Moi! Luo tili ja ota osaa iloiseen keskusteluun. 🙂

Seksuaalinen ahdistelu

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Onko sinua ahdisteltu seksuaalisesti?

Olen mies; ei ole
35
23%
Olen mies; ehkä, mutten kokenut sitä ahdisteluksi
47
32%
Olen mies; on
46
31%
Olen nainen; ei ole
3
2%
Olen nainen; ehkä, mutten kokenut sitä ahdisteluksi
3
2%
Olen nainen; on
14
9%
En halua vastata
1
1%

Ääniä yhteensä: 149

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yin-jooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 66 kertaa
Tykätty: 24 kertaa
Viesti:

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti Mika »

Yli sata sivustoa? Melkoisia ovat.
Japanin poliisi yrittää saada junissa naisia kopeloivat miehet kuriin.

Poliisi aikoo puuttua muun muassa verkkosivuihin, joilla naisten ahdistelijat vaihtavat tietoja keskenään. Sivustoilla voidaan esimerkiksi neuvoa, kuinka voi kopeloida jäämättä kiinni.

Lisäksi ahdistelijat jättävät toisilleen viestejä, joissa saatetaan kehottaa iskemään tietylle reitille tiettyyn aikaan. Se selittää osin sitä, miksi joistakin junalinjoista on tullut kähmijöiden suosikkeja.

Poliisin mukaan sivustoja on yli sata, kertoo sanomalehti Yomiuri.
http://tinyurl.com/qndjak" onclick="window.open(this.href);return false;
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Lauteille: Maaliskuu 2006
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti Atomic »

Yhdessä edellisessä työpaikassani oli hieman viriilimpi eiheteromies ja jo ensimmäisenä työpäivänäni hän innostui uudesta lihasta. No sain tehtyä hänelle selväksi että olen pesunkestävä hetero. Tiedän, rikoin taas yhden sydämmen, mutta hän toipui siitä :D, kuulemma.
Naiset ei kyllä oo pahemmin ahdistellut, muistaakseni :(
Ei järjellä, vaan täysillä!

Manny
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Lauteille: Syyskuu 2009

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti Manny »

Olen mies; ehkä, mutten kokenut sitä ahdisteluksi.

Aika perus perseenpuristelua/-läpsimistä on tullut koettua kohtuupaljon. En ole kokenut sitä ahdisteluksi, koska nämä ovat kaikki olleet mukavia tyttösiä. :) Ei ole tähän päivään mennessä häirinnyt.

EDIT: Lisätään vielä sen verran että ovat mokomasta lääppimisestä saaneet maksaa takasinkinpäin. :smt003

Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Lauteille: Syyskuu 2005

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti bodyguard »

Olen "mies" ja on. Meikalaisen naamavarkki kylla suojaa moiselta aika hyvin mutta pari henkiloa moista ovat erehtyneet tekemaan kuitenkin riittavan alkoholimaaran saattelemina.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi

Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti Presenter »

Kerran JanneM:n kanssa kun olimme paikallisessa hieman korkeamman ikärajan baarissa, yritti joku humalainen epäkiinnostava täti-ihminen ensin puristella Jannea hanurista. No, Janne kun ei jostain kumman syystä innostunut, niin sama täti yritti puristella meikäläistä. Onneksi vanhana jiu-jitsun ihmelapsena onnistuin väistämään tämän ahdisteluyrityksen, jolloin täti kommentoi närkästyneeseen sävyyn: "Eikö teihin kehenkään saa koskea?!". Ei saanut. En menettänyt kuitenkaan yöuniani tämän tapauksen johdosta, Jannesta en tiedä.

Kuvake
antaeus
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Lauteille: Syyskuu 2009

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti antaeus »

Tavattoman paljon . molempien sukupuolten taholta - yleensä naiset ovat suuttuneet, jos ei ole reagoinut heidän tarpeisiin. Kommentit ovat ovat olleet:
”Oletko homo kun ei kiinnosta” Joskus ahdistaa todellakin moinen käytös.

Kuvake
mronkain
etupotkija

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti mronkain »

Jaa-a, en ole koskaan kokenut varsinaiseksi ahdisteluksi sitä että joku on osoittanut jotain mielenkiintoa. Tai sanotaanko näin että sen osoittaminen ei ole ollut häiritsevää. En sinänsä väitä etteikö se voisi sellaistakin olla, ei ole vain sattunut kohdalle. Voin kuvitella että jos se olisi kielloista huolimatta jatkuvaa, häiritsevää tai erityisen törkeää, voisin pitää sitä ahdisteluna.

