Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4651

Viesti Kari Aittomäki »

Minenoo Kreikan saaristoa nähny kuin lentsikanikkunasta mutta kertovat sen olevan erittäin jees kokema.
Olkoon missä on. Onnea silti.

Mulla on hyvä mieli kun näyttäs siltä että karviaispensaitten mullitus onnistui. Tein kaikki siskolikkojen ohjeitten mukaan ja mylläsin/läträsin tovin. Nyt ne pukkaa ainakin lehteä eli en tappanut ainakaan.
Kenties haen ne tyrnipuskat tyttö/poika.. kun nyt näyttäs että myös omppupuut otti lähdön.

Mulla ei ole.. siskolikat on aitoja kasvattajia, vanhempi oikeen perkeelen taitava ja Äiti oli oikeen noita, hänen perujaan nuo marjapuskatkin on.
Mä olen aivan surkia kasvattaja, härkäpapuja nyt vähä tuli mutta nauriit oli ku säteilysairaita, tomaatit kypsy epätasasesti ja porkkanat oli aika impotentteja.
Onneksi tänä vuonna näyttäs tulevan kohtuullisesti pihlajanmarjaa, kuivausorret on liiterissä valmiina, jossa kuivuu myös koivuhalot, osa hyvin pieniä ja osa järeämpiä.

Ei tää paskempaa ole.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4652

Viesti Paappa »

28 vuotta avioliitossa tuli täyteen, yli 30 vuotta yhdessä tämän naisen kanssa. Aina vaan sen tuntee kuinka rakastumisen lämmin tunne yllättää. Täytyy sanoa että olen todella onnekas mies tässä suhteessa.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4653

Viesti katar »

Paappa kirjoitti:28 vuotta avioliitossa tuli täyteen, yli 30 vuotta yhdessä tämän naisen kanssa. Aina vaan sen tuntee kuinka rakastumisen lämmin tunne yllättää. Täytyy sanoa että olen todella onnekas mies tässä suhteessa.
:peukku: :smt049 ah lovee... :D
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4654

Viesti Kari Aittomäki »

Hienoa Paappa, eiköhän se pitkä suhde heijasta henkilöitten tasokkuutta.

Siskolikka tulee kylään, vanhempi siis. Koetan vakuuttaa sille että koska puutarhureitten yliyliyliguru on äimännyt tonttiaan ja kasvatuksiaan ja muut viherpeukalot myöskin.. se ois taas uuden kirjan paikka. Ovat Hansinsa kanssa (Willamo monesti mukana) kirjoittaneet montakin luonto- yms kirjaa, nyt vois olla jo tuon aika.

Hän kun on sillä isolla koulutontillaan (asuvat upeaa vanhaa koulua) saanut juurtumaan kymmeniä erittäin harvinaisia kasveja ja houkuteltua harvinaisia perhosia ja kaikkea muuta mystistä.

Ja onhan se niin hyvä likkaa nähdä ja päästä höpöttään.
Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 1516
Lauteille: Helmikuu 2014
Paikkakunta: Tupos
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4655

Viesti JariMarjamaa »

Loma loma loma loma loma Kesäloma.
Eka kesäloma 4 vuoteen :)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4656

Viesti Mika »

Paappa, on tuo kyllä hieno virstanpylväs. :respect:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4657

Viesti Pyrkele »

4 viikkoa lomaa. Alko tänään.

Mojiton voi muuten tehdä myös tummaan rommiin
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4658

Viesti katar »

Antaa sataa vaan, mutta mä lähden tänään Puumalan Siltakemmakoille! Jeeeee!!! :lol: Tänään on vuorossa Stig, Irina ja Eput, huomenna Pete Parkkonen (ja sitten sataa... :-8 ), Jenni Vartiainen ja vielä Sanni. Odotan mielenkiinnolla, millaista showta juuri viime mainitut vetävät. Pete nyt ainakin ottaa varmaan paidan pois, voisin kuvitella... :rock: Ja Saimaan rannalla kun ollaan, niin pääsee uimaan. Jeeee!!! :)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4659

Viesti Lasse Candé »

