa, joissa on hyvä olutvalikoima. Lontoo on kiva, kun joka nurkassa oli juuri sellainen toinen olohuone, jossa olisi kiva istuksia.

Toisaalta taas myös perinteisissä suomalaisissa paareissa on oma aito tunnelmansa. Siis ne paikat, joiden jukeboksista löytyy kaikki tämän maan murheelliset laulut, ja asiakaskunta on välillä 18 - 100. Harmi, kun meitin kylällä ei ole mitään kuppilaa. Jos täältä haluaa baariin, pitäisi polkaista pyörällä semmoiset 12 km. Ja niin jano mulla ei ole.
Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 390
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Erilaiset baarit

#67

Viesti Atomic »

Baari jossa viihdyn... Ainakin siellä on hämärä valaistus ja sellainen rosteritanko suht´koht keskellä salia...
No ei vaan. Mulla ykkös kriteerinä on henkilökunta, sen ammattitaito ja "henki". Esim. juurikin näissä seduloissa ottaa kuuppaan kun se henkilökunta ei osaa juuri muuta kuin valuttaa sitä kaljaa/siideriä. Minttufernet tuntuu olevan aivan ylivoimainen ja onpa multa kysytty campari jäillä tilauksen yhteydessäkin että: "mitä siihen tulee?".
Kun menen baariin menen sinne juomaan, en juo bisseä (ellei ole erikoisherkkuja tarjolla). , sitä voi juoda kotonakin.
Täällä päkaupunkiseudulla lemppari paikkojani ovat Sling In, Pikkulintu ja American Bar. Henkilökunta tietää mitä myy, osaa suositella eri herkkuja ja porukka on mukavaa.
Ei järjellä, vaan täysillä!
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Erilaiset baarit

#68

Viesti Sole »

Olin muuten lauantaina karseimmassa mestassa ikinä, Tampereella härmälän leirintäalueen vieressä, olikos se nyt Players House tai joku muu tosi korni nimi. Tiskiltä ei saanu kun kallista hanakaljaa ja kossu-, jekku- ja jallumixejä. "Musiikin" virkaa hoiti karaoke masiina nurkassa jossa ei ollut muuta kun Paula Koivuniemeä ja Mattia ja Teppoa, tai niitä ainakin pelkästään siellä tuli... Naisia paikassa ei muita ollut kun ne pakolliset kantis seinäruusut ja muutama festarialueelta eksynyt vähintään samaa kaliberia oleva "Sirpa Oulusta". Ainut pieni lohtu oli asiakkaille ilmanen biljardi. Paitsi lopulta löydettiin koneesta Iggy Poppia, ja meinattiin sen takia lentää ulos, jos ei oltais ite kävelty ulos...

Omat lempipaikat on usein sellasia vähän rockahtavia musiikkipubeja tai sitten musabaareja. Esim Salossa Rockin' Hood on aika hyvä välimuoto yökerhon ja rokkimestan välillä, ainut että musaa sieltä ei kannata toivoa, ei löydy kumminkaan soittolistalta... Ja salossa yhdistettiin ehkä paras hybridi ikinä, irkkurock-mesta. Kummankin hyvät puolet, eli rock mestan hillitty sisustus, irkkumestan juomat, ja välimuotomusa(60-70luvun rock ja väliin pari floging mollya).
Jos johonkin Onnelaan tai Rikalaan pitää raahautua ni, no ilman kavereita en hengissä selviä...
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Erilaiset baarit

#69

Viesti bodyguard »

Sole kirjoitti: Olin muuten lauantaina karseimmassa mestassa ikinä, Tampereella härmälän leirintäalueen vieressä, olikos se nyt Players House tai joku muu tosi korni nimi. Tiskiltä ei saanu kun kallista hanakaljaa ja kossu-, jekku- ja jallumixejä. "Musiikin" virkaa hoiti karaoke masiina nurkassa jossa ei ollut muuta kun Paula Koivuniemeä ja Mattia ja Teppoa, tai niitä ainakin pelkästään siellä tuli... Naisia paikassa ei muita ollut kun ne pakolliset kantis seinäruusut ja muutama festarialueelta eksynyt vähintään samaa kaliberia oleva "Sirpa Oulusta". Ainut pieni lohtu oli asiakkaille ilmanen biljardi. Paitsi lopulta löydettiin koneesta Iggy Poppia, ja meinattiin sen takia lentää ulos, jos ei oltais ite kävelty ulos...
:smt003

Itte kävin kerran pizzalla kun Mika kehui miten hyvää pizzaa sieltä saa. Noh, en kyllä toista kertaa menisi ko. pizzan vuoksi.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Erilaiset baarit

#70

Viesti Jorge »

bodyguard kirjoitti:
Sole kirjoitti: Olin muuten lauantaina karseimmassa mestassa ikinä, Tampereella härmälän leirintäalueen vieressä, olikos se nyt Players House tai joku muu tosi korni nimi. Tiskiltä ei saanu kun kallista hanakaljaa ja kossu-, jekku- ja jallumixejä. "Musiikin" virkaa hoiti karaoke masiina nurkassa jossa ei ollut muuta kun Paula Koivuniemeä ja Mattia ja Teppoa, tai niitä ainakin pelkästään siellä tuli... Naisia paikassa ei muita ollut kun ne pakolliset kantis seinäruusut ja muutama festarialueelta eksynyt vähintään samaa kaliberia oleva "Sirpa Oulusta". Ainut pieni lohtu oli asiakkaille ilmanen biljardi. Paitsi lopulta löydettiin koneesta Iggy Poppia, ja meinattiin sen takia lentää ulos, jos ei oltais ite kävelty ulos...
:smt003