- Marko

Kuvake
JanneM
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 8 kertaa
Tykätty: 14 kertaa

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti JanneM »

Presenter kirjoitti: Kerran JanneM:n kanssa kun olimme paikallisessa hieman korkeamman ikärajan baarissa, yritti joku humalainen epäkiinnostava täti-ihminen ensin puristella Jannea hanurista. No, Janne kun ei jostain kumman syystä innostunut, niin sama täti yritti puristella meikäläistä. Onneksi vanhana jiu-jitsun ihmelapsena onnistuin väistämään tämän ahdisteluyrityksen, jolloin täti kommentoi närkästyneeseen sävyyn: "Eikö teihin kehenkään saa koskea?!". Ei saanut. En menettänyt kuitenkaan yöuniani tämän tapauksen johdosta, Jannesta en tiedä.
:lol:
En menettänyt uniani minäkään. Ja tuskin menetti kyseinen haukkakaan sillä taisi löytää kys ravintelista seuraa.

Joskus entisessä työpaikassa hieman ehkä on ahdisteltu asiakkaiden toimesta. Niin miesten kuin naistenkin saralta siis. Toiset lähentelyt on olleet epämielyttävämpiä kun toiset. Itsehhän en moiseen ole lähtenyt ollenkaan... Pois se minusta.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy

Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti Paappa »

Eräällä työmatkalla ollessa jouduin lyhentämään hotellin ravintolassa oleskeluani kun pitkälle alkoholisoitunut haaska iski minuun kiinni. Ei siitä päässyt mitenkään eroon kohteliaasti. Samoin Wienissä kongressissa käydessä joku turkkilainen naisinsinööri, joka ei ollut alkoholisoitunut mutta muuten samaa kaliiberia päätti yrittää meikäläisen vokottamista.

Jostain syystä sitä nuoremmat ja hehkeämmät eivät ole olleetkaan minusta kiinnostuneita. Onneksi olen naimisissa ettei tarvitse mittauttaa vetovoimaansa vapailla markkinoilla, tulokset voisivat olla masentavia :smt003
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)

Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Lauteille: Toukokuu 2005
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti kenttiensankari »

Kerran ovihommissa joku vanha homomies yritty kopeloida aika röyhkeästi. Onnistuin suojelemaan itseäni ja tönäisemään kyseisen "hurmurin" kauemmaksi. Lisäksi olen saanut kuulla vanhemmilta naisihmisiltä kaikenlaisia vihjailuja ja muuta vastaavaa. Enpä ole uniani menettänyt tai itkenyt näiden tapahtumien vuoksi :lol:
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä

Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Lauteille: Heinäkuu 2007

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti nassesetä »

Kerran baarissa ilmeisesti joku mies kouraisi p€rseestä. En ole kuitenkaan varma kumpi oli kyseessä, koska ryysis oli melkoinen. Laskuhumalassa ei muutenkaan paljoa jaksanut kiinnostaa.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away

Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2006

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti Kristian Hyvärinen »

Kukaan ei halua ahdistella söpöä hyvännäköistä 18-vuotiasta. :( Paitsi mun tyttö. :heart:

Toivottavasti en vastaisuudessakaan siis törmää moiseen käytökseen.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin

En allekirjoita mitään, mitä olen sanonut yli vuosi sitten, ellen toisin mainitse. Kohtelen sitä varhaisempia tuotoksia jonkun toisen kirjoittamina viesteinä ja ajatuksina.

heian
kylkeenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2006

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti heian »

On ahdisteltu ja ei todellakaan ollut mukavaa.

Jarppa
etupotkija
Lauteille: Heinäkuu 2005
Tykätty: 2 kertaa

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti Jarppa »

nassesetä kirjoitti: Kerran baarissa ilmeisesti joku mies kouraisi p€rseestä. En ole kuitenkaan varma kumpi oli kyseessä, koska ryysis oli melkoinen. Laskuhumalassa ei muutenkaan paljoa jaksanut kiinnostaa.
Mua on baarissa mies yrittänyt suudella suoraan suulle, mutta käänsin päätä ja väistin poispäin joten osui vain poskelle. Olin hetken aikaa aikamoisen häkeltynyt, mut nyk. vaimo tajus nopeammin ja sanoi kovaan ääneen "SE ON MUN MIES!". :lol: En kyllä tuotakaan kokenut ahdisteluksi, kuten en oikeastaan muitakaan, molempien sukupuolien tekemiä, mitkä varmasti täyttäisi ahdistelun merkit jollekin toiselle tehtynä.

