Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Prostituutio

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Mikä olisi paras ratkaisu prostituution suhteen Suomessa?

Nainen; laitonta
7
3%
Nainen; laillista
27
13%
Nainen; jotakin muuta (mitä?)
2
1%
Mies; laitonta
10
5%
Mies; laillista
158
76%
Mies; jotakin muuta (mitä)?
5
2%
 
Ääniä yhteensä: 209

timppa000
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 529
Lauteille: Tammikuu 2008

Prostituutio

#136

Viesti timppa000 »

Mika kirjoitti: Niinpä kirjoitit, hyvä :)
"Timo Parru" ei sitten ole oikea nimeni, vaan taiteilijanimeni aikuisviihdeteollisuudessa.
People who live in glass houses
should not walk around naked.
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Prostituutio

#137

Viesti nassesetä »

En kannata prostituution kieltämistä koska se toimiiyhtä hyvin kuin nettisensuuri tai kerjäämisen kielto, eli lakaisee vain ongelmat maton alle ja tekee uhreista lainsuojattomia. Seksinostokielto nykymuodossaan ei myöskään toimi. Ratkaisuksi on välillä ehdotettu bordellien laillistamista, jolloin syntyisi palkattujen prostituoitujen ammattikunta, joko valtion leivissä tai yksityisesti kilpailtuna.

En oikein usko tämän toimivan. Bordellit ovat laillisia lähinnä maissa, joissa työntekijän sosiaaliturva ei ole niin hyvä kuin Suomessa. Työsuojelulainsäädäntöön perehtyneenä tulee etsimättä mieleen useita ongelmia. Kaikki nämä ovat hoidettavissa, mutta käytännössä ne nostavat palvelun hintaa niin korkeaksi, että rinnalle syntyvät ihmiskaupalla hoidetut pimeät markkinat. Tai sitten bordelli olisi vain “McJob”, surkeasti palkattua keikkatyötä. Voisiko työvoimaviranomainen pakottaa työttömän ottamaan homman vastaan karenssin uhalla?
Mun mielestä kirjoittajalla menee nyt vähän pointti ohi. Laillistamisehdotuksissa (Kontula) on pääosin puhuttu siitä, että nykyiset yksityisyrittäjät voisivat verkostoitua ja muodostaa jonkintyylisiä osuuskuntia, eli mistään seksitehtaista ei olisi kyse.

Parituskin on sinänsä pulmallinen kysymys. Periaatteessahan on hieno juttu jos (kuningatar)hutsu löytää itselleen osaavan managerin, joka järkkää rikkaita asiakkaita, mutta toisaalta ne raadollisemmat puolet on taas niitä Lilja forever keissejä, joita ei tulisi suvaita.

Näettekö mahdollisena, että tulevaisuudessa voisi suorittaa seksialan tutkinnon samaan tapaan kuin vartija- tai järkkärikortin? Sen jälkeen voisi luvanvaraisesti hu0rata ja parittaa.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Prostituutio

#138

Viesti bodyguard »

Miksi heitukka tarvitsisi jonkun lisenssin?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 93925
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Prostituutio

#139

Viesti Mika »

Jorge, meni kyllä pakka hetkeksi sekaisin tuosta linkistä. Ihmiset on sairaita, voi pipari... :?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Prostituutio

#140

Viesti nassesetä »

bodyguard kirjoitti: Miksi heitukka tarvitsisi jonkun lisenssin?
Lailliseen ammatinharjoittamiseen. Kyllä myymiseenkin liittyy lainopillisia kohtia, kuten esim. ostajan iän varmistaminen. Tähdellisempää olisi toki kouluttaa parittajat.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Prostituutio

#141

Viesti IIsakki »

nassesetä kirjoitti: L...Tähdellisempää olisi toki kouluttaa parittajat.
Parittajan AMK-tutkinto :)...
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 93925
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Prostituutio

#142

Viesti Mika »

Taiwanin hallitus aikoo vapauttaa seksikaupan ja sallia pienten bordellien perustamisen.

