Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Heittotähti "kirveen terillä"

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1347
Lauteille: Maaliskuu 2012

Heittotähti "kirveen terillä"

#1

Viesti Timpa »

Hieman raskaampaa kalustoa; vajaa puolikiloinen. Joten tällähän voi hauskasti tehdä takkaan pilkkeitä :)

Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Heittotähti "kirveen terillä"

#2

Viesti Kari Aittomäki »

Pelottava!

Mä en luultavasti uskaltais edes koskea tohon morningstar- versioon, huitoisin kuitenki sen omiin. Autsista.
Koneella se terän ulos-otto sujuupi, viilalla sais lykkiä kuukauden illat.
Mutta siinähän ne mukavasti kuluisi, viilaillen ja vanhoja Pulmusia katsellen.

Et sitte ajatellu jättää käsittelyterää, sellasta himpan tylsempää jossa kenties jopa karhennusta?
Ois helpompi heittää/ kiskoa irki.

Tai tietysti, mulla kulki jonkuvuoden mukana sellanen nasta räikänvarsi, rikkivääntämäni.
Otetehostimena, olikin kyllä kiva peli laulattaa vihun rintalastassa tonttiin-siitä-poika..
Sillähän tai jollain muulla käpillä tuon nopeasti kiskasee irti, jos vaikka sattuis oleen muita tarvitsevaisia.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1347
Lauteille: Maaliskuu 2012

Heittotähti "kirveen terillä"

#3

Viesti Timpa »

Erääseen teininä tehtyyn heittotähteen jätin yhden pitkän sakaran, jotta sain siitä kunnon heitto-otteen. Se tähti on muuten vieläkin olemassa.
Mutta tässä saa tukevan otteen tuosta rengasmaisesta rannusta, joka on toisella puolen "tähteä".
Muutaman kerran se kyllä piti irrottaa siten, että laittoi putkitonkien varren terien väliseen koloon, ja kankesi siitä sen irti pölkystä.

Morningstar-version ketju ei yllä käteen asti, mutta kyllä sillä sai vähän muuten varoa :)
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Heittotähti "kirveen terillä"

#4

Viesti Kari Aittomäki »

Tuota ois oikeessa tilanteessa pirukas ottaa irti verisenliukkaana, hikisin sormin.
No, inhorealismi sikseen.

Leffakarkkia taas.
Et ole tällasta ajatellut väsätä:
Kuva

Jep, se on Marlon Brando käytännössä unohtuneesta vuoden 1976 leffasta Missouri Breaks.
Kurottelee siinä sellaseen totaalisen viirupäiseen tappajaan ja onkin miltei.
Pukeutuu mummeliksi, ampuu kohteensa pikapanolta ja muuta vänkää.
Käyttää tota heittopeliä kieltämättä ilkeästi ja osaavastikin:



Murhaa ilkeästi Harry Dean Stantonin ja luulee tappaneensa myös Jack Nicholsonin, vaan ei.
- You know what woke you up? You just had your throat cut.

Häjyä.
Mutta tuo heittopeli on kyllä hyvä, mä itte väsäsin silloinjoskus tollasen ja jopa onnistuin ottaan sillä jäneksen!
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1347
Lauteille: Maaliskuu 2012

Heittotähti "kirveen terillä"

#5

Viesti Timpa »

Ihmettelinkin että missä se leffavastine viipyy :D

Suunnitelmissa on ollut tehdä heittotähti onttokahvaisista halpapuukoista. Ja teenkin sen jossain vaiheessa.

Tällaisen kyllä olen tehnyt, eli shurikenfrisbeen :)
Kerrottakoon vielä, että Joerg Sprave teki saman tyyppisen, mutta nostan kissan häntää sanomalla että minä tein tämän ennen häntä. :-8

Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Heittotähti "kirveen terillä"

#6

Viesti Kari Aittomäki »

Olipas ilkeä vekotin, vielä kun ujelsi kohti.

Siitä isommasta heittotähdestä, mä poikasena tein sen (ne) betoniraudasta. Kaskun pääsin mukaan tekemään raudoitusta ja ainahan sitä rautaa jää yli.
Mulla ei ole oikean metallimiehen millintarkkuutta niin olivat vähä epätasapainossa, mutta riittävä keskiössä oli piste ja betonirauta senverta vahvaa kamaa että terät pysy purevina.

Mukavin leffashuriken:



Nojoo, hyvin sekava clippi.. mutta tuo on siis scifijytinä Elysuimista ja shuriken on räjähtävää sorttia.
Tuo Sharlto Copley pelaa Krugeria, joka hahmo on sitte ihananpirullinen roisto ja palkkasoturi.
Se rhodesiaani-aksenttikin on niin perkeleellinen että ikeniä vihloo.

Laitetaan nyt vielä ihananilkeitten heittoaseitten aatelisvekotin, Asfalttisoturi ja metallibumerangi:



jeejee
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1347
Lauteille: Maaliskuu 2012

Heittotähti "kirveen terillä"

#7

Viesti Timpa »

Joku muukin, jossain foorumilla suunnitteli betoniraudasta isoa heittotähteä.

Hyvä muotoilu tuolla leffashurikenilla.

