Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta musiikista, elokuvista, kokkaamisesta, autoista ja kaikesta muusta.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
Rooli Brianin äitinä oli kyllä hassu. Kerkesi kyllä vähän muutakin tehdä..
Vähän surulliseksi tuo uutinen veti. Ehkä lähtö oli tavallaan helpotus, kun oli jo noin huonona.
Ilja Janitksin menehtyi tänään syöpään.
Kuinkahan saamme lukea kohta kuinka se on ollut suvakkien myrkytys koko tauti.
Noh. Kepeät mullat. Nuori mieshän hän oli.
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.
Pyrkele kirjoitti: ↑helmi 7, 2020, 12.00
Ilja Janitksin menehtyi tänään syöpään.
Kuinkahan saamme lukea kohta kuinka se on ollut suvakkien myrkytys koko tauti.
Noh. Kepeät mullat. Nuori mieshän hän oli.
Itse asiassa ainakin oliko iltiksen kommenteissa joku sanonut, että nyt ne sai sen, eli varmaan just myrkytys, tms. heidän mielestään. Tuskin kuitenkaan, mut nuorena meni.
"Armani. Maksoi todella paljon... tonnia."
+ tietenkin klassinen dildo-slap.
Ja uintikohtaus...
Raid-sarjan 11 tai 12 kertaa katsoneena, tämä uutinen tuntui. Respect!
Laskutoimitus perustui joskus siihen, että katsoin ensiksi faijan, sitten erinäisten frendien ja eksien kanssa ja myös intissä. Ja vielä päälle ainakin kerran yksin. Kun kertoja oli jo kahdeksan, tiesin niiden lukumäärän tarkasti. Enää en muista.
Nuorempana koulutin naisystäväni Lassen maailmaan näyttämällä niille Raidin. Ne varmaan nyökkäilivät että "joo joo, whatever rocks your boat", kun naisilla on taipumusta tuon kaltaiseen kypsyyteen innokkaiden miesten vierellä. Nyt kun olisi sellainen mimmi joka ehkä peräti osaisi arvostaa, olen taas itse tullut kypsemmäksi.
Ja suoraan sanottuna sarjalle kävi se mitä en uskonut sille käyvän. Se vanheni. Toisaalta se myös taltioi eräänlaisen ajankuvan. Nykyään sen poliittiset teemat tuntuvat melko naiiveilta, mutta silloin ne olivat ajankohtaisia. Tässä suhteessa se taltioiminen onkin arvokasta. Ja setissä saattaa vieläkin olla jotain potkua, riippuen katsojasta tietenkin.
https://yle.fi/uutiset/3-11229685 Kirjailija Clive Cussler on siirtynyt yläkerran ajasta ikuisuuteen. Olen monta Cusslerin kirjaa lukenut, juurikin nuo Dirk Pitt-kirjat on hyviä; käänteitä ja jännitystä riittää joka sivulle. Kepeät mullat.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006425920.html Tähdet kertovat-ohjelman James Lipton on kuollut; mä een tajunnut hänen olevan noinkin iäkäs. Kuoli siis 93-vuotiaana. Vähän liian ylimakea se oli mielestäni näyttelijöille, joita haastatteli; kaikki oli niin huippuja ja hyviä, mutta se sai jengin rentoutumaan. Paras osio tuossa ohjelmassa oli se, kun yleisö sai kysyä vieraalta. Yleisö oli siis tulevia näyttelijöitä, ohjaajia, ym. Ja se oli hyvä kysymys; what is your favorite swear word? Mun on muuten perkele; se sorahtaa silleen kivasti.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006433180.html Max von Sydow siirtynyt yläkerran kaartiin. Huippunäyttelijä; kepeät mullat vaan Maxille. Bondin arkkivihollisena mielettömän hyvä, samoin kuin Manaajassa.