Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6437
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4036

Viesti AlexMachine »

Yksi netissä vaikuttava taiteilija piirsi minusta firman "uniformussa" kuvan, Simpsons-tyyliin. Tuli yllättävän näköinen :D
Tulos näkyy kuvakkeessa/Avatarissa.
The beatings will continue until morale improves.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 299

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4037

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Ollut 2päivää lastenvahtina koska muksuilla on lentsu eikä muija pääsyt irtaantumaan töistä.Tein eilen ison satsin kunnon muusia (voita ja suolaa säästämättä). Hyvin meni kaupaksi uunilohen ja keitettyjen porkkanoiden kanssa. Tänään meni lounaaksi sama muusi nakeilla ja illalla paistan lopusta perunakakkuja kanaschnitzeleiden kyytipojaksi. Niin ja hellalla kypsyy parhaillaan 2 kertaan riittävä satsi bolognesea kaneli ja sahrami sivujuonteella. Tämä menee suoraan pakkaseen kuten myös eilen väsäämäni pelmenit.

Huushollikin pysyy vähällä vaivalla siistinä kun muksut siivoavat luupään seurassa aina omat rojut.
Kun naisolio saapuu illalla kotiin ja ihmettelee miten olen tänäänkin ehtinyt tehdä kaiken tämän, niin vastaus tulee olemaan ”koska minulla on penis”! Jos ja kun hän ottaa sen jokaiselle heterohelvetissä elävälle miehelle tutun jäätävän ”tyytymätön naisolio” ilmeen, niin vahvistan sanomaani heristämällä ylimielisesti sormea ja toteamalla ”ota tämä oppituntina”.

HAH, Maailma on Miesten!


Kuva
:(
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4038

Viesti Mika »

luupää kirjoitti: Kun naisolio saapuu illalla kotiin ja ihmettelee miten olen tänäänkin ehtinyt tehdä kaiken tämän, niin vastaus tulee olemaan ”koska minulla on penis”! Jos ja kun hän ottaa sen jokaiselle heterohelvetissä elävälle miehelle tutun jäätävän ”tyytymätön naisolio” ilmeen, niin vahvistan sanomaani heristämällä ylimielisesti sormea ja toteamalla ”ota tämä oppituntina”.
Ei stana... :smt037
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4039

Viesti Tapani »

Repeilyä luupään viestille. Olet sinä vaan rohkea mies!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 196
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4040

Viesti Elina »

Mää oon rokannu Jenkkilää (kaksikin kertaa) ja nymmää oon rokannu Suomeee! Valmistuminen. :riku: :teeaa: :hasseli: :masa: :jepa: :smt003 [smilie=ppsmilie.gif] :naka: :ninja: :isoavari: :bojutsu:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4041

Viesti Mika »

:smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 83
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4042

Viesti Kalle Koskinen »

Perhana! Pitkästä suhteesta erottuani aloin myös muokkaamaan itseäni ja rikoinkin monia kangistuneita kaavoja. Peiliin tuli tuijoteltua ja monet asiat tajuttua. Mutta se ei ole nyt tässä pääasia, vaan se että nyt joulun ja uudenvuoden aikaan olen tanssinut!

Koskaan en uskonut, että olisin tällaisena metallimörkönä ajatellut tanssivani, saatika sitten toteuttanut sen. Tuossa ennen joulua sitten humalaspäissäni innostuin liikkumaan ja huomasin osaavani liikkua ainakin penttiperusjätkää liukkaammin, kiitokset kamppailutreenin, hehe. Vaikka alku meinasi olla kankeampi, niin kummasti sitä vain alkoi nauttimaan liikkumisesta ja sitten innostuinkin siihen malliin, että käytin tilaa hyödykseni. En jaksanut jäädä monien muiden tapaan napottamaan paikalleni jalat lattiaan liimattuna.

Nyt olen sitten mennyt tanssimaan kolme kertaa ja täytyy myöntää sen puuhan olevan yllättävän hauskaa! Varsinkin nyt uutena vuotena minulla oli kolme näyttävää naista tanssikaverina, joten ei voinut sanoa menevän huonosti :D Liikunnallisia ihmisiä olivat prkl :D

Mutta onkos arvon Potkulaisissa tanssista tykkääviä ihmisiä? Nimenomaan se epämääräinen baarihytkyminen? Ja onko missään täällä Suomessa paikkaa jossa musiikkivalikoimiin kuuluisi 70-luvun disco ja/tai 80-luvun tanssittava pop? Kun ne ovat minun musiikillinen perversio muutenkin, niin uskoisin niiden tahtiin tanssimisen olevan varsin toimivaa.

