Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta musiikista, elokuvista, kokkaamisesta, autoista ja kaikesta muusta.
✋:Mainokset pitävät Potkun linjoilla. Sinäkin vähintään välillisesti hyödyt niistä, koska selailet Potkua parhaillaan. Ole siis hyvä ja salli Ad Block -ohjelmasi näyttää mainokset Potkussa. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton leiska. Kiitos kun ymmärrät. 🙂
Itse asiassa Hancock perusti "samplauksesta" (burushitto se mikään sämpläys ole) sen verran, että piti - ansaitusti - Us3:n versiota parempana kuin omaansa.
Nu jazz on sangen uppoavaa tavaraa. Ja tokihan sitä voi olla tajuamatta jos ei väkisin halua. Koopilla on erittäin hyvää settiä, samoin monella muullakin uuden jatsin porukalla.
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Itse asiassa Hancock perusti "samplauksesta" (burushitto se mikään sämpläys ole) sen verran, että piti - ansaitusti - Us3:n versiota parempana kuin omaansa.
Nu jazz on sangen uppoavaa tavaraa. Ja tokihan sitä voi olla tajuamatta jos ei väkisin halua. Koopilla on erittäin hyvää settiä, samoin monella muullakin uuden jatsin porukalla.
Vlad Tepes kirjoitti:
Dave Weckl Band - The Chicken " onclick="window.open(this.href);return false;
Jestas! Tuli muistoja mieleen! Olen ollut Dave Wecklin workshopissa. Huippurumpali ja erityisesti ihailin hänen tarkkuuttaan virittää rummut. Soittamisessa upeaa virtuoositeettiä. Mahtava tyyppi livenä!
Voiko jatsiin oppia?
Voiko sen jutun tajuta niinku ikäänkuin tuhkasemilla kintailla?
Eikös koko jutussa ole kyse ole ikäänkuin musiikkimatematiikasta, sellasesta epätodennäköisyysfrekvenssistä?
Jussi Häkkinen kirjoitti:
Kaikki ei oo niin pop, että tuo pilviestetiikka toimisi. Hassua että sinä tarkan maun miehenä diggailet MTV meiningin ja "oikean" kulttuurin liitoksesta. Mutta tykätähän saa ja ei siinä mitään väärää oikeasti ole.