Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Moniko on nähnyt aseen liikkuessaan "yössä"?

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#61

Viesti premier »

Olen elänyt koko elämäni Helsingin lintukodossa niin en ole ensimmäiseenkään mutkaan tai veitseen vielä törmännyt.

Teinivuosina moni maahanmuuttaja kyllä kertoi, että heillä on taskussa ase, kun tulivat pyytämään ystävällisesti rahaa kaivopuiston yössä.
premier
Firelake
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 165
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#62

Viesti Firelake »

YJT kirjoitti: Tietysti noloa siinä tilanteessa, kun yläkerran naapuri painaa kännissä väärää nappulaa hississä, ja alkaa repiä alakerran naapurinsa asunnon ovea auki.

Näitä "tapahtui tosielämässä" -juttuja, eivätkä edes mitenkään ainutkertaisia tapahtumia.
Kämppis meni neljältä aamulla alakerran venäläisille möykkään että mitä ****ua teettä meidän kämpässä. Sisälle asti siis tunki. Ei siinä mitään, lepposia ryssiä oli. Soittelin itsekkin kerran Rovaniemeltä pohjois-Hollantiin että tule nyt prkl aukaseen se ovi!
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#63

Viesti Anni M. »

Hurjia kokemuksia teillä.

Itse en ole koskaan törmännyt tuliaseeseen Suomessa. Paitsi maaseudulla on noi metsästäjät haulikoineen. Ei vissiin lasketa.

Kerran kolmosen sporassa syntyi tappelu somaliporukan ja kuulapääporukan välillä ja silloin olin näkeväni veitsen. En ole varma. "Painu pipari takas Afrikkaan " -huutoja ym. älykästä tekstiä kuului sitäkin enemmän.

Kerran kävi niin, että kolme tyyppiä tuli vastaan alikulkutunnelissa ja yksi tönäisi mua siten, että meinasin keikahtaa kaiteen yli ajotielle. Miespuolinen kaverini tuli apuun ja oli huomannut yhdellä tyypillä veitsen. Itse en nähnyt mitään, sillä ylösnoustuani kävin takaapäin kiinni sitä kaveria, joka kävi sillä hetkellä kiinni mun kaveriini. Ja sit oli pientä hässäkkää, en enää edes muista. Pienen hetken jälkeen me kaikki kuitenkin jatkoimme matkaamme ilman sen suurempaa tappelua. Toi on ainoa kerta kun olen joutunut tahtomattani tollaseen tårta på tårta.

Ensimmäistä kertaa elämässäni pelkäsin todella kun olin kosovossa ja asuin serbienklaavissa vastarintaliikkeen johtajan kotona (joka oli myös hotelli/majatalo).

Oli myöhä. Istuin iltaa alakerrassa, jossa olivat myös tän tyypin lapset ja pari työntekijää sekä esiintyvä duetto, laulaja ja haitarinsoittaja. Yhtäkkiä pihaan kurvaa äänekäs porukka: amerikkalaisia sotilaspoliiseja. Osa oli ilmeisen humalassa. Riitelivät keskenään ulkona. Yksi työntekijöistä meni ulos katsomaan mitä tapahtuu ja kuulin huutoa jotain siitä, kuinka kaikki ovat senkin idiootteja ja kuinka kaikkien on tehtävä niinkuin he käskevät tai muuten kaikkia ammutaan päähän.

Livistin huoneeseeni juuri ennen kuin tulivat sisään ja pysyin huoneessani kuunnellen mekastusta, joka jatkui pitkälle aamuyöhön. Välillä jotkut kävivät huutamassa (tappelemassa?) ulkopuolella.

Mulla ei onneksi ole mitenkään erityisen jännittävä elämä.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

#64

Viesti Jussi Häkkinen »

Veitsiä muutaman kerran, rahastuspuolelta pari kertaa liikaa.

Tuliaseita kerran, onneksi ei ollut uhokäytössä. Näin vain kahvan vyön alta, päätin välittömästi että on väärä baari minulle. Oli starttipyssy tai ei.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
pikkuhukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 111
Lauteille: Huhtikuu 2005

#65

Viesti pikkuhukka »

Onhan noita tullut nähtyä erilaisia teräaseita ja astaloita. Linkkaria kaivettua omasta kyljestäkin. Tuliaseista kuullu lähinnä juttua mutta
koskien henkilöitä joista sitä en taatusti epäile.
Onpahan erään paikkakunnan tiskoteekin takapihalla nähty oikea asevarustelu... Auton takkontti auki ja- Ota pena sinä tuo pesismaila, allulle kettinki, ykä vois vesurilla huitoa, Ja jamille tuo renkasrauta mie haen tuolta hanskalokerosta 9 millisen.
Hetkeä myöhemmin siniasuiset sedät keräsivät nämä vai´valla kootut aseet pois.

mutta ehdottomasti paras ase, jonka olen nähnyt käytännön toiminnassa on ollut 5 metrinen pyöräteline
Tämän olen myös itse nähnyt pelottavaa(tuommoinen painaa muute ihan törkeesti).
Petteri K

"Katotahan painimalla, jotta kuka on kuka"
-tuntematon Pohjan-Maalainen jääkiekon ystävä.
taifuuni
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1078
Lauteille: Heinäkuu 2005

#66

Viesti taifuuni »

Poikavuosina omassa kemukärryssämme oli mukana pistooli, ketjuja,
ketjuvöitä, lapinleuku, pesäpallomaila hmm..muutakin, mutta kaikkea ei voi muistaa.
Itsepuolustuksen vuoksi tietenkin vain.
Toimi kuin ydinase suurvalloilla, tappelut hoidettiin nyrkeillä kun oli sopiva pelote mukana karsimassa ylimääräiset härpäkkeet.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 64 kurkkijaa