Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Rannekelloketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Rannekelloketju

#271

Viesti DeusVult »

Epäilen että jannut jää aika nopeasti kiinni ja ehkä se kellokin vielä löytyy...
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Rannekelloketju

#272

Viesti Dojon Jäykin »

Jannut jää kiinni kun kello lakkaa kulkemasta ja tarvitsevat apua.
Ei kai siinä paristoa ole?
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Rannekelloketju

#273

Viesti AlexMachine »

Dojon Jäykin kirjoitti: Jannut jää kiinni kun kello lakkaa kulkemasta ja tarvitsevat apua.
Ei kai siinä paristoa ole?
Ei yleensä tuon hintaluokan laitteissa.
Esim Rolexilla on tietokanta jonne voi ilmoittaa varastetut/kadonneet kellot ja jos ja kun ilmestyvät myyntiin tai Rolex huoltoon, kello nostaa punaisen lipun.
Tuota ei esim voi myydä missään kellopalstoilla, huuto.net, tori.fi ym koska jo nyt juttu on kiertänyt keskustelupalstoilla ja joku huomaa ja ilmoittaa ylläpitoon heti. Sama juttu on kopio/feikki kellojen kanssa, niitä osa porukasta bongailee huvikseen ja ilmoittelee sitten ylläpitoon.

Sitten UN on merkkinä jo niin vähän myyty, ainakin Suomessa ja tuossa hintaluokassa. Tarkoittaa että kukaan vakava ostaja ei osta tuon hintaluokan kelloa ilman täydellistä settiä eli kuitteja, takuupapereita ym.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Rannekelloketju

#274

Viesti Dojon Jäykin »

Automaatti saattaa tietenkin olla...
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Rannekelloketju

#275

Viesti AlexMachine »

Tilasin heräteostoksena Casio Rangeman kellon rajumpiin leikkeihin.
Sotilaallisen vihreänä tietty. Ottaa valosta energian, ei patterin vaihtoja ym. Kompassi, barometri jne.
http://www.policemag.com/channel/patrol ... watch.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva

Edit: sen kokoinen limppu tuo on että tarvittaessa varmaan voi käyttää tilapäisvälineenä hätävarjelutilanteessakin :D
The beatings will continue until morale improves.
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

Re: Rannekelloketju

#276

Viesti Miklu »

Tuo tod.näk. jo ulkonäöllään karkottaa pienimmät antagonistit :D
Hieno!

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Bruce Lee elää!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Rannekelloketju

#277

Viesti Mjölnir »

AlexMachine kirjoitti: Tilasin heräteostoksena Casio Rangeman kellon rajumpiin leikkeihin.
Sotilaallisen vihreänä tietty. Ottaa valosta energian, ei patterin vaihtoja ym. Kompassi, barometri jne.
http://www.policemag.com/channel/patrol ... watch.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva

Edit: sen kokoinen limppu tuo on että tarvittaessa varmaan voi käyttää tilapäisvälineenä hätävarjelutilanteessakin :D
Tuollasta kelloa käyttävät kaikki vakavasti otettavat operaattorit! ;)
kevätleiri.JPG
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

Rannekelloketju

#278

Viesti Miklu »

Mjölnir kirjoitti:
kevätleiri.JPG
Uuuuhh... Tuolla kuvalla myytäis n. 1000 Casiota tunnissa jos toi postattais reddittiin :D
Bruce Lee elää!
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 6229
Lauteille: Joulukuu 2010

Rannekelloketju

#279

Viesti Aihki »

Mikä camo?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Rannekelloketju

#280

Viesti Mjölnir »

Multi-

Kuuminta hottia sotilasmuodissa tänä päivänä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Rannekelloketju

#281

Viesti AlexMachine »

Tuossa kellossa on kaikki mitä tarvii. Aurinkoenergialla (7kk ilman latausta pitäisi toimia- selviää siis Suomen talvessakin), ei hankalia patterinvaihtoja, korkeusmittari, ilmanpainemittari joka piirtää muutokset (voi ennakoida huonoa säätä mm vesillä), kompassi joka tallentaa myös suuntimia ja erannon korjauskin on, kestää 200m vettä, pudotusta 10 metristä, 10g kiihtyvyyttä (hehe kantaja ei), sekä mm rannetta heilauttamalla aktivoituva taustavalo - ei tarvi käsin painella nappia, count down timer. 40 mustipaikkaa ajalle, eli nappia paimnamalla saa lokiin talletettua ajan jolloin nappia painoi ja tallentaa myös ilmanpaineet ym, 2 aikavyöhykkeen yhtäaikainen näyttö- paikallinen ja UTC eli Zulu aika. Edit: kalenteri, auringon nousu-ja laskut- saa katsottua myös etenpäin nousuja ja laskuja. Lämpömittari.
Katsotaan sitten käytössä onko kuinka hyvä.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Rannekelloketju

#282

Viesti DeusVult »

Mjölnir kirjoitti: Multi-

Kuuminta hottia sotilasmuodissa tänä päivänä
Onko tuo kuva otettu jossain siviili-larpissa, vai eikö Valtio enää nykyään jännitä sotilaiden virallisesti hyväksytyistä uniformuista ja ohjesäännön mukaisista maastokuvioista? :)
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Rannekelloketju

#283

Viesti Mjölnir »

DeusVult kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Multi-

Kuuminta hottia sotilasmuodissa tänä päivänä
Onko tuo kuva otettu jossain siviili-larpissa, vai eikö Valtio enää nykyään jännitä sotilaiden virallisesti hyväksytyistä uniformuista ja ohjesäännön mukaisista maastokuvioista? :)
On otettu mainoskuvauksissa AMS Defcon -sivuja varten. Valtio jännittää, jos käyttää veronmaksajien tarjoamia vehkeitä palveluksen ulkopuolella, varsinkin ansaitsemistarkoituksessa. http://www.amsdefcon.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Mutta tuo on MYÖS kuosina käytössä kansainvälisissä tehtävissä, kuten esim täältä voimme huomata:
Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 6229
Lauteille: Joulukuu 2010

Rannekelloketju

#284

Viesti Aihki »

Erkkareiden Portugalinreisulta? Tuon kyynärpäävahvikkeen avulla muistaakseni sain jopa asun valmistajan selvitettyä.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Rannekelloketju

#285

Viesti Mjölnir »

Aihki kirjoitti: Erkkareiden Portugalinreisulta?
Juu
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 72 kurkkijaa