Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Puukko PANA

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Puukko PANA

#1

Viesti Timpa »

Tällaista peliä tällä kertaa. Ja sen verran varoituksen sanaa, että älkää kokeilko.

Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1518
Lauteille: Heinäkuu 2013

Puukko PANA

#2

Viesti Atticora »

Ei kokeilla. :D Kommenttien perusteella alat olemaan aika stara pikkuhiljaa.
Mitä tuo "pana" oikein tarkoittaa?
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Puukko PANA

#3

Viesti Timpa »

En tiedä, opin itsekin sanan vasta vuosi sitten. Tulisiko se jostain Intia/Filippiinit... suunnalta. Ekan "Panan" kyllä tein jo 80-luvulla.

:) "Fanikuntaa" on päässyt syntymään. Kun videon laittaa Tupeen, sitä on jo katsottu siinä vaiheessa, kun vasta tarkistan että se on siellä ok.
Monet luulevat että olen täysin vakavissani. Kerran eräs nuori poika kysyi, olenko ninja? Muutama henkilö on kysynyt, onko minulla tiliä johon voi lahjoittaa rahaa (ei ole). Ja kerran eräs kiinatar kärtti niin pitkään kuvaani, että linkkasin hänelle että tuolta linkofoorumilta se löytyy. Olen oppinut että moniin juniin meitä riittää - ja yhdessä vaunussa minä itse.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Puukko PANA

#4

Viesti JanneM »

Tee itselesi patreon tili. Todella iso osa youtubaajia tienaa ihan sievoisia summia patreonin kautta.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Puukko PANA

#5

Viesti Timpa »

No kellepä meistä ei ilmainen raha kelpaisi, vaikka videoita en rahan takia teekään. Tuo rahajuttu on vähän kaksipiippuinen asia. Silloin tulee tunne että videoita on velvollisuus tehdä, vaikkei sillä hetkellä huvittaisikaan. Nyt voin olla kuin ellun kana.
Täytyy antaa tuon - sinällään mielenkiintoisen - Patreon asian hautua.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Puukko PANA

#6

Viesti Kari Aittomäki »

Ihailtavaa puhdashenkisyyttä!
Mä pistäisin kannustukseksi mieluummin pari tynnyriä voimmaolutta kuin suoraa rahaa.
Jollain dronella ois päheä sellasta lähetellä.

Eikös muuten joku pallomaisempi terämöltti ois kätevämpi ritsailla, puuko kun on pitkä ja hakee pyöröliikettä?
Joku piikkipallo/shuriken-johdannainnen?
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Puukko PANA

#7

Viesti Timpa »

Sellainen voisi olla hyvä ammus, joita pudotellaan pakoautojen perästä että renkaat puhkeaisivat. Sillä oli oikein nimikin, mutten muista.
Sellainenkin on joskus tarkoitus tehdä, mutta puukkoa piti ampua, koska onhan se miehekkään vaarallinen ritsa-ammus :)

Missäs äijä on ollut kun ei ole näkynyt?
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Puukko PANA

#8

Viesti Kari Aittomäki »

Ninjathan tiettävästi pudotteli pakoreitilleen jotain myrkkyisiä piikkipalloja..
Ja eikös Myytinmurtajat koeponnistaneet jotain autonkuminpuhkijoita?

Jonkinlainen piikkipallo ois kai aika osuva peli?
Mites ois narupuukko heitettynä? LIngonomaisesti.

Mä olen potenut ja nyt olen toipilas, just otti kondis taas takapakkia perkels.. Onneks vaan ortopedisten juttujen kautta, selkä kiukuttelee.
Ikväähän se mutta ei vaikuta näihin muihin, kaikaan.

Kiitos kysymästä, jep.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Puukko PANA

#9

Viesti Timpa »

Pikaista paranemista! Vaimon selkäkivut pysyvät kurissa Futonpatjalla. Olisiko siitä apua toipumiseen? Japsit kyllä tietävät mistä selkä tykkää.
Kun takavuosina vaihdettiin pitkäaikainen Futonpatjamme jousipatjaan, niin eipä aikaakaan kun alkoi selässä tuntua. Vaimo heitti nopeasti jousipatjan helv... vesilintua ja vaihtoi takaisin Futoniin, ja itse kovensin tuntuvasti omaa patjaani.

Parissa videossa olen lingonnut pelkkää puukkoa, ja narupuukkovideon päätteeksi linkoan sen narupuukon. Mutta nyt kun sanot, voisin kyllä tehdä tuon hieman lyhyemmällä narulla ja eri kiinnityksellä - Ja itseasiassa teenkin.

Myytinmurtajat varmastikin ovat kokeilleet sellaisia, joskin en muista. Sen nelipiikkisen hässäkän nimi voisi olla "siili", mutta joku eksoottisempi nimi sillä oli.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa