Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Sami Tolvanen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 210
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Helsinki

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#31

Viesti Sami Tolvanen »

JanneM kirjoitti: Mulla ei oo mitään muuta sanottavaa tähän aiheeseen, kun... Miksi ihmeessä kaveri joka on olevinaan hard core muslimi yrittää puhua niin kuin jamaikan rastafari? Eikös se nyt mene vähän ristiin?
No mutta eikös ne molemmat ole vähän niinkuin Jumalan miehiä...?
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#32

Viesti Kari Aittomäki »

Jaaha, en huomannu melko suoraa kysymystä eli mennääs tohon sivuasiaan.
Mika kirjoitti: Näköjään edelleenkin, vuodesta toiseen, ja samoin minä edelleenkin, vuodesta toiseen ihmettelen ihmettelyäsi. Kunnollista selitystä tästä en ole vieläkään kuullut, mutta luultavasti vika on minussa, kun en vain ymmärrä.
En ole itse ymmärtänyt keskustelun tapahtuvan yleisellä tasolla, laajennetun kaikkiin julkkiksiin.
Minätyhmä olen nääs jutellut frendeistäni.
Stadin yöelämän yksi mukavista kohdista, oman elämäni ankkureista oli sunnuntai-ilta ja portsarien kokoontumisajot.
Se oli täydellinen paikka tavata jengiä, solmia tuttavuuksia ja tarvittaessa käyttäytyä maineen vaatimalla tavalla.
Sielä mä Tonyyn ja Simppankin tutustuin.
Ne näki ku mä nukutin jonku tornin jengin keskellä niin ettei vieressäolijatkaan huomannu tapahtunutta.
Se oli se alkupotku, muistaakseni.

Eli olen kaikenaikaa jutellu frendeistäni.
Yleisellä tasolla olen vaan äimistänyt tätä tarvetta katella negatiivisesti julkkiksia.
Ittelläni kun ei moista tarvetta tunnu olevan.
Voisin toki kertoa jutun tai parikymmentä siitäosastosta, mutta ei mulla ole mitään tarvetta niitten olemiseen laatuun "kriittisesti" puuttua.
Tehkööt mitä tekevät.

ja mitä en nytkään tajua..
Mitä Rantalainen on varsinaisesti tehnyt?
Mä kattelin nuo pätkät ja ihan vaan äijäilyltähän tuo vaikutti vain.
Asiansa esilletuonnin sävyä voi toki kritisoida mutta eihän siinä nyt mitään ihmeellistä ollu.
Simo esitti kaikennähnyttä veteraania ja se erienvälinen evvk-kiemurtelu oli nähdäkseni jotain hiukan vajaaksijäänyttä yritystä laittaa ruotuun nuorempaa ja terävämpää toimittajaa. Joka olikin muuten aika ponteva emäntä.
Saatan alkaa seuratakin.

Siitä vaahtoamisesta ministerin suuntaan.
Mie tykkäsin.
Simppa esitti vaahtoavaa funda-muslimia.. aika hyvin.
Minusta se oli jopa aaiiika pehmeä versio.
Se näytti siltä että senkanssa saattais kyetä keskusteleen.

Mä näkisin ton aika vankkana linjanvalintana ja toivoisin ettei huomiopiste karkaa epäolennaisuuksiin.

jep
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#33

Viesti Mika »

Kari Aittomäki kirjoitti: Eli olen kaikenaikaa jutellu frendeistäni.
Tämä on varmaan yksi avaintekijä.
Yleisellä tasolla olen vaan äimistänyt tätä tarvetta katella negatiivisesti julkkiksia.
Sillä tästä ei mielestäni ole kyse. Negatiivisia asioita katsotaan negatiivisesti, oli kyse julkkiksista tai naapurin Reinosta. Se on ihan normaalia. Oletkin varmaan huomannut, että edustat omanlaistasi äärilaitaa tässä asiassa - mikä ei silti sinänsä tarkoita mitään.
Mä näkisin ton aika vankkana linjanvalintana ja toivoisin ettei huomiopiste karkaa epäolennaisuuksiin.
OK, voi tietysti olla, mutta mihin Rantalainen mahtaa tuolla linjalla sitten pyrkiä?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#34

Viesti Kari Aittomäki »

Nähdäkseni se haluaa takas sinne missä oli. Julkisuuteen.
Eli tässäkohtaa almanakkaa.. huomiota tulevaan kirjaansa.
Tietystihän voi olla että hän on verisen tosissaan uskonsa kanssa ja se toimii motiviivinansa.
Voi hyvinkin olla niin.

