Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4051

Viesti Tapani »

Hieno päivä ollut. Aamulla ensin lasten kanssa luistelemaan ja nyt iltapäivällä oltiin pitkään uimassa. Sekin on hienoa, että meidän neljä- ja viisivuotiaat lapset osaa jo molemmat käytännössä uida.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Hyvän mielen ketju vol. 2

#4052

Viesti Point »

Totte kirjoitti: Point: Olen ollut mukana tutkimassa tuota isomman porukan ja alkometrin kanssa. Kaksi 1-olutta tunnissa ykkäpitää humalan.

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk

:)

Tuo on empiiristä tutkimusta parhaimmillaan
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4053

Viesti Jorge »

MikkeM kirjoitti: Ihan tuota en tarkoittanut, nykyään viinan kittaaminen julkisesti keittiöissäkin on pannassa, mutta loppu hyvin kaikki hyvin, ei tullut sanomista :)
Kai se sitä noin virallisesti on ollut jo reilusti yli pari vuosikymmentä, mutta esim kahvikupista juodessa se viina onkin piilossa.

Muistan kun olin kapakissa duunissa joskus kauan sitten, "edellisessä elämässä" ja tein hommia erään nykyisen, menestyvän ravintoloitsijan kanssa: kumpikin meistä joi yleensä kahvinsa mustana ja ilman sokeria, ja silloin kun hän vuorollaan haki kahveja, ja näin hänen lykkäävän pari sokeripalaa mukeihin, niin tiedossa oli hyvää mieltä, eli puolet konjamiinia joukossa.
:coffee: :drunken:
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Hyvän mielen ketju vol. 2

#4054

Viesti Point »

Jorge kirjoitti:
MikkeM kirjoitti: Ihan tuota en tarkoittanut, nykyään viinan kittaaminen julkisesti keittiöissäkin on pannassa, mutta loppu hyvin kaikki hyvin, ei tullut sanomista :)
Kai se sitä noin virallisesti on ollut jo reilusti yli pari vuosikymmentä, mutta esim kahvikupista juodessa se viina onkin piilossa.

Muistan kun olin kapakissa duunissa joskus kauan sitten, "edellisessä elämässä" ja tein hommia erään nykyisen, menestyvän ravintoloitsijan kanssa: kumpikin meistä joi yleensä kahvinsa mustana ja ilman sokeria, ja silloin kun hän vuorollaan haki kahveja, ja näin hänen lykkäävän pari sokeripalaa mukeihin, niin tiedossa oli hyvää mieltä, eli puolet konjamiinia joukossa.
:coffee: :drunken:

Yksi ammattilaisten tapa oli juoda "teetä". Kuppiin sojottamaan lusikka johon on sidottu tee-pussin naru...
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4055

Viesti Jorge »

Kyllä se työmaakupittelu on vain mukava ja luovuutta kehittävä harrastus brushteeth
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4056

Viesti obmijoy »

ja mä nauran
grant torino tulee parhaillaan kohtaus parturilla keltuaisen kanssa
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 125
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4057

Viesti kivi »

Ensimmäiset puolivuotta takana insinööriksi matkalla, ja keskiarvo nykyisistä on 4 asteikolla 1-5. Ekaa kertaa elämässäni opiskelen. Tuntuu aika kivalta
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 80
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4058

Viesti Mjölnir »

Treenaaminen tuntuu hyvältä ja paikat ovat pysyneet ehjinä. Ja alle kaksi kuukautta kahden viikon lomaan Mauritiuksella.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
nanna
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 48
Lauteille: Lokakuu 2010
Paikkakunta: Tampere

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4059

Viesti nanna »

Ihastumisen tunne. Vaikka vasta pieni vielä, eikä tulevasta voi tietää mitään. Mut silti se tunne, hymyilyttää :)
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4060

Viesti Tapani »

nanna kirjoitti: Ihastumisen tunne. Vaikka vasta pieni vielä, eikä tulevasta voi tietää mitään. Mut silti se tunne, hymyilyttää :)
Yksi niitä asioita, joita menneessä elämässä kaipaa aika-ajoin. Ja siis silleen hyvällä tavalla, vaikka onnellisesti naimisissa olenkin. Joskus tosta saa pienen maistiaisen ihan vaan kun tutustuu johonkin uuteen ihmiseen. Sekin on hieno tunne.

Mulla hyvä mieli tänään, koska olen saanut töitä hyvin tehtyä. Takana tänään neljä haastattelua ja kolme kirjoitettua juttua. Vähän iski jopa flow päälle, kun pääsi kirjoittamaan mielenkiintoisesta aiheesta mielenkiintoisten ihmisten haastatteluiden pohjalta. Ja sitten kollegan tekemä paha moka nauratti kovasti. Vähän kyllä nolotuttikin.

Huom toi huom:
http://www.uusisuomi.fi/raha/65531-talo ... astuutonta" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 96
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Vs: Hyvän mielen ketju vol. 2

#4061

Viesti Jussi Häkkinen »

nanna kirjoitti: Ihastumisen tunne. Vaikka vasta pieni vielä, eikä tulevasta voi tietää mitään. Mut silti se tunne, hymyilyttää :)
Älä muuta sano. :)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 92
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4062

Viesti Jorge »

Siksi hymyilyttää, kun ei vielä tiedä...
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4063

Viesti Mika »

Jorge kirjoitti: Siksi hymyilyttää, kun ei vielä tiedä...
:smt003

Tuli silti nannan viestistä mieleen yksi tarina. Seukkasin joskus yhden tytön kanssa, jonka vanhemmat olivat kyllä erityisen viileitä. 8-) Ja siis hyvällä tavalla. Työssä käyviä ja vastuullisia vanhempia olivat he. Joka tapauksessa muistan kerran, kun tämän tytön äiti oli kertonut tyttärelleen, kuinka he isän kanssa molemmat joskus ihastuvat lyhyesti johonkin ihmiseen, mikä ei tarkoita mitään eikä johda mihinkään, mutta että se on normaalia ihmiselämää. Se jäi minulle ikuisesti mieleen. Sen jälkeen olen yrittänyt ola tuntematta huonoaa omaatuntoa, jos joskus vähän joku alkaa kiinnostaa, sillä tiedän sen olevan normaalia ja jäävän vain siihen nopeasti ohimenevään tunteeseen. Olen kuitenkin erittäin lojaali luonteeltani niin pari- kuin kaveruussuhteissakin (ja kamppailulajeissa...), joten tuon sisäistäminen on vaatinut työtä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 311
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4064

Viesti bodyguard »

Ekaa kertaa elämässä tuntuu siltä että on oikeasti hyvä jossain :)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4065

Viesti Disturbed »

Matseja tulossa lisää! Tämä niitä hyvin harvoja asioita mitkä iloa tuo. Mutta tämä on aitoa iloa. Kova hinku päästä takaisin treeneihin, ongelmia ollut (höhöö, yllätys) ja taukoa, muuttokin pitäisi suorittaa ja muuta mukavaa mutta nuo matsit saa motivaatiota. Ei pelkästään treeniin, vaan elämään. Jännä juttu. Monelle nää ois pieniä juttuja nää matsaamiset kamppailulajeissa. Mulle ne on yksiä tärkeimpiä asioita mitä on
There is no peace, no release, no cure for this disease
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ile ja 125 kurkkijaa