Hallitus on pohtinut suunnitelmaa jo pitkään, sillä maan nykyistä seksikauppaa säätelevää lakia on arvosteltu kovasti viime aikoina. Nykylaki rankaisee vain seksityöntekijöitä, mutta päästää asiakkaat kuin koiran veräjästä. Laki umpeutuu ensi vuoden lopulla.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Prostituutio

#143

Viesti nassesetä »

Törmäsin mielenkiintoiseen prostituutioaiheiseen sivustoon. Nimettömiä lainauksia ilotytöiltä uravalinnan motiiveista. Härskihköä kamaa.
Tässä yhden heitukka vastine. Kovaluonteinen ja vahva persoona olen kyllä. En kelpuuta lähellekään kaikkia asiakkaikseni, joten siinä mielessä tarkka kenelle annan. Sanavalmis, ehkä joskus nuppi leikkaa -sosiaalinen ja puhelias kuvaa paremmin.
Käyn siviiliduunissa, vaikka kärsinkin motivaation puutteesta -suunnitelmissa ei ole silti irtisanoutua. Kukapa ei rakastaisi luxuselämää, mutta ei vielä näillä tuloilla -ehkä sitten, jos en olis niin tarkka kenelle annan. En ole minkään näköinen -tavallinen, muodokas, aikuinen nainen, en nuorikaan. Kahden vuoden heitukka aikana ei ole muodot venyneet, eikä paukkuneet. Mielialaankaan en ole tähän ikään mennessä lääkitystä tarvinut, ehkä pitäisi.. Huumeita en hyväksy, joten narkkaria minusta ei saa tekemälläkään. Kuppi maistuu kerran pari kuukaudessa.

heitukka vaan on Niin kiva harrastus. Saa Nauttia hyvästä seksistä silloin kun haluaa ja siitä vielä saa korvauksenkin. Kuka valittaisi? En kerta kaikkiaan näe tällä hetkellä yhtään syytä heitukka lopettamiseen.
Rapiat sata kaatoa plakkarissa jo ennen, kun aloitin heitukka korvausta vastaan kertoo karua kieltään..
Tiettyä kovaluonteisuutta ja sanavalmiutta tässä työssä kieltämättä tarvitaan, sillä muuten ei asiakkaiden kanssa pärjää. Joillakin tytöillä on nämä ominaisuudet synnyinlahjana, joillekin ne kehittyvät työn myötä.
Seksuaalinen avomielisyys ja halu hankkia uusia seksuaalisia kokemuksia lienee tyypillinen piirre ilotytölle. Olen itsestäni huomannut, että aloitettuani ilotyttöilyn olen pystynyt kanavoimaan tämän puolen itsestäni täysin tähän työhön, enkä koe enää siviilissä tarvetta lähes minkäänlaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen. Olen jopa huomannut, että en kiihotu seksistä jos minulle ei makseta siitä!
Miksi pitäisi haluta käydä tårta på tårta, jos on mahdollisuus tienata enemmän rahaa helpommalla? Eikös se niin mene, että tyhmät raataa ja fiksut pääsee vähemmällä...?
Olen huomannut saman itsessänikin. Miehessä pitää olla jotain todella erityistä että kiihottuisin ja tai edes suostuisin paneskelemaan ilmaiseksi.
Tuli mieleeni, kun jo edesmennyt mummoni kysyi minulta alle kouluikäisenä natiaisena, että mikä minusta tulee isona. Niin olin kuulema vastannut hetkeäkään empimättä kirkkain silmin, että Ilotyttö. Tietenkään tietämättä sen ikäisenä sanan todellista merkitystä. Oli siinä ollut sukulaisilla hauskaa..
Lienekö ollut sitten enne

Mikään muu ei oikeastaan harmita, kun että en aloittanut heitukka jo aiemmin. Tosin olin halunnut tätä jo pitkään, mutta ei ollut mahdollisuutta aloittaa sen hetkisen asuinpaikan vuoksi. Olisi vaan pitänyt muuttaa aikaisemmin. Mutta heti kun muutin, niin oli päivän selvää, että Nyt se heitukka alkaa
Samma här mua ei kiihota siviiliseksi yhtä paljon kun maksettu, koska siinä jotain todella irstaan pervoa. Sivari seksistä en saa mitään se on tylsää ja miehet jotka lässyttää ihanuuksia ei kiihota. Siviiliseksiä en kaipaa yhtään
Eikö luuseri ole enemminkin se, joka jää kaupan kassalle valittamaan kohtaloaan? Eikö ole paljon fiksumpaa pistää perse lihoiksi ja kustantaa itselleen opinnot johonkin hyväpalkkaiseen ammattiin?
Näin minun järkeni mukaan ainakin.
Kiinnostuneille tiedoksi, että olen ihan kohtuuhyvin palkatussa ammatissa, johon valmistuin jo aikapäivää sitten. Kovin isoille liksoille en ole vielä päässyt, mutta nousujohteisessa putkessa olen, eikä mulla ole mikään kiire mihinkään. heitukka tienatut rahat ovat ihan kiva lisä. Eihän ylimääräinen raha koskaan pahasta ole.
Minä, kuten jokainen järkevä heitukka, otan maksun aina etukäteen.
Kiihottava elementti ei ole kuitenkaan maksutapahtuma sinänsä, vaan ajatus siitä, että minulle maksetaan seksistä. Seksi ilman maksua on tylsää.
Minä nautin 99,9% kaikkien asiakkaiden kanssa, jotka ovat kiinnostuneita muustakin kuin omasta nautinnostaan.
Kiihotun siitä että minulle maksetaan seksistä, koska se validoi sen että olen asiakkaaseen nähden heitukka roolissa. heitukka roolissa oleminen on minusta kiihottavaa. Olen teinitytöstä asti fantasioinut heitukka olemisesta. Nykyään toteutan fantasiaani ja saan siitä vielä rahaakin. Olen tilanteeseen varsin tyytyväinen.
Mun mielestä ei oo mitään tiettyä nais/tyttö-tyyppiä joka alkaa heitukka. Ei tarvitse muuta kuin hyvän ehdotuksen (kuten mulla alkoi), tarpeeks rohkeutta (tai tyhmyyttä) ja asiakaspalvelutaitoja.
Omiksi 'syikseni' voisin listata, että olen seksuaalisesti ja seksin suhteen hyvin avoin ja mutkaton.
Seksiin ei mun kohdalla liity minkäänlaista häpeää, sosiaalista häpeää tai leimautumisen pelkoa, vaan seksi on mulle varsin helppo juttu. Karrikoidusti sanoen voisin yhtä hyvin myydä sukkia kuin seksiä - seksin myyminen vaan on taloudellisesti kannattavampaa. Seksin myymisessä on jotain pohjattoman rehellistä ja hyvin yksinkertaista, ominaisuuksia jotka harvoin tulee elämässä muuten vastaan.
Paneminen on valtavan hyvä juttu, ja vartalonsa myyminen on tottahan toki kiihottava ajatus
Niin, miksipä miksi.. En voi muuta sanoa, että olen vain niin ylitsevuotavan seksuaalinen ihminen ja nautin seksistä aidon nymfomaanin tavoin. En käytä koskaan liukkaria asiakkaidenkaan kanssa kun oon aina oikeasti märkä
Mikä sen parempaa, kuin että saa harrastaa kuumaa seksiä mielin määrin ja siitä vielä maksetaan =) Kummallinen maailma.
Tähän tuskin on yhtä ja ainoaa oikeaa vastausta. Omallani ei ole merkitystä, yleistäkööt ken haluaa, kun itse tiedän että seksityön tekemistä ei monestakaan päälle päin arvaisi ja olen kuullut usein kuuluvani siihen joukkoon
Ainakin noiden lainauksien perusteella vaikuttaisi siltä, että vastoin yleistä käsitystä, myös prostituoidut ovat ihmisiä.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Prostituutio

#144

Viesti L.K. »

IIsakki kirjoitti:
nassesetä kirjoitti: L...Tähdellisempää olisi toki kouluttaa parittajat.
Parittajan AMK-tutkinto :)...
Kyllä ja tähän pitäisi tietty kehittää mahdollisimman monivaiheinen koulutus-->valtiolle paljon tuloja:)

Esim:

Prostituoitu, perustutkinto.

Prostituoitu, sidonnan-ja fetissien yleinen ja erityinen osa.

Prostituoitu, S/M:n lisäkoulutus.

Prostituoitu, kertauskurssi (aina 5v. välein, sisältää näyttökokeen).
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Prostituutio

#145

Viesti nassesetä »

Yksi elämä: Ensimmäinen kerta

Vaikeasti liikuntarajoitteinen nuori mies Asta Philpot menetti neitsyytensä espanjalaisessa ilotalossa. Se oli nuoren miehen elämän tähtihetki. Nyt hän matkustaa Espanjaan kahden muun vammaisen miehen kanssa. T: BBC.
Sovinistisikariistäjiä ykkösellä.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Prostituutio

#146

Viesti Lowclass »

Teoriassa puhutaan kaikenlaissa mutta entä käytäntö..
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

Prostituutio

#147

Viesti jussip »

Lowclass kirjoitti: Teoriassa puhutaan kaikenlaissa mutta entä käytäntö..
Jos on käytäntö hakusessa niin tuossa muutamia vinkkejä:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Prostituutio

#148

Viesti nassesetä »

Mistä te puhutte?
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
NCP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 4229
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Turku

Prostituutio

#149

Viesti NCP »

nassesetä kirjoitti: Sovinistisikariistäjiä ykkösellä.
Näin sitä naista alistetaan.
Suurinta vapautta on vapaus tyhmyyteen.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Seksuaalirikoksista

#150

Viesti bodyguard »

Oiskohan tämä oikea ketju tälle. Eli kaksi täydellistä riemuidioottia, Brax ja Paatero (on muuten ihan tasavarmasti jossainvaiheessa pyrkimässä politiikkaan nimittäin harva se viikko ottaa kantaa johonkin asiaan) ovat nyt väläytelleet että pitäisi selvittää seksin ostamisen täyskieltoa:
Oikeusministeri Brax väitti 45 minuuttia -ohjelmassa keskiviikkona, että osa poliiseista suhtautuu lepsusti nykylakiin, joka kieltää seksin oston parituksen uhreilta.

Laki on ollut voimassa kolme vuotta. Oikeusministeriön selvityksen mukaan tänä aikana seksinostajia on tuomittu vain vajaat 40.

"On poliiseja ja on poliiseja. Ei lain valvominen ole kaikille poliiseille yhtä vaikeata", Brax sanoi.

Hän väläytti lain kiristämistä, mikäli tilanne ei muutu.

Braxin kommenttien taustalla on pelko, että ammattimainen paritus lisääntyy Suomessa, kun naapurimaissa seksinostolakeja on tiukennettu.

Väittelyyn otti torstaina kantaa myös poliisiylijohtaja Mikko Paatero, joka sanoi Ilta-Sanomille, että seksin ostamisen täyskieltoa pitäisi Suomessa selvittää.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Brax ... 5263357279" onclick="window.open(this.href);return false;


Seksin ostamisen kielto on kyllä yksi typerimmistä laeista mitä voitaisiin tähän hätään keksiä (no, tässä suhteessa track recordi on melko kova jo kohta että eikun vaan sorvaamaan).

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 146 kurkkijaa