Kohta kaks.
Mä en pysty näkeen negaatiossa mitään.
Niinku mitään.
Mitä mä siitä, miten minä yksilönä muka kehityn muita solvaamalla?
Mitä mulle jäis käteen siitä sessiosta?

Voisin toki kertoa siitä, kun kierin nauruuntukehtumaisillani, sananmukasesti, tårta på tårta laattialla kun Täpäni Känsä esitti rokkimiestä sifonkihuivi kaulassansa. Ou je, je.
Mutta silti en räävää Tapani Kansaa joka on tehnyt mittavan uran viihdepuolella - ja osaa homman ihkaoikeesti.
Mä oon nä'hny kun se lukee yleisöään ja Viihdyttää.

Mitä mä tässä taas yritän selittää on se, että Kunnioitus on hyvin hyödyllinen mielen asemointila.
Kunniotus on ase, empatia on ase. On hyödyllistä koettaa tajuta missä kanssaihmiset menee sieluntilojensa kanssa.
Julkkisrääväily on sen asian antiteesi.
ja rääväily mikä hyvänsä. Maailma on niin sekava sillisalaatti että on vaan tyhmää takertua kynsinhampain Näkemyksiin.
Tycker jag.

Mä todella toivon että Mujahedin ura tosta saa uuden nousun.
En kannata aatettaan mutta..
onpa väliä, mun kannatteluilla.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#35

Viesti Mika »

Kari Aittomäki kirjoitti: Nähdäkseni se haluaa takas sinne missä oli. Julkisuuteen.
Eli tässäkohtaa almanakkaa.. huomiota tulevaan kirjaansa.
Tietystihän voi olla että hän on verisen tosissaan uskonsa kanssa ja se toimii motiviivinansa.
Voi hyvinkin olla niin.
OK, voi olla, mutta kirja ilmestyi juuri, kun taas Rantalainen on ollut muslimi jo yli 15 vuotta.
Kohta kaks.
Mä en pysty näkeen negaatiossa mitään.
Niinku mitään.
Mitä mä siitä, miten minä yksilönä muka kehityn muita solvaamalla?
Tätä juuri tarkoitan, kun sanon että katsot asiaa omalla tavallasi, etkä hyväksy oikeastaan lainkaan mitään negatiivista. Kyse ei ole solvaamisesta. Kaikki negatiivinen kommentointi ei automaattisesti ole herjaamista. Sinähän et edes elokuva-arvosteluissa siedä negatiivisia kommentteja (vrt. taannoinen dialogisi Alioppilaan kanssa), joten ihan takuuvarmasti edustat äärilaitaa tämän asian suhteen.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Geezer
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#36

Viesti Geezer »

Olipas erikoinen veto Rantalaiselta tuo Veitolan setti.
Haluaako Simo lobata uutta kirjaansa esittämällä,noh ei ihan tasapainossa olevaa ihmistä vai mitä,häh.
Hieman tasapainoisemman kuvan sai herrasta HPR:n aikana.Samoilla lauteilla olen istunut pariin kertaan Tapanilan Erällä, joskus 90-luvun alkupuolella ja jutut olivat kyllä reippaasti fiksumpia kuin nyt.
Joko mies on raiteiltaan tai julkisuuden hakemisessa on vajottu BB-Hennan tasolle.

Tuo fundamentalisti muslimi-juttu,ei jymarra. Yhtä aitoa, kuin Etiopialaisten mäkihyppy, väkisinväännettyä.
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#37

Viesti Kari Aittomäki »

Voiskos joku ihan yksilöidä mikä Rantalaisen käytöksessä oli epätasapainoisaa?
Kysyn ihan tosissani koska mä en nähnyt kuin rehvastelua ja äijäilyä.

JanneM, ne jamaicanneekerisjutut on vanhaa tavaraa, Simpan käyntikortistakin pällisteli aikoinaan joku rastalätty.

Mika, kertoisitkos sitte mistä mä jään paitsi?
Vaikka olen, pyrin totaalisen blancoon päähän seminaaritilanteessa.. se ei tarkoita etten osaisi olla kriittinen jos niikseen tulee.
Mä en vaan koe sitä tärkeäksi. Tärkeilyä siis.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#38

