Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Spyderco Yojimbo

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Spyderco Yojimbo

#1

Viesti mronkain »

http://www.knifefighting.com/phpBB2/viewtopic.php?t=77" onclick="window.open(this.href);return false;

Asiaa otsikon veitsestä. Ruma kuin mikä mutta ilmeisen tyytyväiseltä kirjoittaja vaikuttaa. Tuo terän pituus on jenkeillä tärkeää, koska paikalliset lait kieltävät yli 2" pitkien terien mukana kantamisen (piilotettuna, joissain osavaltioissa isompi veitsi saa olla mukana kunhan se on näkyvillä).

- Marko
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#2

Viesti Ronin »

Olen itse lukenut jostain muutaman vuoden takaisesta Black Beltistä, että tuo teränpituuslaki olisi suurimmalta osin urbaania legendaa.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#3

Viesti mronkain »

Ronin kirjoitti: Olen itse lukenut jostain muutaman vuoden takaisesta Black Beltistä, että tuo teränpituuslaki olisi suurimmalta osin urbaania legendaa.
Voi olla, joku sanoo 2", joku 3" mutta en itse ainakaan mistään USA:n laista ole löytänyt sille vahvistusta. En tosin ihan tavakseni ole ottanut niiden lueskelua. Voihan se olla että kyseessä on myös vahvistunut käytäntö. Olihan Suomessakin aikoinaan puhetta "10 sentin säännöstä", en tiedä oliko sellaista missään laissa mainittu. Nykyään ei ilmeisesti ainakaan ole.

- Marko
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#4

Viesti Ronin »

Uskoakseni kyse on ennemminkin siitä salliiko tietty osavaltio veitsien kantamisen, ja jos sallii niin minkä tyyppiset. Perhosveitset, stiletit ja tikarit ovat melkein joka paikassa kiellettyjä.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 10 kurkkijaa