Nyt sitten sen verran pikkukipinä iski ihan täysin uuteen liikkumisen muotoon, että pitää jostain opiskella vähän asiaa. Osaavaa ihmistä matkimalla opin varmaankin parhaiten, joten vinkkiä myös todellisia tanssijoita vilisevästä paikasta otetaan myös vastaan. En halua jäädä keskinkertaiseksi, sen verran pätemisen tarvetta minulla on :D

EDIT: Hauskana yksityiskohtana nyt viimeksi oli se, että kun Bomfunkin Freestyler alkoi soimaan, niin kanssani tuli kisaamaan yksi sangen iso jätkä joka osasi liikkua yllättävän hyvin. Oli tsekannut liikkumiseni ilon ja ajatteli saavansa minusta taistelutoverin. Oikeassa oli :D
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4043

Viesti Mika »

Tuo on kyllä hyvä mielen kirjoitus. :D

:peukku:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4044

Viesti Pyrkele »

Naisella on synttärit. Annoin sille iPadin.
Se hymyili.
Nii ja käytiin hiihtämässä. Nyt skumppaa ja töihin
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4045

Viesti Jorge »

Pyrkele kirjoitti: Nyt skumppaa ja töihin
Duunissa on, muuten, kivaa olla sellaisessa pienessä höntyrässä. Ongelmana on tietenkin, että miten sen saa pidettyä sopivan alhaisena koko työpäivän ajan, mutta ei kuitenkaan taipumaan laskuhumalan puolella.

Skumppaleka on ehkä liian huomiotaherättävä, mutta taskut voi täyttää sellaisilla hotellin minibaarin pikkupulloilla ja sitten rampata vessassa aina tarpeen mukaan. Jotain Mentoksia on hyvä pitää käsillä, myöskin.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Hyvän mielen ketju vol. 2

#4046

Viesti Point »

Isot pojat on neuvonnut, että humalaa on hyvä ylläpitää 1-oluella. Ei tule liian pöhnään, mutta jos tasaisesti litkii, niin pysyy nousuhumala päällä. Kakkospäivänä sitä joutuu sitten luistelemaan gay-vichyn avulla..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4047

Viesti MikkeM »

"Onneksi" on työpaikalla aina alkoholijuomia jos sattuis tekemään mieli, yleensä voi sekoittaa kahvin tai cokiksen sekaan jos siltä tuntuu.

Työkaveri oli viimeistä päivää duunissa ja tehtiin vuorotellen pieniä paukkuja ja sitten sanoin ns nuoremmalle kokille, että tuohan juomat lähtijälle, meni n minuutti kun tuli "lärvälauta" =tarjotin täynnä viinaa, eli 6-7 lasia fernettiä, marssi se kourassa kesken ruokalan,tarjoilijoiden ja keittiömestarikin oli vielä paikalla.

Ihan tuota en tarkoittanut, nykyään viinan kittaaminen julkisesti keittiöissäkin on pannassa, mutta loppu hyvin kaikki hyvin, ei tullut sanomista :)
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4048

Viesti Pyrkele »

Niin. Ehkä se skumppamäärä oli sen verran pieni, ettei se päässyt vaikuttamaan esim. omaan suorituskykyyn liikenteessä tai töissä. Kuhan pääsimmä kilistelemään
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvän mielen ketju vol. 2

#4049

Viesti Totte »

Point: Olen ollut mukana tutkimassa tuota isomman porukan ja alkometrin kanssa. Kaksi 1-olutta tunnissa ykkäpitää humalan.

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4050

Viesti Disturbed »

1.5e panoksella tuli 230 euroa. Pientä rahaa kun jotku UG:läiset vetää tollasella panoksella ite jo... Mutta iloinen tuostakin rahasta knu säästöön menee. Matkasäästöön osa, sitten pitäisi henkilökorttikin hankkia vihdoin, tänä vuonna kuitenkin 22 tulee täyteen ja alkaa tympäsemään tuo passin raahaaminen mukana aina kun postia hakee

Kuva

Oli toi eilinen muutenki melko rahakas päivä UG:lla, sen verran moni kaveri veti rahaa ulos
There is no peace, no release, no cure for this disease
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 104 kurkkijaa