Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Rannekelloketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Rannekelloketju

#1

Viesti AlexMachine »

Onko potkulaisissa kellojen kerääjiä tai vain kelloja ihailevia?
Ei ainakaan haulla näyttänyt olevan ketjua asiasta, mutta jos kiinnostuneita on niin keskustellaan täällä. Itse olen aina kelloista pitänyt ja matkoilta niitä hankkinut (usein hyllyyn pölyttymään).
Nyt budjetti antoi sitten myöten ensimmäisen "arvokellon" hankkia ja Omaga Speedmaster automatic koristaa nyt sitten rannetta ja hymy on sen mukainen.
Kiinnostus on myös alkanut heräämään vanhoihin 1950-1960 lukujen mekaanisiin Omegoihin joita (vielä) saattaa löytää suht inhimillisellä hinnallakin nettihuutokaupoista.
Modet voivat poistaa ketjun jos tuntuu aiheelliselta tai kuolleelle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
The beatings will continue until morale improves.
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Rannekelloketju

#2

Viesti steelduck »

Vanhat Omegat ovat tolkuttoman hienoja. Minulla on vain tuommoinen uudempi "James Bond" Seamaster.
Kuva
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Rannekelloketju

#3

Viesti AlexMachine »

Nyt on metsästyksen alla vanha Omega Constellation "PiePan", mutta vaikea löytää siistiä alkuperäisessä kunnossa. Hinnat tuppaavat nousta tuonne +800$ yli..
http://4.bp.blogspot.com/_yP7G-V2NSuQ/S ... 504 vg.jpg
Eli siis tuollainen.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Rannekelloketju

#4

Viesti Elina »

Mulla on tämmöinen kellona (tuo punainen) :smt003 :smt003 :smt003 :

Kuva

Axcentin kellot ovat hienoja:

Kuva

Samaten jotkut Puman kellot.

Puma Enticement:

Kuva

Puma Stardust:

Kuva

Nuo nyt eivät taida olla oikein edes samaa kaliiperia Omegan kanssa, mutta olen köyhä.

EDIT: korjasin väärinpäin menneet nimet.
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Rannekelloketju

#5

Viesti Polvi »

Ihq Eltsu, mul on Axcentin kello! :)

Sain äiteeltä joululahjaksi joskus 3-4v sitten.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Sp1idi
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 44
Lauteille: Lokakuu 2008
Paikkakunta: Vantaa

Rannekelloketju

#6

Viesti Sp1idi »

Nixonin kellot on vaan jotenkin mun makuun tyylikkäitä:
Kuva
in order to be respected, authority has got to be respectable
-Tom Robbins
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

Rannekelloketju

#7

Viesti Abe Simpson »

Mä haluaisin tällaisen. Avaruusajan teknoloogiaa.

http://www.theretroworld.com/ONLINE IMAGES/casio852.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
"Pallomerimies on erimies"
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Rannekelloketju

#8

Viesti AlexMachine »

Ns halpoja kellojakin tarttuu aina matkaan, lähinnä erilaisten lentokenttien tax-free pikku putiikeista.

http://www.skagen.com/home.fx" onclick="window.open(this.href);return false;
En tiedä onko näille Suomessa jälleenmyyjää mutta kellot liikkuvat 100-200€ välillä ja osa on mielestäni sellaisia ajattoman tyylikkäitä. 2 kappaletta on tuota merkkiä jäänyt käteen.
Eikä tässä ollutkaan tarkoitus arvokelloista keskutella, vaan ihan laidasta laitaan mitä Potkulaislta löytyy, tai mitä himoitaaan.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Rannekelloketju

#9

Viesti Kalle Koskinen »

Rannekellot ovat aina tuntuneet inhottaville, joten olen usein käyttänyt ihan kunnon taskunauriita. Olipas tässä nyt varmasti ketjun tärkein viesti, mutta pitää saada vähän huomiota ja päteä.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Rannekelloketju

#10

Viesti Jussi Häkkinen »

Käytän mielelläni rannekelloa (ja jos lähtee ulos ilman, että kello on ranteessa, on jotenkin "alaston" olo). Pari kriteeriä toki on. Ensinnäkin kellon on oltava mekaaninen ja toisekseen sen on oltava itsevetävä. Mieluiten hitusen vanhempaa vuosikertaa.

Arkikäytössä on nyt hyvinkin retro teräskuorinen, päivyrillinen Seiko Automatic. Yksinkertainen ja kaunis tyyli. Asianmukaisten nahattomien kellonhihnojen löytäminen vain on vaikeaa, joten pitänee piakkoin tehdä uusi hihna itse.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Rannekelloketju

#11

Viesti JanneM »

Mä en oo oikein koskaan ollut rannekelloihmisiä. Kännykästä kattelen aikani ja lasna ei juuri tullut kelloa kelattua...
SItten sain tossa loppu kesästä hirveän hingun, että pitää saada rannekello. Sain sitten synttärilahjaks vaimokkeelta Axcentin rannekellon mikä käytiin yhdessä valkkaamassa ja ostamassa. (Sain etukäteen lahjan siis. :))

Nyt lähinnä töihin laitan kellon käteen. Tai sitten käytän asusteena jos menen vaikkapa ulos syömään tai jottain...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Rannekelloketju

#12

Viesti steelduck »

Tehdäänpä selväksi, että kellossa on mekaaninen automaattikoneisto tai sitten se vedetään. Patterilla toimivat ovat ajan näyttäjiä. Eivät kelloja. ;)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Rannekelloketju

#13

Viesti Mika »

Joskus 16-vuotiaana luin sanomalehdestä tai jostakin muusta yhtä tieteellisestä lähteestä amerikkalaistutkimuksesta, jossa oli havaittu rannekellon olevan yhteydessä stressitasoihin. Koska en muutenkaan monilla tunneilla tehnyt muuta kuin vuorotellen häiriköin ja katsoin kelloa toivoen tunnin olevan jo ohi, luovuin rannekellostani. Sinne män.

Mutta nyt tämä ketju alkaa pyörtää päätä. Prkl :D

Pirun hienoja kelloja olette esitelleet.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Rannekelloketju

#14

Viesti bodyguard »

Kello on käytännöllinen. Mulla on tollanen joku hopeinen kello jonka sain muistaakseni ylppärilahjaksi (tai sit se oli rippi). Nyt se vaan on perkele rikki toistamiseen lyhyen ajan sisällä (se hihnaosa, joku kelloliike sen korjas ja meni seuraavana päivänä uudestaan samasta paikasta :evil: ). Töissä käytän tollasta suunnon sykemittarikelloa jos on sellanen työtehtävä että ulkonäöllä ei ole niin väliä.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
harja
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 153
Lauteille: Elokuu 2008

Rannekelloketju

#15

Viesti harja »

Elina kirjoitti: Axcentin kellot ovat hienoja:

Kuva
Mulla on tuollanen, hieno on. Submarine olis vielä hienompi, mutta niitä ei enää tehdä, enkä ole jaksanut ruveta metsästämään:
Kuva

Tuo James Bond -Omega kiinnostaisi, menee vain pahasti yli budjetin.

Pitkään katsoin ajan venäläisestä taskukellosta, mutta rannekello nyt vaan on kätevämpi.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 60 kurkkijaa