Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Miten nauhoitat kenkäsi?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Miten nauhoitat kenkäsi?

A
2
8%
B
1
4%
C
0
Ei ääniä
D
0
Ei ääniä
E
0
Ei ääniä
F
0
Ei ääniä
G
0
Ei ääniä
H
16
67%
I
0
Ei ääniä
J
0
Ei ääniä
K
0
Ei ääniä
L
0
Ei ääniä
M
0
Ei ääniä
N
3
13%
O
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
2
8%
 
Ääniä yhteensä: 24

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Miten nauhoitat kenkäsi?

#1

Viesti Mika »

Tapoja on monia! Mikä on omasi?

http://www.sneakerfreaker.com/newsflash/856/" onclick="window.open(this.href);return false;


Ja onhan noita lisääkin...
http://www.fieggen.com/shoelace/lacingmethods.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


:walk:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#2

Viesti Mika »

Ite olen H-miehiä ( :smt003 ).

Kuva


Nauhoitan aina kaikki kenkäni ostamisen jälkeen itse. Usein ne sitä paitsi on kaupassa nauhoitettu epätasaisesti.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#3

Viesti Elina »

Luulen olevani parasta A-ryhmää :smt003 Luulen, koska en ole ikinä kiinnittänyt asiaan minkäänlaista huomiota.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20860
Lauteille: Joulukuu 2007

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#4

Viesti Lasse Candé »

Suoralta kädeltä en osaa sanoa, mutta logiikka ei vaihdu kesken suorituksen... se on varma!
Kuvake
AMH
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 712
Lauteille: Syyskuu 2008

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#5

Viesti AMH »

Mika kirjoitti: Ite olen H-miehiä ( :smt003 ).

Kuva
+1

Toisaalta.. Puvun kengät on nauhoitettu näin:
Kuva

Ja onpa jotkut kengät tullut nauhoitettua näinkin:
Kuva
Du sa att rädslan den går över
Men den där oron stannar kvar
Den gör mig tveksam när du behöver
snabba avslut, snabba svar
Kuvake
Kerkko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1615
Lauteille: Helmikuu 2006

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#6

Viesti Kerkko »

Ysiluokalla olin tetissä sokoksen "urheiluosastolla". Aivan hirveä jobi, koska sitä ei ollut. Yleensä suurimman osan ajasta, eli tuntikausia päivässä, vain istuskelin jossain tekemättä mitään. Ja koko ajan jouduin kuuntelemaan kamalaa kaupan soittolistaa. Asiakkaana sen musan hirveyttä ei tuu niin huomattua.

Kaksi asiaa tuolla tuli opittua. Toinen oli se, että kyllä työelämä vaan osaa olla hanurista. Toinen oli kenkien nauhoitus. Tapa H oli se, jota tuolla käytettiin, ja sitä olen sen jälkeenkin käyttänyt. Toi M-tapa oli kyllä aika hauskan näköinen.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#7

Viesti DeusVult »

Kerkko kirjoitti: Ysiluokalla olin tetissä sokoksen "urheiluosastolla". Aivan hirveä jobi, koska sitä ei ollut. Yleensä suurimman osan ajasta, eli tuntikausia päivässä, vain istuskelin jossain tekemättä mitään. Ja koko ajan jouduin kuuntelemaan kamalaa kaupan soittolistaa.
Kannattaa kokeilla myymälävahtimestarin hommaa seuraavaksi... :D Ainoa ero on, että istua ei saa, vaan ne tuntikaudet seisoskellaan tekemättä mitään.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#8

Viesti DeusVult »

Näyttää siltä että joku on keksinyt noita eri metodeja ihan piruuttaan niin monta kuin suinkin on pystynyt... suurin osa noista listatuista metodeista näyttää valmiina oudolta/erikoiselta, mutta niillä ei käytännössä tee hevon helvettiä jos nauhoja pitäisi räplätä kenkää jalkaan asennettaessa.

