Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkuhousut

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

Potkuhousut

#1

Viesti Minazki »

Otsikon nimi on taas muotoiltu hienosti, mutta idea on se että tarvittisin uusia pöksyjä ja haluaisin jotkut jotka eivat ole niin jäykät kuten farkut.
Siis housujen pitäisi joustaa jotta potkut onnistuisi helposti ja esim spagaattia voi tehdä.
Olen melkein aina pitänyt farkkuja ja näillä nykyisillä potku tuskin nousee edes munatsujen korkeudelle.

Siis jotkut suht siistit housut ettei verkkarit tai sellaiset uudentyyliset lökäverkkarit, sillä en lukeudu luokkaan sählynpelaajat :)
Tykkään meinaan aina joskus potkia kun on tylsää esim. tienhaarassa joskus tulee villitys rankaista heijastintolppaa, joka joustaa kivasti.
Vaikka uusi trendi maastohousut voisi mennä kokeiluun jos vain saisin tietää venyykö ne kivasti.
HanMooDo 3.kup
syksy 2005- kevät 2009
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1619
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Re: Potkuhousut

#2

Viesti injunjack »

miten olis löysät farkut?? tai Chuck Norrisit :lol:

Jack
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kuvake
sanppa75
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1913
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

Re: Potkuhousut

#3

Viesti sanppa75 »

Kuva :D
Sami Hyvärinen

"Saru mo ki kara oshiru"
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Re: Potkuhousut

#4

Viesti Lasse Candé »

injunjack kirjoitti: miten olis löysät farkut?? tai Chuck Norrisit :lol:

Jack
Ja samalla tollaset marjapuuron väriset bootsit! :)
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Re: Potkuhousut

#5

Viesti Nade »

Maastohousut eivät yleensä jousta ollenkaan, koska stretch tekee kankaasta nopeammin kuluvaa ja heikompaa, mutta maastohousujen malli sopii potkimiseen. Tietysti jos menet kauppaan, kannattaa sovitusvaiheessa potkia koepotkuja. Varovasti kuitenkin, ettei joudu maksamaan repeytyneitä housuja.
Minä olen tehnyt kaupassa koepotkuja ja yleensä se herättää positiivista yllättyneisyyttä. Kai se on aika epätavallista, että koipi nousee.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Re: Potkuhousut

#6

Viesti Elina »

Niin, kunhan ei uhkaavasti potkiskele kohti myyjähenkilöstöä :smt003 Voivat ottaa ryöstöyrityksenä :lol: Sepä olisikin noloa, jos siinä itseensä tyytyväisenä potkiskelisi hienosti korkealle ja myyjä tuikkaa tazerilla :smt003 (tosin Suomessa taitavat olla laittomia).
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

Re: Potkuhousut

#7

Viesti Minazki »

Chuck Norris pökät :lol:
Myyjä voi kyllä pelästyä jos kopista tulee pois hyppypotkun siivuttamana :D
Mutta kun ei oikein täällä Ähtärissä ole mitään vaatekauppoja niin huono kovasti testailla. Veljekset Keskinen on tietysti tosa vieressä, mutta siellä on minusta aika suppea valikoima miesten vaatteita.
HanMooDo 3.kup
syksy 2005- kevät 2009
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Re: Potkuhousut

#8

Viesti cyt »

Chuck pökät jyrää! :karate:
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Kerkko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1615
Lauteille: Helmikuu 2006

Re: Potkuhousut

#9

Viesti Kerkko »

Pitäis lanseerata potkuhousut Potku.netin logolla. [smilie=ppsmilie.gif] Aika monella potkulaisella kun tuntuu olevan pieniä lapsia. :) (Itse kyl just laskin, että meidän tulevalla lapsella on jo kahdettoista potkuhousut, joten en lupaa heti ostaa.)
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

Re: Potkuhousut

#10

Viesti Minazki »

Potku vois lanseerata sellaset rennot vapaa-ajanhousut. Perus verkkarit on niin tympiän näköset ettei ne jalassa oikein viihti pitkää kylällä kulkea.
HanMooDo 3.kup
syksy 2005- kevät 2009
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Re: Potkuhousut

#11

Viesti Elina »

Itse asiassa -iN:llä on Potku-housut :smt003 Taitaa vaan olla collegehousut. Voinee itse kertoa, miten toimisivat potkiessa.
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

Re: Potkuhousut

#12

Viesti Minazki »

Elina kirjoitti: Itse asiassa -iN:llä on Potku-housut :smt003 Taitaa vaan olla collegehousut. Voinee itse kertoa, miten toimisivat potkiessa.
Ai ne oli collegehousut nimeltään eikä löysät verkkarit :D
Nyt kun mietin niin sellaset vollegepökät vois hankkia ja onkohan vielä mahollista jostain saada omalla painatuksella. Ja tutkin tässä niin kaverin isän painofirmassa saa collegehousuja omalla painatuksella. Tosin ei ehkä mikään hulvattomin painatus, vaan jokin teksti. Pitää tutkia tarkemmin.
HanMooDo 3.kup
syksy 2005- kevät 2009
Kuvake
iN-
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 28
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Potkuhousut

#13

Viesti iN- »

Elina kirjoitti: Itse asiassa -iN:llä on Potku-housut :smt003 Taitaa vaan olla collegehousut. Voinee itse kertoa, miten toimisivat potkiessa.
Kuvaa nyt ei taida löytyä mutta komiat ovat! 8-) Kyllä niillä nyt mummoja potkii
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

Re: Potkuhousut

#14

Viesti Minazki »

iN- kirjoitti:
Elina kirjoitti: Itse asiassa -iN:llä on Potku-housut :smt003 Taitaa vaan olla collegehousut. Voinee itse kertoa, miten toimisivat potkiessa.
Kuvaa nyt ei taida löytyä mutta komiat ovat! 8-) Kyllä niillä nyt mummoja potkii
:kuva:
Kuvaa kehiin niistä. Mistä muuten olet sellaset hommannu ?
Hiema kiinnostais itteäki jos niitä jostai mahollisesti sais :)
HanMooDo 3.kup
syksy 2005- kevät 2009
Kuvake
iN-
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 28
Lauteille: Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Potkuhousut

#15

Viesti iN- »

Sain Mikalta, :hi5: . Kaiken lisäksi housut ovat uniikit 8-) . Vasemmassa lahkeessa reiden kohdalla lukee kissan kokoisilla kirjaimilla "potku.net - potkua elämään!") Toimin siis kävelevänä potkun mainoksena.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 119 kurkkijaa