Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju vol. 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3346

Viesti tohtorismies »

Kuhmu kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti: Ilmeisesti mykoplasma, männy vähän tämä vuosi reenaamisen kanssa persiilleen vaikka onkin yritetty. Enemmän ja vähemmän jotain koko ajan päällänsä.
Verikokeilla selviää onko mykoplasma.
Ja oljhan se. Onhan tässä tunaroitu koko vuosi treenata mutta homma alkaa olla taasen entistä enemmän infernaalisessa nousussa. " onclick="window.open(this.href);return false;
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 299

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3347

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Talvi on saapunut... :smt003
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 83
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3348

Viesti Kalle Koskinen »

Tämä vuosi on mennyt tiukasti remontin kanssa, enkä ole juurikaan päässyt treenaamaan. Nyt on muutamat jutsutreenit käyty, kun edellisistä oli aikaa melkeinpä vuosi. Hauska oli huomata kuinka oma tekeminen (asenne) oli muuttunut himpun verran aggressiivisemmaksi. Taidosta en tiedä, mutta fiilis oli enemmän kohdillaan. Liekö aivojumpalla ollut sitten osuutta asiaan?

On myös kiva huomata, että nämä kroppatreenitkin kaikesta vähäisyydestään huolimatta ovat kehittyneet. Keskikroppa on voimakkaampi kuin koskaan ja pitkän leuanvetotauonkin jälkeen tänään yllätyin kun sain tehtyä parhaimmillaan hyvän 14 toiston sarjan. Kun kerran yhden jalan kyykyt ja yhden käden punnerruksetkin menee, niin pitäisiköhän ottaa oikeasti tavoitteeksi yhden käden leuanveto? Tiedän että vaatii pirusti työtä, mutta ei kai se yrittäminen ainakaan tilannetta pahenna :D
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 328
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3349

Viesti Kristian Hyvärinen »

Ei ole juurikaan tullut lihaa eikä pastaa/riisiä popsittua liha-hiilarikitkuista huolimatta. Tämä siis iloinen asia, koska olen vuosien ajan laiminlyönyt monipuolisen ruokavalion jauheliha-pasta -kombon turvin. Kukkakaali ja kaali ja porkkana ja sipulit ja herkkusienet ja kananmunat ja juustot ja oliivit ja salaatit ja paprikat *rakkautta*. Olen myös lukenut (koulukirjojakin!), soittanut ja harjoitellut shakinpeluuta enemmän kuin aikoihin - tietokoneen napsaiseminen seinästä oli kyllä ehkä vuoden 2012 terveysteko. Jumppaaminenkin maistuu. Karkit, maitosuklaat, limsat, keksit ja sipsit ovat jääneet pois, ja jo parissa viikossa olen havainnut muutoksen vartalossani. Kai se treenikin. :D

Nyt, nyt on hyvä meno. 8-)
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3350

Viesti obmijoy »

H&M mainokset saa hyvälle päälle kerankin on saatu muodokaita otuksia hyviin rytkyihin
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 125
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3351

Viesti kivi »

Saatiin nettiyhteys vihdoinkin auki ja sain sen jopa toimimaan tietoturvaohjelmineen sun muineen. Olen nero :smt003
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 138
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3352

Viesti AlexMachine »

Pikku pakkanen, lunta sataa. Sisällä vanhassa talossa on lämmin. 50-luvun sähkökynttilät ikkunalla tunnelmaa luomassa ja nyt lähtee tuore, juuri pyydetty meritaimenen filee uuniin :) (Appiukko toi mereltä, ei itse pyydetty)
The beatings will continue until morale improves.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 125
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3353

Viesti kivi »

Sain hankittua salikortin, ja nyt sitten toinen reeni takana. Hieno olo kun semmonen tietty väsymys pitkästä aikaa. On vaan masetavan paljon pudonnut voimatasot siitä mitä joskus oltiin. Tokihan ne nousee taas pikaisesti takaisin, kun nyt periaatteessa parin kuukaudentauon jälkeen alkaa taas kylmiltään vetelemään. Jos sitä tällä kertaa osaisi vihdoin ottaa semmoisen rauhallisen alun.

Edit. Ja sitten semmonen ihanuus tapahtui että kun tulin sieltä salilta kotia niin tyttöystävä kuunteli kotosalla Metallicaa levyltä. Ehkä sekin alkaa kohtapuoliin oppia :smt003 .
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3354

Viesti Paappa »

Ei se polvi mennytkään niin pahasti kuin aluksi luultiin. Kierukka lienee ehjä, vain nivelsiteessä on jokin repeämä. Muutaman viikon kun on rasittamatta liikaa niin eiköhän se sillä.

Ei mene vuodenvaihteen Firenzen matka vaimon kanssa siis puihin. :)
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3355

Viesti McKe »

Vihdoin kaikki opintosuoritukset kirjattuna järjestelmään. Opinnäytetyö jäi odottamattoman resurssipulan takia kalpeaksi varjoksi suunnitellusta, mutta haparoivin liikkein tähtäsin vahvaan ykköseen. Sain kolmosen. 18.12. valmistujaisjuhla.

Toimii! \:D/
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuntoilija
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 74
Lauteille: Marraskuu 2012
Paikkakunta: Helsinki

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3356

Viesti Kuntoilija »

Viime torstaina judokaveri sanoi, että voimani ovat kasvaneet. Aiemmin minut sai mattoon tuosta noin vain. Enää ei. :)
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3357

Viesti obmijoy »

Paappa kirjoitti: Ei se polvi mennytkään niin pahasti kuin aluksi luultiin. Kierukka lienee ehjä, vain nivelsiteessä on jokin repeämä. Muutaman viikon kun on rasittamatta liikaa niin eiköhän se sillä.

Ei mene vuodenvaihteen Firenzen matka vaimon kanssa siis puihin. :)
miten sait tuon selville
munki polvet on kipeet
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3358

Viesti Aihki »

obmijoy kirjoitti: munkin polvet on kipeet
ja nunnan selkä?
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 125
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3359

Viesti kivi »

On se elämä jännää. Olen pistänyt saakelin monta työhakemusta, ja sitten ajattelin soittaa vanhalle pomolle, joka ei käsittääkseni pitänyt minusta mitenkään erityisen paljon, niin taisihan se napsahtaa se vakkari homma samantien. Pääsen vieläpä hommiin joita en ole aikaisemmin tehnyt, ja se on siis ollut toiveena jo pitemmän aikaa, kun tein pääni sisällä sen pienenison tajuamisen että jos haen työtehtäviin johob pääsee vaikka ilman työkokemusta, niin enhän minä ikinä opi mitään uutta alalta. Nyt sitten tehtäviin joissa olen ollut tekemässä vain hyvin vähän, mutta joskos sien nyt sitten oppisi uutta ja jeejee muutenkin.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 106
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Hyvän mielen ketju vol. 2

#3360

Viesti Aleksi T »

Hieman kun löysäsi hetkeksi ja otti yhden päivän ihan lunkisti, vaikka reenasin kyllä hieman, niin olo on taas paljon parempi ja mieli skarpimpi. Lisäksi on taas ihan älyttömän paljon kaikkea mielenkiintoista tekemistä ja oppimista, että ei pitäisi tylsiä päiviä tai tyhjiä hetkiä olla.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 120 kurkkijaa