Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Jojo aseena

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Jojo aseena

#46

Viesti Kuhmu »

On syytä muistaa mainita mitä tarkoittaa, sillä muuten me luemme vain sen mikä on kirjoitettu ja keskustelemme sen pohjalta. Myöhemmin on lähinnä lapsellista olla rikkiviisas, jos on unohtanut mainita mitä on tarkoittanut. ;)
”You must enjoy this”.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1344
Lauteille: Maaliskuu 2012

Jojo aseena

#47

Viesti Timpa »

Tämä oli aika riemastuttava ketju lukea pitkästä aikaa.
Löysin tuossa vanhan jojoni, ja sitä piti tietysti taas kokeilla. :) Videolla vähän erilaisia jojoiluja; joku saattaa niistä liikkeistä keksiä jonkin aseaspektin.
Jos jojon tekisi metallista, isolla keskiakselilla ja lankana olisi ohut kestävä vaijeri, niin kävisihän se "punkkariketjusta", ja sillä voisi vaikka kuristaa. Jos viranomainen tapaisi kaupungilla joltain sellaisen jojon, niin varmasti lähtisi valtiolle.
Voipi olla, että joskus vielä testailen sitä asemielessä.

Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5273
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Jojo aseena

#48

Viesti MikaM »

Viiltohanskat ja terävät reunat; walking the dog eteenpäin....... tai ihan vaan lyönti eteen....
Mä muuten pidän lenkkiä keskarin ympärillä.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1344
Lauteille: Maaliskuu 2012

Jojo aseena

#49

Viesti Timpa »

Jojotemppujen nimet ovat minulle tuntemattomia. Katsoin Juutupesta millainen koiran kävelytys oli, ja minulle ihan uusi temppu. Siellä myös neuvottiin keskarin käyttö, ja sitä kokeilinkin, mutta minulle sopi paremmin etusormi. Linkofoorumilla eräs henkilö kertoi opiskeluaikanaan särkeneensä kaljatuoppeja puujojolla.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5273
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Jojo aseena

#50

Viesti MikaM »

Jojonarun pitää olla oikein viritetty, ei liian tiukka. Tiukka lyönti alas pienellä joistolla ala-asennossa. Mitä tiukempi lyönti, sen enempi joustoa ja sen pitempi kävelytys. Kun alkaa spinni loppua, näpäytys sormella ylös ja jojo kouraan. Voila!
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1344
Lauteille: Maaliskuu 2012

Jojo aseena

#51

Viesti Timpa »

Taas opin jojoilusta uutta. Tosiaankin; jos jojo on löysässä silmukassa, jojo pääsee vapaasti pyörimään ilman kelautumista.
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 5 kurkkijaa