Itse käytän tuota jälkimmäisen listan ensimmäistä vaihtoehtoa, eli criss-crossia (käänteinen ensimmäisen listan H-malli). Itse tykkään että kun kenkä on jalassa, niin nauhat ovat kireällä ja kenkä istuu kuin valettu eikä hinkkaa ja hankaa tai muuten vaan hölsky. Tähän tarkoitukseen tuo simppelein metodi on paras, sillä nauhat on helppo löysätä tarvittaessa ja kiristyvät kun narunpäistä vetää ylöspäin. Yhdet kengät on tehdasnauhoitettu juurikin tuolla H-metodilla, ja se tuntuu todella epäkätevältä kun nauhoja kiristäessä pitää jokaista luuppia näpelöidä erikseen. En ole jaksanut korjata asiaa. :)
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#9

Viesti cyt »

Taitaapi se tuo H olla :)
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
kamppaaja
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 960
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#10

Viesti kamppaaja »

DeusVult kirjoitti:
Kerkko kirjoitti: Ysiluokalla olin tetissä sokoksen "urheiluosastolla". Aivan hirveä jobi, koska sitä ei ollut. Yleensä suurimman osan ajasta, eli tuntikausia päivässä, vain istuskelin jossain tekemättä mitään. Ja koko ajan jouduin kuuntelemaan kamalaa kaupan soittolistaa.
Kannattaa kokeilla myymälävahtimestarin hommaa seuraavaksi... :D Ainoa ero on, että istua ei saa, vaan ne tuntikaudet seisoskellaan tekemättä mitään.
Mun kokemus on että 12 h vuoro, jos työtä ei käytännössä ole, on erittäin tylsä vaikka saisikin lukea koko ajan. Mutta pelkkä tekemättömyys menisi jo kidutuksen puolelle. Suosittelen hakeutumaan mielummin varkaaksi, prostituoiduksi tai huumekauppiaaksi kuin tällaisiin duuneihin. :|
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#11

Viesti Tohtori Krabola »

Isi on opettanut minulle H-vaihtoehdon, joten pitäydyn siinä.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#12

Viesti Ronin »

H. Vaihdan monesti uusiin kenkiin nauhat niin H:lla mennään.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Laredo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 315
Lauteille: Heinäkuu 2006

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#13

Viesti Laredo »

Vastaan N, koska se on useimmin käyttämissäni kengissä. Maiharit ja tennarit on sitten eri asia. Meinasin laittaa tommoisen checkerboardin, mutta oli vääränväriset kengät. Noo, ehkä sitte seuraaviin.
Working is the biggest problem of the drinking class
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20860
Lauteille: Joulukuu 2007

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#14

Viesti Lasse Candé »

Lasse Candé kirjoitti: Suoralta kädeltä en osaa sanoa, mutta logiikka ei vaihdu kesken suorituksen... se on varma!
Tuota kirjoittaessani en ollut vielä katsonut linkin kuvia joten ymmärsin idean hieman väärin. Nauhat on H:n peilikuvan edellyttämällä tavalla, joten vastasin H. Logiikan vaihtamisella viittasin siihen että oikealta tuleva menee aina päältä. (Kun taas tuossa H:ssa menee kuvassa vasemmalta tuleva aina päältä.)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Re: Miten nauhoitat kenkäsi?

#15

Viesti Mika »

Lasse Candé kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: Suoralta kädeltä en osaa sanoa, mutta logiikka ei vaihdu kesken suorituksen... se on varma!
Tuota kirjoittaessani en ollut vielä katsonut linkin kuvia joten ymmärsin idean hieman väärin. Nauhat on H:n peilikuvan edellyttämällä tavalla, joten vastasin H. Logiikan vaihtamisella viittasin siihen että oikealta tuleva menee aina päältä. (Kun taas tuossa H:ssa menee kuvassa vasemmalta tuleva aina päältä.)
Jaha, olet samanlainen pakkomielteinen ihminen kuin minäkin tässä asiassa. Mulla ulkopuolelta tuleva nauha menee aina päältä. Joo-o... :roll:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 110 kurkkijaa