Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Bittihelvetti

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Bittihelvetti

#2491

Viesti katar »

Jo nyt on taas perk...ules. Mikä on vialla, kun kun Compaq-koneeni ilmoittaa aina välillä ja nyt taas, että "nettiturva ilmoittaa, että se on poissa käytöstä." Ja mä en ole ottanut sitä pois päältä. Se välillä vaan menee itekseen pois päältä, wtf??? Osaisko joku atk-nero valaista blondia, että mitä pirua??? Kun en mää ymmärrä... :oops: :x
Ja samalla, mistä johtuen meidän Samsung digiboksi/dvd/blu-raylaite välillä heittää itse itsensä päälle, se ruksuttaa jonkin aikaa miettivän oloisena ja pistää itsensä taas kiinni... Tulee välillä fiilis, kun tässä olkkarissa nukkuu välilllä ja toi masiina rutisee itsekseen, et kohta se tekee transformersit ja lähtee hyllystä liikkeelle... :hiding:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Bittihelvetti

#2492

Viesti Aihki »

En saanut verottajan PDF kaavakkeita täytettyä, tunnin googlaus tuotti tuloksen, että vanhemmassa ohjelmaversiossa, jota käytin on tuo bugi. No niin, sitten 2.5 h käyttiksen päivitystä, jotta sai uudemman version toimimaan. Jotenkin nää pikkuvirheet on niitä raskaimpia ...
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Kojo ryu karate

#2493

Viesti Aihki »

"Server not found"

Ylipotkija: Viittaa tähän sivuun http://www.okinawabbtv.com/culture/kara ... ils43.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kojo ryu karate

#2494

Viesti TimoS »

Aihki kirjoitti: "Server not found"
No kyllä minulla ainakin kaikki toimivat :ha:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Kojo ryu karate

#2495

Viesti Aihki »

Siis tuo "täältä" antaa minulle ikkunan, josta klikkaamalla tulee tuo virheilmoitus.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 254
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kojo ryu karate

#2496

Viesti Mika »

Aihki kirjoitti: Siis tuo "täältä" antaa minulle ikkunan, josta klikkaamalla tulee tuo virheilmoitus.
Minulle se avaa sivun, jossa on noin 24 minuutin video.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kojo ryu karate

#2497

Viesti TimoS »

Aihki kirjoitti: Siis tuo "täältä" antaa minulle ikkunan, josta klikkaamalla tulee tuo virheilmoitus.
Kokeilin koneella, puhelimella ja tabletilla, kaikissa sama tulos: avaa oikein verkkosivun
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kojo ryu karate

#2498

Viesti TimoS »

Mika kirjoitti: Minulle se avaa sivun, jossa on noin 24 minuutin video.
Niinkuin pitääkin. Kyllä tää vahvasti viittaa siihen, että Aihki vika on sinun yhteyksissä
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Kojo ryu karate

#2499

Viesti Aihki »

Sivu avautuu, mutta videosta tulee virhe. On täysin mahdollista, että virhe on täällä, mutta yhteydessä se ei ole. Voi olla, että Ubuntu/Firefox ei vaan tykkä siitä.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kojo ryu karate

#2500

Viesti TimoS »

Aihki kirjoitti: Sivu avautuu, mutta videosta tulee virhe. On täysin mahdollista, että virhe on täällä, mutta yhteydessä se ei ole. Voi olla, että Ubuntu/Firefox ei vaan tykkä siitä.
Aaa, no joo, tuo voi hyvinkin olla. Ei minullakaan tabletti tai puhelin sitä videota suostu näyttämään. Pitäisi saada se jotenkin ladattua omalle koneelle

edit: nää ei kyllä liity itse aiheeseen pätkän vertaa, siirrän bittihelvetti-ketjuun
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Kojo ryu karate

#2501

Viesti Aihki »

Ubuntu/Chromium näkyy näyttävän kitisemättä.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 6440
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Bittihelvetti

#2502

Viesti AlexMachine »

Sellainen homma pyörii mielessä että jos markkinoille olisi tulossa uusi palvelu jolla tietyn tuotteen tai palvelun saisi netin kautta käyttöönsä rajoitetuksi ajaksi esim syöttämällä palvelun nettisivuille arvokoodin, niin miten voisi estää että koodia ei jaeta netissä ja kaikki voisivat käyttää sitten palvelua maksutta? Tai siis jakelua netissä tuskin voi estää, mutta niin että jaettu koodi ei olisi käytössä.

IP blokkaus on hankala koska asiakkaalla saattaa olla useampi, esim mobiiliverkon kautta ja kiinteä.
Myös koodin tekeminen kertakäyttöiseksi ei ole ratkaisu koska palveua pitäisi voida käyttää ostetun ajan.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Pasi Lunden
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 709
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Turku

Bittihelvetti

#2503

Viesti Pasi Lunden »

Palvelukoodista pitää maksaa ja koodikohtainen palvelu on personoitu niin, ettei sillä käytännössä voi olla kuin yksi käyttäjä? Hillinnee yksittäisen koodin jakohaluja?

Jos halutaan mahdollisuus useamman henkilön laitto samaan koodiin, laitetaan ryhmän luontimahdollisuus ja ryhmän jäsenille edelleen personoiduin tunnuksin.

edit. Mikä ongelma on tunnuksella/salarilla? Semmoisenhan voi pakottaa käyttöön esim. koodin syötön yhteydessä.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 6440
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Bittihelvetti

#2504

Viesti AlexMachine »

Täytyy harkita tuota tunnusta/salasanaa. Kiitos. Ainoa ongelma tulee tietysti ns helppokäyttöisyydestä, eli ylimääräisiä mutkia palvelun käyttöön. Täytyy kai miettiä kompromissia käytettävyyden ja luotettavuuden välillä.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bittihelvetti

#2505

Viesti Totte »

Tuli hankittu Windows 7 verkkokaupasta. On ilmeisesti joku OEM System Builder -paketti. Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 114 kurkkijaa