Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3376

Viesti Totte »

McKe kirjoitti: Huomenna hakemaan kirjallinen todistus insinööriydestä. En totta puhuakseni uskonut tähän vielä kuukausi sitten. Monenmoista mutkaa on ollut matkassa ja useana yönä on nukkuminen jäänyt väliin, mutta maalissa ollaan.

Kiai! [smilie=ppsmilie.gif]
Onnea! :peukku:

Minkä alan insinööri tuli?
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6229
Lauteille: Joulukuu 2010

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3377

Viesti Aihki »

Totte kirjoitti: Minkä alan insinööri tuli?
LOL

Ei sillä ole niin paljon väliä, jos ei ole tuotantotaloudelta niin on oikea insinööri olipa melkein mistä tahansa muualta.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3378

Viesti Kari Aittomäki »

Jussin sankariteosta, ja etenkinnoista hullaantuneista vastauksista..

Voi hellanlettas ku te ootta lutusia!
Tuohan on täydellinen tapahtumainkuvaus maaiman vanhimmasta rullaustaktiikasta!
- Heikaveri ootsä okei! Noustaanpas hiiop... missästaskussa sulla on avaimet.. nonni. Hyvää kotimatkaa ja glada vappen.

Mä luultavasti olisin kääntäny ton pällin.
Todennäköisyys sympatiseeraamiselle ois kutakuinkin olematon.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3379

Viesti PDC »

Hahah :D
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 96
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3380

Viesti Jussi Häkkinen »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mä luultavasti olisin kääntäny ton pällin.
Todennäköisyys sympatiseeraamiselle ois kutakuinkin olematon.
Njoh, tolla pakkasella meikäläisen toimistoranteen paksuista jamppaa käy himpan sääliksi. Olisi meinaan aamulla ollut ihan täyskylmä.

Olen nähnyt kyllä tuollaisella meiningillä juopuneita rullattavan etenkin nimenomaan vapun aikaan.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3381

Viesti T-T »

Romanit ovat usein todella avuliaita tuollaisissa tilanteissa...

Muutenkin todella hyvä teko Jussilta, mutta eikö toi pitäs olla ihan perusjuttu...vaiko mitä?

Noita lötköjä löytyy milloin mistäkin katollaan, ja v1tuttaa huolella se ihmisten päivittely kun jotain pitäs niinkun tehä, mutta jalat on pultattu maahan ja kattellaan.

Jos jollain on pokkaa kävellä ohi niin kuolkoon helvetissä...ja uudestisyntyköön vasemmistonuorena. Pitkä kärsimys.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3382

Viesti PDC »

Meinasin itseasiassa kirjoittaa silloin kun kommentoin samaa, että tuo todellakin pitäisi olla ihan normaalia. Se toki ei poista hyvän teon merkitystä.
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3383

Viesti McKe »

Aihki kirjoitti:
Totte kirjoitti: Minkä alan insinööri tuli?
LOL

Ei sillä ole niin paljon väliä, jos ei ole tuotantotaloudelta niin on oikea insinööri olipa melkein mistä tahansa muualta.
Hienosti sanottu siellä takarivissä.
Bio- ja elintarviketekniikkaa mä olen opiskellut äärimmäisen ahkerasti menneet vuodet.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3384

Viesti Kari Aittomäki »

T-T, itseasiassa mä olen kerran sunnuntai-Espalla nähny ku kolme vasemmistonuorta (tyttöjä, tuttuja) puolusti umpikännistä Lihavaa Lompsaa (ilm risteilyltä tulossa ja juna-asemalle menossa) viittä liukasta somalirullaajaa vastaan.
Oltiin Skipin kans liikkeellä joten jatkon saattaa arvata..
Heh, jotenkin siihen ilmaanty kaikkia muitaki tuttuja mukilointipoikia, ilmeisesti siks että somalivyöry alko eskaloitua.
Stadi on, tai oli. Kai se yhä on.

Juttu päätty kohdaltamme siihen että heitettiin polo intactina junaan asti. Märisemisistään huolimatta.
Ja vasuri-mimmit sai edesmenneen Häppärin terassilta 3 drikkiä/... joka juttu välitty käsimerkein, tuttua jengiä tonteilla..

Se oli hyvää aikaa.
Ja juu, emmä oikeesti ois sitä Jussin pokaa rullannu, enkä jättäny hankeen makaamaan.
Heitteillejättö ei kuulu mun curriculumiin.

Heh, mä olen kerran kantanut halveksimani tapauksen kämpilleen.
Asuin tuolloin Töölössössä, Cygnaeuksenkadulla, ikkunasta näky Manala.
Periaatteessa ässäkämppä..
Mutten viihtyny.

Mutta sunnuntaisin kävin Hesarilla, koska.
Ja säännönmukaisesti dallailin kämpille, arpiset tonymorat katua takoen.
Bootsikävely öisillä kaduilla on oma juttunsa kyllä.
Jostainsyystä sain olla rauhassa niitä tennarijengeiltä jotka kuulemma reitillä väijy.