Liikan opetus alkoi ja tuli ulkoiltua neljä tuntia putkeen urheilukentällä, minkä seurauksena aivot toimivat loppupäivän paljon skarpimmin ja meiningit rullasivat. Stressi tiessään. Liikunta kannattaa. (Hölkkäsin kaksi kertaa 400m ja vedin vähän lämmittelyliikkeitä sekä demosin floppia pari kertaa muistellen varhaisteini-ikääni. Tuli muutenkin juoksenneltua asioita hoitamassa ja lopulta reilu 20 min kävely.) Ulkoliikunta kannattanee vielä enemmän. Olen vähän rapakunnossa, kun en ole ollut kovin aktiivinen, mutta tästä se lähtee.

Toinen hyvän mielen asia liittyy siihen että tuossa stressittömässä tilassani kävin neuvottelemassa yhden hyvän duuniin liittyvän yhteistyökuvion, joka hyödyttää molempia osapuolia. Aina tykännyt toisen osapuolen porukasta ja yleisestä meiningistä joka tuli vuosia sitten tutuksi, niin oli lisäksi kivat turinatkin!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4660

Viesti Kari Aittomäki »

Oli kaunis ilma poimia pensasmarjoja, jee. Herukoita tuli vallan mahdottomasti, mustaherukoita heikommasti..
Karviaisiakin tuli, harmittaa kun niitä ei voi säilöä ilman hemmetinmoista sokerimäärää.. mä en pidä sokerista.
Mullituskin onnistui, pensas elää ja puskee pollukkaa.

Sain kerättyä siskolikalle tyttärineen puoliämpäriä vattuja, kasvaa tontinperällä.
Itse en niin pidä vadelmista mutta on mukava lahjoittaa.

Alkava syksy on mukavaa aikaa.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4661

Viesti AlexMachine »

Syksy jamarjastaminen on hienoa aikaa. Nyr tulee kohta puolukat ja sittenkarpalot, joiden poimimisesta pidän eniten. Riittävän viileää, eli vähän itikoita ja upeat suomaisemat. Kamera messissä aina joten luonokappaleitakin tulee samalla seurattua.
Sitten vielä merenrannalla, syysmyrskyt, upeita.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4662

Viesti Mika »

On tässä loppukesässä eli alkusyksyssä se oma viehätyksensä. Vähän ironisesti syksy on monen uuden alun aikaa, kuten Lassen viestistä voi lukea. Olin eilen illalla idyllisessä maalaismaisemassa niiltä tiimoin. Kuvan rakennukset ovat Suomen vanhimmasta suomenkielisestä koulusta (OK, koulutoiminta lakkautettiin vuonna 2014). :)

jumes1.jpg
jumes2.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
TuomasP
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 99
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Vantaa
Etulaji: Potkunyrkkeily

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4663

Viesti TuomasP »

Tällä viikolla oli viimeinen arviointikeskustelu ja kiitettävällä arvioinnilla meni läpi. Vuoden ja yhdeksän kuukauden rutistuksen jälkeen lokakuussa tulossa lähihoitajan paperit käteen. Kyllä aikuisopiskelu kannattaa, vaikka välillä rankkaa olikin :) Bonuksena tällä viikolla ensimmäinen uuden alan työhaastattelu, ja tänään tuli tieto että töitä olisi tarjolla vähintään ensi toukokuun loppuun. Utmärkt, sanoisi ruotsalainen.
tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2463
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4664

Viesti tapsaattori »

Onneksi olkoon TuomasP. Tuo on kyllä palkitsevaa.
Menin ite kans (uudestaan) kouluun vähän vanhemmalla iällä. Vaikka aikaa on vähemmän ja pää toimii hitaammin niin ihme kyllä sitä saa paljon enemmän aikaan kuin parikymppisenä. Hyvä lukujärjestys auttaa mulla ja jonkinlainen itsekuri joka on kai kehittynyt.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 318
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvän mielen ketju vol. 2

#4665

Viesti Mika »

TuomasP, tuo on kyllä hieno saavutus ja varmasti mahtava tunne. :jepa: :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 96 kurkkijaa