Jos henkilö ei mitään muuta Mad Maxista muistaisikaan, niin tuon metallibumerangin kaikki muistavat.
Kerran 80-luvulla tuon irokeesipään näköinen hemmo pummasi minulta rahaa, jotta olisi päässyt Messi-pubiin kaljalle. En sitten kuitenkaan heltynyt, vaikka tarkoitus olikin hyvä.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Heittotähti "kirveen terillä"

#8

Viesti Kari Aittomäki »

Kylmä kalmukki.
Tosin, minä olen kyllä höveli tarjoamaan mutta suora pummaus jää muistiin ja saattaa vaikuttaa myöh kalmukisti.

Onkohan tollasta rannejouskaria olemassakaan, ton tehosta?
Tuo jyrkkä irokeesihomotus on kunnostautunut noitten fetissireleitten kanssa, Commandossakin näytti Evil Steroid Freddiemercuryltä.
Väitetysti solttupohjainen mutta ei taida.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1347
Lauteille: Maaliskuu 2012

Heittotähti "kirveen terillä"

#9

Viesti Timpa »

Enpä kyllä ranteeseeni jouskaria laittaisi; olisi pian nuoli rystysissä. Tehoja varmaan sellaiseen kyllä saisi ihan mukiin menevästi.

Ai onko kyseessä sama heepo?

Joskus annan pummaajalle, mutten aina. Kerran sama nainen tuli viikon sisään kaksi kertaa samalla syyllä, samassa paikassa pummaamaan, kun ei muistanut minua. Sanoin että annoin viime viikolla, joten pidetään nyt vähän taukoa.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Heittotähti "kirveen terillä"

#10

Viesti Kari Aittomäki »

Juuniin, olenhan nähnyt jotain clippejä niistä pistoolimallisista varsijousista ja ihan kipakasti projektiili lähti. Unohtu.

Itseasiassa, nuo ranneviritykset on aina aika kolkkoja kantaa noin arjessa.. menepä pönttöistunnolle joku kiskovehjes viritettynä, epähuomion hetki ja pyyhkiminen väärällä kädellä ja sproiiing-pang... auts. Auvauvau.
Nimimerkilä hydroshockin miltei kikkulinjuureensa päästänyt-kainalokoteloon siirtynyt.
Vieläki hytisyttää.

Jep, sama sälli keekoili leffoissa noissa. Vernon Wells on nimeltään.
Commando tulikin tossa tänään/eilen mutten muutaku vilkassu.

Pummaavat naiset onki oma juttunsa, ne oikeesti kuvittelee olevansa jotenki viekkaita sillä norkoilutaktiikallaan.
No ei sais olla kielteinen, jokainen eväillään.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Heittotähti "kirveen terillä"

#11

Viesti Jorge »

Kari Aittomäki kirjoitti: helmi 17, 2019, 03.38
Et ole tällasta ajatellut väsätä:
Kuva

Jep, se on Marlon Brando käytännössä unohtuneesta vuoden 1976 leffasta Missouri Breaks.
Kurottelee siinä sellaseen totaalisen viirupäiseen tappajaan ja onkin miltei.
Pukeutuu mummeliksi, ampuu kohteensa pikapanolta ja muuta vänkää.
Käyttää tota heittopeliä kieltämättä ilkeästi ja osaavastikin:



Murhaa ilkeästi Harry Dean Stantonin ja luulee tappaneensa myös Jack Nicholsonin, vaan ei.
- You know what woke you up? You just had your throat cut.

Häjyä.
Mutta tuo heittopeli on kyllä hyvä, mä itte väsäsin silloinjoskus tollasen ja jopa onnistuin ottaan sillä jäneksen!
Kiitoksia, olen nähnyt tuon loistavan filmin joskus vuosikymmeniä sitten, mutta en millään muistanut nimeä - pitääkin etsiä ja katsoa uudestaan.
Eikös se Robert E. Lee Clayton (eli Brando) treenannut filmissä tuota tähdenheittoa juurikin jänkiksiin, vauhdissa ratsailta?
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Heittotähti "kirveen terillä"

#12

Viesti Kari Aittomäki »

Jep, siitähän mä sain päähäni koettaa jänistä ja tsäk! Osuin perkele.
Jäin vielä yöks tonne joenvarteen ja istuin tulilla Jeri-koiran kaa ja syötiin paahdettua jänestä. Suolaaki oli mukana, yleensä oli.
Se oli hyvä ilta ja yö. Harva aamiainen on ollu parempi kuin ne kylmät jäneksenjämät.
Hmm...

Missouri breaks on kyllä kovantason leffa.
Brando on ajoittain hiukan rasittava sen omahyväisen, viipyilevän improvisaationsa kanssa mutta tässä kohtauksessa hän on niin laskemattoman murhanhimoisen arvaamaton että jesus.
Eikä Nicholson ole piiruakaan kevyempi. Ennen oli osaajat osaavampia.



Jaajaa.
Topicciin, tuo kirvesteräinen heittotähti ois tarpeeks heavyduty itselleen Commandolle, ja johan teh Arnold senkaltaisiin osoitti kiinnostustakin:



Kolmen minuutin kohdalla ujeltaa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 37 kurkkijaa