Itte kävin kerran pizzalla kun Mika kehui miten hyvää pizzaa sieltä saa. Noh, en kyllä toista kertaa menisi ko. pizzan vuoksi.
Ja te käytte siis Härmälässä baarissa? :smt040 :smt038

Taitaa olla Mika melkoinen jekkujykä, kun suosittelee ulkopaikkakuntalaisille noita tunnettuja eliitin hengailumestoja....
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Erilaiset baarit

#71

Viesti bodyguard »

Jorge kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:
Sole kirjoitti: Olin muuten lauantaina karseimmassa mestassa ikinä, Tampereella härmälän leirintäalueen vieressä, olikos se nyt Players House tai joku muu tosi korni nimi. Tiskiltä ei saanu kun kallista hanakaljaa ja kossu-, jekku- ja jallumixejä. "Musiikin" virkaa hoiti karaoke masiina nurkassa jossa ei ollut muuta kun Paula Koivuniemeä ja Mattia ja Teppoa, tai niitä ainakin pelkästään siellä tuli... Naisia paikassa ei muita ollut kun ne pakolliset kantis seinäruusut ja muutama festarialueelta eksynyt vähintään samaa kaliberia oleva "Sirpa Oulusta". Ainut pieni lohtu oli asiakkaille ilmanen biljardi. Paitsi lopulta löydettiin koneesta Iggy Poppia, ja meinattiin sen takia lentää ulos, jos ei oltais ite kävelty ulos...
:smt003

Itte kävin kerran pizzalla kun Mika kehui miten hyvää pizzaa sieltä saa. Noh, en kyllä toista kertaa menisi ko. pizzan vuoksi.
Ja te käytte siis Härmälässä baarissa? :smt040 :smt038

Taitaa olla Mika melkoinen jekkujykä, kun suosittelee ulkopaikkakuntalaisille noita tunnettuja eliitin hengailumestoja....
Oltiin siinä leirintäalueella tuolloin.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Erilaiset baarit

#72

Viesti Mika »

:badgrin: :smt003

Sole, olit lähiöbaarissa! Tampereen keskusta on tuolta viiden kilometrin päässä. Et kai nyt sentään odota, että lähiöbaarit olisi suunniteltu ikäisillesi? :D

Jorge, tuolla on oikeasti hyvät pitsat. Bodyguard käyttää sipulia joka ruoassa, joten hänen kulinaristinen tietotaitonsa ei vakuuta. Toiseksi, tuolla olemme Potku-porukalla käyneet kahdesta syystä: muutamat Potku-tapaamisten etkot ovat olleet luonamme Härmälässä (asun nyt Amurissa), ja parin viime kevään Potku-tapaamisten jatkot ovat olleet Härmälän leirintäalueella.

Seuraavaksi vien teidät Härmälässä Vieteriin, senkin kermaper$eet... :badgrin:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
SotaRonsu
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 527
Lauteille: Joulukuu 2008
Paikkakunta: Ylöjärven syrjäkolkka

Erilaiset baarit

#73

Viesti SotaRonsu »

Pakko mainita siitä Härmälän Player'sista yksi hyväkin piirre. Tampereelta en tiedä toista yhtä hienolla maisemalla olevaa terassia. Ei siinä paikassa sitten mitään muuta hyvää olekaan. ;)

muoks: Tai no ne pitsat varmaan sit on se toinen hyvä puoli. Niistä ei ole henkilökohtaista kokemusta.
* Hokutoryu Ju-Jutsu - 5. kyu *

&%¤#¤ kun sattui mutta tekipäs se hyvää. :D
Sole
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 783
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Erilaiset baarit

#74

Viesti Sole »

Mika kirjoitti: Sole, olit lähiöbaarissa! Tampereen keskusta on tuolta viiden kilometrin päässä. Et kai nyt sentään odota, että lähiöbaarit olisi suunniteltu ikäisillesi? :D
Ei mutta oletin että siellä olisi ollut sentään edes halvat juotavat, ainakin Salossa on lähiömestoissa... :D Ens kerralla täytyy sitten syödä siellä, jos se parantais paikan kuvaa mun pään sisällä.
En oleta en ja henkilökunnan ilme kertoi sen verran, että ei ole totuttu siihen että paikka täyttyy nahkarotseista ja bootsien kopinasta, paras olikin jonkun ympärspäisen kantiksen kysymys et "Ootteks te joku prätkäjengi tai mitä?".

Oltiin nimittäi menossa Jack the Roosterii mut sinne oli yli 50 ihmisen jono ja Sputnik oli iha täys kans, ni lähettii takas leirintäalueelle ja se oli siinä matkalla :D.
"Our fathers came here with panzerwagens, we came with guitars!"
Klaus Meine, 1989 Moscow.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Erilaiset baarit

#75

Viesti Mika »

Sole, kun haluat tietää Tampereen eri menomestoista, soita mulle! Jonkin verran on tullut noita kierrettyä... ;)

Olisin suositellut muuten Hällää. Spude on tylsä mesta nyt kun se on siellä maan alla. Dorka on kanssa hyvä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 110 kurkkijaa