Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Pistoolin käsittelystä

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Pistoolin käsittelystä

#136

Viesti Kyynikko »

Jeesus fucking cristus :D Tuota ei kai paljoa tätä nopeammin voi tehdäkään.....
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Pistoolin käsittelystä

#137

Viesti Mika »

Johan oli vikkelä sälli! :o Tuo on kyllä vaatinut melkoisen määrän harjoittelua.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Pistoolin käsittelystä

#138

Viesti Totte »

Mika kirjoitti: Johan oli vikkelä sälli! :o Tuo on kyllä vaatinut melkoisen määrän harjoittelua.
Toooisaaalta kävi mielesttä, että jos tuota taitoa tarvitaan harvoin, se on tuskin harjoitteluun käytetyn ajan arvoista (vaihtoehtokustannus). Jos sitä taas tarvitsee usein, kannattaisi varmaan sen sijaan ostaa ase missä on isompi lipas brushteeth
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 4152
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Pistoolin käsittelystä

#139

Viesti YJT »

No, ehkä practical-lajeissa on tärkeää osata vaihtaa lipas nopeasti. Tai ainakin kun on saavutettu tietty taso, niin lippaanvaihdon hiomisella voidaan helpoiten nopeuttaa suoritusta. Ja hymiö.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18954
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Pistoolin käsittelystä

#140

Viesti Andy »

Idea on se että kisoissa voi olla määräys, että kohdassa X on lippaanvaihto tai sitten voidaan määrätä että lippaseen saa laittaa vain Y panosta.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Pistoolin käsittelystä

#141

Viesti Mjölnir »

Andy kirjoitti: Idea on se että kisoissa voi olla määräys, että kohdassa X on lippaanvaihto tai sitten voidaan määrätä että lippaseen saa laittaa vain Y panosta.
Juuri niin kuin Andy sanoo, practical-ammunnan tarkoitus on mitata aseenkäsittelytaitoa, minkä takia sinne sisällytetään pakollisia lippaanvaihtoja
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Pistoolin käsittelystä

#142

Viesti Totte »

Mjölnir kirjoitti:
Andy kirjoitti: Idea on se että kisoissa voi olla määräys, että kohdassa X on lippaanvaihto tai sitten voidaan määrätä että lippaseen saa laittaa vain Y panosta.
Juuri niin kuin Andy sanoo, practical-ammunnan tarkoitus on mitata aseenkäsittelytaitoa, minkä takia sinne sisällytetään pakollisia lippaanvaihtoja
Joo, päättelinkin tämän olevan syy.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18954
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Pistoolin käsittelystä

#143

Viesti Andy »

Lisäksi harjoittelussa tietenkin kannattaa tehdä niin että treenaa tiettyjä tilanteita siten että lippaanvaihtoja tulee normaalia enemmän.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 54 kurkkijaa