Viesti Mika »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mika, kertoisitkos sitte mistä mä jään paitsi?
Vaikka olen, pyrin totaalisen blancoon päähän seminaaritilanteessa.. se ei tarkoita etten osaisi olla kriittinen jos niikseen tulee.
Mä en vaan koe sitä tärkeäksi. Tärkeilyä siis.
En sanoisi että jäät mistään paitsi, mutta vaikutat tämän asian suhteen aina kovin äkäiseltä. En tiedä onko se hyvä vai huono asia - minua se ei haittaa lain, vaikken sitä ymmärräkään. Mutta mielestäni taaskin vähän sekoitat asioita. Ei Rantalaisen temppujen puiminen liity siihen, mitenkä avoimella mielellä tepastelee johonkin tappeluslajiseminaariin. Tietty joku voi olla sellainen ihminen, että on joka asiasta ja kaikista ihmisistä vain negatiivista mieltä (muistat varmaan ihan liiankin hyvin sellaisian täälläkin olleen ennen kuin heidät lahdattiin), mutta kaipa tuollaisia on hyvin vähän. Muu olisikin pelottavaa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#39

Viesti Kari Aittomäki »

Tässä onkin taas kaksi keskustelulinjaa eli Rantalaisen oletettu viirupäisyys - johon ei tunnu tulevan kommentteja - sekä mun hyökkäävä :lol: positiivisuuteni.

Jälkimmäinen tuskin ketään valtavasti kiinnostaa, onpahan vaan mielenliike jonka olen ittelleni katsonut parhaaksi.
Tiedon ja elämyksien hankinnassa siis.
Henkilönä taasen olen hyvinkin synkkä, ajoittain. En tykkää siitä itsestäni kyllä yhtään.

Mutta ei tästä sen enempää, olen aivan valmis säätämään kaasuliekkiä pienemmälle ja liittymään marmattajien kerhoon.
Tuskin kuitenkaan, mä nääs en saa siitä mitään. Ihmettelen mitä joku saa.

Silloin takavuosina kun olin tuorekurkku, suosikkien LP-levyt ostettiin ja niitä soitettiin, annettiin aikaa sille musiikille imeytyä. Siis kokonaisuutena, levy kerrallaan.
Levy soi kaikena aika, siihen totuteltiin, sitä kuunneltiin ja analysoitiin.
Äimistellen miksi se on tällä kertaa erimoinen ku viimeks.
Annettiin aikaa sulautua, annettiin myrkyn vaikuttaa.
Annettiin aikaa. Sivuaa vankasti aloittamaasi ketjua toisaalla.
Siksipä esim Madnessin lempparini on kappale nimeltä Blue skinned beast.
Ei löydy tuubista.
Eiku löytyypä!
" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuotakin älppyä silloin vankasti haukuttiin, kuinka Madness on nyt menettänyt ilomielensä..
Mun korvaan vaan alko tuo bsb soida koko ajan paremmin ja paremmin, se synkähkö terävyys pelittää yhä. Toki mukin tuotanto.
Mutta mulla olikin kärsivallisyyttä.

Vierastan lujasti pikaruoka-asennetta kokemuksien suhteen, sellasta kärsimättömyyttä joka haluaa ärsykkeitä tietyssä järjestyksessä ja sopivan lyhyissä paketeissa.
Heijastuu myös kamppailulajien opetusmetodeihin, ilmiönä hyvin erittäin vastenmielinen.
Leffoissa ja popissa miltei yhtä ikävä ilmiö.

Rantalaiseenhan tätä ei saa sidottua enää mitenkään, enkä halua edes ajatella viittaamiasi tahoja.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#40

Viesti Jorge »

Kari Aittomäki kirjoitti: Tässä onkin taas kaksi keskustelulinjaa eli Rantalaisen oletettu viirupäisyys - johon ei tunnu tulevan kommentteja - sekä mun hyökkäävä :lol: positiivisuuteni.

.
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Simo ... 5242919217" onclick="window.open(this.href);return false;

No positiivisella asenteella varustettu ihminen tietysti on samaa mieltä Simon kanssa, että hyvässä uskossa on toimittu ja muutenkin on äijätouhua. Kyseessa on varmasti ollut syyttömänä saatu tuomio ja oikeusmurha.

Oletko sitä mieltä, että jos on -80-90- luvuilla digannut Avea, Kuunoa ja Aittoa, niin on sitten maailman tappiin huipputyyppi?
Geezer
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#41

Viesti Geezer »

Tuossa Marian haastattelussa äijäilyä oli osio josta puhuttiin Kostiaselle annetusta fyysisestä moitteesta.
Muuten Simon puheita oli vaikeaa seurata, aiheesta syrjähdeltiin ja kehonkieli oli melkoista,vaikeaa edes kuvailla.Tästä englannin solkkaamisesta tuli lähinnä Hulkon Antti mieleen.
Tää fundamentalisti juttu ei vaan kolise meikäläiselle.Ihan sama vaikka olisi fundamenttalisti pitsinnypläyksessä ja siihen yhdistettynä kiihkeä fanaattisuus, niin tasapainoinen ihminen ei mahdu samaan lokeroon. Simo suomesta kun heitää Mekan käyneen kalotin päähänsä ja alkaa paasaamaan kuolemaa afganistanissa oleville joukoille,tyyliin "antakaa meidän olla rauhassa tai noutaja tulee", niin ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Tällainen radikaali muutos on kaverissa havaittavissa,ehkä kyseessä on vain julkisuuskuva,mutta muukin kohkaaminen viittaa johonkin muuhun.Pauli Aalto-setälä totesi HPR:ssä vierailleen "onnea valitsemallasi tiellä", sitä samaa voisi kai Simolle toivottaa.
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#42