No kerran sain näkyviini Tapauksen etutöölö..
Storyvillejengiä, tyyliin feikki. Vankassa kännissä tennarit lipsuen, tyyliin tolpalta tolpalle. Kolmevitonen, kookas, nousujohteinen.
Ja puskissa tosiaanki suhisi, rottia on monenlaisia ja pahimmilla on merkkifarkut ja...

Kävelin hoippujan luo joka just harkitsi hoippumisen muuntamista nelivedoksi..
- Quo vadis, captura?
Vastaus oli mallia george.
Tempasin jätkään ryhtiä ja vedin eteenpäin.
Kantamiseksihan se meni.
Nostin äitinsä pojan hartioilleni, vilkasin tilanteen ja totesin tyydyttäväksi ja lähdin kiroillen eteenpäin.
- Jos sä perkele ykäät mun päälle mä... mä.. kiroilen sulle lisää, sattans jansson.

Hyökkäystä ei tullu.
Sain sen osoitteenki selville, onneksi naapurikorttelissa.
Pari navakkaa avokasta herätti kyyttiläisen ja hoipparehti portistaan sisään.
On yhä aktiivi sekä urallaan että politiikassa.

On edelleen paukapää, kertovat.

Ois pitäny rullata.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 196
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3385

Viesti Elina »

Hienoa, että teistä niin moni välittää tuntemattomasta kanssakulkijasta auttaakseen. Tuntuu, että kovin moni ei sitä tee.

Mitä tulee sitten tuohon Jussin kehumiseen ko. toiminnan johdosta, niin eihän se rohkaiseva kommentointi hänen toimintaansa ajatellen ole keneltäkään muulta pois. Täytyy ilmeisesti muistaa kehuskella kovasti muitakin kirjoittajia :D
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3386

Viesti T-T »

Ei kukaan ole ottamassa Jussilta mitään pois :D

Kukaan ei ole vaan pitkään aikaan sanonu mitään kaunista ja mukavaa mull.... :( :smt087 :smt088

no niin asiaan...

Mut on yksi todellisen aidon oloinen takakenopilvihippi pelastanut putkayöltä (öiltä?)

Sitäpaitsi positiiviset vasemmistotytöt on aika suloisia sillai omalla tavallansa, varmaan koska ne oikeesti haluaa olla "hyviä ihmisiä"

Siinä tilanteessa on ittessään aina jotain koomista, kun samaan aikaan kiroaa, ja auttaa toista.
"prkele sun kanssa, päästä nyt irti niin mä saan tos...PÄÄSTÄ NYT IRTI SIITÄ!....saatn läski...ja eihän ne jalat kanna...prkele!!!"

Ja en mä kyllä milään olis susta Kari uskonutkaan, että tuollaiset jättäisit makaamaan. Ei se ollut mun viestin tarkoitus.

Ne hölmöt jotka oikeen tekee ittestänsä maalin, ja luulee handlaavansa tilanteet niin on sitten erikseen...Niitä on turha mennä auttaa, kun eiväthän ne apua tarvi...omasta mielestään.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3387

Viesti Paappa »

Onhan näitä. Itse otin vaimon kanssa joskus hyvin juopuneen, lähes sammuneen tytön Kaisaniemen puistosta kyytiin ja vietiin kotiin. 20 astetta pakkasta ja oltiin tulossa teatterista. Pelättiin koko matka että se oksentaa penkille.

Muutamia hyvin nuoria eli alaikäisiä liftarityttöjä olen ottanut kyytiin ihan siksi pidän itseäni vaarattomana kuskina.

Kiitokset Jussille hyvästä teosta.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 96
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3388

Viesti Jussi Häkkinen »

Relatkaa. :) Oma kirjoituspohjani oli lähinnä se, että tuli hyvä fiilis tuolloin. Ohikävelijöitä tiedän olevan ja Turussa on pari kylmöä niiden myötä tullut. Ehkä puoliolona oli myös, että näinä pikkujouluaikoina tapauksia voi olla muuallakin, eli silmät auki.

Hyvän mielen settiä tänään: sää on edelleen pirun mukava. Minä pidän pehmeästä lumisateesta, juuri oikealla tavalla kevyestä pakkasesta ja ylipäätään talvesta.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3389

Viesti nassesetä »

Uusi käytetty raivaussaha pelittää. Takana jälleen kolme päivää rentoutumista reikäperkauksen parissa. Pää tyhjenee kivasti kun hämärästä hämärään polttaa kaloreita mukavassa pakkassäässä.
Huomenna pikavisiitti pohjoiseen sopimaan alkuvuoden työkuvioista. Hyvällä tuurilla 3kk kakku luvassa.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 311
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3390

Viesti bodyguard »

Mulla on varmaankin aika monen asian summana hyvä mieli tällähetkellä. Vähäisimpänä niistä ei ole se että miten mahtavia ihmisiä mun elämässäni loppujenlopuksi on :heart:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 69 kurkkijaa