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yin-jooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 66 kertaa
Tykätty: 24 kertaa
Viesti:

Seksuaalinen ahdistelu

Viesti Mika »

Jarppa kirjoitti:
nassesetä kirjoitti: Kerran baarissa ilmeisesti joku mies kouraisi p€rseestä. En ole kuitenkaan varma kumpi oli kyseessä, koska ryysis oli melkoinen. Laskuhumalassa ei muutenkaan paljoa jaksanut kiinnostaa.
Mua on baarissa mies yrittänyt suudella suoraan suulle, mutta käänsin päätä ja väistin poispäin joten osui vain poskelle. Olin hetken aikaa aikamoisen häkeltynyt, mut nyk. vaimo tajus nopeammin ja sanoi kovaan ääneen "SE ON MUN MIES!". :lol:
:nauruhammas:

Oikein 8-)
En kyllä tuotakaan kokenut ahdisteluksi, kuten en oikeastaan muitakaan, molempien sukupuolien tekemiä, mitkä varmasti täyttäisi ahdistelun merkit jollekin toiselle tehtynä.
Sama. Joskus teininä join olutta rännillä (Porissa yksi keskustan kortteli, jota aikoinaan kierrettiin viikonloppuisin) yhdessä sisäpihassa, ja siihen tuli sellainen reppanan oloinen keski-ikäinen mies. Selvästi sillä oli jotakin mielessä, kun yritti tarjota olutta ja oli kovin ystävällinen, mutta juuri sellaisella taka-ajatusmaisella tavalla. Vaikka mä olin siihen aikaan alle 60-kiloinen, tämä mies oli minuunkin verrattuna reppana. Siitä huolimatta löin sen kaljapulloni rikki parkkialueen kaltereihin ja käskin häipymään, vaikka minua ei yhtään huolestuttanut koko tilanne. Kadun vieläkin typeryyttäni ja tuollaista teineille tyypillistä väkivaltaista uhoilua. Kaduin sitä oikeastaan jo heti silloin :(

No, vähän aikuisempana olin reissaamassa reppu selässä. Unkarissa tutustuin yhteen kanadalaiseen homokundiin. Hauska kaveri tämä Rob, joskin aika dramaattinen. Hän puhui unkaria ja hänellä oli sukulaisia Budapestissä, joten tuli kierreltyä ja kaarreltua jonkin verrankin yhdessä. Yhtenä iltana sitten mentiin paikalliseen gay-klubiin. Jumankauta. Jos unkarilaiset naiset ovat kauniita - ja nehän ovat, mähän vietin parikin päivää siellä niin, että ostin pari pulloa punkkua ja vain istuin keskustassa useitan tunteja yhdellä penkillä pelkästään pyörittelemässä päätäni - niin tällä gay-klubilla oli sitten juuri ne naiset, jotka eivät käyneet tavallisissa baareissa, koska heitä kuitenkin koko ajan iskettäisiin niissä. Oli muuten hieno drag-show siellä kanssa.

No, kun lähdettiin baarista, niin tämä Rob yritti pussailla, vaikka tiesi kyllä minun olevan hetero. Minusta se oli siinä vaiheessa (molemmat olimme aika päissämme) niin hupaisaa, että pois kiemurtelemisen jälkeen vain nauroin hervottomasti :D

Naisten kanssa on joitakin tapauksia tullut eteen, mutta en ole niitäkään kokenut ahdistaviksi. Nyt kun olen naimisissa, pitäisi perääntyä kohteliaasti mutta päättäväisesti, mutta eipä noita ole osunut kohdalla vuosiin.

Joka tapauksessa itse koen ahdisteluksi omalla kohdallani tilanteen, jossa tunnen oloni ahdistavaksi. Jos vaikuttaa että pystyisin levyttämään tämän lähentelijän yhdellä lyönnillä, en koe tilannetta ahdisteluksi, vaikka tietenkin virallisten määritelmien mukaan se sellaista olisikin. Siksi siis vaihtoehto 2 äänestyksessä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: HarZa, tapsaattori ja 13 kurkkijaa