Viesti tohtorismies »

Kari Aittomäki kirjoitti: Tässä onkin taas kaksi keskustelulinjaa eli Rantalaisen oletettu viirupäisyys - johon ei tunnu tulevan kommentteja - sekä mun hyökkäävä :lol: positiivisuuteni.

.

Siitä en tiedä onko Rantalainen viirupää vai ei mutta mitä tulee omaan kommenttiini hänen kehonkielestä niin jokseenkin "roikkuva silmänseutu ja ankara jalan naputus" näyttää aika tutulta. Jokseenkin kaikilla ankarilla hapoilla ja nisteillä nykyisillä tai entisillä on huomattavissa samankaltaisuuksia fyysisessä olemuksessa ja hermostuneessa käytöksessä. Mutta se onkin vain minun näkemykseni. Tiedätkö muuten onko hän kärsinyt lääke tai alkoholi riippuvuudesta? Kiinnostaisi tietää meneekö arvio oikein vai ei.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#43

Viesti Kari Aittomäki »

En tunne tarpeeksi päihdepuolta osatakseni tulkita naputteluja ja piputteluja.
Ja kyllähän viiskymppisellä pitää silmäpussit olla.

En tiedä riippuvaisuuksistaan, se tuntemani sälli ei juonu mitenkään järjettömästi.
Jorge, kiitos ilkeämielisyyksistä.
Liitteyn tuohon toiseen keskustelulinjaan, mä vaan ihmettelen saannoksiasi?
Mitä tollasesta jutusta niinku saa?
Mulle tollaset närinät ei aiheuta suurempia mielenliikkeitä, lievää ihmetystä vaan.
Ja mitä kyssäriin tulee, olen lojaali frendeilleni vaikka näillä vähä takarengas vipattaiski.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#44

Viesti Jorge »

Kari Aittomäki kirjoitti: Jorge, kiitos ilkeämielisyyksistä.
Liitteyn tuohon toiseen keskustelulinjaan, mä vaan ihmettelen saannoksiasi?
Mitä tollasesta jutusta niinku saa?
Mulle tollaset närinät ei aiheuta suurempia mielenliikkeitä, lievää ihmetystä vaan.
Ja mitä kyssäriin tulee, olen lojaali frendeilleni vaikka näillä vähä takarengas vipattaiski.
Lojaali frendeilleni olen minäkin, mikä ei tosin tarkoita sitä, että heidän hölmöilynsä olisivat mielestäni arvostelun yläpuolella. Pysyn heidän frendinään niistä huolimatta.

Ja niin kuin sanoit, Rantalainen pyrkii julkisuuteen, niin eiköhän hänen juttunsa saa sitä julkisuutta tämän palstan kautta.

Ja mitä ilkeämielisyyteen tulee, pahoittelen jos sen niin koet - itse koen sen vain lievänä sarkasmina. Kohdistuen juuri siihen, että ei nyt ihan kaikki mene siihen piikkiin, että on "äijä" ja "hyvä jätkä" ja ihailee kovia jätkiä.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

#45

Viesti Kari Aittomäki »

Mä edelleen kyselisin mitä on nuo Rantalaisen niisanotut hölmöilyt?

Epäsovinnaisuus möi hyvin silloin HPR:n aikaan, nyt kun Isoveli on sanonut että Simppa on outcast niin on turvallista hyökätä?
Eikö kukaan, kekään kuunnellu mitä se mies yritti sielä sanoa?
Että kriisialueitten muslimit on aivan pirun tosissaan (no shit).
Ja että internet ja nykymedia on saippuakomediaa.
Ja muuta semmosta.
Kukaan, kekään?

Mä näkisin että Rantalaisella ois vielä pirusti tekemistä.
Niinku Halonen silloin takavuosina vaahtos:
- Sulla on Juttu ja sille on tilausta, tajuutsa, sulla on Juttu!

Sai melekeen nyrkistä.
En pidä tästä keskustelun kivittämissävystä.
En pidä siitä että viksut soittaa alta tasonsa.
Viimeksi muokannut Kari Aittomäki, loka 3, 2009, 16.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 150 kurkkijaa